IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Глобул - лошо или нищо !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Проблема не е само при тях. Това е проблема с бързото разрастване без да имаш техническата и човешка сила да го направиш качествено.

    Много клиенти + много услуги + много офиси + СЛАБ РЪКОВОДЕН ЕКИП на средно ниво + НЕДОСТАТЪЧНО ОБУЧЕН ПЕРСОНАЛ = много недоволни клиенти.

    Това не е само при тях - масово е. в България има страхотен недостиг на мениджъри , които могат да мислят, а не само да ходят по обеди и да си показват костюмите и лаптопите. Освен това има проблем с квалификацията на персонала и времето и средствата, които фирмите отделят, за да я повишат.

    затова и сме на опашката по производителност на труда в ЕС
    това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

    Коментар


    • аз миналата година подадох жалба в офиса на GLOBUL в дупница, 4е имам неизтекли безплатни минути по програмата към която съм включен, (доказах им го с данни от фактурата която ми дават всеки месец) и ми таксуват разговори в същото време по НЕИЗТЕКЛИТЕ безплатни минути ...... и познай .... казаха 4е няма никаква грешка .... представяш ли си ... има го черно на бяло .... и казват че няма грешка .... още си пазя фактурите ... ей така ... за спомен



      Първоначално изпратено от 1anti
      Здравейте! Няма по-измислен оператор в България от GLOBUL !!!
      Проблемът с неотчитане на използваните минути продължава вече трети месец. Неколкократно съм се обаждал на Оператор, но не ми дадоха някакъв смислен и конкретен отговор кога ще се реши този проблем. Писал съм неколкократно и на e-mail help@globul.bg /отдел за обслужване на клиенти/, от там също ми отговориха, че "поради търговския старт на голям брои нови услуги" системата за отчитане на използваните минути не работи! Най-лошото е , че не можаха да ми дадат точен отговор - кога този проблем ще се оправи!
      Започвам да си мислия, че мотото им "НАЙ ДОБРОТО ПРЕДСТОИ" си остава едно ДОБРО пожелание за НЕОБОЗРИМОТО бъдеще!!!!!!!!
      Създават усещане, че са се захванали с нещо, което не им е ясно как точно може да стане !?
      Според мен е време да се намеси някоя институция, която да ги санкционира за неспазване на договорни отношения с абонатите си!
      Ако пък не могат да се справят със ситуацията, най-добре е да спрат, да затворят и .....КОЙТО ОТ КЪДЕТО Е !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      http://www.bnap.org/f/comments.php?D...onID=88&page=1

      Коментар


      • Първоначално изпратено от faaz
        не познавам човек на сметка към който и да е оператор,да е не се е оплакал от завишени сметки или нередности с минутите.тия това им е работата пък и са недосегаеми
        аз затова съм с ваучери.примитивно ама поне знам за какво плащам и за какво говоря
        И на това са му намерили цаката мръсните византиици.При мен имаше случай когато ми начисляваха по 48ст на всеки неосъществен разговор
        За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

        Коментар


        • не познавам човек на сметка към който и да е оператор,да е не се е оплакал от завишени сметки или нередности с минутите.тия това им е работата пък и са недосегаеми
          аз затова съм с ваучери.примитивно ама поне знам за какво плащам и за какво говоря

          Коментар


          • гърците са най-шибаното племе!!!

            сечено на всички гръцки компнаии в БГ!

            Дано да фалират!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

            Коментар


            • ee ами вие какво очаквате от Гърци...нещо друго ли....
              Няма да споделям опит,защото от 6 години плащам и нито една екстра не ползвам на монополиста...

              Коментар


              • http://www.facebook.com/group.php?gi...d=240349399833

                Коментар


                • само M-tel

                  Първоначално изпратено от 1anti
                  http://www.izmami.com/forumi/viewtopic.php?f=86&t=540&start=0
                  Тия глобулки са опасни
                  Не е препоръка.

                  Коментар


                  • http://www.izmami.com/forumi/viewtop...&t=540&start=0

                    Коментар


                    • http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=434176.0;all

                      Коментар


                      • Здравейте! Globul освен че лъжат за използваните минути, са и големи мошеници с услугата роуминг. Съпругът ми си пусна роуминг за 1 месец, защото му трябваше служебно и на следващия месец го спря. Туй като е нов абонат, за да му пуснат роуминга му взеха депозит от 120 лева. Роумингът му е спрян от 15.01.2007 г., а 120 лева все още му ги държат БЕЗ ОСНОВАНИЕ и го мотат из офисите на Globul във Варна, като всеки продавач му измисля някакво оправдание защо му държат още парите. Този месец решихме да не си плащаме сметката и да чакаме да ни я прсипаднат от 120-те лева, но УВИ! Телефонът на мъжа ми е спрян заради 1 неплатена сметка, а нашите 120 лева продължават да си стоят в касата на Globul... Наистина когато трябва да си купиш телефон или да станеш техен абонат продавачите в Globul са супер мили, но сега като ни дължат пари, са отвратителни!!! Явно това е една порочна практика в скапаната им компания да те мотат и да си държат 120-те лева колкото се може по-дълго, че тази сума от 120 лева, ако си я вземат от 100 човека, става супер цифра, нали? Достатъчно за едно рушветче за "клетата ни, бедна държавна администрация"! Сега се чудя за този случай пред кого да сигнализирам: Агенцията за защита на потребителите, Комисията за регулиране на съобщенията или направо пред съда? Дайте съвет, ако можете, моля!

                        Коментар


                        • Здравейте! Няма по-измислен оператор в България от GLOBUL !!!
                          Проблемът с неотчитане на използваните минути продължава вече трети месец. Неколкократно съм се обаждал на Оператор, но не ми дадоха някакъв смислен и конкретен отговор кога ще се реши този проблем. Писал съм неколкократно и на e-mail help@globul.bg /отдел за обслужване на клиенти/, от там също ми отговориха, че "поради търговския старт на голям брои нови услуги" системата за отчитане на използваните минути не работи! Най-лошото е , че не можаха да ми дадат точен отговор - кога този проблем ще се оправи!
                          Започвам да си мислия, че мотото им "НАЙ ДОБРОТО ПРЕДСТОИ" си остава едно ДОБРО пожелание за НЕОБОЗРИМОТО бъдеще!!!!!!!!
                          Създават усещане, че са се захванали с нещо, което не им е ясно как точно може да стане !?
                          Според мен е време да се намеси някоя институция, която да ги санкционира за неспазване на договорни отношения с абонатите си!
                          Ако пък не могат да се справят със ситуацията, най-добре е да спрат, да затворят и .....КОЙТО ОТ КЪДЕТО Е !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          http://www.bnap.org/f/comments.php?D...onID=88&page=1

                          Коментар


                          • Имам карта с договор от който се опитвам да се отърва... договора изтече и отидох в офисчео им в Кауфланд да заявя че не искам да се подновява договора (денят е пеътък). Отивам и едно момче учтиво започна да ми обяснява че имат проблем с интернет и нямазт връзка със системата, да не се притеснявам и в понеделник пак да мина и всичко ще е ОК или да отида в друг офис. Отивам в два други офиса - отговорът е: "Този договор не е съставян от нас, отидете там където е направен за да го спрат" )). Отивам в понеделник в Кауфланд и познайте - договора е подновен автоматично през нощтта от системата, обслужва ме момиче което не знае нищо за колегата който ме увери че всичко ще е ОК - според нея сигурно е напуснал щом не се сеща кой е (!?). Обясни ми да напиша жалба което и направих - но като чета други какъв "успех" са постигнали с тези жалби... ((. Къде и срещу кого да пусна жалба???

                            http://www.bnap.org/f/comments.php?D...onID=88&page=5

                            Коментар


                            • За Глобул - лошо или нищо !

                              Призовавам всички който могат да спрат да плащат на тези боклуци и да ги занемят с който и да е от другите оператори. Аз лично от днес освен всичко друго няма да набера дори един път номер, който е към глобул . Ще им отделям известно време всеки ден за по няколко минути в тази тема надявам се и други да помагат
                            Working...
                            X