IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да се забранят ли печките на дърва в градовете ?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DELCHO SMOKA Разгледай мнение

    На българите така наречената демокрация, като изключим лошото, им донесе единствено старата западна трошка за 1500-2500 лева!

    Аз карам прилична кола и тези опити за издевателства не ме бъркат, но какво да правят хората на 550-600 лева заплата? Какво да правят хората в селата, където раздрънкани 25 годиншни бусове им карат хляба?

    Управляващите джендъри, както в софийска община така и на централно ниво, тотално се самозабравиха!

    Противоречиш си.
    Ако са ти виновни управляващите джендъри в софийска община и на централно ниво (най-вече), то те са избрани ТОЧНО от тия по селата и тия с 550-600 лева. Както и резидентчето.
    Хората от Бургас, Пловдив и София останаха непредставени в сегашното джендър НС.
    Та излей си гнева на тия дето им карат "леба" с 25 годишните бусове.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение
      Държавата не обмисля вариант за въвеждане на данъчно облагане на автомобилите на принципа "замърсителят плаща", защото хората са бедни. Това следва от днешно изказване на министърът на финансите Владислав Горанов в рамките на парламентарния контрол.
      На българите така наречената демокрация, като изключим лошото, им донесе единствено старата западна трошка за 1500-2500 лева!

      Сега искат и на нея да посегнат "умните и красивите"! Крайно време е хората да се надигнат срещу тая пасмина дето има налага джендъри, педофили, беднотия и разсипия на цялата страна, заедно с еврогейски ценности!

      Аз карам прилична кола и тези опити за издевателства не ме бъркат, но какво да правят хората на 550-600 лева заплата? Какво да правят хората в селата, където раздрънкани 25 годиншни бусове им карат хляба?

      Управляващите джендъри, както в софийска община така и на централно ниво, тотално се самозабравиха!

      Коментар


      • Държавата не обмисля вариант за въвеждане на данъчно облагане на автомобилите на принципа "замърсителят плаща", защото хората са бедни. Това следва от днешно изказване на министърът на финансите Владислав Горанов в рамките на парламентарния контрол.

        Коментар


        • 4i40 - шегуваш се, просто визирам че електрокарите са тежки и за движение на автомобил с тяхната маса се харчи повече енергия а те както написах лапат по 15кв. ток на 100 км пробег средно. 5.4 кг бензин изразходва средно автомобилът а това са 65 киловатчаса. Няма грешка в тези 5 и половина килограма въглеводороди има толкова енергия, отгоре като са ги давали тези природни ресурси не са си играли. Ние газим в енергия и я прахосваме. Ако го няма свъхтеглото на електрокара и 10 кв. ще са достатъчни, ама много са ефективни тия двг - та, абсолютни боклуци които издухват енергията през ауспуха и топлят повече отколкото задвижват.
          Last edited by supertrader; 31.01.2018, 00:23.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Ся, а са разберем...!
            Никой не мое ми забрани да си ползвам камината...!
            "Зеленото билетче"... а си го ползУва фЪндЪчето...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от alphaomega Разгледай мнение

              Ами дори и при най калпавите и стари технологии КПД-то 25-35%. Долу горе колкото е при стандартен автомобилен ДВГ. Само че като бонус елиминираме голяма част от замърсяването и произвеждаме топла вода за отопление.

              А до колкото знам при най модерните газови турбини КПД-то достига до над 60% и повече.
              За да знаем дали елиминираме замърсяването трябва да знаем какво е горивото.От неговият анализ се разбира какво и колко е замърсяването.А дали ще има топла вода за отопление е друг въпрос.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                [/B]

                КПД - то по килата на автомобилите ли го изчисляваш....?
                Трейдърко е пич та дрънка.Много е забавен голем веселяк

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  national power - дори на твоя ТЕЦ дето е на кюмюр КПД-то му е по високо отколкото на най съвременен ДВГ. Факт а пред фактите и боговете мълчат. Един електромобил харчи 15 киловата за час, а един авомобил ДВГ харчи 8 литра бензин а ако е тежък като елекрокара ще харчи 14литра. т.е. КПД на автомобила е едва 22%.


                  КПД - то по килата на автомобилите ли го изчисляваш....?

                  Коментар


                  • national power - дори на твоя ТЕЦ дето е на кюмюр КПД-то му е по високо отколкото на най съвременен ДВГ. Факт а пред фактите и боговете мълчат. Един електромобил харчи 15 киловата за час, а един авомобил ДВГ харчи 8 литра бензин а ако е тежък като елекрокара ще харчи 14литра. т.е. КПД на автомобила е едва 22%.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                      Имаш ли представа колко е капедето на един ТЕЦ?
                      Ами дори и при най калпавите и стари технологии КПД-то 25-35%. Долу горе колкото е при стандартен автомобилен ДВГ. Само че като бонус елиминираме голяма част от замърсяването и произвеждаме топла вода за отопление.

                      А до колкото знам при най модерните газови турбини КПД-то достига до над 60% и повече.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от alphaomega Разгледай мнение

                        За петрола съм съгласен. Много по ефективно е петрола да се използва за производство на ел. енергия. от колкото да се ползва за задвижване на ДВГ.

                        Във електроцентралите се използват далеч по ефективни технологии при които се постига по добро изгаряне. Освен това има много възможности за инсталиране високоефективни филтриращи системи който елиминират над 90% от замърсяването. Такива системи просто е невъзможно да се инсталират във превозните средства.

                        А при ел. централите дори и да има частично замърсяване то е далеч и извън населените места.

                        При електрическите автомобили сега има временен проблем със батериите заради ограничения добив на литий и високата му цена, но за щастие вече има най различни алтернативи които в следващите 10 години със сигурност ще изместят лития. Батериийте на бъдещето ще имат ефективността на най добрите литиеви батерии днес но във същото време ще бъдат супер евтини защото ще се произвеждат от синтетични материали. Както например вече има работещи въглеродни батерии. (графен)
                        Имаш ли представа колко е капедето на един ТЕЦ?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          national power - не се притеснявай, след тока идва тока от петрол пак който обаче ще се прави първо на метан. Толкова много гориво има, гориво хвърляме и в гориво газим и сме затънали. А между другото и с въглищата става. Там не може да се построи атомна централа, площадката е неустойчива пък и атомната енергия не е чак толкова евтина като за нас колкото сме скъсани.
                          За петрола съм съгласен. Много по ефективно е петрола да се използва за производство на ел. енергия. от колкото да се ползва за задвижване на ДВГ.

                          Във електроцентралите се използват далеч по ефективни технологии при които се постига по добро изгаряне. Освен това има много възможности за инсталиране високоефективни филтриращи системи който елиминират над 90% от замърсяването. Такива системи просто е невъзможно да се инсталират във превозните средства.

                          А при ел. централите дори и да има частично замърсяване то е далеч и извън населените места.

                          При електрическите автомобили сега има временен проблем със батериите заради ограничения добив на литий и високата му цена, но за щастие вече има най различни алтернативи които в следващите 10 години със сигурност ще изместят лития. Батериийте на бъдещето ще имат ефективността на най добрите литиеви батерии днес но във същото време ще бъдат супер евтини защото ще се произвеждат от синтетични материали. Както например вече има работещи въглеродни батерии. (графен)
                          Last edited by alphaomega; 30.01.2018, 19:14.

                          Коментар


                          • national power - не се притеснявай, след тока идва тока от петрол пак който обаче ще се прави първо на метан. Толкова много гориво има, гориво хвърляме и в гориво газим и сме затънали. А между другото и с въглищата става. Там не може да се построи атомна централа, площадката е неустойчива пък и атомната енергия не е чак толкова евтина като за нас колкото сме скъсани.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                              Кат минеш сичко на ток пак шти мирише и пак ште обгазяват.Питай хората в Стара Загора.Щото и аец не щете.Да питам само батериите де ще фРЪгаме?
                              Я пробвай пак. Май много бързо забравихме резултатите от референдума ! ?

                              Българския народ може да е отчасти неинформиран и заспал но в никакъв случай не е тъп. Българите в по голямата си част са разумни и образовани поне на средно ниво.

                              Над 60% от хората гласуваха ЗА развиване на ядрената енергетика. А това е логично и правилно решение.

                              Икономиката на бъдещето ще се движи изцяло от електричество. Дори и простия човек осъзнава че когато целия транспорт мине на ток ще се увеличи консумацията и ще има недостиг на ел енергия. А за сега по надеждно от АЕЦ няма. Естествено трябва да се строят и ВЕИ и газови електроцентрали.
                              Изобщо колкото повече диверсификация има толкова по добре.


                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 4ervenasgan Разгледай мнение

                                Ехххх, де да беше прав!

                                За съжаление Груето печели по точки...на нашенския кален терен.

                                Ако идиотите наистина нямаха право на глас, то (според един професор от бекапе) 80% поне не трябваше да могат да гласуват.

                                За съжаление видно от представителната извадка в парламента, имат право на глас и дори се възпроизвеждат със страшна сила!
                                Първоначално изпратено от alphaomega Разгледай мнение
                                ......Идиотите така или иначе нямат право на глас по тази тема. Бъдещето на света ще се определя от мислещите и можещите.

                                И 'заслужилите инвеститори" щеха да са по малко ... поне с двама ...

                                Коментар

                                Working...
                                X