If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте на всички! Аз съм начинаещ инвеститор, и си търся онлайн брокер където да депозирам известна сума. Търсих доста в нета и незнайно защо една компания предизвика моят интерес. Бих желал да знам повече за тези онлайн брокери Маркетс.ком, на които официален представител изглежда е фирма Ексус Маркетс. Предполагам няма по-добро място от това където да получа такава информация. Благодаря предварително.
Забрави ги точно тези! Има Карол, Бенчмарк, аз съм фен на Делтасток, а за Телемаркетинга - далече. За сума над 10 000 долара имам директен достъп до Ню Йорк, Лондон, Бразилия и Токио, но за начинаещи е може би малко прекалено. Освен това Делта-та и Карол имат доверително управление с история в сайтовете си. Позволих си да не използвам учтивата форма, заради роднинската фамилия, а сме и колеги - съфорумци. Пожелания за успешна търговия(спекулации) или инвестиции!
Здравейте на всички! Аз съм начинаещ инвеститор, и си търся онлайн брокер където да депозирам известна сума. Търсих доста в нета и незнайно защо една компания предизвика моят интерес. Бих желал да знам повече за тези онлайн брокери Маркетс.ком, на които официален представител изглежда е фирма Ексус Маркетс. Предполагам няма по-добро място от това където да получа такава информация. Благодаря предварително.
Ако можеш да прежалиш сумата, която влагаш в сметка на МАРКЕТС.КОМ- действай!