IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Глобалното затопляне мит или реалност?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    ама пак само от медийните глупости се подвеждаш.
    ЗАКОНА Е ОТ МИНАЛАТА ГОДИНА, влезе в сила от януари и им дадоха 6 месеца градисен период на пунктовете да се охарчат по 5-10к. Затова и прегледите станаха по 100лв. И старите бензинови коли с по малък евросертификат МИНАВАТ ПО ЛЕСНО щот са по разхлабени нормите. Пред мен 2016г лъскав мерджан не покри нормите и не го пуснаха.
    Иначе си прав че това е по евродиректива за да откажат хората от двигателя и да минат на електрички
    Сега нашумяха нещата. Важното е,че ще засегне стотици хиляди хора.Заради идиотската "зелена политика". В която нищо зелено няма.Щото според затоплистите СО2 бил вреден.И на това му викат наука.
    Last edited by Vergil1975; 25.07.2024, 12:08.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнение

      Това са разпоредби от юли тази година. Така че със сигурност сега тоя автомобил няма да мине ГТП.
      А иначе ти уж се представяш за политик, който мисли за хората,а пееш в хора на затоплистите. Поне другите русофили във форума имат разум на чия страна да застанат.А ти заемаш страната на големите корпорации, които единствено печелят от това.
      ама пак само от медийните глупости се подвеждаш.
      ЗАКОНА Е ОТ МИНАЛАТА ГОДИНА, влезе в сила от януари и им дадоха 6 месеца градисен период на пунктовете да се охарчат по 5-10к. Затова и прегледите станаха по 100лв. И старите бензинови коли с по малък евросертификат МИНАВАТ ПО ЛЕСНО щот са по разхлабени нормите. Пред мен 2016г лъскав мерджан не покри нормите и не го пуснаха.
      Иначе си прав че това е по евродиректива за да откажат хората от двигателя и да минат на електрички
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Моят стар, 24-годишен "Фокус", БЕЗ катализатор (така го купих, явно, се е задръстил и са го свалили), е в нормите, макар и "на косъм" и 6-та година поред, минава ГТП без проблеми. На половин милион км. е, и минава. Нещата НЕ СА толкова в злоупотребите с Г.З. ,ами са следствие от планираното остаряват, усиленомприлагано след 2000-ва. И още, на глупотевините в Брюксел и злоупотребите с тази "зелена сделка" (да се чете "либерастки диктат" трябва да се сложи спирачка, вместо да се обявяват фактите за "несъществуващи". Друг въпрос е, кой е и кой не е глупав и в какво трябва да вярва и как. Ти, например, си (без)крайно НЕубедителен, като скачаш да обиждаш и още, показваш слабост И на позицията, И на доводите, И на интелекта си но, така си решил, така ти харесва - така се излагаш. Дерзай, имаш право да си глупав.
        Това са разпоредби от юли тази година. Така че със сигурност сега тоя автомобил няма да мине ГТП.
        А иначе ти уж се представяш за политик, който мисли за хората,а пееш в хора на затоплистите. Поне другите русофили във форума имат разум на чия страна да застанат.А ти заемаш страната на големите корпорации, които единствено печелят от това.
        Ако действително мислиш за хората инициирай да се променят разпоредбите,щото стотици хиляди бедни хора ще са потърпевши.
        Last edited by Vergil1975; 25.07.2024, 11:56.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Vergil1975 Разгледай мнение
          Ето ви резултатите от борбата с"глобалното затопляне ".Повечето автомобили на бензин не могат да минат ГТП,защото отделяли СО2 над нормите,докато за пушещите дизеляци проблем няма.И се оказва, че бензинов автомобил на 8 години няма право да се движи, а за дизелова кола която трови въздуха няма абсолютно никакви проблеми.
          Не само това,но и до 2050г абсолютно всички сгради трябва да отговарят на измислените норми за СО2.Което означава, че голяма част от по-старите жилища ще трябва да се бутат.
          "Глобалното затопляне "е една голяма измама за обслужване на корпоративни интереси,от която малко печелят, а много губят. Ама мисирките това не могат да го проумеят.
          Ще ограничат и отглеждането на добитък,щото кравите като пръцкали отделяли метан. И всички хора ще станат вегани.
          Та само глупак може да вярва,че има глобално затопляне, причинено от човешка дейност.
          Моят стар, 24-годишен "Фокус", БЕЗ катализатор (така го купих, явно, се е задръстил и са го свалили), е в нормите, макар и "на косъм" и 6-та година поред, минава ГТП без проблеми. На половин милион км. е, и минава. Нещата НЕ СА толкова в злоупотребите с Г.З. ,ами са следствие от планираното остаряват, усиленомприлагано след 2000-ва. И още, на глупотевините в Брюксел и злоупотребите с тази "зелена сделка" (да се чете "либерастки диктат" трябва да се сложи спирачка, вместо да се обявяват фактите за "несъществуващи". Друг въпрос е, кой е и кой не е глупав и в какво трябва да вярва и как. Ти, например, си (без)крайно НЕубедителен, като скачаш да обиждаш и още, показваш слабост И на позицията, И на доводите, И на интелекта си но, така си решил, така ти харесва - така се излагаш. Дерзай, имаш право да си глупав.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156

            тез десетки хиляди ЛЪЖАТ от 1970г че до 2000, после 2020 ще се вдигне нивото на световния океан с 30 МЕТРА. и с 3 см не се е вдигнало за 50 години
            Още до 2014 г щеше да се разтопи ледът в Арктика, а сега сме 2024г и ледът е на рекордно високи нива за последните години, белите мечки щяха да изчезнат, а те увеличават броя си,коралите щяха да загинат,а те процъфтяват.
            Ама още има мисирки,които им вярвит на лъжите.

            Коментар


            • Vergil1975, при ГТП мерят СО - въглероден монооксид, които е неизгоряляло добре гориво. На новите автомобили е много защото не се напъват да им направят изгарянето максимално добро и причината е че имат катализатори на които се разчита да изгорят този монооксид. Не могат да минат, защото явно катализаторите им толкова могат да свършат тази работа и газовите анализатори в пунктовете отчитат че изхвърлят много моноксид на въглерода, който между другото е отровен за човека, диоксида на въглерода не е отровен.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Ето ви резултатите от борбата с"глобалното затопляне ".Повечето автомобили на бензин не могат да минат ГТП,защото отделяли СО2 над нормите,докато за пушещите дизеляци проблем няма.И се оказва, че бензинов автомобил на 8 години няма право да се движи, а за дизелова кола която трови въздуха няма абсолютно никакви проблеми.
                Не само това,но и до 2050г абсолютно всички сгради трябва да отговарят на измислените норми за СО2.Което означава, че голяма част от по-старите жилища ще трябва да се бутат.
                "Глобалното затопляне "е една голяма измама за обслужване на корпоративни интереси,от която малко печелят, а много губят. Ама мисирките това не могат да го проумеят.
                Ще ограничат и отглеждането на добитък,щото кравите като пръцкали отделяли метан. И всички хора ще станат вегани.
                Та само глупак може да вярва,че има глобално затопляне, причинено от човешка дейност.
                Last edited by Vergil1975; 25.07.2024, 07:57.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от sosi Разгледай мнение
                  Те хората по света са го измислили - строят лудо ВЕИ.
                  За съжаление, не всяка държава има подходящи терени за ВЕЦ
                  Франция има няколко голями пълноводни плавателни реки, но ако направят на тях бентове,
                  ще залеят огромни територии :-(

                  Коментар




                  • Ето как се спестява зелена енергия за зимни дни
                    С панели за 6000 Wc, дори в облачни дни
                    На 43-ия северен паралел

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Това което може да покрие енергийните потребности за най дълго време е уран 238, 90% от наличната енергия на планетата как се съберат всички други енергоизточници без значение какви 90% е уран 238 и те са едва 10%. Ние ползваме останалите 10%, не ползваме 90 - те процента.
                      Те хората по света са го измислили - строят лудо ВЕИ. Но у нас е пълно с полицаи и старшинки, дето предлагат решения, с пенции и селяни по полето и те разбирачи, с конспиратори дето още не вярват, че има глобално затопляне, със соц енергетици, окупирали важните постове по на 70 и кусур години ... нещата се случват мъчително.

                      Коментар


                      • Това което може да покрие енергийните потребности за най дълго време е уран 238, 90% от наличната енергия на планетата как се съберат всички други енергоизточници без значение какви 90% е уран 238 и те са едва 10%. Ние ползваме останалите 10%, не ползваме 90 - те процента.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • sosi, преди Ленин не са знаели какво е електрически ток, вече по време на войната те имат електричество и заводи захранвани с него.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
                            Хе, да не си крупен акционер в някоя нефтена компания...
                            Не, но от държавата-бензиностанция са му обещали нялолко копейки ... когато доларът бъде заменен от рублата

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                              Колкото да не се харесва на затоплистите:

                              МЕТАНОЛЪТ ГОРИ във въздушна среда и - ТОЧНО КАКТО ПРИ ВЪГЛЕВОДОРОДИТЕ се образува ВЪГЛЕРОДЕН ДИОКСИД!

                              Тази реакция наричат ГОРЕНЕ или ПЪЛНО ОКИСЛЕНИЕ. Щом трябва да пишем реакции - тази е актуалната и подкрепя тезата:

                              2CH3OH + 3O2 -> 2CO2 + 4 H2O

                              Това е едно на ръка.

                              Хайде сега, който желае - нека сам се увери защо - ВЪВ ВРЪЗКА С БЕЗОПАСНСТТА НА ХОРА И ТОВАРИ - СЕ СЕ НАЛОЖИЛИ ДИЗЕЛОВИТЕ ГОРИВА.

                              Безопасността е на първо място, разбира се! И това не е единственото ИМ качество, което подрежда ТОВА ГОРИВО НА ПЪРВО МЯСТО. ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ - ИЛИ/И СА ПО-СКЪПИ (ако не отчитаме преференциите от нЕуки, избрани по високите етажи - ЛОБИСТИ), ИЛИ/И НЕ ГАРАНТИРАТ БЕЗОТКАЗНА РАБОТА НА ДВИГАТЕЛИТЕ, ИЛИ/И ИЗИСКВАТ СКЪПО ПОДДЪРЖАНЕ, ИЛИ/И НЕ ГАРАНТИРАТ МОЩНОСТ...

                              Никого не убеждавам да ми вярва.

                              ≈===============================

                              Тъй като примерът на опонента беше с КОНТЕЙНЕРОВОЗ, клас кораби, които заемат около 13 % ОТ ТОНАЖА на световния флот (а опонентът постави акцента - разбираемо - върху РАЗМЕРА), нека обърна вниманието НИ - ОСВЕН ВЪРХУ РАЗМЕРА, НО И ВЪРХУ ДЕДУЕЙТА (ВМЕСТИМОСТТА)...

                              Говоря за среднотонажните и голямотонажните танкери, над 50 000, 100 000 тона, както и за супер-танкерите, над 300 000 тона... (нещо, над 300 метра дължина и 60 метра ширина)...

                              Няма да убеждаваме "зелените" - какви горива и двигатели работят БЕЗОТКАЗНО И БЕЗОПАСНО!

                              Дори да живеем с убеждението, че "те такова жУотно - нЕма", много ясно е - КОЙ Е НАЙ ГОЛЕМИЯТ "ЗАМЪРСИТЕЛ" И - НЕОТМЕНИМИТЕ ФАКТИ - ДРУГИ КОРАБИ, С РАЗЛИЧНИ ДВИГАТЕЛИ И ГОРИВА НЯМА ДА ГАРАНТИРАТ СЪЩАТА СЕБЕСТОЙНОСТ НА ПРЕВОЗВАНИТЕ ГОРИВА В СВЕТОВНИЯ ОКЕАН.

                              Да де - някога..., но ние живеем ДНЕС!

                              Зная, че истината (понякога) боли.

                              Хе, да не си крупен акционер в някоя нефтена компания...

                              Преди дизеловите двигатели са се наложили парните машини
                              Тези с милиардите акъл нямат да сменят горивото, а едни други превозват хиляди тонове охладен метан.

                              За себестойността на превоза и делът на горивата в цената на фрахта...
                              Може да се увериш, че днес навлата са на нивото от деветдесетте години на миналия век, а нефтът е 4 пъти по-скъп оттогава, заплатите – също.
                              https://tradingeconomics.com/commodity/baltic

                              Лека вечер ...и не го приемай толкова болезнено.

                              Коментар


                              • Барбарела, този "ИИ" нищо не казва за БЕЗОПАСНОСТ, МОЩНОСТНИ ПОКАЗАТЕЛИ, СЕБЕСТОЙНОСТ... Повярвай - важни са и трява да ПРЕпрограмираш базата данни в твоя т.нар. "ИИ"

                                РАЗБИРАЕМО Е, защо НИКОЙ КОРАБОСОБСТВЕНИК НЯМА ДА СЕ ДОПИТА ДО "ТВОЯ" "ИИ".

                                Разбираемо е и - колкото да се впрягаш тук - защо самият ти не мислиш като корабособственик.

                                Препоръка: ако се качиш на кораб на метанол (ей така - като търсач на силни усещания!...) и запецнете, далеч от брега на континента - допитай се до твоя "ИИ" и ни кажи какво те е посъветвал.
                                Ако се качиш на самолет в подобна ситуация - пак се обади (ако ти остане време)

                                Коментар

                                Working...
                                X