IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
    Ползвам 3G интернет от мтел и съм доста недоволен. Не знам какво са ви криви Виваком, но не те са тези дето мотаят клиентите по няколко месеца и им пускат разни космически фактури....

    В мометна работя по един прокет, който ще ползва 3G интернет и въпреки, че съм клиент на Мтел ..всички карти за проекта ще са вивакомски.

    Поздрави
    А като получи първата си фактура не се ли уплаши-
    Аз съм на някакъв план с неоганичен трафик и като отварям първото писмо на първа стр на фактурата 4400лв за еди колко си Мегабита,еди колко си за разговори,еди колко си за смс-си-и чак след това почват отстъпки 4365лв за интернет и т.н.
    Ако има приз за най-идиотските документи мтел ще са безапелационни фаворити-определено това ми е последния договор с тях.
    http://milom.blog.bg/

    Коментар


    • Никой ли не ползва интернета на ВиВаком и да сподели впечатления.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Ve6ter Разгледай мнение
        е кое по-точно им е най-доброто: че безсрамно крадат от пенсионерите и ги зарибяват по изключително брутален и агресивен начин с нови дом. телефони и после с договорче за 2 годинки, използват факта, че са с намален слух и зрение да си докарват бройка и бонуси към мизерните заплатки... Или другото ми любимо - зарибяват с ниски оферти, които после ти излизат през носа ... В момента Виваком имат най-агресивната търговска политика, защото са с най-малко клиенти, но с голямата амбиция да наваксат бързо
        +1

        Коментар


        • Ползвам 3G интернет от мтел и съм доста недоволен. Не знам какво са ви криви Виваком, но не те са тези дето мотаят клиентите по няколко месеца и им пускат разни космически фактури....

          В мометна работя по един прокет, който ще ползва 3G интернет и въпреки, че съм клиент на Мтел ..всички карти за проекта ще са вивакомски.

          Поздрави
          това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Shemata Разгледай мнение
            Виваком са най-добрите!!!

            п.с. пазете се от М-Тел
            е кое по-точно им е най-доброто: че безсрамно крадат от пенсионерите и ги зарибяват по изключително брутален и агресивен начин с нови дом. телефони и после с договорче за 2 годинки, използват факта, че са с намален слух и зрение да си докарват бройка и бонуси към мизерните заплатки... Или другото ми любимо - зарибяват с ниски оферти, които после ти излизат през носа ... В момента Виваком имат най-агресивната търговска политика, защото са с най-малко клиенти, но с голямата амбиция да наваксат бързо

            Коментар


            • Виваком са най-добрите!!!

              п.с. пазете се от М-Тел
              Мнението ми не е препоръка!!!

              Коментар


              • А от кого да не се пазят ... българите !?
                Реалната част на всяка кратна нула на дзета-функцията е ½.

                Коментар


                • Тези дни ми се обадиха от интернет оператора,съобщиха ми ,че Виваком ги е купил и трябва да подпиша с тях.Ходих до офиса им ,но аз питам за Mbps а ми отговарят за MB.Не можахме да се разберем със служителката.Молбата ми е ,ако някой ползва или е ползвал интернета им да сподели впечатления

                  Коментар


                  • тези, които вече са се опарили от тях вероятно ще се пазят, питам се как е възможно да се случи това, какви хора работят в тази компания, че да им стига дотам наглостта?...

                    Коментар


                    • Разследват служител на Vivacom за злоупотреба с лични данни

                      Коментар


                      • Абе, всички те са една стока, само дето, гърчулята са и скъпари. За кретенизма на мениджмънта им да не говорим - не съм видял нормален човек / по тяхному, "клиент" / да бяга от добро. Отделно, капутите натрупаха милиарди пропуснати ползи, ама акълът им, както беше малко, така и не е порасъл та, дайте да не си ги хвалим или плюем - излишен разход на нерви е това.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от nevavi Разгледай мнение
                          "Всичко, което ни свързва" - ЩО Е ТО?
                          СКАЛЪПЕНА ИЛЮЗИЯ, ГАРНИРАНА С ДЕБЕЛ СЛОЙ ОТ СЛУЖИТЕЛИ, ОБУЧЕНИ ДА МАМЯТ ИЛИ ЖЕЛАНИЕ ОТ СТРАНА НА КОМПАНИЯТА ДА Е КОРЕКТНА КЪМ КЛИЕНТИТЕ СИ????????
                          Уважаеми, нещо в рекламата Ви куца, защото натруфените слова НЕ СЕ ВРЪЗВАТ С РЕАЛНОСТТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          Никой НЕ е над закона, особено измамници, които петнят името на Компанията, за която явно работите.... !
                          Няма нужда от превод, нали?!
                          реалността пич е,че потока на мигриране на абонати на мобилни услуги е от глобул и м-тел към виваком.... всичко останало са празни приказки.
                          това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ПешоКенин Разгледай мнение
                            НЕ СТАВА САМО С ПЛЮЕНЕ И СКАЛЪПЕНИ КОМПРОМАТИ, ТРЯБВА И АКЪЛ

                            София, 20 юли 2011 г. - VIVACOM се наложи като предпочитания мобилен оператор, след като тази седмица прие 100 000-ния номер, пренесен в мобилната й мрежа. От старта на процедурата „на едно гише" до сега компанията приема от конкуренти средно по 5000 абоната на месец, като броят им се увеличава постоянно.

                            И към момента компанията продължава да бъде единственият оператор, който има положителен баланс от пренесени в мрежата си мобилни номера от старта на процеса по преносимост. Националният телеком бележи и най-голям ръст в броя на новите мобилни потребители - за една година той е 37%.

                            Най-атрактивни за потребителите са тарифите, които предлагат включени минути към всички мрежи и ниска цена за разговори след изчерпването им, като тези от тарифната линия UniCall, чийто дял е средно 58% от всички активации.

                            Промяната, която даде възможност на потребителите да подават заявление единствено при оператора, на когото искат да станат клиенти, като запазят номера си, увеличи значително интереса към тази услуга. VIVACOM приема в своята мобилна мрежа близо 180% повече абонати на месец в сравнение с периода преди въвеждането на опростената процедура.

                            Компанията печели клиенти като остана единственият телеком, който премахна клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си клиенти, пусна неограничен мобилен интернет в пакетите си без необходимост от преподписване на договор и осигури най-доброто покритие на 3G мрежа в България - 94% от населението.

                            Потребителите получиха възможност да избират своя оператор, като запазват настоящия си номер, през април 2008 г. Две години по-късно беше въведена процедурата за обслужване „на едно гише" и от август миналата година желаещите пренасят номерата си единствено със заявление при оператора, към когото искат да преминат.
                            "Всичко, което ни свързва" - ЩО Е ТО?
                            СКАЛЪПЕНА ИЛЮЗИЯ, ГАРНИРАНА С ДЕБЕЛ СЛОЙ ОТ СЛУЖИТЕЛИ, ОБУЧЕНИ ДА МАМЯТ ИЛИ ЖЕЛАНИЕ ОТ СТРАНА НА КОМПАНИЯТА ДА Е КОРЕКТНА КЪМ КЛИЕНТИТЕ СИ????????
                            Уважаеми, нещо в рекламата Ви куца, защото натруфените слова НЕ СЕ ВРЪЗВАТ С РЕАЛНОСТТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                            Никой НЕ е над закона, особено измамници, които петнят името на Компанията, за която явно работите.... !
                            Няма нужда от превод, нали?!

                            Коментар


                            • НЕ СТАВА САМО С ПЛЮЕНЕ И СКАЛЪПЕНИ КОМПРОМАТИ, ТРЯБВА И АКЪЛ

                              София, 20 юли 2011 г. - VIVACOM се наложи като предпочитания мобилен оператор, след като тази седмица прие 100 000-ния номер, пренесен в мобилната й мрежа. От старта на процедурата „на едно гише" до сега компанията приема от конкуренти средно по 5000 абоната на месец, като броят им се увеличава постоянно.

                              И към момента компанията продължава да бъде единственият оператор, който има положителен баланс от пренесени в мрежата си мобилни номера от старта на процеса по преносимост. Националният телеком бележи и най-голям ръст в броя на новите мобилни потребители - за една година той е 37%.

                              Най-атрактивни за потребителите са тарифите, които предлагат включени минути към всички мрежи и ниска цена за разговори след изчерпването им, като тези от тарифната линия UniCall, чийто дял е средно 58% от всички активации.

                              Промяната, която даде възможност на потребителите да подават заявление единствено при оператора, на когото искат да станат клиенти, като запазят номера си, увеличи значително интереса към тази услуга. VIVACOM приема в своята мобилна мрежа близо 180% повече абонати на месец в сравнение с периода преди въвеждането на опростената процедура.

                              Компанията печели клиенти като остана единственият телеком, който премахна клаузата за автоматично подновяване на договорите както за новите, така и за старите си клиенти, пусна неограничен мобилен интернет в пакетите си без необходимост от преподписване на договор и осигури най-доброто покритие на 3G мрежа в България - 94% от населението.

                              Потребителите получиха възможност да избират своя оператор, като запазват настоящия си номер, през април 2008 г. Две години по-късно беше въведена процедурата за обслужване „на едно гише" и от август миналата година желаещите пренасят номерата си единствено със заявление при оператора, към когото искат да преминат.

                              Коментар


                              • Измама - VIVACOM

                                На 28.03.2011г. посетих офис на VIVACOM на ул.“Скобелев“ №35, за да заплатя сметката си за мобилни услуги. След заплащане на поредната висока сметка на 28.03.2011г., макар и с включената и за двата ми номера допълнителна услуга WORD 30+, сътрудник-продажби/4102 Георги Георгиев (офис на ул.“Скобелев“ №35) ми предложи да деактивира допълнителната услуга WORD 30+, тъй като минутите се изразходвали първо в РБългария и ако остане нещо от тях, то те се използвали за международни разговори. За да плащам по-малко, предложи да закупя нова карта, която да ползвам само за WORLD 30+.
                                След направената от него проверка в системата на VIVACOM за евентуален бъдещ проблем и многократните уверения от негова страна, че няма да има проблеми се съгласих, тъй като ползването на мобилни услуги WORD 30+ към този момент бе от жизнено важно значение за мен! Според него системата на VIVACOM не е показала, че за единия ми номер деактивирането на тази допълнителна услуга WORD 30+ е невъзможно до изтичане на срока на договора! И по НЕГОВ съвет допълнителната услуга WORD 30+ към номерата ми бе деактивирана.
                                На 29.03.2011г. телефоните ми бяха прекъснати.
                                Отново отидох в офиса на VIVACOM на ул.“Скобелев“ №35, за да разбера причината. Беше ми съобщено, че съм нарушила договора за единия си номер и затова трябва да платя неустойка в размер на 189,81 лв. Бях „посъветвана“ и убедена от служители от мобилния център и от офиса на ул.“Скобелев“ №35 да заплатя 32лв, като след „оправяне на проблема“ тя ще бъде приспадната от реалната ми сметка за проведени разговори. Макар и да не бях аз причината за възникналия проблем, бях принудена да заплатя сумата от 32лв., за да мога да ползвам до някаква степен мобилния си телефон.
                                От 29.03.2011г. досега подадох няколко жалби до VIVACOM; КРС; КЗП с обяснение за извършената ИЗМАМА от страна на сътрудник-продажби/4102 Георги Георгиев !!!!!!!!!!
                                На 29.06.2011г. посетих офиса на VIVACOM на ул.“Скобелев“ №35, за да попитам сътрудник-продажби/4102 Георги Георгиев получил ли е разпореждане от свой началник във връзка с подадените от мен жалби по повод извършената от НЕГО измама по деактивиране на допълнителната услуга. Помолих го да се обърне писмено към своите началници и да обясни, че е допуснал грешка при деактивирането на допълнителната услуга WORD 30+. Лъжейки, че ще напише запитване до началниците си, той всъщност поиска код за достъп до моите жалби, като ми обясни, че няма връзка със системата на VIVACOM!!!!!! В заключение ми каза, че трябва да заплатя сумата от 549,53лв.(към онзи момент), която отново подчертавам, е свързана с предсрочно прекратяване на договорите от ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ, а не по мое искане!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Поисках да проведа разговор с Управителя на магазина, но ми бе съобщено, че го няма. След неколкократно настояване за разговор с Управителя, се оказа, че тя е на работното си място, но се отнесе към моят въпрос с пренебрежение и не пожела да ме изслуша. На искането ми да сложи подпис и печат на поредната ми жалба до VIVACOM, постоянно повтаряше „О,Боже!“!!
                                Последната фактура, която получих е на стойност 1314,80лв!!!!
                                Това ли е грижата на VIVACOM към клиентите си????
                                Уважаеми VIVACOM, ако не сме ние , Вашите клиенти, няма да Ви има като компания!!!
                                Не считате ли, че измама от такъв мащаб вреди на името Ви???
                                Кога най-сетне ще видите, че подписите на служителя от договора, който ми приписвате, че съм нарушила и този от март месец са на ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ?????????
                                Уважаеми клиенти на VIVACOM БЪДЕТЕ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВНИМАТЕЛНИ АКО ПОПАДНЕТЕ НА сътрудник-продажби/4102 ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ - гр.София ул.“Скобелев“ №35!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                Уважаеми господа и шефове на VIVACOM докога ще прикривате измамите на сътрудник-продажби/4102 ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ - гр.София ул.“Скобелев“ №35 ???
                                От 29 март давам шанс на Вашата компания да поправи злоупотребата със служебно положение на Георги Георгиев!!!!!!!!!!
                                Трябва да уважавате клиентите си, а не да продължавате да толерирате криминални деяния!!!!!!!!
                                От 29 март 2011г. понасям материални и морални щети заради измамите на Вашия служител!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ДОКОГА?????????????????????
                                Всичко си има граници!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X