Добър ден,
Ние от финансова институция Фактор И.Н. АД се стремим да бъдем максимално полезни на нашите клиенти. Работим усилено за създаването на дългосрочни отношения и ценим обратната връзка, в желанието ни нашите клиенти да се чувстват удовлетворени и щастливи от услугите, които им предлагаме. Поради това си позволяваме да отговорим на коментарите относно твърдението, че сме некоректни към клиентите си, както и да поясним с полезна информация за всички останали ползватели на услуги за обмяна на валута, как се осъществява запазване на курс и извършване на сделка за нови и съществуващи клиенти.
Причината да бъдем посочени като некоректни е, че клиент получил информация за даден курс по телефон, е получил различен курс на място, като самият той е останал с впечатление, че има уговорена сделка. Бихме искали да поясним, че сделки по телефон с нови за нас клиенти не се сключват, което е общо правило за всяко обменно бюро в страната. В резултат на тази практика всеки наш служител е инструктиран да уведомява клиентите, които правят запитвания за курс по телефон или чрез нашия онлайн чат, че това е курсът към момента на разговора и че този курс не може да бъде запазен. За допълнително пояснение, на нашата уеб страница, сме поставили и постоянен информационен текст: „Курсовете се обновяват редовно и е възможна разлика от момента на проверка в сайта до физическата обмяна“.
За съжаление в конкретния случай, клиентът „tangramach” е останал с впечатление, че има договорена сделка, както е посочил и сам: „Не ми поискаха данни, но реших, че има сделка“. Тази преценка обаче е извън нашите възможности. При всяка уговорена цена и количество валута изрично потвърждаваме договорените условия, в разговора с клиента, изискваме информация за него и поясняваме сроковете за изпълнение, за да избегнем всякакви неразбирателства между нас (процедура, която прилагаме при работа с клиенти, с които вече сме работили). В конкретния случай клиентът „tangramach” обяснява, че е искал информация относно наличността на дадената валута, което е било потвърдено от наш колега в обменното бюро. Търсеното количеството е било потвърдено, че е налично, но не и сделката. От тук предполагаме е произлязло неразбирането от страна на клиента.
Бихме искали да уведомим „tangramach”, че запазването на курс е напълно възможно и за клиенти, с които нямаме установени търговски отношения. Необходимо е клиент да ни посети на място или да преведе по наша сметка капаро, за да му бъде запазен курс за дадена валута и дадена сума.
В допълнение бихме искали да поясним, че сферата, в която оперираме, има фактори, с които ние сме длъжни да се съобразяваме като например международния пазар, който е в постоянно движение и във всеки един момент може да настъпи промяна в курсовете, което съответно да доведе до промяна на курсовете на Фактор И.Н. АД. Основна причина затова влияние са ниските маржове, на които нашето дружество предлага обмяна на валута, което от своя страна прави нашата услуга толкова атрактивна за Вас нашите клиенти.
Съжаляваме за създалото се неудобство за „tangramach” и благодарим за отправената критика и получената обратна връзка. Вероятно ние също имаме пропуски в това, как предоставяме информацията на клиентите ни и ще работим по отстраняването на този проблем.
Благодарим ви за търпението и вниманието!
Целия екип на Фактор И.Н ви пожелава прекрасен и усмихнат ден!
Ние от финансова институция Фактор И.Н. АД се стремим да бъдем максимално полезни на нашите клиенти. Работим усилено за създаването на дългосрочни отношения и ценим обратната връзка, в желанието ни нашите клиенти да се чувстват удовлетворени и щастливи от услугите, които им предлагаме. Поради това си позволяваме да отговорим на коментарите относно твърдението, че сме некоректни към клиентите си, както и да поясним с полезна информация за всички останали ползватели на услуги за обмяна на валута, как се осъществява запазване на курс и извършване на сделка за нови и съществуващи клиенти.
Причината да бъдем посочени като некоректни е, че клиент получил информация за даден курс по телефон, е получил различен курс на място, като самият той е останал с впечатление, че има уговорена сделка. Бихме искали да поясним, че сделки по телефон с нови за нас клиенти не се сключват, което е общо правило за всяко обменно бюро в страната. В резултат на тази практика всеки наш служител е инструктиран да уведомява клиентите, които правят запитвания за курс по телефон или чрез нашия онлайн чат, че това е курсът към момента на разговора и че този курс не може да бъде запазен. За допълнително пояснение, на нашата уеб страница, сме поставили и постоянен информационен текст: „Курсовете се обновяват редовно и е възможна разлика от момента на проверка в сайта до физическата обмяна“.
За съжаление в конкретния случай, клиентът „tangramach” е останал с впечатление, че има договорена сделка, както е посочил и сам: „Не ми поискаха данни, но реших, че има сделка“. Тази преценка обаче е извън нашите възможности. При всяка уговорена цена и количество валута изрично потвърждаваме договорените условия, в разговора с клиента, изискваме информация за него и поясняваме сроковете за изпълнение, за да избегнем всякакви неразбирателства между нас (процедура, която прилагаме при работа с клиенти, с които вече сме работили). В конкретния случай клиентът „tangramach” обяснява, че е искал информация относно наличността на дадената валута, което е било потвърдено от наш колега в обменното бюро. Търсеното количеството е било потвърдено, че е налично, но не и сделката. От тук предполагаме е произлязло неразбирането от страна на клиента.
Бихме искали да уведомим „tangramach”, че запазването на курс е напълно възможно и за клиенти, с които нямаме установени търговски отношения. Необходимо е клиент да ни посети на място или да преведе по наша сметка капаро, за да му бъде запазен курс за дадена валута и дадена сума.
В допълнение бихме искали да поясним, че сферата, в която оперираме, има фактори, с които ние сме длъжни да се съобразяваме като например международния пазар, който е в постоянно движение и във всеки един момент може да настъпи промяна в курсовете, което съответно да доведе до промяна на курсовете на Фактор И.Н. АД. Основна причина затова влияние са ниските маржове, на които нашето дружество предлага обмяна на валута, което от своя страна прави нашата услуга толкова атрактивна за Вас нашите клиенти.
Съжаляваме за създалото се неудобство за „tangramach” и благодарим за отправената критика и получената обратна връзка. Вероятно ние също имаме пропуски в това, как предоставяме информацията на клиентите ни и ще работим по отстраняването на този проблем.
Благодарим ви за търпението и вниманието!
Целия екип на Фактор И.Н ви пожелава прекрасен и усмихнат ден!
Коментар