IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Центъра на София тотално задръстен

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Гара Лъвов мост е много секси - ужасно висока, изискана в ретров стил, само ламбите на фенерите да бяха по-бледи - като свещи или нещо такова. От гарата има тунел под реката - той излиза от южната страна на мостът.

    Проучих и станцията при Централна гара - нищо особено - практична, удобна - изходи към подлезът пред гарата и към Автогарата. Остава само да разгледам най-северните станции.

    Минус са свързващите тунели - напримерно този между Сердика І и Сердика ІІ е с полукръгло сечение и само половината от ширината му на практика е използваема, в него хората направо ще се изпотъпкват в пиков час - това въобще не са го дообмислили - че оттам ще минават ужасно много хора в двете посоки едновременно.

    Такова тунелченце е и онуй, дето минава под реката на Лъвов мост, но там ще щъкат много по-малко хора.
    Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от babangida892
      Отдава се паркомясто в подземен гараж на много удобно място в идеалния център на София - ул. Иван Денкоглу 2. Гаражът е охраняем, ел. врата с дистанционно, асансьор. Цена - 180 лв.
      тел. за контакти - 0897394895
      Това да не е сайт за безплатни реклами бе?
      Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
        Проучих по-подробно южната част на новото метърце - през северната минах транзит, ето и впечатленията ми:
        Станциите ми направиха добро впечатление като оформление. Най-секси бяха обаче сякаш Бели Дунав и Мери Лу. Хората се кефят - едни щастливи и ухилени такива, все едно е Нова година. Изключително просташко и нагло (Тимберицоидът не може да не си прояви тия качества) обаче е поставянето на грозен железен монумент на станция Европейски съюз. Той изобразява някакъв абстрактен европейски символ и на него пише, че метрото било построено с "безвъзмездна помощ" от ЕС и т.н. Всички знаем колко е "безвъзмездна" тая помощ - как членският ни внос е повече от парите, които получаваме за разните проекти, колко щети ни бяха нанесени, когато ни заповядаха да затворим безопасни и годни за експлоатация ядрени реактори, които сега са ни ужасно нужни, така че да им пикам на "безвъзмездната помощ". Да не говорим, че това грозило е турнато в станция, построена по времето на др. Живков - и точно тя е кръстена високопарно "Европейски съюз" - и това ако не е безочие, не знам какво е.
        Разположението на гаричките е малко глупашко - от Лъвов мост до Централна гара разстоянието е една плюнка място - поне Лъвов мост да я бяха турнали от южната страна на същият, а Сердика ІІ - тоже от южната страна на Сердика І. Връзката между Сердика І и Сердика ІІ е малко заплетена и клаустрофобическа. Други две станции - Мери Лу и Хан Кубрат май-май са малко в нищото, но като сляза на тях и огледам наоколо, ще кажа по-категорически това. Ломско шосе обаче е тотално в нищото и не знам кой ще се качва от нея - в непосредствена близост има само един незаконен хъхряшки катун и 2-3 къщи. В дългосрочен план тя вероятно има смисъл, защото някога там също ще сес трои - между Обеля и Надежда, ама сега не знам какъв смисъл има влаковете да спират там.

        От Обеля влакът не се връща отново на североизток, но продължава по старото трасе. И от старото трасе влаковете си минават и заминават към Надежда, така че всъщност двете линии са свързани в Обеля, образувайки гигантска фльонга. Но все си мисля, че трябваше двете линии да са разделени, а не да ги връзват, за да товарят хората с по-високи цени на картата.

        Като цяло новото трасенце ме кефи. Добре построено за 400 КБ.... не се и надявам обаче някой да попита боко как така тогава двукилометровото парченце метро от Младост І до Цариградско струва "само" 186 КБ, тоест почти наполовината на един почти цял лъч.... но както и да е - някой ден ще го попитаме.
        Tова ми прилича на проучване от човек с намерение за голями инвестицииии.Поне 35лв
        За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

        Коментар


        • Проучих по-подробно южната част на новото метърце - през северната минах транзит, ето и впечатленията ми:
          Станциите ми направиха добро впечатление като оформление. Най-секси бяха обаче сякаш Бели Дунав и Мери Лу. Хората се кефят - едни щастливи и ухилени такива, все едно е Нова година. Изключително просташко и нагло (Тимберицоидът не може да не си прояви тия качества) обаче е поставянето на грозен железен монумент на станция Европейски съюз. Той изобразява някакъв абстрактен европейски символ и на него пише, че метрото било построено с "безвъзмездна помощ" от ЕС и т.н. Всички знаем колко е "безвъзмездна" тая помощ - как членският ни внос е повече от парите, които получаваме за разните проекти, колко щети ни бяха нанесени, когато ни заповядаха да затворим безопасни и годни за експлоатация ядрени реактори, които сега са ни ужасно нужни, така че да им пикам на "безвъзмездната помощ". Да не говорим, че това грозило е турнато в станция, построена по времето на др. Живков - и точно тя е кръстена високопарно "Европейски съюз" - и това ако не е безочие, не знам какво е.
          Разположението на гаричките е малко глупашко - от Лъвов мост до Централна гара разстоянието е една плюнка място - поне Лъвов мост да я бяха турнали от южната страна на същият, а Сердика ІІ - тоже от южната страна на Сердика І. Връзката между Сердика І и Сердика ІІ е малко заплетена и клаустрофобическа. Други две станции - Мери Лу и Хан Кубрат май-май са малко в нищото, но като сляза на тях и огледам наоколо, ще кажа по-категорически това. Ломско шосе обаче е тотално в нищото и не знам кой ще се качва от нея - в непосредствена близост има само един незаконен хъхряшки катун и 2-3 къщи. В дългосрочен план тя вероятно има смисъл, защото някога там също ще сес трои - между Обеля и Надежда, ама сега не знам какъв смисъл има влаковете да спират там.

          От Обеля влакът не се връща отново на североизток, но продължава по старото трасе. И от старото трасе влаковете си минават и заминават към Надежда, така че всъщност двете линии са свързани в Обеля, образувайки гигантска фльонга. Но все си мисля, че трябваше двете линии да са разделени, а не да ги връзват, за да товарят хората с по-високи цени на картата.

          Като цяло новото трасенце ме кефи. Добре построено за 400 КБ.... не се и надявам обаче някой да попита боко как така тогава двукилометровото парченце метро от Младост І до Цариградско струва "само" 186 КБ, тоест почти наполовината на един почти цял лъч.... но както и да е - някой ден ще го попитаме.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от vmаnkov Разгледай мнение
            Ако си с билети, при прекачване от една линия на друга, пак ли харчиш нов билет?
            Не зная как е в Обеля (утре ще видя), но на Сердика - не - по прякото тунелченце можеш да се шмугнеш от едната в другата гаричка.
            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от vmаnkov Разгледай мнение
              Ако си с билети, при прекачване от една линия на друга, пак ли харчиш нов билет?
              Не.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                Хм - вярно, че е така - 35-левова карта е сгодна само за хора, дето или трябва да ползват и двете линии, или джиткат по няколко пъти на ден.
                Ако си с билети, при прекачване от една линия на друга, пак ли харчиш нов билет?
                Свободен във виелицата.
                http://www.youtube.com/watch?v=mzGk8cYJVjc

                Коментар


                • Хм - вярно, че е така - 35-левова карта е сгодна само за хора, дето или трябва да ползват и двете линии, или джиткат по няколко пъти на ден.

                  Иначе (доколкото го видях днес за краткото пътешествие от НДК до Сердика - т.е. две гарички) направили са го доста секси. Утре ще ви разкажа по-подробно.
                  Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от daneda121 Разгледай мнение
                    Добре де, билетът си остава един лев, а вдигат цената на картите...
                    Така обяснението, че вдигат цената на картите поради пускането на втората линия, не издържа, понеже би трябвало да вдигнат и билета.

                    Това е дискриминация на пътуващите с метро!

                    А ако купиш неперсонализирана карта, даваш 42 лева.
                    Сега сметката: почти всички почти винаги използват транспорта за отиване и връщане от работа. В района на работата си или в района около дома използват кракомобил.
                    При тези условия за 20 работни дена, което е един календарен месец, излиза по-евтино да пътуваш с еднократен билет (40 срещу 42 лева). Каква е ползата от картата за купувача

                    Още повече, ако си вземеш десет билета (т.н. талон, цена 8 лв.), двайсетте пътувания за месец до работата и обратно ти излизат 32 лева. А картата е 35 или 42 лв. Ми тя месечната карта за целия градски транспорт, включая и метрото, е 50 лв..

                    Кво праат тея от метрото, наред ли са с акъла

                    Или това е подготовка за скорошното вдигане на останалите цени?
                    Май ше да е това...
                    Last edited by vmаnkov; 31.08.2012, 19:14.
                    Свободен във виелицата.
                    http://www.youtube.com/watch?v=mzGk8cYJVjc

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                      35 кинта, ако е поименна и со снимка. Може и да не ти трябва едната от двете линии, ама ще плащаш и за нея - като поп, т.е. като два попа. И аз мисля, че това е несправедливо. Който иска - да ползва сегашната линия, който иска - новата срещу 23 кинта, а който иска да ползва и двете - ок - да плаща по 35.

                      Ама щом те така - и аз така - НАРОЧНО ЩЕ ДЖИТКАМ и по новата като си нямам работа - ей-тъй - да им навъртам сметка.

                      Най-после по БТВ се осмелиха да кажат истината - че голяма част от "новата" линия е построена по времето на тодоризъмът, вкл. две метростанции. Едната ще се казва "европейски съюз" - все едно брюкселаджийските идиоти са я строили... да я бяха нарекли Тодор Живков поне...


                      За тия 30 км ограничение - ти какво искаш - нали Ушо трябва да прави пари !!! Отказаха да им дигнат заплатите, някак трябва да ги компенсират. А така е най-лесно - пьяу - с палчичката, пьяу - с палчичката, пьяу - с палчичката, пьяу - с палчичката, пьяу - с палчичката - една глобичка - за Дянков, една са Ушо, една за Дянков, една за Ушо...
                      глупости на таркалета , знам го много добре ползвани са подземия копани по тошово време които покриват 1/2 от трасето да не говоря че са допълнително копани , но ако едно метро за теб само един тунел евала , ако знаеш за каква надлежна инфраструктура , водопроводи , топлофикации и т н . А ако не бяха парите на EC сега да си е тунел както по тошово време една линия за 20 години а то после се оказва само един тунел
                      Last edited by p_trade; 31.08.2012, 11:57.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Optic Разгледай мнение
                        Милиционерите тестват нивото на съпротива на матриала. Първо се пробваха с фаровете през лятото и нямаше никаква съпротива. Сега ще пробват и с тази гавра. Ако и това мине, ще пробват с нещо още по-дебилно.
                        Не милиционерите, а пожарникарят.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Optic Разгледай мнение
                          Милиционерите тестват нивото на съпротива на матриала. Първо се пробваха с фаровете през лятото и нямаше никаква съпротива. Сега ще пробват и с тази гавра. Ако и това мине, ще пробват с нещо още по-дебилно.
                          Нека, нека тестват. От утре оставям МПС-то за уикенда и извънградско. Халал да им е.
                          Сабалем на Военния един регулировчик и той тества - първа, втора, трета колона пусна, доде ред на четвъртата, ама почна пак с първа и след 15 сек. клаксони от де що има коли се сети, че няма да мине метър.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                            Картите за метрото стават от 23 на 43 лв....защото имало вече 2 линии....

                            Някъде има и по 20 линии, но това не е основание за вдигане на цените......
                            Ако искаш и няма какво да правиш се вози цял ден.....
                            Възмутен съм........

                            Какво им става на тия бре.....???
                            35 кинта, ако е поименна и со снимка. Може и да не ти трябва едната от двете линии, ама ще плащаш и за нея - като поп, т.е. като два попа. И аз мисля, че това е несправедливо. Който иска - да ползва сегашната линия, който иска - новата срещу 23 кинта, а който иска да ползва и двете - ок - да плаща по 35.

                            Ама щом те така - и аз така - НАРОЧНО ЩЕ ДЖИТКАМ и по новата като си нямам работа - ей-тъй - да им навъртам сметка.

                            Най-после по БТВ се осмелиха да кажат истината - че голяма част от "новата" линия е построена по времето на тодоризъмът, вкл. две метростанции. Едната ще се казва "европейски съюз" - все едно брюкселаджийските идиоти са я строили... да я бяха нарекли Тодор Живков поне...


                            За тия 30 км ограничение - ти какво искаш - нали Ушо трябва да прави пари !!! Отказаха да им дигнат заплатите, някак трябва да ги компенсират. А така е най-лесно - пьяу - с палчичката, пьяу - с палчичката, пьяу - с палчичката, пьяу - с палчичката, пьяу - с палчичката - една глобичка - за Дянков, една са Ушо, една за Дянков, една за Ушо...
                            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от daneda121 Разгледай мнение
                              от 23 мина за месец през 28 и става на 42 неперсонализираната.....Персоналната е със снимка и се подава Заявление за такава...( молба ..демек)

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                                Картите за метрото стават от 23 на 43 лв....защото имало вече 2 линии....

                                Някъде има и по 20 линии, но това не е основание за вдигане на цените......
                                Ако искаш и няма какво да правиш се вози цял ден.....
                                Възмутен съм........

                                Какво им става на тия бре.....???
                                От 23 става 35 лв.

                                http://www.sofiatraffic.bg/bg/transp...enti/46/tarifa

                                Коментар

                                Working...
                                X