Проблема не е само при тях. Това е проблема с бързото разрастване без да имаш техническата и човешка сила да го направиш качествено.
Много клиенти + много услуги + много офиси + СЛАБ РЪКОВОДЕН ЕКИП на средно ниво + НЕДОСТАТЪЧНО ОБУЧЕН ПЕРСОНАЛ = много недоволни клиенти.
Това не е само при тях - масово е. в България има страхотен недостиг на мениджъри , които могат да мислят, а не само да ходят по обеди и да си показват костюмите и лаптопите. Освен това има проблем с квалификацията на персонала и времето и средствата, които фирмите отделят, за да я повишат.
затова и сме на опашката по производителност на труда в ЕС
Много клиенти + много услуги + много офиси + СЛАБ РЪКОВОДЕН ЕКИП на средно ниво + НЕДОСТАТЪЧНО ОБУЧЕН ПЕРСОНАЛ = много недоволни клиенти.
Това не е само при тях - масово е. в България има страхотен недостиг на мениджъри , които могат да мислят, а не само да ходят по обеди и да си показват костюмите и лаптопите. Освен това има проблем с квалификацията на персонала и времето и средствата, които фирмите отделят, за да я повишат.
затова и сме на опашката по производителност на труда в ЕС
Коментар