IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Абсурд... какво прави Лукоил???

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • [QUOTE][/QUOTEГледам,че се предоверяваш на НСИ,моля те не си вади заключения от стъкмените таблички,които изнасят за гледане от простолюдието.]
    Сам казваш да не вярваме на институцията, а как да вярваме на Митниците и тези, следящи качеството?
    Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

    Коментар


    • [QUOTE=1984;1059896804]
      Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
      :
      Смесването става в сферични апарати.
      А иначе самите съставки се получават от множество процеси,като-атмосферна дестилация,каталитичен крекинг,АГФИ и т.н.
      Т.е. газове има много от различните производства,въпрос на компаундиране(смесване) е получаването.
      Инсталация за това няма![/QUOTE

      Мдаа,"газове има много",ама газа в БГ е основно вносен,от Газтрейд за ОМВ,Газпром и Шел,а потреблението на LPG и бензин е почти поравно:
      http://www.nsi.bg/bg/content/4163/%D...BA%D1%82%D0%B8
      Възможно обяснение за недостатъчното производство на газ,спрямо преработен нефт,е ниският индекс на Nelson (NCI)-индекс за сложност и добавена стойност.Статистиката и отчета също подсказват за това-изнасят се нискоценови продукти-котелно гориво над 1.5млн.т.год.и нискооктанов бензинС по-високи цени за вътрешен пазар се подобрява конкурентноспособноста на външния-не могат да изнасят с вътрешните цени.
      Иначе газофракциониращата инсталация-АГФИ,не е процес,а първа инсталация за улавяне и разделяне на произведени газове от деструктивни процеси,най-вече крекинг и реформинг.
      Има зимна марка ЛПГ-с повечко пропан,и лятна марка-с повече бутан.
      хемилио, на дизелова инсталация ли работиш...или в SGS...щом си толкова сигурен в качеството на дизела.
      1. АГФИ. не е първа инсталация,а събирателна на газовете от различните производства.
      2.няма такова понятие като"дизелова" инсталация
      3.защо трябва да работя в SGS, за да имам резултатите им?
      4.виждам,че си осведомен до някъде-за сейболт чувал ли си?
      Е ,и техните резултати имам,без да е необходимо да работя за тях.
      Хубава вечер.
      П.С. Гледам,че се предоверяваш на НСИ,моля те не си вади заключения от стъкмените таблички,които изнасят за гледане от простолюдието.
      Никъде не виждам големите количества на тежки фракции,които се внасят за новото производство -КПТО !!!
      Last edited by hemilio; 05.11.2015, 02:13.
      Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

      Коментар


      • [QUOTE=hemilio;1059896730]:
        Смесването става в сферични апарати.
        А иначе самите съставки се получават от множество процеси,като-атмосферна дестилация,каталитичен крекинг,АГФИ и т.н.
        Т.е. газове има много от различните производства,въпрос на компаундиране(смесване) е получаването.
        Инсталация за това няма![/QUOTE

        Мдаа,"газове има много",ама газа в БГ е основно вносен,от Газтрейд за ОМВ,Газпром и Шел,а потреблението на LPG и бензин е почти поравно:
        http://www.nsi.bg/bg/content/4163/%D...BA%D1%82%D0%B8
        Възможно обяснение за недостатъчното производство на газ,спрямо преработен нефт,е ниският индекс на Nelson (NCI)-индекс за сложност и добавена стойност.Статистиката и отчета също подсказват за това-изнасят се нискоценови продукти-котелно гориво над 1.5млн.т.год.и нискооктанов бензинС по-високи цени за вътрешен пазар се подобрява конкурентноспособноста на външния-не могат да изнасят с вътрешните цени.
        Иначе газофракциониращата инсталация-АГФИ,не е процес,а първа инсталация за улавяне и разделяне на произведени газове от деструктивни процеси,най-вече крекинг и реформинг.
        Има зимна марка ЛПГ-с повечко пропан,и лятна марка-с повече бутан.
        хемилио, на дизелова инсталация ли работиш...или в SGS...щом си толкова сигурен в качеството на дизела.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от toto Разгледай мнение
          То и пропан-бутана с който караме е за домакински цели ама никой не ни го казва...
          чат пат внасят някой танкер ама е капка в морето... Инсталацията за автомобилна газ в Лукойл от 20 г. не работи...
          за това като заредиш в БГ и харчи 20-30% повече в сравнение с Италия да кажем!
          Тука не броим другите поразии от Графита в газта

          ама всички мълчат по темета и дума не обелват
          инсталация за газ в лукойл нефтохим никога не е имало,не знам каква е тази мания да говорите на изуст.
          Пропан -бутана за автомобилите се получава като се смесят в определени съотношения ппф(пропан-пропиленова фракция) и ббф(бутан бутиленова)
          Смесването става в сверични апарати.
          А иначе самите съставки се получават от множество процеси,като-атмосферна дестилация,каталитичен крекинг,АГФИ и т.н.
          Т.е. газове има много от различните производства,въпрос на компаундиране(смесване) е получаването.
          Инсталация за това няма!
          Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Manyface God" Разгледай мнение
            Стана си жив мазохизъм, да имаш дизелова кола в България.
            То и пропан-бутана с който караме е за домакински цели ама никой не ни го казва...
            чат пат внасят някой танкер ама е капка в морето... Инсталацията за автомобилна газ в Лукойл от 20 г. не работи...
            за това като заредиш в БГ и харчи 20-30% повече в сравнение с Италия да кажем!
            Тука не броим другите поразии от Графита в газта

            ама всички мълчат по темета и дума не обелват

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
              Пичове,не сте ме разбрали правилно.
              1. Не работя за Златев,а за себе си
              2.Мразим мрънкачи и хейтъри,заради тях сме на това дередже,конструктивния тон много повече ми харесва.
              Мразя ганйовщината,малките душици,малките хора,тесногръдите хора.
              Има информация,която все още не е потвърдена,че Нефтохима ще бъде продаден.
              С каква цел не е ясно,дали за да работи,или за да се ползват резервоарите му,като складове за внос.

              Относно качеството, структурата,пълния формат от анализи на дизеловото гориво, НАПУСКАЩО Лукойл Нефтохим,имам пълна и акуратна информация.
              И да знам,че няма да повярвате,но качеството е доста добро,но какво се случва с него след портала на завода малко хора знаят.
              Хъката...мъката....абе, пич я кажи за Литаско..за Литаско ни кажи....не ни разкарвай по тъч линията. Когато те питат коректно нещо конкретно, отговарай, и няма да получаваш цветисти епитети!!!

              Коментар


              • Пичове,не сте ме разбрали правилно.
                1. Не работя за Златев,а за себе си
                2.Мразим мрънкачи и хейтъри,заради тях сме на това дередже,конструктивния тон много повече ми харесва.
                Мразя ганйовщината,малките душици,малките хора,тесногръдите хора.
                Има информация,която все още не е потвърдена,че Нефтохима ще бъде продаден.
                С каква цел не е ясно,дали за да работи,или за да се ползват резервоарите му,като складове за внос.

                Относно качеството, структурата,пълния формат от анализи на дизеловото гориво, НАПУСКАЩО Лукойл Нефтохим,имам пълна и акуратна информация.
                И да знам,че няма да повярвате,но качеството е доста добро,но какво се случва с него след портала на завода малко хора знаят.
                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                  Не е същия разбира се,сега е разреден с вода

                  Знаеш ли какво чувство пък аз имам-напоследък -много хора търсят под вола теле

                  Работа ли нямат,що ли?

                  Май свободното време на някои хора не им се отразява добре,не случайно едно време в казармата ни караха до обед да копаем окопи,следобед ги заравяхме,само и само да сме ангажирани и да не мислим за глупости.

                  П.С. по повод на тракането на колата ти-вземи си купи по хубава кола,стига вече сте търсели все някой да ви е виновен са собствените несполуки и неволи!!!

                  на Ганйо,най му е удобно друг да му е виновен.

                  Кафа от мрънкачи!!!!
                  Оооо, ето че хемилио се появи....абе пич я обясни защо внасяте нефта- поне документално чрез Литаско, а не го купувате директно от Лукойл Русия...с други думи защо все сте на загуба...руския Лукойл как така ни бута "гювеч"...а не закрие завода в Бургас...толкова години на загуба....че, чак е смешно защо още не го продадете на държавата например...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
                    Някой има ли чувството, че напоследък Лукойл са ни взели за типични балами! Дизелът им вече не е същият и колата само трака!
                    Стана си жив мазохизъм, да имаш дизелова кола в България.
                    The strongest stand last.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
                      Някой има ли чувството, че напоследък Лукойл са ни взели за типични балами! Дизелът им вече не е същият и колата само трака!
                      Няма начин да разреждат - всичкото бизнес е джентълментско при тях ...
                      Злите езици говорят, че при Марешки горивата не били ок ... Да не би и Лукойл да са почнали да зареждат от него
                      .... с надеждата нявга да излязат на печалба ...
                      За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                      Коментар


                      • hemilio,добре е да си лоялен към работодателя,ама вероятно знаеш,че наличието на вода в дизела(до 200мг.на кг.)е само един от 17 показателя, които се следят по БДС.
                        Причина за влошена работа на двигателя може да бъде и отклонение на граничната температура на филтруемост-за летен дизел(клас А)е 5градуса,а клас Е(зимен)е минус15.При първите студени утрини това е възможна причина за лоша работа на двигателя.Други важни показатели са коксов остатък,вискозитет,дестилационни характеристики,цетаново...Новите автомобили са с по-капризни двигатели,не са всеядни(това е относно препоръката за смяна на колата)
                        Предполагам вече си прочел отчета на Нефтохим и имаш отговор защо горивата в БГ са от най-скъпите в Европа,а лукойлските фирми са на постоянна загуба
                        Last edited by 1984; 03.11.2015, 10:28.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от onakilev Разгледай мнение
                          Не зная коя е твоята, но в моята казарма имаше места за работа и места за пушене.
                          Тук си попаднал на мястото, където си бъбрим, а на това място за работа имаше право да говори само старшинката! Не си спомням някой там да си е позволявал лукса да ми затваря устата! Некои неща са по-скъпи и от дизела в БГ!
                          Остави човека! Може да се бори за някоя премийка от шефовете си, или преференциално зареждане на ведомствената бензиностанци,затова, че им защитава картелния бизнес с голи аргументи, като солдат при Сталинград. Само дето става жалък с квалификациите, обидите и подценяването на другите пишещи. И типично за съветската тоталитарна мечка, опитва да мачка и задушава най-грубо мнението на инакомислещите и налага своето като последна инстанция.
                          В продължение на идеята за градивна дискусия, аз през уикенда сипах за проба дизел от бензиностанция на GO Petroleum, като с него повъртях доста градско, извънградско и по магистрала и разликата спрямо предишните ми зареждания от Петрол, който е с Лукойлски горива, е осезаема във всяко едно отношение: пъргавина, тиха работа, студен старт на -2 градуса. За разход още не мога да потвърдя, защото тествам от светнала лампа на резерва. Тези бензиностанции зареждат гръцка нафта, като цената в момента е 1,95лв.
                          Нека служителят на Златев ме убеди, кой от компонентите е в полза да зареждаме от тяхното производство, дистрибуция и търговия на дребно?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                            Не е същия разбира се,сега е разреден с вода

                            Знаеш ли какво чувство пък аз имам-напоследък -много хора търсят под вола теле

                            Работа ли нямат,що ли?
                            Не зная коя е твоята, но в моята казарма имаше места за работа и места за пушене.
                            Тук си попаднал на мястото, където си бъбрим, а на това място за работа имаше право да говори само старшинката! Не си спомням някой там да си е позволявал лукса да ми затваря устата! Некои неща са по-скъпи и от дизела в БГ!
                            Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
                              Някой има ли чувството, че напоследък Лукойл са ни взели за типични балами! Дизелът им вече не е същият и колата само трака!
                              Не е същия разбира се,сега е разреден с вода

                              Знаеш ли какво чувство пък аз имам-напоследък -много хора търсят под вола теле

                              Работа ли нямат,що ли?

                              Май свободното време на някои хора не им се отразява добре,не случайно едно време в казармата ни караха до обед да копаем окопи,следобед ги заравяхме,само и само да сме ангажирани и да не мислим за глупости.

                              П.С. по повод на тракането на колата ти-вземи си купи по хубава кола,стига вече сте търсели все някой да ви е виновен са собствените несполуки и неволи!!!

                              на Ганйо,най му е удобно друг да му е виновен.

                              Кафа от мрънкачи!!!!
                              Last edited by hemilio; 02.11.2015, 21:27.
                              Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                              Коментар


                              • Някой има ли чувството, че напоследък Лукойл са ни взели за типични балами! Дизелът им вече не е същият и колата само трака!

                                Коментар

                                Working...
                                X