IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Одобрявате ли автомобилите с не софийска регистрация, да плащат такса...

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от г-жа Фирдевс Разгледай мнение
    шега Френд, знаеш че съм на твоя страна.
    мм добре
    препоръка е

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
      ма темата ти е глупава ма госпожа?
      как можа да я измислиш?
      Мишчица Гризана младост1А видяла и на топличко се свряла. цър-цър, цър-цър..
      шега Френд, знаеш че съм на твоя страна.
      г-жа Фирдевс.2015г.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        По твоята логика всяко населено място трябва да сложи такса за чуждите за него автомобили защото му амортизират инфраструктурата и да си плащат за това.Всяка такса е рекет, колкото повече рекет има толкова повече напускащи зоната на рекет ще има и тя ще потъва икономически докато изчезне.
        СуперТ, по-долу аз обясних на особено интелигентните какво е това "софийска регистрация" и как тя се прилага от конкретния закон. Дали е правилно или не - има си Народно Събрание - те решават.
        Относно рекета - точно така е, както ти казваш - само че точната дума не е рекет, а "такса". Само обясни как, ако навсякъде се събира такава такса, ще "напуснеш зоната" и отидеш там, където няма такава такса???

        Коментар


        • При преценката за въвеждане на нови данъци и такси трябва да се има предвид както разходите на администрацията за администрирането им, така и разходите на данъкоплатците за плащането им (което е отделно от сумата, която плащат).

          Представете си едно камионче на куриерска фирма. Редовно влиза/излиза от множество населени места. Ако трябва да си плаща данък за всяко влизане/излизане и т.н. - цената на услугата му ще се повиши. В крайна сметка това ще го плаща крайния клиент.

          Каква част от завишената цена ще отива в бюджета и коя ще се губи в разправии с бумащината (извършване на труд без реална полза - като пренасяне на камъни от едно място на друго и обратно) - не е ясно.

          Примерно цените на транспорт ще се вдигнат с 1 лев. От този лев колко отива реално за данък и колко ще се губи заради това, че някой служител в администрацията си губи времето и някой служител в частната фирма си губи времето с глупости?
          Два прости метода за легално намаляване на данъците

          Коментар


          • Първоначално изпратено от г-жа Фирдевс Разгледай мнение
            Темата е : Одобрявате ли автомобилите, които не са със софийска регистрация, да плащат такса за влизане в столицата

            Против съм по-принцип. Живея в София, имам два автомобила и двата са със софийска регистрация. Вие какво мислите по въпроса.
            Госпожо а ти одобряваш ли на Драгичево перничани да чакат софиянци с винкело за такса влизане в Перник?

            Коментар


            • MZ/X

              Как ще ги стигнем - с такси ли ? Ако я караме все така сме обречени да ни застигне изчезването ни.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • 4i4o_Pay

                По твоята логика всяко населено място трябва да сложи такса за чуждите за него автомобили защото му амортизират инфраструктурата и да си плащат за това.Всяка такса е рекет, колкото повече рекет има толкова повече напускащи зоната на рекет ще има и тя ще потъва икономически докато изчезне.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от г-жа Фирдевс Разгледай мнение
                  Тухла в Младост 1А ли те удари или по-скоро панел. Ела и ми земи @#$%. Или пиши по темата или СТААЙ И СА МААЙ...
                  ма темата ти е глупава ма госпожа?
                  как можа да я измислиш?
                  препоръка е

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от 2012 Разгледай мнение
                    в пловдив за да влезнеш с кола в "стария пловдив" плащаш на входа като живеещите влизат с пропуск...

                    не знам някъде да се плаща в края на града за да влезнеш в дадено населено място
                    Въпрос на преценка, дадености и калкулация е колко голяма трябва да е платената зона за да има ефект. Много важно е отклонения от таксата трафик да има възможност да паркира в буферни паркинги или да заобиколи по широки булеварди платената зона. В София достатъчно широки булеварди са околовръстното и северната тангента.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
                      госпожа, ти си много имотна ма!
                      искаш ли да са земем?
                      Тухла в Младост 1А ли те удари или по-скоро панел. Ела и ми земи @#$%. Или пиши по темата или СТААЙ И СА МААЙ...
                      г-жа Фирдевс.2015г.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        В Сингапур, знаеш ли колко е малка разликата между Сингапур и София - почти нищожна.
                        Нали се стремим да приличаме на развитите държави и градове! Бях чел една статия, че в Лондон един месец след като въведоха такстата за влизане с кола в центъра, средната скорост на автомобилите в центъра се качи от 13 км/ч на 39 км/ч. и големите задръствания почти изчезнаха.

                        Задръстванията и замърсяването на въздуха в големите градове причиняват вреди за милиарди годишно!

                        Коментар


                        • Закон МДТ

                          Не знам защо всички коментиращи досега "инвеститори" наблягат на софийската регистрация на автомобила, а не на факта, че местните данъци, платени за кола със софийска регистрация отиват в софийския общински бюджет и се използват най-общо казано за благоустрояването на софийската община (как се използват е друг въпрос).

                          Е, редно ли е автомобили, които амортизират инфраструктурата на софийска община и не й плащат за това данъци да го правят безплатно?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от г-жа Фирдевс Разгледай мнение
                            Темата е : Одобрявате ли автомобилите, които не са със софийска регистрация, да плащат такса за влизане в столицата

                            Против съм по-принцип. Живея в София, имам два автомобила и двата са със софийска регистрация. Вие какво мислите по въпроса.
                            госпожа, ти си много имотна ма!
                            искаш ли да са земем?
                            препоръка е

                            Коментар


                            • След София...
                              Всеки град после въвежда таксата, но не само СФ коли, а за всички извън града, както си е в София.
                              След това се връщаме в средновековието - всеки град си е държава!

                              Коментар


                              • Ох що има две еднакви теми в Инвестора бе. И двете пуснати от мен. Да не съм яла отровни гъби бе деба и живота скапан. сад&мад
                                г-жа Фирдевс.2015г.

                                Коментар

                                Working...
                                X