IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Що пък да си виновен.
    Това за пръв път го чувам.
    Ти договор не прекратяваш, подновяваш.
    Единствено ако има уловка, че е към по-ниска такса.
    Ама пак си е да се занимаеш.
    Успех!

    Коментар


    • И мен ме излъгаха ВИВАКОМ !!!

      След като категорично ги попитах след като си подновя договора с нов, дали ще ми начислят неустойка по стария, те ми отговориха НЕ. Попитах още един път дали са сигурни и казаха, че няма неустойки.

      Начислиха си ми неустойката като стой та гледай!

      АЗ БЯХ ПЛАДНЕШКИ ИЗМАМЕН ОТ ВИВАКОМ ! Въпреки, че сам съм си виновен!
      Мнението не е препоръка за сделки!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от петър71 Разгледай мнение
        всички вивакомци са боклуци ама не моим ги исчистим за един ден1!Такива жалки и нагли люде за пръв път виждам пък и са супер прости.Меко казано поредните мърши в републиката ни хич не съм доволен от тез мизерни долни мръсни грозни скъсани и какви ли не вивасомци
        отивай в мтел или глобул..определено ще ти дойде 'изгодно'
        това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

        Коментар


        • всички вивакомци са боклуци ама не моим ги исчистим за един ден1!Такива жалки и нагли люде за пръв път виждам пък и са супер прости.Меко казано поредните мърши в републиката ни хич не съм доволен от тез мизерни долни мръсни грозни скъсани и какви ли не вивасомци

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Bushon Разгледай мнение
            Голяма работа какви са им цените на услугите, когато услугите липсват...

            Сега съм на оптика - 30 лева на месец, безплатно устройство, неограничен трафик, гарантирани 50 Mbps вътрешен, 50 Mbps международен даунлоуд, 10 Mbps международен ъплоуд. Без ограничения в броя на машините (вътрешната мрежа си е отговорност на клиента). На най-евтиния план съм. Спирал е когато съм забравил да платя и не съм прочел уведомителния смс, че абонамента ми изтича. Докато се върна от офиса вече е пуснат... Освен, че можеш да си активираш сам три дни от следващия период за който още не си платил.


            Излъгах... Един следобед нямах интернет по технически причини и след това ми дадоха пет дена бонус. Клиент съм им май вече втора година. Дойдоха на втория ден от заявката и прокараха кабеляците за час и половина.

            Това е интернет доставчик.
            Ако говориш за мегалан и аз съм им клиент, пакетна услуга(30Мbps + ТВ) с оптика съм, но не съм доволен от интернета , международния трафик е бавен ( не говоря за браузване, ами за remote desktop в чужбина) , скайпа също е доста зле.

            Коментар


            • Пазете се Виваком заблуждават яко

              Преди 3 месеца ясно, точно и категорично договорих с Виваком (в Кауфланд) Internet + TV пакет на цена 21.80 лв/м която цена ЯСНО е записана и в договора . След няколко засукани фактури не видях никъде 21.80 а 28.70 !!! на месец. Оказа се че лекичко са сложили знак и на някакви +30 TV - абслолютно ненужни и нежелани от мен. След 2 писма до Виваком - отговора е - да си си отварял очите какво подписваш ! Никога , нищо общо повече с тях ! Внесох жалба до КЗП и чакам съвета им.

              Коментар


              • Здравейте!Чета ви отдавна и намирам много интересни мнения по различни въпроси.Искам да разбера на кой оператор мобилния интернет е за предпочитане?Предварително ви благодаря!

                Коментар


                • За "ЛИМИТИТЕ" на ВИВАКОМ!

                  Колко от законите на страната безнаказано нарушава ВИВАКОМ?

                  Ще започна с един пример за измамна практика на Виваком, който вече съм опитал на собственият си гръб, както и много други хора, ако съдя по въпросите, които задават в различни форуми - но им е трудно да формулират тази измама.

                  Става въпрос за следното. Когато си в Чужбина и използваш роуминг услугата на Виваком, понякога се налага да се обадиш в колцентъра им на телефон +359 87 123 или +359 87 8009 123 за да получиш информация за моментното състояние на сметката ти, с цел да коригираш разговорите си съобразно това. Измамната им дейност се състои в нещо много просто, но изключително неприятно. Оператора им ти съобщава някаква сметка и ти казва, че потреблението ти до момента е еди колко си, като ти спестява една много важна и съществена подробност: не те информира, че всъщност - това не е моментната ти сметка, а такава, която може да се актуализира в последствие с много голяма разлика от посочената, тъй като от Виваком твърдят, че има забавяне на предаването на обмена на информация между тях и Чуждият Оператор, който им е партньор (и такова наистина има, както цитира dimitraki_123*).

                  В нашето личното премеждие, оператора каза на жена ми, че сметката ни до момента е 194 лева, а тя се оказа над 400 лева.

                  Примерно това нарушава следният член от ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ:

                  "Чл. 68д. (Нов - ДВ, бр. 64 от 2007 г., в сила от 08.09.2007 г.)

                  (1) Търговска практика е заблуждаваща, когато съдържа невярна информация и следователно е подвеждаща или когато по някакъв начин, включително чрез цялостното й представяне, заблуждава или е в състояние да въведе в заблуждение средния потребител, дори и ако представената информация е фактически точна относно някое от обстоятелствата, посочени в ал. 2, и има за резултат или е възможно да има за резултат вземането на търговско решение, което той не би взел без използването на търговската практика."

                  Да, кажем, че на базата на заблуждаващата и невярна информация, която оператора ни даде, ние можехме да вземем търговско решение, примерно да продължим с разговорите си с идеята от 200 да ги направим 400 лева и което в края на краищата щеше да се окаже, че ни е довело до загуби от 200 лева, понеже сметката ни щеше да стане 600. Накратко - не бихме вземали това решение, ако знаехме точната информация. Това е типичен пример, като по учебник за нарушаване на Чл. 68д. (1) от Закона за Защина на Потребителите.

                  Но проблема с тази измама не свършва само до тук. Всеки потребител на Виваком е закърмен с идеята, че има ОПРЕДЕЛЕН ЛИМИТ, който, ако бъде надвишен - телефонът му ще бъде автоматично блокиран. Никъде, обаче във Виваком не се говори за това, до какви резултати може да те доведе това ПОГРЕШНО СХВАЩАНЕ, че имаш СПИРАЧКА на СМЕТКАТА, което умишлено този оператор ти насаждат.

                  А може да те доведе до следното. В горният пример, със забавянето на актуализацията на сметката, което понякога има продължителност повече от 24 часа - ти може да надвишиш няколко пъти лимита си и телефонът ти да не бъде блокиран, понеже системата не отчита реалното ти моментно потребление. В нашият случай лимитът ни беше 200 лева, а както казах сметката ни се оказа 400 лева, два пъти над лимита! Във форумите се коментира и много по-лоши случаи от нашият, надвишаващи лимита 4 пъти и нещо.

                  * For post-paid roaming, when the user first switches their
                  phone on, the visited network checks in real time whether the
                  home network authenticates the customer and authorises its
                  use abroad. But the data records (CDRs) with the details on
                  each SMS and data session are sent to the home operator
                  with some delay (up to several days).

                  For pre-paid roaming, in addition to the initial authentication
                  step, the call-related data must be exchanged in real time
                  between the visited network and the home network by using
                  a special platform (called CAMEL – Customized Applications
                  for Mobile networks Enhanced Logic), to prevent the
                  balance of the roaming customer’s account from becoming
                  overdrawn.
                  Last edited by Емил Енчев; 01.04.2012, 00:47.

                  Коментар


                  • азсъм доволен от виваком ,затова си поднових договора.

                    Коментар


                    • Така е !
                      Не препоръчвам никому нищо.

                      Коментар


                      • Дългогодишен абонат съм на сВиваком (БТК) и доскоро бях много доволен от тях, но точно преди празниците си показаха рогата и ме стъпкаха така, както Ментел и Грабул не са и мислили да ме тъпчат.

                        Коментар


                        • Абонат съм на Vivacom и Globul и нямам лошо мнение за тях. Е на Vivacom проблема им е ,че са малко тромави, но пък досега не са ме лъгали. А за Ментел...... Там положението е УЖАС. При тях всичко се върти около надписване на сметки, раздаване на измислени награди и автоматично преподписване на договори. Пък ако поискате случайно трансфер на номера към друг оператор... Е тогава вече започват мъките.
                          Без авиация, няма нация!!!

                          Коментар


                          • аъ като 4ета подобни заглавия тук оставам с впе4атление, 4е ни вива, глобул ни ментел за всеки има отрицателни коментарий
                            молим?айде нема нужда

                            Коментар


                            • Не се пазете, а бягайте

                              Тия живеят не в Средовековието, а в Каменната ера.
                              След като не успях да се свръжа с тях по друг начин им написах, поместеното по-дору, пощенско писмо, което описва началото на мъките ми, които още не са свършили.

                              ОПЛАКВАНЕ

                              На 22.12.2011 сключих договор за DUO:Net+TV. Договорът тече от 27.12.2011, когато трябваше да инсталирате услугата. Не дойдохте. Следващата дата беше 30.12. Дойдохте и си отидохте. Следва 04.01.2012 - пак не дойдохте. Същото и на следващата дата - днес, 06.01.2012. Сега е за 10.01.2011. Този месец ще плащам на двама оператори, защото не мога да прекъсна стария и да нямам телевизия на Нова Година. Две седмици от договора ми изтече - вие се подигравате с мен и нямам услугата и не ясно дали ще я имам някога. Аз 1 месец отпуска ли трябва да си взема или вие пускате служителите си за две седмици 5 пъти по два часа, за да си правят маникюр? Обадих се на 123 и му обясних горното. Той не можел да направи нищо. Казах му да предаде съобщението ми на началниците си. Всичко се записвало и се виждало. Какво се вижда? Че се гаврите с мен? Направо ме прекъсна 100 пъти с въпроса "Имам ли въпрос?". 123 само с въпроси ли се занимава? Кой се занимава с оплакванията? Още. Три пъти ми се обаждахте за адреса. А, бе, адреса на услугата е черно на бяло показан в договора. Но вие на четете. Аз мога да имам и повече от едно жилище. Или общо - ходене на крака, 7 телефонни разговора, 5 SMS, 10+ часа висиш като паяк, а услуга я нЕма. Благодаря.

                              Тодор ------- ------
                              София ------
                              Телефон: -----
                              Мобилен: -----
                              e-mail: -----@yahoo.com ПОДПИС

                              П.С.Само изроди, които не дават и-мейл адрес и не искат да им изпратиш съобщение използват тази CAPTCHA (аз като я видя затварям страницата). Като сте титани на мисълта ми разчетете поне една от приложените (http://desmond.imageshack.us/Himg21/...jpg&res=medium). Те са най-лесните. Давам ви 100 опита, мога и 1000, за да си изпратите едно съобщение.

                              П.С.С. Не ми вършите услугата, затваряте ми телефона, не ми позволавате да изпратя едно съобщение, ха сега, скъсайте и това писмо.

                              (Всъщност, сгрешил съм адреса на картинката, трябва да е http://imageshack.us/photo/my-images/859/vivacom.jpg/ , но съм им приложил копие на хартия)
                              Досещате се, че не са ми отговорили. Но днес, 10.01.2012 дойдоха двама юнака (по телефона бяхме уговорили час, но те го промениха еднолично с SMS). Носеха чиния и къде мислите, че я сложиха – на тръба на простора! Сега седнете здраво, за да не паднете. По едно време единия „техник” ме пита: „Имаш ли гайки 8 или 10?” Не намерих. След малко пак пита: „А имаш ли големи шайби?” И такива не намерих. Но това не е всичко. Последва: „А клещи имаш ли?” Имах. Та сложиха чинията, проработи, но си тръгнха, а аз вече половин месец им плащам и за интернет. Други ще сложат интернета, т.е. мен за ШЕСТИ път ще трябва да ме пускат за 3 (с пътя) три часа от работа, за си сменя интернета. Никой не ми се обади да ми даде ден и час. Обадих се на 123, този път ме прехвърлиха към поддръжката. Обясних му, то се и чува, че съм бесен, но че шефът ми е по-бесен. Той отиде някъде и като се върна ми каза, че проблемът ми е „ескалиран” (sic). Само, че това не е мой проблем, а техен.
                              Last edited by ttp; 11.01.2012, 03:52.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                                взех си една карта за мобилен интернет за таблета...
                                говорих с пича в офиса на виваком дали продължава мигрирането от мтел и глобул към тях...отговорът беше - не е спирало и за ден. всеки ден имаме такива заякви.

                                та троловете от рода на полина и компания трябва да се понапънат.

                                не казвам, че вива-та за цвете, но в никакъв случай не са по-зле от мтел и глобул..даже бих казал са доста напред.

                                не е препоръка за каквото и да било
                                Тези дни прехвърлихме телефона на жената от Глобул към Вивател.
                                Сигурно 10 пъти ходи, подписва молби, обажда се на 123 да потвърждава докато стане работата.

                                Само заради това, че ЕДИНСТВЕНО Виваком махнаха автоматичното подновяване са СКЛЮЧЕНИТЕ вече договори ме спечелиха спрямо МТел и Глобул.

                                ПП У дома ползвам домашен на Виваком с интернет и от него също съм доволен.

                                Коментар

                                Working...
                                X