Първоначално изпратено от jikev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Абсурд... какво прави Лукоил???
Collapse
X
-
В момента цената на колонка в Лукойл и OMV във Варна е 1,77лв за дизела и е под едровата заводска цена на Лукойл България АД, която е 1807,20лв/1000л или 1,80 за литър дизелово гориво.
Цената на едро е на тон/кг - имат си основателни съображения заради термичното разширение !
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеАко е такъв случая....Това не е ли дъмпинг, забранен в някой страни
- Дъмпинг или пазар ?
Днес и карта ми направиха,- и заредих 100октана / щото съм газов инж./за ~1,93 мисля че излезе след картата, и Газ под 1,80 - така и не питах дали е през отстъпката!
Вече не карам много и ми е все тая колко струват горивата, но е гот че се случиха нещата , а дали Магарешки ритна пак в десетката тайминга, - май станаха много случайностите - бива си го !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеАко е такъв случая....Това не е ли дъмпинг, забранен в някой страни
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеВойната във Варна продължава! Марешки отваря втора бензиностанция http://varnahot.com/%D0%B2%D0%BE%D0%...8%D0%BA%D0%B8/
Засега със сигурност поне "Оазис'', ''OMV'' и "Лукойл'' са свалили цените в опит да го изгонят...
В момента цената на колонка в Лукойл и OMV във Варна е 1,77лв за дизела и е под едровата заводска цена на Лукойл България АД, която е 1807,20лв/1000л или 1,80 за литър дизелово гориво.За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Коментар
-
Войната във Варна продължава! Марешки отваря втора бензиностанция http://varnahot.com/%D0%B2%D0%BE%D0%...8%D0%BA%D0%B8/
Засега със сигурност поне "Оазис'', ''OMV'' и "Лукойл'' са свалили цените в опит да го изгонят...
В момента цената на колонка в Лукойл и OMV във Варна е 1,77лв за дизела и е под едровата заводска цена на Лукойл България АД, която е 1807,20лв/1000л или 1,80 за литър дизелово гориво.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
къде го тва 1,77?
Две преди Ботевград по Хемус на 1,85 в момента.
Тия бензиностанции си работят така от години - винаги на тях зареждам догоре, като мина от там! Едните са с 15%, а другите 10% под всичко останало. Работят и Оцеляват години така! Явно може да се работи печелившо и с 15% под цените на всички останали.
И в двата случая работят в адска конкуренция - първите имат сигурно 20-на бензиностанции в рамките на 10-км между Пловдив и Асеновград.
Коментар
-
Първоначално изпратено от dolce Разгледай мнениеЕ вече е ясно,всички свалят ударно Лукойл продава дизела 1.77лв,под цената на Марешки
днес си зареждах на 2,03Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mammita Разгледай мнениеда разнообразя малко темата, какво ще кажете за бензиностанциите на Марешки, които много силно свалят цените. Дали ще повлекат крак и след тях и казионните бензиностанции ще свалят цените? Или просто ще се оплачат на КЗК от дъмпинг на пазара и те ще го затворят?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mammita Разгледай мнениеда разнообразя малко темата, какво ще кажете за бензиностанциите на Марешки, които много силно свалят цените. Дали ще повлекат крак и след тях и казионните бензиностанции ще свалят цените? Или просто ще се оплачат на КЗК от дъмпинг на пазара и те ще го затворят?
Ето ти в Бг
http://fuelo.net/
Коментар
-
[QUOTE=hemilio;1059896832]Първоначално изпратено от 1984 Разгледай мнение
1. АГФИ. не е първа инсталация,а събирателна на газовете от различните производства.
2.няма такова понятие като"дизелова" инсталация
3.защо трябва да работя в SGS, за да имам резултатите им?
4.виждам,че си осведомен до някъде-за сейболт чувал ли си?
Е ,и техните резултати имам,без да е необходимо да работя за тях.
Хубава вечер.
П.С. Гледам,че се предоверяваш на НСИ,моля те не си вади заключения от стъкмените таблички,които изнасят за гледане от простолюдието.
Никъде не виждам големите количества на тежки фракции,които се внасят за новото производство -КПТО !!!
1.По ГАЗОВА схема АГФИ е първа,следва ЦГФИ,изомеризация,полипропилен...
2.знаеш,че не всяка ХО е за производство на дизел,а ХО-2,3,5 са дизелови
3.достъп до анализи имат пряко заетите в производство и анализ
4." стъкмените таблички,които изнасят за гледане от простолюдието."НСИ са подадени от....лукойл и дъщери.
нали не твърдиш,че те лъжат
Ако беше прочел http://www.neftochim.bg/publichni-do...ov-otchet.html ,нямаше да се чудиш защо липсват " големите количества на тежки фракции"за КПТО-ами внасят по-тежки видове нефт,лятната
преработка е висока и са имали достатъчни количества натрупани до август,а и същинския хидрокрекинг е пуснат
края на лятото и едва ли е на пълен товар-т.е.остатъците от преработен нефт са достатъчни към август.
Има и едни "конфиденциални данни" при вноса
одита на отчета е от КПМГ,същите, които заверяваха и отчета на една бамка,съвпадение просто.
Хубав ден и приятно четене!
П.С. За 2014г. Нефтохим има покупки от Литаско за 7.45 млрд.и му е продал продукция за 4.84млрд.лв.,ама ти пак можеш да пишеш,че от години не е контрагент
Опитвам се само " да се получи конструктивен диспут"защо високите вътрешни цени водят до все по-високи загуби на производител и дистрибутор.Дали ако намалят цените няма да излязат на печалба
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнениеинсталация за газ в лукойл нефтохим никога не е имало,не знам каква е тази мания да говорите на изуст.
Пропан -бутана за автомобилите се получава като се смесят в определени съотношения ппф(пропан-пропиленова фракция) и ббф(бутан бутиленова)
Смесването става в сверични апарати.
А иначе самите съставки се получават от множество процеси,като-атмосферна дестилация,каталитичен крекинг,АГФИ и т.н.
Т.е. газове има много от различните производства,въпрос на компаундиране(смесване) е получаването.
Инсталация за това няма!
Коментар
-
[QUOTE=onakilev;1059896848][/QUOTEГледам,че се предоверяваш на НСИ,моля те не си вади заключения от стъкмените таблички,които изнасят за гледане от простолюдието.]
Сам казваш да не вярваме на институцията, а как да вярваме на Митниците и тези, следящи качеството?
Свободна страна сме -всеки има право да вярва в каквото си иска.
Никого не задължавам да вярва в това, което аз вярвам.
Просто казвам факти,подкрепени с доказателства,които не обявявам.
Явно това дразни доста хора-и по точно инако-мислещите,и вместо да се получи конструктивен диспут,то се получава- "айде ти ли ше ми кажеш на мене".
Еми.... какво повече да кажа-малки хора,низки страсти.....
Се ла ви.
Няма сми.
Хубав ден.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
Коментар