IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Валутна търговия - FOREX Архив 2.30

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Мом4ета нещо хи4 не пишете .. темата за форекса винаги е била в първите три в форума осъзнайте се не се карайте а си помагайте от това може да спе4елят вси4ки ) приятна по4ивка на вси4ки

    Коментар


    • Днес сте се поолели да пишете Аз след не успешната сделка сутринта легнах и се наспах :lol:
      Желая успех на всички... спирам да си хабя нервите с вас и вашите с мен, като спирам да пиша /за втори път, ама тоя вече окончателно/ в този форум Само ще ви гледам отстрани :P
      Пък ако на някой му липсвам, зане как да се свърже с мен
      Поздрави и успехи, но не за моя сметка
      From Tokyo, to London, to the New York Stock Exchange - We Trade The World!!!
      България Над Всичко

      Коментар


      • Първоначално изпратено от koko
        Караконджул, аз ти цитирах материали от пресата, не съм запознат с историята на Еърбъс и не мога да коментирам - може да си прав, просто ми стана интересно че се дърпат затова отворих дума
        Когато Буш говори за либерализиране на Ирак някой вярва ли? Всички
        знаем, тъй-като е очевидно, че се опитва да се домогне до нещо друго.
        Та и Саркози със скъпото евро е същия. Финландия няма ли скъпо
        евро? А Германия? А Русия няма ли скъпа рубла и т.н.

        Приятна почивка и на теб!

        Коментар


        • Хайде приятен уйкенд на всички, сори аз май много се разприказвах пак ще ви оставя известно време на спокойствие - принципно понеделнишки ще селвам и тнт

          Коментар


          • Караконджул, аз ти цитирах материали от пресата, не съм запознат с историята на Еърбъс и не мога да коментирам - може да си прав, просто ми стана интересно че се дърпат затова отворих дума

            Коментар


            • Първоначално изпратено от koko
              На всеки 10 американски цента, които евро се покачва спрямо долара, компанията губи по ?1 млрд. от оперативния си резултат.

              80% от разходите на американския конкурент Boeing са в долари, докато 50% от разходите на EADS са в евро. Програмата за преструктуриране на компанията, известна като Power8, е базирана на разменен курс на евро от $1.3500.
              Разбира се че на всеки цент Еърбус губи милиони. Хехе, ама това което
              му остава е по-скъпо с милиони в долари. Ако Бойнг репортира в
              евро... Помисли над подчертаното в червено и ми кажи как се
              увеличават разходите на Еърбъс при промяна на еврото - 50 на 50 -
              никак нали?


              Първоначално изпратено от koko
              Докато Германия през последните години разчита на търговски излишък, Франция регистрира търговски дефицит от ?27 млрд. Преди французите бяха на плюс от ?5.2 млрд
              Дефицита на Франция е точно с Германия. Как може силното евро до
              има влияние върху него? Дефицита на Франция със страни ВЪН от евро-
              зоната е почти непроменен, доли заради по-евтиния в евро петрол
              последните данни са за подобряване...

              Коментар


              • Я да разпуснемhttp://www.vbox7.com/play:00212b27.Благодарение на бля -бля.Кефи мА. Яко

                Коментар


                • Първоначално изпратено от koko
                  - отвореният интерес расте тренда си върви...
                  Точно така!

                  Но това е много по-различно от казаното от теб преди...

                  Първоначално изпратено от koko
                  вие пропускате един друг факт много важен - отвореният интерес - обикновенно колкото е по-голям сме по-близо до връх или дъно
                  По близко от кое?

                  Ако върхът е 1,39 естествено че 1,35 е по близко до върха от 1,34. Но да казваме на 1,35 че сме близо до върха е безмислица... Защото ще знаем че имаме връх ЕДВА когато отворения интерес спадне!!!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от koko
                    Растящият курс на единната европейска валута разкрива нови подводни камъни между Берлин и Париж, чиито разногласия относно европейската монетарна политика през тази седмица се превърнаха в истинска препирня, коментира се в материал на Dow Jones.
                    Френският президент Никола Саркози, който в предизборната си кампания обеща да изправи отново на крака Airbus, искаше с месечната среща на финансовите министри в Еврозоната да сложи юздите на монетарната политика на Европейската централна банка.

                    В центъра на френските притеснения е EADS със седалище в Амстердам, компанията майка на производителите на самолети Airbus със седалище в Тулуза.

                    Ръководителят на EADS Луи Галоа е казал в интервю от вчера, че ако доларът падне още повече във времето, производителят може да се замисли дали въобще да продължи да произвежда самолети в заводите си в Европа.

                    На всеки 10 американски цента, които евро се покачва спрямо долара, компанията губи по ?1 млрд. от оперативния си резултат.

                    80% от разходите на американския конкурент Boeing са в долари, докато 50% от разходите на EADS са в евро. Програмата за преструктуриране на компанията, известна като Power8, е базирана на разменен курс на евро от $1.3500.
                    Според германски специалисти, не разменният курс е проблемът на Франция. По-скоро Франция не е успяла да вземе трудните политически решения, нужни за задействане на реформите и повишаване на конкурентноспособността........

                    Коментар


                    • Растящият курс на единната европейска валута разкрива нови подводни камъни между Берлин и Париж, чиито разногласия относно европейската монетарна политика през тази седмица се превърнаха в истинска препирня, коментира се в материал на Dow Jones.
                      Френският президент Никола Саркози, който в предизборната си кампания обеща да изправи отново на крака Airbus, искаше с месечната среща на финансовите министри в Еврозоната да сложи юздите на монетарната политика на Европейската централна банка.

                      В центъра на френските притеснения е EADS със седалище в Амстердам, компанията майка на производителите на самолети Airbus със седалище в Тулуза.

                      Ръководителят на EADS Луи Галоа е казал в интервю от вчера, че ако доларът падне още повече във времето, производителят може да се замисли дали въобще да продължи да произвежда самолети в заводите си в Европа.

                      На всеки 10 американски цента, които евро се покачва спрямо долара, компанията губи по ?1 млрд. от оперативния си резултат.

                      80% от разходите на американския конкурент Boeing са в долари, докато 50% от разходите на EADS са в евро. Програмата за преструктуриране на компанията, известна като Power8, е базирана на разменен курс на евро от $1.3500.


                      ....

                      Докато Германия през последните години разчита на търговски излишък, Франция регистрира търговски дефицит от ?27 млрд. Преди французите бяха на плюс от ?5.2 млрд

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от koko
                        Интересното е че Французите взеха вече да пищят на умряло от това скъпо еур, тъпото на Европейските щати е факта че икономиките не са стиковани и са като орел рак и щука примерно на Германия им е все то от скъпото евро нещо повече даже им е изгодно, докато като че ли Саркози вече го е приел това евро като лична битка и иска да го срине - той си има доста причини за това примерно заради курса отчетоха дефицит в бюджета а предната година имаха огромен излишък, компании като примерно Еърбъс заявиха че им е писнало и може да спрът да правят самолети щот на 10 цента качване в евро долар губели по 1 млр а Саркози е доста емоционално свързан с тях, абе въобще шоу
                        Няма такова нещо, силното евро не е променило негативно търговския
                        баланс на Франция. Саркози има свои политицески цели и за да ги
                        постигне реши да използва еврото като прикритие. Това е просто
                        политическа интрига.

                        Еърбъс има проблими с доставките а не със силното евро...

                        Коментар


                        • Фактс аз за това ти говоря - колкото е по-голям отвореният интерес толкова сме по-близо до края - отвореният интерес расте тренда си върви, когато отвореният интерес направи връх, т.е. когато е най-голям и почне да пада - тренда обръща - това имам в предвид - голям ОИ говори за близост до край

                          Коментар


                          • Интересното е че Французите взеха вече да пищят на умряло от това скъпо еур, тъпото на Европейските щати е факта че икономиките не са стиковани и са като орел рак и щука примерно на Германия им е все то от скъпото евро нещо повече даже им е изгодно, докато като че ли Саркози вече го е приел това евро като лична битка и иска да го срине - той си има доста причини за това примерно заради курса отчетоха дефицит в бюджета а предната година имаха огромен излишък, компании като примерно Еърбъс заявиха че им е писнало и може да спрът да правят самолети щот на 10 цента качване в евро долар губели по 1 млр а Саркози е доста емоционално свързан с тях, абе въобще шоу

                            Коментар


                            • Мууууууууууууууууаааааааахааххахахахахахаа!!!!
                              Разбрахте ли колеги? Не е проблема че долара пада, а че КОЛАБИРА!


                              U.S. Urges China to Buy Mortgage Securities Amid Subprime Woes

                              July 13 (Bloomberg) -- The U.S. is urging China's central bank to buy more mortgage-backed securities after a surge in defaults by risky borrowers in the world's largest economy eroded demand for such instruments.

                              ``It's not a matter whether they're going to do more business in mortgage-backed securities, it's who they're going to business with,'' U.S. Department of Housing and Urban Development Secretary Alphonso Jackson told reporters in Beijing. He met with central bank Governor Zhou Xiaochuan and Minister of Construction Wang Guangtao in the nation's capital this week.
                              http://www.bloomberg.com/apps/news?p...sDw&refer=asia

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от koko
                                Първоначално изпратено от Facts
                                Първоначално изпратено от koko
                                - отвореният интерес - обикновенно колкото е по-голям сме по-близо до връх или дъно
                                Не беше ли обратно - колкото по-голям толкова в по-силен тренд сме?
                                http://www.investopedia.com/articles.../COTreport.asp
                                For example, if a market has been in a long-lasting uptrend or downtrend with increasing levels of open interest, a leveling off or decrease in open interest can be a red flag, signaling that the trend may be nearing its end. Rising open interest generally indicates that the strength of the trend is increasing because new money or aggressive buyers are entering into the market. Declining open interest indicates that money is leaving the market and that the recent trend is running out of momentum. Trends accompanied by declining open interest and volume become suspect. Rising prices and falling open interest signals the recent trend may be nearing its end as fewer traders are participating in the rally.
                                Все пак ти благодаря за линка!

                                Коментар

                                Working...
                                X