преди години чух мнението на един криейтив рекламист, който имаше открита спортна кола. Момчето е българче. Та то казва, че като караш скъпа и хубава кола, то трябва да я караш бавно. За да могат останалите да видят все пак кой кара, да оценят колата и човека в колата.
Човека казваше, че марките БМВ, Ферари, Мерцедес и т.н. са най-вече маркетиногви. Издават стил и възможности. Затова само селяните без стил и себеутвърждаване карали като ненормални такива коли.
Могат ли хората да намалят звука на Ферари при форсиране на двигателя. Могат разбира се, но не го правят, за да можеш като караш бавно от време на време да изфорсираш и останалите да оценят конските сили, а и да те видят
Да дадеш такава кола на човек, който кара безумно бързо е все едно да хвърляш бисери на свинете. Ами то ако е за бързо казаране, можеш да тунинговаш Пежо 206 и да си по-бърз от стандартно БМВ.
Карат бързо от келешлък и липса на самоуважение. Биха си го заслужили, ако не убиваха останалите около тях.
Човека казваше, че марките БМВ, Ферари, Мерцедес и т.н. са най-вече маркетиногви. Издават стил и възможности. Затова само селяните без стил и себеутвърждаване карали като ненормални такива коли.
Могат ли хората да намалят звука на Ферари при форсиране на двигателя. Могат разбира се, но не го правят, за да можеш като караш бавно от време на време да изфорсираш и останалите да оценят конските сили, а и да те видят
Да дадеш такава кола на човек, който кара безумно бързо е все едно да хвърляш бисери на свинете. Ами то ако е за бързо казаране, можеш да тунинговаш Пежо 206 и да си по-бърз от стандартно БМВ.
Карат бързо от келешлък и липса на самоуважение. Биха си го заслужили, ако не убиваха останалите около тях.
Коментар