IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от minerals Разгледай мнение

    Жалко, че не мога да кажа същото. Смятам, че и при трите оператора голям проблем е липсата на адекватни специалисти. Взели са някакви хора, научили са ги да казват някакви фрази и повтарят едно и също, независимо какъв е проблемът. Може да го разрешат, но само за определено време, след това проблемът пак се появява и така се въртим в омагьосан кръг. За съжаление, случвало ми се е и при трите мобилини оператора. Малко повече трябва да инвестират в обучението си на хората.
    По принцип си прав. В долния ми коментар по-скоро визирах техническите лица, които идват на място. Досега съм попадаал на добри професионалисти, които винаги ми намират решение на проблема (най-често свързан с интернета). Иначе да, съгласен съм, че за да ставаш по-добър, трябва да инвестираш много в обучение на компетенциите на служителите си.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Ricognito Разгледай мнение
      "

      Аз не познавам човек, който да е клиент на един от трите телекомуникационни оператора на българския пазар и да не се е появил някакъв "кахър". Въпросът е да се изчисти адекватно проблема, за да не се допускат повторения. Иначе до колкото екипи съм имал достъп досега, винаги са се оказвали специалисти и са ми намирали веднага решение.
      Жалко, че не мога да кажа същото. Смятам, че и при трите оператора голям проблем е липсата на адекватни специалисти. Взели са някакви хора, научили са ги да казват някакви фрази и повтарят едно и също, независимо какъв е проблемът. Може да го разрешат, но само за определено време, след това проблемът пак се появява и така се въртим в омагьосан кръг. За съжаление, случвало ми се е и при трите мобилини оператора. Малко повече трябва да инвестират в обучението си на хората.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от sinbad Разгледай мнение
        Не ги защитавам,имам и аз дребни кахъри стях,поносимо е.Само да кажа,че не всички тех-екипи са техни.Сигурно имат изисквания и критерии,ама на терен нещата са различни.Радвам се когато проблема е решен.
        "

        Аз не познавам човек, който да е клиент на един от трите телекомуникационни оператора на българския пазар и да не се е появил някакъв "кахър". Въпросът е да се изчисти адекватно проблема, за да не се допускат повторения. Иначе до колкото екипи съм имал достъп досега, винаги са се оказвали специалисти и са ми намирали веднага решение.

        Коментар


        • Виваком е на Дебелия. Според мен Домусчиев ще вземе скоро и Мтел и посля няма на къде да мърдаме.

          Коментар


          • Не ги защитавам,имам и аз дребни кахъри стях,поносимо е.Само да кажа,че не всички тех-екипи са техни.Сигурно имат изисквания и критерии,ама на терен нещата са различни.Радвам се когато проблема е решен.

            Коментар


            • Понеже обещах продължение на историята. Все пак се оказаха коректни. Звъннаха, обещаха да ми приспаднат една месечна сметка заради причиненото неудодобство. Днес дойдоха и оправиха проблема. Определено реакцията им беше адекватна, след като ден по-рано се бяха изложили. Препоръчвам им друг път да обръщат повече внимание на общуването с клиентите, когато имат проблемна ситуация, за да не се стига до подобни казуси.

              Коментар


              • Искам да се оплача от безобразно обслужване от страна на Виваком! Прибирам се вкъщи и изненада - няма телевизия и интернет. Звъня. Някакъв кабел е прекъснат. Не могат да помогнат по телефона, трябва да проверят нещата лично. Дотук добре. Разбираме се да дойдат на следващия ден от 14 до 16 часа. Това е останал единственият им свободен диапазон за три дни напред. Хубаво, ама тези часове не са от най-удобните за работещи хора. Казвам на майка ми, която живее на 30 км разстояние, да дойде специално, за да ги чака. Тя идва. Ииииии, изненада. Началният час наближава, от господата няма ни вест, ни кост. Нищо. Обаждам се. Някаква мрънкаща лелка по телефона твърди, че има профилактика и няма никаква информация за моята заявка. Но било твърде вероятно да не успеят да дойдат. Профилактика! Майка ми е там и побеснява. Звъни и тя, повишава им тон. Те затварят. Не им се слушат оплаквания. Най-лесно е да затвориш. И всичко е точно. Засега е това. Предстои продължение. Или по-скоро ходене по мъките. Обещавам да разкажа и продължението. Не че нещо ще се случи, ама поне да ми олекне. Или както пее Ицо Хазарта "тъпотията ти нема да загине, ма главата ми поне да си почине".
                И в заключение мога да кажа "съсипаха я тая държава". Щото подобен род ситуации издават колко зле работещ апарат имаме. И оправия няма, защото...тука е така. Всички си знаем, че е така и го търпим. Спасяваме се поотделно кой както може. А керванът си върви нищо, че кучетата не спират да лаят. Приятен ден, очакваме зимата да ни изненада довечера. През февруари.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Николай Коев Разгледай мнение
                  Здравейте аз съм със следния казус,прекарах си телевизия с интернет на Виваком.НО нямам интернет и проблема е решен Виваком спира интернета и ми остава само телевизията защого с нея съм нямал проблем , Да обаче мойта идея беше да имам интернет с телевизия от един оператор защото до преди да го сключа въпросния договор бях на два отделни оператора,идеята беше да е един.И сега Виваком не изка да ми прекрати договора само срещу неостойка защото вие може да имате проблем с интернета ама с телевизията нямате нали така,аз им казвам когато се скъса едната обувка дали ХОДЯТ само с една или им заменят едната обувка или двете,А те да така е за интернета няма да платите неустойка защото не може да ви го доставим,но с телевизията няматепроблем и ако решите да се откажете ще трябва да платите.ПОМАГАЙТЕ

                  Имаш пакетна услуга, нали правилно разбирам?

                  Не могат да ти доставят само телевизия, доколкото ти с тях нямаш перфектен договор за доставка само на една услута. Липсва двустранно приета цена за само една услуга. Каквото и да ти приказват и успиват, бъди категоричен, че нямаш договорена една услуга и не приемаш предлагана цена, каквато и да е тя!
                  Пишеш им, че категорично отказваш да ползваш само една услуга, даваш им подходящ срок да си поправят грешката, или да дойдат и да демонтират отделната услуга. Примерно седмица, по-добре 10 дни. Депозираш в техен офис с/у входящ номер.

                  Ако не го направят в този срок, пишеш отново, че считаш договора за прекратен по тяхна вина, връщаш им тяхното предоставено оборудване (ако има такова). Може да откажат да го вземат!! Искай отказът им да се оформи писмено и да се посочат аргументи. Бъди твърд, ако си мек и колеблив, тези негодници започват да се гаврят с теб. Ако се налага, бъди готов да се развикаш в офиса им, те се страхуват от скандали пред останали клиенти.
                  Всичко е една много отвратителна схема.
                  Напиши изрично, че считано от дата вкл. нямаш никакви задължения повече.

                  За всеки случай пускаш жалба с приложени копия от всички документи до Комисията Защита Потребители.

                  Съжалявам, колега, не знам къде живееш, давам ти трудоемки и неприятни съвети, но всичко трябва да се направи по правилния начин, иначе тези мръсници могат да те тормозят с години чрез измислени задължения и колекторски фирми.

                  Избягвам съвета за адвокат, но може и да се наложи.

                  Успех!

                  Коментар


                  • То най-добре никой мобилен оператор да не ползваш, ама няма как. Аз лично не виждам разлика между тях, затова съм си на един и същ от 100 години. Другият едва ли ще ми предложи нещо по-различно.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Николай Коев Разгледай мнение
                      Здравейте аз съм със следния казус,прекарах си телевизия с интернет на Виваком.НО нямам интернет и проблема е решен Виваком спира интернета и ми остава само телевизията защого с нея съм нямал проблем , Да обаче мойта идея беше да имам интернет с телевизия от един оператор защото до преди да го сключа въпросния договор бях на два отделни оператора,идеята беше да е един.И сега Виваком не изка да ми прекрати договора само срещу неостойка защото вие може да имате проблем с интернета ама с телевизията нямате нали така,аз им казвам когато се скъса едната обувка дали ХОДЯТ само с една или им заменят едната обувка или двете,А те да така е за интернета няма да платите неустойка защото не може да ви го доставим,но с телевизията няматепроблем и ако решите да се откажете ще трябва да платите.ПОМАГАЙТЕ
                      То интернета на Виваком е такава трагедия, че е наистина по-добре, че нямаш. А иначе те са царе на номерата, не трябва човек да си има работа с тях.

                      Коментар


                      • Здравейте аз съм със следния казус,прекарах си телевизия с интернет на Виваком.НО нямам интернет и проблема е решен Виваком спира интернета и ми остава само телевизията защого с нея съм нямал проблем , Да обаче мойта идея беше да имам интернет с телевизия от един оператор защото до преди да го сключа въпросния договор бях на два отделни оператора,идеята беше да е един.И сега Виваком не изка да ми прекрати договора само срещу неостойка защото вие може да имате проблем с интернета ама с телевизията нямате нали така,аз им казвам когато се скъса едната обувка дали ХОДЯТ само с една или им заменят едната обувка или двете,А те да така е за интернета няма да платите неустойка защото не може да ви го доставим,но с телевизията няматепроблем и ако решите да се откажете ще трябва да платите.ПОМАГАЙТЕ

                        Коментар


                        • О, chimney, къде се губиш бе, човек - висиш ми уиски от един загубен бас за ЕРМ 2 - да подсетя, да драснеш на лични, за да се уточним къде да ми го пратиш. Басовете са за изпълняване, също като договорите с Виваком
                          Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                          Коментар


                          • Вместо да гледат и пазят клиентите си, те правят точно обратното. Една моя случка от Коледа 2018 г. -подновихме план ТВ+интернет по телефон със служителка от централния офис в София за ЕДНА цена, идва договор, подписваме, януари месец - идва месечна такса с друга цена. И така февруари. Трябваше да се разправям не знам колко време, да търся служителката от централата, с която съм говорил - и най-накрая ми установиха наистина тяхна грешка и ми връщаха парите. Ама трябва ли да е така или по-скоро да ни пазат, защото днеска съм тук, утре -там ...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Shadow1 Разгледай мнение
                              Пазете се от Виваком от Мтел от Теленор... Звучи ми смешно тази тема, защото човек може да открие по една такава за всеки един оператор. Обаче не съм видял нито един човек да стои без GSM, така че защо да си губим времето с подобни теми ?
                              То че и трите оператора не са кой знае какво е ясно, но нямаме голям избор. Теленор се опитват нещо да правят, но Виваком са дъното, наистина е по-добре да се стои по-далече от тях.

                              Коментар


                              • Пазете се от Виваком от Мтел от Теленор... Звучи ми смешно тази тема, защото човек може да открие по една такава за всеки един оператор. Обаче не съм видял нито един човек да стои без GSM, така че защо да си губим времето с подобни теми ?

                                Коментар

                                Working...
                                X