И още по-нагло отстрана на Мтел е отказа им да подпишат споразумението за преносимост на номерата. Поради това страната ни ще бъде жестоко глобена от ЕС, а глобата за Мтел е от 500 до 5000лв!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мобилтел или Как се краде безогледно
Collapse
X
-
Абе че не е наред нещо при Мтел не е.И аз говоря в службата с колегите си без пари и все не мога да платя сметки под 60 лв.То по групи ли не сортирах номерата картинки ли не им слагах да ги различавам кой е в групата и все тая.Ама айде да речем че аз говоря повече ама то много познати взеха да се оплакват от тоз Мтел.
Коментар
-
И на мен ми се случи няколко пъти да ми таксуват изходящ трафик на данни.... Писах безбройни жалби и ...... файда йок ..... Имат много порочна система на подаване на жалбите:
- по факс от някой от БЦ на М Тел, М Жица - първият път жалбата се получи, следващите няколко пъти - без движение. БЦ - е този в Централни хали София;
- или писмо с обратна разписка - стигат, но всеки път трябва да се плащат пощенски разходи.
След третата получена жалба, ми звъннаха и казаха, че нямали практика да отговарят по три пъти. А не бяха си направили труда да проверят фактологията по случая. Търтеи. Освен това пусках паралелно жалби: 1. до директора им на обслужването - някой си Здравко еди кой си и 2. до Изпълнителния и директор. От втория не получих подписан отговор.
По отношение на другите оператори:
1. Глобул - също надписваха;
2. Вивател - ползвах ги за кратко и нямам наблюдения, но пък имаха ядове с покриетието.
3. БТК - до приватизацията, т.е. периода 2001 - 2004 год. по места имаха (не навсякъде) имаше доста добра таксуваща система. И почти всички жалби се удовлетворяваха.
Коментар
-
Ето една нова услуга от GloBul, която допълнително ще подкопае Мобилистите:
GLOBUL Office Zone обедини фиксираните и мобилните разговори през един клетъчен апарат
Една SIM карта се асоциира с два номера на GloBul - един мобилен, и един фиксиран. Докато се намира в зоната на покритие на фиксираната услуга (Office Zone), корпоративния потребител може гъвкаво да избира през кой номер да проведе разговора.
Една от най-иновативните услуги в телеком сектора в света стартира у нас мобилният оператор GloBul - обединяване на мобилната и фиксирана телефония. Услугата, предложена засега на корпоративните клиенти, е наречена Office Zone. Тя работи в зона с радиус минимум 50 метра от офиса на фирмата, поръчала услугата, като към една SIM карта са асоциирани 2 номера на GloBul – един мобилен и един фиксиран.
„Когато сте в тази зона, освен мобилния ви номер, се активира и фиксираната линия. Ако искате да говорите с абонат през фиксираната услуга, просто набирате 9 преди неговия номер. Ако телефонирате на мобилен номер на колега, можете да го направите през стандартния „дълъг“ номер или през кратък 3-цифрен номер“, обяснява Дари Кутелов, директор „Продажби“ в GloBul. Това е удобна функция за един офис, тъй като съкратеното избиране е по-удобно. Освен фиксиран номер, абонатът получава и обща гласова пощенска кутия, която се прослушва безплатно и от стационарния, и от мобилния номер. Абонаментът за Office Zone е 12 лв. на месец с ДДС, а цените за разговори са доста атрактивни – 1,8 ст./минута към всички фиксирани селищни мрежи (вкл. към абонати на БТК), 7 ст./мин. за междуселищни разговори и от 14 ст./мин. за международните обаждания (за най-близката зона). Разговорите с мобилни мрежи се таксуват по 48 ст./мин. към номера от собствената мрежа и по 54 ст./мин. към останалите мобилни мрежи. Тъй като абонатът може да избере през кой номер да проведе разговора съобразно най-изгодната тарифа, последният вариант (фиксирана към мобилна) едва ли бъде популярен.
Услугата Office Zone се продава от понеделник, 24 септември, в 4 големи града - София Пловдив, Варна и Бургас, а през октомври ще бъде пусната още в Плевен, Хасково, Благоевград, Стара Загора и Русе.
Номерата, които ще получат клиентите, са съобразно номерационния план на GloBul (например 02/415 ххх за София, 032/515 за Пловдив и т.н.)
Освен двата номера в един мобилен телефон, GloBul предлага и решение за СМБ клиенти – виртуален номер, който е един за всички служители. Обаждането към този фиксиран номер се прехвърля или към всички телефони във фирмата, или се пренасочва по избрана от клиента схема. През удобно меню потребителят сам избира към кого да бъде насочен външния разговор, напр. от 9 до 17 ч. към секретарка, от 17 до 18 ч. към друг служител, а след работно време обаждащият се може да чуе автоматично съобщение, например „Обадете с в рамките на нашето работно време от 9 до 18 ч.“, или всяко друго. Засега не е възможно прехвърляне на обаждането директно към друг фиксиран номер извън „офис зоната“ или към мобилен номер.
„Ако малка фирма реши да ползва конвенционална фиксирана телефония, ще є трябват поне 400 лв. за малка офисна централа, 200 лв. за 5 стационарни апарата, и близо 400 лв. за инсталация и поддръжка. При нашата оферта всички тези разходи са спестени“, обясни Кутелов. Като промоция първите клиенти на услугата няма да плащат месечната такса до 31 декември 2007 г.
„Това, което правим днес, е революция, представяйки за пръв път на българския пазар конвергенция на фиксираната и мобилната телефония. Вече можете да имате едновременно фиксиран и мобилен номер. Предимствата за потребителите са много – спестяване, получават една сметка от един оператор, удобство, гъвкавост. С тази услуга премахваме стените в офиса и всеки може да осъществява фиксирани обаждания от всяко място в офиса без ограничения“, заяви Танасис Кацирубас, главен изпълнителен директор на Космо България Мобайл. Според него това е уникално решение за бизнеса, което е иновативно и в световен мащаб, като в Европа се предлага само в няколко страни като Германия, Великобритания, а сега и в България.
„От групата телекоми на COSMOTE, ние първи пускаме тази услуга. Дори компанията майка в Гърция бе изненадана“, каза още Кацирубас.
Услугата вече е тествана от корпоративен клиент в рамките на 3 месеца, който е заявил, че е много доволен, улеснил е живота си, спестил е пари, а и работи само с един оператор и плаща само една сметка, допълни шефът на GloBul. Очаква се подобна услуга да бъде предложена в бъдеще и на масовия потребител.
„Целта ни е потребителите да сменят фиксирана услуга с мобилна. Стартираме в понеделник, очакваме да се приеме много добре. Отне ни обаче повече от година да я пуснем, в това предложение са заложени много технологии, много усилия“, каза още Кацирубас. Днес Глобул има над 1000 служители, инвестирала е над 700 млн. евро, постигнала е почти 40% пазарен дял, а 3G услугите са достъпни в над 43% от територията на страната.
За да активират GLOBUL Office Zone, потребителите трябва само да позвънят на телефон (02) 415-0000, за да заявят своето желание и да си уговорят среща с представител на GLOBUL. Два работни дни след подписването на търговския договор, услугата вече е на разположение на абонатите.--
Коментар
-
За Търговеца
Да, благодаря за напомнянето - направил съм нещата както трябва. Изключен е от Софийски офис - това е проверено - лично отговарящия за офиса /мой познат/ ми пусна и потвърди изключването. След това е изключен от копчето - предполагам, че по-голямо от това изключване няма как да стане, освен ако не изхвърля батерията предполагам.
Днес говорих със същия отговорник и той е отнесъл въпроса в контролен сектор откъдето също се чешат по главата и се чудят какво да ми кажат - а да казаха - "Съжаляваме, ще направим справка и евентуално кредитно известие". Ами ако нямах познат? Или пък пак си бях мълчал?
А относно 2007, не че ще паднат цените - просто ще трябва да се съобразяваме с Европейската директива за либерализация на пазара на ком. услуги - в частност всеки ще може да инструктира оператора си да прехвърли сметката и НОМЕРА му, както си е с всички префикси и т. н. към посочен от него друг оператор. Това вече е договорено и наредено от КД, ама познайте кой го обжалва в съда - точно за тия става въпрос.
Коментар
-
Интересна ситуация имах с М тел .
Скоро бях жертва на кражба /нямам никакъв документ за самоличност/и отивам в М тел да ми спрат тел. след като ме прехвърлиха през две служителки ми бе обаснено да се обадя на звезда 88 откъдето с оператор и да си спра номера .Стана ми интересто на какво трябва да го набера този номер след като ми е откраднат тел. и защо при положиние че съм им отишъл на крак ...............страшни са"Бог е създал човека, а Самуел Колт ги направи равни"...
Коментар
-
МОБИЛТЕЛ така са научени да крадат и да са монополисти и близо до крадливите ни политици(говорете ми за Иван Костов в тая връзка) дето им осигуряваха фантастичните печалби на наш гръб цели 10 години! Сега им взеха малко баницата и почнаха да се задъхват и виждам че са почнали да крадат още по-безогледно.
Докато съм жив и имам пари за мобилни услуги МОБИЛТЕЛ няма да видят и 1 стотинка от мен.
Съчуствам ти Тони, трялвало е да ги смениш много отдавна.
Коментар
-
Re: МОБИЛТЕЛ или КАК СЕ КРАДЕ БЕЗОГЛЕДНО
Първоначално изпратено от Tony WolfПолучавам си днес разпечатката на фирмената сметка от Мобилтел и хоп, поредната простотия - на телефона на жена ми освен другите разговори има начислен 20 лв роуминг. Че си пускат както им падне разговори и минутки - как да е, интересното в случая е, че телефонът официално е спрян от 14 август и е изключен /от копчето/ лично от мен, като събира прах в чекмеджето.
Това е поредната нагла кражба от "най-великия български мобилен оператор" /случва ми се за трети път, обаче този е супер нагъл/.
АЗ ЩЕ СЪМ ПЪРВИЯТ КОЙТО ЩЕ СЕ ПРЕХВЪРЛИ С НОМЕРА СИ НЯКЪДЕ ДРУГАДЕ СЛЕД КАТО СЪЩИТЕ МОБИЛТЕЛСКИ ТЪПАЦИ ЗАГУБЯТ ОБЖАЛВАНИЯТА ПО СЪДИЛИЩАТА С КОИТО СИ БРАНЯТ СТАТУКВОТО.
За съжаление имам номера от 1995 април, /когато GSM навлизаше в страната/ и не мога да го изхвърля както ми се иска ....
Ako pazite zavedenata molba za oficialno spirane na telefona ot poso4enata data, bezproblemno shte vi budat vuzstanoveni parite.
po povod ka4estvoto na mrejite v BG, zasega Mtel imat nai-dobro pokritie. Globul se opitvat da dogonvat(zasega ne mnogo uspeshno), Vivatel sa dale4 vse oshte zad purvite dva.
No nai-guvkavata sistema (MNP) shte doprinese izklu4itelno mnogo do optimizirane mnenieto na abonatite po otnoshenie na ka4estvoto na mrejite,koito sega polzvat i koito shte polzvat sled vuvejdaneto MNP.
ot operatorite, shte spe4eli tozi, koito predlaga ka4etveno pokritie,ka4estvena vruzka po vreme na razgovor i optimalni ceni.
NE o4akvaite nqkakuv osoben sriv na cenite sled vuvejdaneto na MNP.
priatem den
Коментар
-
Мобилтел или Как се краде безогледно
Получавам си днес разпечатката на фирмената сметка от Мобилтел и хоп, поредната простотия - на телефона на жена ми освен другите разговори има начислен 20 лв роуминг. Че си пускат както им падне разговори и минутки - как да е, интересното в случая е, че телефонът официално е спрян от 14 август и е изключен /от копчето/ лично от мен, като събира прах в чекмеджето.
Това е поредната нагла кражба от "най-великия български мобилен оператор" /случва ми се за трети път, обаче този е супер нагъл/.
АЗ ЩЕ СЪМ ПЪРВИЯТ КОЙТО ЩЕ СЕ ПРЕХВЪРЛИ С НОМЕРА СИ НЯКЪДЕ ДРУГАДЕ СЛЕД КАТО СЪЩИТЕ МОБИЛТЕЛСКИ ТЪПАЦИ ЗАГУБЯТ ОБЖАЛВАНИЯТА ПО СЪДИЛИЩАТА С КОИТО СИ БРАНЯТ СТАТУКВОТО.
За съжаление имам номера от 1995 април, /когато GSM навлизаше в страната/ и не мога да го изхвърля както ми се иска ....Тагове: Отмаркиране на всички
Коментар