IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да се закрият ли Езиковите гимназии ?

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • За закриване са много гимназии..защото децата не научават нищо освен зад кой ъгъл да пушат....на това трябва да се обърне внимание! Езиците са най-ценният ресурс в момента!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

      Не, не бъркам. Ти разглеждаш нещата от висотата на своята камбанария, аз от моята. Съжалявам, че твоите преподаватели не са били на нивото на моите. Ученикът може и да знае да изиска от преподавателя си, но едно е той да му изпее материала и да си отиде, съвсем друго е да го поднесе по такъв начин, че да го запомниш и да ти върши работа когато ти потрябва.
      Второто си висше учих при преподаватели, явно като твоите, които си знаеха задълженията, но ги изпълняваха вяло и без грам живец, та и затова нямам много спомени от наученото, макар оценките ми да са по-високи.

      П.П. Извинявам се, че се отклонихме от темата. Езиковите гимназии не трябва да се закриват. Там освен езици, децата получават доста добра подготовка по хуманитарните предмети. Скоро на тази държава, освен инженери и лекари, ще й трябват и учители.
      тънъмънчева ти тотално се обърка.Аз имах много яки преподаватгели ама много яки направо институции хора със знания визия възпитание обноски обаятелни спокойни...професор Петко Нотов Николай Генков Кирчо Захаринов Станимир Вичев Венци Динов Стефан Нанчев Стефан Етърски...Връщаш ме в едни много хубави години...Преподаватели мечта...Хората ни приемаха кат равноправни колеги показваха ни къде грешим.Няма да забравя професор Нотов имах едно гадже и то идва по време на лекция да пита за мен а аз се крия.Професора спокойно изчака и усмихнат казва.Колеги ако мен ме потърси такова хубаво момиче забравете за лекцията....

      Коментар


      • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

        Скоро на тази държава, освен инженери и лекари, ще й трябват и учители.
        Дай Боже !

        Коментар


        • Първоначално изпратено от sisiko Разгледай мнение
          Преди 5-6 години имаше силен натиск от много високо ниво (министерско) да се затварят МГ -тата...
          Това не беше ли само за приема след четвърти клас? Искаха финансирането на петокласниците да бъде като при останалите, а не като в гимназиите.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

            Имаш правото да не си съгласна с мен и да сбъркаш....Преподавателя не определя нищо.Ученикът е този който трябва да знае защо е там и да изисква от преподавателя.Навремето много народ се беше озовал в електрофакултета не щото иска да учи тва а щото за там му стигнал бала...и да не губи годината давай.Е тия никога няма да научат квото и да било не че и електрониката щяха да научат.Навремето най престижно беше ЕСЕО или ЕМА в ЕЦМС отиваше шкарта а аз цял живот съм бил шкарт.После всичките престижници тръгнаха да искат в НЕК в АЕЦ е ТЕЦ ВЕЦ....Българина е доста тъпо същество но се бара тарикат..и после кат се мине гледа кат изоглавен
            Не, не бъркам. Ти разглеждаш нещата от висотата на своята камбанария, аз от моята. Съжалявам, че твоите преподаватели не са били на нивото на моите. Ученикът може и да знае да изиска от преподавателя си, но едно е той да му изпее материала и да си отиде, съвсем друго е да го поднесе по такъв начин, че да го запомниш и да ти върши работа когато ти потрябва.
            Второто си висше учих при преподаватели, явно като твоите, които си знаеха задълженията, но ги изпълняваха вяло и без грам живец, та и затова нямам много спомени от наученото, макар оценките ми да са по-високи.

            П.П. Извинявам се, че се отклонихме от темата. Езиковите гимназии не трябва да се закриват. Там освен езици, децата получават доста добра подготовка по хуманитарните предмети. Скоро на тази държава, освен инженери и лекари, ще й трябват и учители.
            Приятелството се състои от серия изловени и неизловени предателства !!!
            Мечо

            Коментар


            • Преди 5-6 години имаше силен натиск от много високо ниво (министерско) да се затварят МГ -тата. Доста протести и митинги имаше. По някаква причина се спряха. Сега май се тестуват за затваряне ЕГ- зии. Но....., каквото и да си говорим , става дума за пари. В крайна сметка, идеята е да станат частни със заплащане, след като отчетат разбира се ,че затварянето на държавните е грешка. Нищо ново под слънцето в нашата "територия България".

              Коментар


              • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                Позволи ми отново да не се съглася с теб. В повечето случаи, преподавателите са тези, които определят нивото или класата на едно училище. Първото висше съм учила при професори, стари кучета, които се отнасяха със студентите като към бъдещи колеги. Голяма част от тях имаха блестяща кариера и богат житейски опит, които с кеф споделяха с нас на чаша питие. Предаването на знанията и съответното им приемане беше двупосочен процес, с участието и на двете заинтересовани страни
                Имаш правото да не си съгласна с мен и да сбъркаш....Преподавателя не определя нищо.Ученикът е този който трябва да знае защо е там и да изисква от преподавателя.Навремето много народ се беше озовал в електрофакултета не щото иска да учи тва а щото за там му стигнал бала...и да не губи годината давай.Е тия никога няма да научат квото и да било не че и електрониката щяха да научат.Навремето най престижно беше ЕСЕО или ЕМА в ЕЦМС отиваше шкарта а аз цял живот съм бил шкарт.После всичките престижници тръгнаха да искат в НЕК в АЕЦ е ТЕЦ ВЕЦ....Българина е доста тъпо същество но се бара тарикат..и после кат се мине гледа кат изоглавен

                Коментар


                • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                  Всеки вярва в каквото си иска , е и моите се дипломираха навънка , ама все си чужденец , даже и с по висок успех от местните...та затуй България за българите , всяка жаба да си знае гьола !
                  Моя се върна и работи тука не ще и да чуе повече за Германия момичето завърши ТУ София и двамата са инженери и двамата имат чудесна работа и не се оплакват....

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от prectical Разгледай мнение
                    Гимназии не гнимназии пълна глупост. Е аз зубрих като луд и ква полза от даскалото никаква. Оценки който не струват и грам. Университетите са друга работа. Истината е,че всичко се формира там. Аз език не съм знаел преди да започна да следвам в университета. В училище ми беше тъпо и специално за език не съм се напрягал. Оценки се пишат ей така, приемат се всякакви с подкупи или за запълване на бройката. Преподаватели гола вода.Нямат и грам авторитет в днешно време. Имало е учителки от които сме треперили да не те изпита и пише 2ка и такива при които сме си правели квото искаме. Сега е 100 пъти по зле. И в крайна сметка искам да кажа едно независимо дали в България,Китай,Русия или западна Европа връзкар ли си, си уреден пък ако ще и мега глупак да си.
                    Ми тук оцели десетката.Мой колеги семейство напуснаха щот тук в аеца им пречел началнико бил прост.Отидоха в Канада.Резултата е кат дойде кризата мен ме уволниха а началнико назначи сино си...Хората вярваха че на Запад няма връзкари и всичко е мед и масло.Са работи само мъжката част и доходите там са и в пъти по малки отколкото тука.Ама квот сам си напраиш никой не мое ти го напраи

                    Коментар


                    • Гимназии не гнимназии пълна глупост. Е аз зубрих като луд и ква полза от даскалото никаква. Оценки който не струват и грам. Университетите са друга работа. Истината е,че всичко се формира там. Аз език не съм знаел преди да започна да следвам в университета. В училище ми беше тъпо и специално за език не съм се напрягал. Оценки се пишат ей така, приемат се всякакви с подкупи или за запълване на бройката. Преподаватели гола вода.Нямат и грам авторитет в днешно време. Имало е учителки от които сме треперили да не те изпита и пише 2ка и такива при които сме си правели квото искаме. Сега е 100 пъти по зле. И в крайна сметка искам да кажа едно независимо дали в България,Китай,Русия или западна Европа връзкар ли си, си уреден пък ако ще и мега глупак да си.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                        Позволи ми отново да не се съглася с теб. В повечето случаи, преподавателите са тези, които определят нивото или класата на едно училище. Първото висше съм учила при професори, стари кучета, които се отнасяха със студентите като към бъдещи колеги. Голяма част от тях имаха блестяща кариера и богат житейски опит, които с кеф споделяха с нас на чаша питие. Предаването на знанията и съответното им приемане беше двупосочен процес, с участието и на двете заинтересовани страни
                        Всеки вярва в каквото си иска , е и моите се дипломираха навънка , ама все си чужденец , даже и с по висок успех от местните...та затуй България за българите , всяка жаба да си знае гьола !

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от tnm Разгледай мнение

                          По-кльощавата 1/3-та пълноправен член на домочадието има приятелка, която завърши миналата година ПМГ. Със сигурност има 6-ца по математика, втората задължителна матура беше по химия. Издържа я с пълна шестица. А матурата по химия съвсем не е шега работа. Но да не се отклонявам от въпроса ти.
                          Това момиче кандидатства фармация в МУ София и съвсем малко не й достигна за да я приемат. Беше приета медицина във Варна, Стара Загора и Плевен, но тя държеше на фармацията и то задължително в МУ София.
                          Отказа да учи неща, които не й харесват и една година работи като сервитьорка в най-известното заведение у хабитата /за ужасТ на учителите от ПМГ-то/ и доста добре се справя девойчето. Работи и се подготвя за изпити и както разбрах, изкарала много добри оценки на предварителните.

                          Това, че ще я приемат и ще завърши /може и с отличие/ - не подлежи на съмнение! Все пак - какви предимства ѝ дава успешното дипломиране?

                          Може би ще отвори аптека /дай Боже - ВЕРИГА от аптеки/, с които ще конкурира Марешки? Ето го благородното съревнование! Цените на лекарствата главоломно ПАДАТ !?! /според мен, отварянето на аптека в район, наситен с аптеки може да стане, единствено ако момичето е първа братЧедка на бизнесмена-аптекар и продавач на горива/.

                          Както и да е - ето, че тя отвори своята първа аптека! Цените вече осезателно падат! Почват да се прибират от чужбина сънародниците! Чудо над чудесата! Марешки, романтикът - със сълзи на очите я прегръща и се радва като малко дете: "Откога те чакам, скъпа!" Отвсякъде - възгласи..., цветя и знамена по улиците...

                          Съвсем изключвам възможността това дете да се запъти навън. Такава вероятност не съществува! При такава перспектива и възможности за главоломна кариера в нашата /НИ/ страна!

                          Дори не допускам, след като завърши - да си спомня с умиление за достатъчно големите бакшиши като сервитьорка, неколкократно по-високи от настоящите ѝ доходи..., а като вземем предвид усмивките и отворените обятия на всички наоколо - радост от дефицитната професия на току-що излюпилият се аптекар..., но и това, че никой /от бранша, или от данъчните/ не ѝ създава проблеми... и така нататък...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                            тнмънчева образованието е вътрешен а не външен процес.Който иска да научи нещо научава го.Престоя в едно училище не гарантира знания.Когато си отишъл да учиш вишу се предполага че имаш интерес а не стоиш там и чакаш даскала да ти налее с маркуча или с канчето знание.Нивото на едно училище се определя не толко от преподавателита колкото от учениците.Аз кат завърших казармата отидох да уча в ТУ тогава ВМЕИ Ленин.В първи и втори курс общи предмети и теория математики физики химии електротехника механика съпромат компютри програмиране.В трети четвърти и пети курс кат почнаха само специални предметия тия малоумните с математическите гимназии гледаха кат изоглавени.Ние с техникумите си говорим с даскалите а на тях трябваше да се обяснява кат на тъпанари как се мери ток мощност кво е трифазен ток ток с права обратна и нулева последователност какво е късо съединение какво е трансформатор синхронене генератор кво е електрическа машина кво е опит на късо на асинхронен двигател кво е пускова и работна намотка кво е котва квое четка четков апарат какво е въртящ момент....По този начин бавноразвиващите ни ядеха от времето..По наше време присъствието беше задължително и на лекции правеха проверки и яко жулеха двойки.От 30 души в първи курс в пети завършихме 6 човека ама тогава не си поплюваха
                            Позволи ми отново да не се съглася с теб. В повечето случаи, преподавателите са тези, които определят нивото или класата на едно училище. Първото висше съм учила при професори, стари кучета, които се отнасяха със студентите като към бъдещи колеги. Голяма част от тях имаха блестяща кариера и богат житейски опит, които с кеф споделяха с нас на чаша питие. Предаването на знанията и съответното им приемане беше двупосочен процес, с участието и на двете заинтересовани страни
                            Приятелството се състои от серия изловени и неизловени предателства !!!
                            Мечо

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Auto Разгледай мнение
                              Чети надолу Да език трябва, кой казва че не ?
                              Само с разбиране не се оправяш. Трябва умения а езиковите не ги дават, а напротив унищожава ги....
                              Математиката развива мозъка и кара хората да търсят решения за разлика от езиковите.
                              Да език се учи между другото. Езиковите са част от матрицата. В най-ценните си години за развитие да зубриш думи...

                              Обидите са от липса на факти.
                              я научи в големото междучасие китайски или холандски да те видя ?! Ама какви липса на факти, ти колко езика знаеш писмено и говоримо ей така между другото ?! .....
                              За английския не искам да споря, че в България на всички келеши им е станал "майчин" как навремето си мислеха за руския, да но болшинството незнае английски е що ?!? щото има над 400 хил. думи да не говорим за граматични правила и т.н.
                              Я сподели тука как се разбираш с китайския инвеститор като дойде ?!? Чертаеш му a²+b² = c² ли как ?!
                              Last edited by michaelis12; 18.04.2017, 12:04.

                              Коментар


                              • Чети надолу Да език трябва, кой казва че не ?
                                Само с разбиране не се оправяш. Трябва умения а езиковите не ги дават, а напротив унищожава ги....
                                Математиката развива мозъка и кара хората да търсят решения за разлика от езиковите.
                                Да език се учи между другото. Езиковите са част от матрицата. В най-ценните си години за развитие да зубриш думи...

                                Обидите са от липса на факти.

                                Коментар

                                Working...
                                X