Първоначално изпратено от bota156
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Глобалното затопляне мит или реалност?
Collapse
X
-
Last edited by Vergil1975; 25.07.2024, 12:08.
-
Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнение
Това са разпоредби от юли тази година. Така че със сигурност сега тоя автомобил няма да мине ГТП.
А иначе ти уж се представяш за политик, който мисли за хората,а пееш в хора на затоплистите. Поне другите русофили във форума имат разум на чия страна да застанат.А ти заемаш страната на големите корпорации, които единствено печелят от това.
ЗАКОНА Е ОТ МИНАЛАТА ГОДИНА, влезе в сила от януари и им дадоха 6 месеца градисен период на пунктовете да се охарчат по 5-10к. Затова и прегледите станаха по 100лв. И старите бензинови коли с по малък евросертификат МИНАВАТ ПО ЛЕСНО щот са по разхлабени нормите. Пред мен 2016г лъскав мерджан не покри нормите и не го пуснаха.
Иначе си прав че това е по евродиректива за да откажат хората от двигателя и да минат на електричкиНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Моят стар, 24-годишен "Фокус", БЕЗ катализатор (така го купих, явно, се е задръстил и са го свалили), е в нормите, макар и "на косъм" и 6-та година поред, минава ГТП без проблеми. На половин милион км. е, и минава. Нещата НЕ СА толкова в злоупотребите с Г.З. ,ами са следствие от планираното остаряват, усиленомприлагано след 2000-ва. И още, на глупотевините в Брюксел и злоупотребите с тази "зелена сделка" (да се чете "либерастки диктат" трябва да се сложи спирачка, вместо да се обявяват фактите за "несъществуващи". Друг въпрос е, кой е и кой не е глупав и в какво трябва да вярва и как. Ти, например, си (без)крайно НЕубедителен, като скачаш да обиждаш и още, показваш слабост И на позицията, И на доводите, И на интелекта си но, така си решил, така ти харесва - така се излагаш. Дерзай, имаш право да си глупав.
А иначе ти уж се представяш за политик, който мисли за хората,а пееш в хора на затоплистите. Поне другите русофили във форума имат разум на чия страна да застанат.А ти заемаш страната на големите корпорации, които единствено печелят от това.
Ако действително мислиш за хората инициирай да се променят разпоредбите,щото стотици хиляди бедни хора ще са потърпевши.Last edited by Vergil1975; 25.07.2024, 11:56.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнениеЕто ви резултатите от борбата с"глобалното затопляне ".Повечето автомобили на бензин не могат да минат ГТП,защото отделяли СО2 над нормите,докато за пушещите дизеляци проблем няма.И се оказва, че бензинов автомобил на 8 години няма право да се движи, а за дизелова кола която трови въздуха няма абсолютно никакви проблеми.
Не само това,но и до 2050г абсолютно всички сгради трябва да отговарят на измислените норми за СО2.Което означава, че голяма част от по-старите жилища ще трябва да се бутат.
"Глобалното затопляне "е една голяма измама за обслужване на корпоративни интереси,от която малко печелят, а много губят. Ама мисирките това не могат да го проумеят.
Ще ограничат и отглеждането на добитък,щото кравите като пръцкали отделяли метан. И всички хора ще станат вегани.
Та само глупак може да вярва,че има глобално затопляне, причинено от човешка дейност.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156
тез десетки хиляди ЛЪЖАТ от 1970г че до 2000, после 2020 ще се вдигне нивото на световния океан с 30 МЕТРА. и с 3 см не се е вдигнало за 50 години
Ама още има мисирки,които им вярвит на лъжите.
- 4 Харесвания
Коментар
-
Vergil1975, при ГТП мерят СО - въглероден монооксид, които е неизгоряляло добре гориво. На новите автомобили е много защото не се напъват да им направят изгарянето максимално добро и причината е че имат катализатори на които се разчита да изгорят този монооксид. Не могат да минат, защото явно катализаторите им толкова могат да свършат тази работа и газовите анализатори в пунктовете отчитат че изхвърлят много моноксид на въглерода, който между другото е отровен за човека, диоксида на въглерода не е отровен.D.Y.F-091066
Коментар
-
Ето ви резултатите от борбата с"глобалното затопляне ".Повечето автомобили на бензин не могат да минат ГТП,защото отделяли СО2 над нормите,докато за пушещите дизеляци проблем няма.И се оказва, че бензинов автомобил на 8 години няма право да се движи, а за дизелова кола която трови въздуха няма абсолютно никакви проблеми.
Не само това,но и до 2050г абсолютно всички сгради трябва да отговарят на измислените норми за СО2.Което означава, че голяма част от по-старите жилища ще трябва да се бутат.
"Глобалното затопляне "е една голяма измама за обслужване на корпоративни интереси,от която малко печелят, а много губят. Ама мисирките това не могат да го проумеят.
Ще ограничат и отглеждането на добитък,щото кравите като пръцкали отделяли метан. И всички хора ще станат вегани.
Та само глупак може да вярва,че има глобално затопляне, причинено от човешка дейност.Last edited by Vergil1975; 25.07.2024, 07:57.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнениеТе хората по света са го измислили - строят лудо ВЕИ.
Франция има няколко голями пълноводни плавателни реки, но ако направят на тях бентове,
ще залеят огромни територии :-(
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова което може да покрие енергийните потребности за най дълго време е уран 238, 90% от наличната енергия на планетата как се съберат всички други енергоизточници без значение какви 90% е уран 238 и те са едва 10%. Ние ползваме останалите 10%, не ползваме 90 - те процента.
Коментар
-
sosi, преди Ленин не са знаели какво е електрически ток, вече по време на войната те имат електричество и заводи захранвани с него.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнениеХе, да не си крупен акционер в някоя нефтена компания...
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеКолкото да не се харесва на затоплистите:
МЕТАНОЛЪТ ГОРИ във въздушна среда и - ТОЧНО КАКТО ПРИ ВЪГЛЕВОДОРОДИТЕ се образува ВЪГЛЕРОДЕН ДИОКСИД!
Тази реакция наричат ГОРЕНЕ или ПЪЛНО ОКИСЛЕНИЕ. Щом трябва да пишем реакции - тази е актуалната и подкрепя тезата:
2CH3OH + 3O2 -> 2CO2 + 4 H2O
Това е едно на ръка.
Хайде сега, който желае - нека сам се увери защо - ВЪВ ВРЪЗКА С БЕЗОПАСНСТТА НА ХОРА И ТОВАРИ - СЕ СЕ НАЛОЖИЛИ ДИЗЕЛОВИТЕ ГОРИВА.
Безопасността е на първо място, разбира се! И това не е единственото ИМ качество, което подрежда ТОВА ГОРИВО НА ПЪРВО МЯСТО. ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ - ИЛИ/И СА ПО-СКЪПИ (ако не отчитаме преференциите от нЕуки, избрани по високите етажи - ЛОБИСТИ), ИЛИ/И НЕ ГАРАНТИРАТ БЕЗОТКАЗНА РАБОТА НА ДВИГАТЕЛИТЕ, ИЛИ/И ИЗИСКВАТ СКЪПО ПОДДЪРЖАНЕ, ИЛИ/И НЕ ГАРАНТИРАТ МОЩНОСТ...
Никого не убеждавам да ми вярва.
≈===============================
Тъй като примерът на опонента беше с КОНТЕЙНЕРОВОЗ, клас кораби, които заемат около 13 % ОТ ТОНАЖА на световния флот (а опонентът постави акцента - разбираемо - върху РАЗМЕРА), нека обърна вниманието НИ - ОСВЕН ВЪРХУ РАЗМЕРА, НО И ВЪРХУ ДЕДУЕЙТА (ВМЕСТИМОСТТА)...
Говоря за среднотонажните и голямотонажните танкери, над 50 000, 100 000 тона, както и за супер-танкерите, над 300 000 тона... (нещо, над 300 метра дължина и 60 метра ширина)...
Няма да убеждаваме "зелените" - какви горива и двигатели работят БЕЗОТКАЗНО И БЕЗОПАСНО!
Дори да живеем с убеждението, че "те такова жУотно - нЕма", много ясно е - КОЙ Е НАЙ ГОЛЕМИЯТ "ЗАМЪРСИТЕЛ" И - НЕОТМЕНИМИТЕ ФАКТИ - ДРУГИ КОРАБИ, С РАЗЛИЧНИ ДВИГАТЕЛИ И ГОРИВА НЯМА ДА ГАРАНТИРАТ СЪЩАТА СЕБЕСТОЙНОСТ НА ПРЕВОЗВАНИТЕ ГОРИВА В СВЕТОВНИЯ ОКЕАН.
Да де - някога..., но ние живеем ДНЕС!
Зная, че истината (понякога) боли.
Преди дизеловите двигатели са се наложили парните машини
Тези с милиардите акъл нямат да сменят горивото, а едни други превозват хиляди тонове охладен метан.
За себестойността на превоза и делът на горивата в цената на фрахта...
Може да се увериш, че днес навлата са на нивото от деветдесетте години на миналия век, а нефтът е 4 пъти по-скъп оттогава, заплатите – също.
https://tradingeconomics.com/commodity/baltic
Лека вечер ...и не го приемай толкова болезнено.
Коментар
-
Барбарела, този "ИИ" нищо не казва за БЕЗОПАСНОСТ, МОЩНОСТНИ ПОКАЗАТЕЛИ, СЕБЕСТОЙНОСТ... Повярвай - важни са и трява да ПРЕпрограмираш базата данни в твоя т.нар. "ИИ"
РАЗБИРАЕМО Е, защо НИКОЙ КОРАБОСОБСТВЕНИК НЯМА ДА СЕ ДОПИТА ДО "ТВОЯ" "ИИ".
Разбираемо е и - колкото да се впрягаш тук - защо самият ти не мислиш като корабособственик.
Препоръка: ако се качиш на кораб на метанол (ей така - като търсач на силни усещания!...) и запецнете, далеч от брега на континента - допитай се до твоя "ИИ" и ни кажи какво те е посъветвал.
Ако се качиш на самолет в подобна ситуация - пак се обади (ако ти остане време)
Коментар
Коментар