Първоначално изпратено от analog
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Глобалното затопляне мит или реалност?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение...
А защо тогава да не се формулират по този, къде по-честен начин целите на прехода? И всеки да знае точно колко му струва чистия въздух. За ненормалниците не съм убеден че ще видим редукция.
освед това преди 15год. беше още по-зле - шистовия нефт/газ ги нямаше, а сега задминават 20% от пазара.
В България например имахме един от най-големите акумулатори в Европа - еми счупи се слочаенос, баш като започна тук и в Гърция да има излишъци. Ама разбира се се уморила конструкцията, обясняват същите къде казват че руските централи ще бачкат 100 години
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
но поне ще ни е по-чисто което дишаме, както и режем лесната кинта на разни ненормалници.
А защо тогава да не се формулират по този, къде по-честен начин целите на прехода? И всеки да знае точно колко му струва чистия въздух. За ненормалниците не съм убеден че ще видим редукция.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
Имам подозрение че съзнателно се съсипват по договорка на производителите новите коли. Когато купих нова кола преди няколко години, изрично ми казаха че не се сменяло маслото - първото масло! - през първите две години, или след нещо от рода на 30 000 километра! Тоест, тая кола е със съсипан двигател на втората година, по изрична препоръка на производителя! Естествено, смених си маслото към края на първата година, при това трябваше да имам сериозен разговор с приемчика на сервиза, първо за да го убедя че съм твърдо решен,
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНищо не ограничават, това е проблема че замърсяването прогресира.Например ДВГ в последни модели коли ги дават производителите да горят масло по 500 грама на 1000 км още чисто нови. Забраниха двутактовите, а правят четиритактови с консумация на масло.
ПП не съм сигурен все пак за 500 мл на 1000 км. Вероятно е на повечеLast edited by cyclop; 27.06.2023, 22:19.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНищо не ограничават, това е проблема че замърсяването прогресира.Например ДВГ в последни модели коли ги дават производителите да горят масло по 500 грама на 1000 км още чисто нови. Забраниха двутактовите, а правят четиритактови с консумация на масло.
Коментар
-
Препоръчвам ви тази статия :https://lah.ru/carbon-text/ Казва много, по интересен и завладяващ начин.В статье автора «Ждет ли Землю судьба Фаэтона?..» была представлена модификация гидридной теории В.Ларина строения Земли. Согласно В.Ларину, водород, который является основным элементом в нашей Вселенной, вовсе не улетучился с нашей планеты, а, благодаря своей высокой химической активности, еще на стадии формирования Земли образовал различные соединения с другими веществами, войдя таким образом в состав ее […]
Коментар
-
Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнениеМен пък ме кефи, че ще ограничат прахоляците, във всякакви размери. За енергията - все пак се трудим и изкарваме париD.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнениеМен пък ме кефи, че ще ограничат прахоляците, във всякакви размери. За енергията - все пак се трудим и изкарваме пари
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
При по-бурни процеси ще имаш отклонения и в двете посоки в температурите,
но пак - не това е важното. А например, че големите кораби изцяло на метан вече са десетки. Започва слизането от нефта.Last edited by Pyramid; 27.06.2023, 22:03.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
При по-бурни процеси ще имаш отклонения и в двете посоки в температурите,
но пак - не това е важното. А например, че големите кораби изцяло на метан вече са десетки. Започва слизането от нефта.
Защо не е имало екстремни студове,които да ги изтребят?
И изобщо не ме бърка нефта.Бърка ме,че ще увеличават цените на тока,ще забраняват автомобилите с ДВГ,ще задължат всички сгради да бъдат "въглеродно неутрални",ще ограничат яденето на месо, ще страда индустрията и още десетки негативни последици.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнение
И какво като е направил рекорд Пекин?Става въпрос за няколко дни на гореща вълна. Това не означава, че в Пекин в наши дни температурите са по-високи целогодишно.
Тая година бе измерена най-ниската температура в историята на Китай минус 53 градуса.
А заради затоплизма ще наложат на всички нас един куп ограничения, ще се вдигат данъци, индустрията ще загуби конкурентоспособност.
но пак - не това е важното. А например, че големите кораби изцяло на метан вече са десетки. Започва слизането от нефта.
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
Сега въпросът за 100 000 социални кредита - а мислиш ли, че наистина затоплянето е вредно? За планетата, за хората, за цивилизацията, за нещо. Със сигурност е за предпочитане пред ледникова епоха, това знам. Но дали е реална "заплаха"? "Заплахата" се пропагандира от същите, които съчиняват лъжите и измишльотините. Сигурно за някои места, близки до екстремни температурни крайности, ще е проблем. Но по принцип?
- 1 like
Коментар
Коментар