Не имам представа, консумацията на вода е колкото на бензин ..малко по малко, има и консумация на катализатор - една торба на някои ще им стигне за година - 4 хиляди км. В момента няма да е по скъп катализатора отколкото разхода който ще има за бензин, ако няма акциз. То би трябвало субсидя екологична да има, за електромобилите как имаше. Катализатора може да са рециклира с енергия която я има от дъжд на вятър, от соларки, ветрогенератори, тъкмо няма да тормозят мрежата да им изкупува тока на безценица защо тя няма на кой да го продаде като го има.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Глобалното затопляне мит или реалност?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВодата се дисоциира на съставните водород и килород, те и ще горят в двигателя, плюс водна пара защото при 90+ градуса водата се и изпарява сериозно, тази смес ще се възпламенява и двигателя ще работи. Не съм го открил аз, това нещо е използвано в миналото, но се отказват защото с бензин е по лесно..само затова. Понеже искат хората да карат нещо екологично - ето това е по еко от батерията. Катализатора подлежи на 99.99..% рециклиране. Водата може и морска да е, да не е питейна.
Дори нямаш представа колко тона трябва да тегли със себе си "автомобила", за да "се дисоциира водата" и да се получи що-годе някакъв шанс да развие някаква скорост, динамични показатели, мощност...
Изобщо не споменавам как се извършва на практика горенето в този "двигател" - но - както сам казваш: "това НЕЩО е използвано в миналото"...
Не зная, ако наистина си действащ учител - с какво точно занимаваш учениците... Мъка! На някои може да им харесва. Сигурно се надсмиват в себе си.
Напълно сериозен съм и не ми е до смях.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Остана само едно - ДА СИ ИЗЯСНИШ, какво точно ще "гори в ТВОЯ ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ"?
На мен не ми е интересно.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
Всякаква вода, може морска, може от някоя локва и катализатор който е двукомпонентен минимум - единия компонент е алуминий на едри зърна колкото примерно са кристалите на захарта....И ДВГ реално ще работи с вода, ще има нула со2, нула со, нула въглеводороди, по екологично здраве му кажи.
Остана само едно - ДА СИ ИЗЯСНИШ, какво точно ще "гори в ТВОЯ ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ"?
На мен не ми е интересно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
Цял ден няма да опонирам на тъпотиите на някого си. Не ме карай да разсъждавам тук върху неадекватна теза. Това, че се опитваш да ме вкараш в твоите фантасмагории - за да ме "опровергаваш" по-късно - е много мило от твоя страна.
Никакъв фундамент нямаш в областта на ДВГ, щом си имал смелостта да напишеш онова - в цитата.
Ако за някого може да бъдеш "учител" - не разпространявай недомислици в този форум с основанието да се изживяваш като "учител" - извън ТВОЕТО ДАСКАЛО. Оказва се, че хората тук знаят много повече от теб.
Спирам да отговарям на тъпотии.Last edited by supertrader; 08.08.2024, 13:09.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, те го напомпват тока като го подават в момент на смяна на посоката на магнитното поле, понеже трудно поема ток. Това което са разбрали е че неутроните могат да увреждат полупроводникови преходи и ако те са с размер нанометри може да стане с много малко неутрони, които хора няма и да усетят дори. По точно ще ги усетят като спре всичко електронно, гордоста на съвременната антицивилизация. Разбрали са че сме доста уязвими, точно за войни, военни съюзи.
...а, брътвежите на Безименния, отношение към темата нямат. Чеше си езика.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДВГ може да работи с вода, електромобилите не могат.
Никакъв фундамент нямаш в областта на ДВГ, щом си имал смелостта да напишеш онова - в цитата.
Ако за някого може да бъдеш "учител" - не разпространявай недомислици в този форум с основанието да се изживяваш като "учител" - извън ТВОЕТО ДАСКАЛО. Оказва се, че хората тук знаят много повече от теб.
Спирам да отговарям на тъпотии.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmikomikov , ти още ли не си разбрал че електромобилите както са направени са недоразумение, а китайците са се нахвърлили да го муртиплицират...
Имаш възможност РЕАЛНО да се намесиш, за да не бъдат ТЕ недомислицата - споредтеб, но - дотогава китайците ще се налагат на пазарите, колкото и да не ти се иска на теб и да декларираш, че "електромобилите са недомислица". Реалности, колкото и да скачаш срещу тях. НаложИ се с реален, работещ патент, с който да издърпаш килимчето под краката на китайците и на Мъск. Това - да лафим тук по време на сутрешното кафе - си е чист лаф-моабет...
Моята хвърчаща теза е тая, че щом електромобилите са се наложили преди автомобилите, но са изгубили в "състезанието" - това е било, защото умни и знаещи хора развиват и са заложили на експеримента през последните, над 100 години и са "изместили" от първото място електромобила чрез автомобила..
Електромобилът е бил първото превозно средство, която теза НЕ доказва, че електродвигателите ще заменят ДВГ в превозните средства - ДНЕС. НЯМА ДА ГИ ЗАМЕНЯТ! Динамиката, бизнес-отношенията в съвременния живот, ИЗИСКВАНИЯТА ЗА БЕЗОПАСНОСТ... СА РАЗЛИЧНИ сравнени с ония, преди век и половина, когато е можело да се наложи платформата с електродвигател и батерия... (а и ДВГ все още не е съществувал, а е трябвало тягата, създавана от коня да бъде преразгледана...
Иторията говори за първенство на електромобила пред автомобила, но днес живеем в различен свят:
https://www.mediacafe.bg/analizi/ele...e-ot-stoletie/
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmikomikov , ти още ли не си разбрал че електромобилите както са направени са недоразумение, а китайците .....
Кое не съм разбрал, ве Майтапчиев?
Ако ти се губи инфо - точно преди 7-8 години ТУК опонирах на брокерчетата на Мъск.Чертаех тук едни диаграми на първите три компании, които водеха на пазарите с по 10 млн. АВТОМОБИЛИ годишно (продукция - десетилетия наред: Тойота, Фолксваген...)
И още съм говорил за това, че автомобилите са под 10% "замърсители", докато корабите и самолетите са, които няма да сменят с друг тип НЕНАДЕЖДЕН двигател.
И още казвам, че електромобилите са с по висок въглероден отпечатък от автомобилите. Многократно съм обосновавал тази теза, но сега няма да го правя заради теб...
"За глухите - камбаните не бият два пъти", ве приятел, а и нещо, май те гони "Кака Роза" (склерозата)...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Точно в свеъхпроводяща намотка, И ДА ИСКАШ, не можеш да вкараш или да изкараш "просто така" гигантските токове, дето могат са протекторат, т.к. тя, е еквивалент на БЕЗКРАЙНА самоиндукция, Безименни. Другаде в заринато кучето.
Още в самото начало ти казах към кого да се обръщаш, за да разсее твоите словесни дитирамби (от вид полюции). Препоръките ми, за да СИ отговориш (щом не си съгласен с моето мнение):
1. Чети по темата (но твоята идея е - не да разбереш казаното от мен и от "лошите" журналисти). Концентрирай се конкретно върху линка, който ти НЕ коментираш по същество. (ако не го коментираш - приключвам да си губя времето с твоите брътвежи)
2. Избягваш електронния елемент - тиристора, който е в основата на дописката от "неграмотния" журналист..., или - от "неграмотния" професор от университета - ръководител на експеримента. Опитай да потърсиш ПОНЕ една правилна дума в съдържанието на материала от линка, препратка към който ти дадох. (един бачка - друг - САМИЯТ ТИ - повтаря думите на шопа: "ми, те таковО жУотно нЕма!"
3. Отново ти препоръчвам решение (ако т. 1 и т. 2 са ти неразбираеми): вземИ дамаджанка с червено в дясната ръка и печено прасенце - в лявата. Почукай с крак на вратата на Супертрейдъра. Човекът всичко ще ти разясни - от начало до край.
От мен - толкова. Не съм опонент по темата (дадох линк, а ти казваш, че това не се случва). ОК - лъжа и измама е (само според теб).
Коментар
-
Pyramid, те го напомпват тока като го подават в момент на смяна на посоката на магнитното поле, понеже трудно поема ток. Това което са разбрали е че неутроните могат да увреждат полупроводникови преходи и ако те са с размер нанометри може да стане с много малко неутрони, които хора няма и да усетят дори. По точно ще ги усетят като спре всичко електронно, гордоста на съвременната антицивилизация. Разбрали са че сме доста уязвими, точно за войни, военни съюзи.D.Y.F-091066
Коментар
-
mikomikov , ти още ли не си разбрал че електромобилите както са направени са недоразумение, а китайците са се нахвърлили да го муртиплицират. Те са еко катастрофа с много голям замърсяващ фактор. Много малко автомобили е полезно да са електромобили. Батериите за да се произведат много мръсотия и ако не се използват максимално са катастрофа. На тях толкова им пука че дори не ги правят с предварително заложено евтино рециклиране да са създадени автомати които да ги разглобят, електродите да се почистят механично от слоевете материал и той много по лесно без голям разход на енергия да се рафинира. Бързат да не изпуснат печалбата.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеМисля, че ти се губи смисъла на използването на тиристора в пусковата схема на токамака. Какво ЛИ регулира този елемент с три P-N - прехода?
Ти журналистите не ги закачай - те толкова си знаят, ами, попрочети нещо повече и ще си обясниш защо токамакът използва токове за задвижване на плазмата през корпуса си ("поничката") и как- и защо се регулира захранването.
И не се прави на ученичка! Зная, че го можеш.
Коментар
-
https://carmarket.bg/drugi/kogato-pa...omobilite-9349
Мъск дарява $45 млн. на Тръмп..., но все пак Тръмп щял да премахВА субсидиите! Тръмп да не е изгубил връзка с "главния", или китайците - от другата страна - също плащат и трябва да се търси "баланса"?
Коментар
Коментар