IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Абсурд... какво прави Лукоил???

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от polax Разгледай мнение
    Не е свързано с ЛУк, но е за бензиностанции.
    Днес зареждах битова газ, за Варна става въпрос и се оказа, че Ром петрол вече не оперира бензиностанцията на която зареждах до момента газта. Вече е фирма "Бенита" и газта е на килограм, а при Ром беше на литър.
    Разбрах, че Ром-а се е изтеглил от Варна, така ли е и в другите градове?

    Може би от горива не се печели
    Не се изтеглят,просто Бенита ги изгони ,щото не щяха да си намалят цените и от месец бяха най-скъпите във Варна.Те бензиностанциите винаги са си били на Бенита

    Коментар


    • Първоначално изпратено от polax Разгледай мнение
      Не е свързано с ЛУк, но е за бензиностанции.
      Днес зареждах битова газ, за Варна става въпрос и се оказа, че Ром петрол вече не оперира бензиностанцията на която зареждах до момента газта. Вече е фирма "Бенита" и газта е на килограм, а при Ром беше на литър.
      Разбрах, че Ром-а се е изтеглил от Варна, така ли е и в другите градове?

      Може би от горива не се печели
      Нц, в голямото село дори засилват офанзивата.В последната седмица знам за две сравнително голями транспортни фирми и един доста голям дистрибутор получили нови оферти от тях.
      За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

      Коментар


      • Първоначално изпратено от polax Разгледай мнение
        Не е свързано с ЛУк, но е за бензиностанции.
        Днес зареждах битова газ, за Варна става въпрос и се оказа, че Ром петрол вече не оперира бензиностанцията на която зареждах до момента газта. Вече е фирма "Бенита" и газта е на килограм, а при Ром беше на литър.
        Разбрах, че Ром-а се е изтеглил от Варна, така ли е и в другите градове?

        Може би от горива не се печели
        По надолу пише, че са се изтеглили от Варна

        Коментар


        • Не е свързано с ЛУк, но е за бензиностанции.
          Днес зареждах битова газ, за Варна става въпрос и се оказа, че Ром петрол вече не оперира бензиностанцията на която зареждах до момента газта. Вече е фирма "Бенита" и газта е на килограм, а при Ром беше на литър.
          Разбрах, че Ром-а се е изтеглил от Варна, така ли е и в другите градове?

          Може би от горива не се печели

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mammita Разгледай мнение
            А дали КЗК отново не иска да се сезира и провери бензиностанциите за картел?
            Ще ...., ама друг път!



            Още по темата.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
              Заредих дизел на 1,79 на Лукойл във Варна
              Във Варна може, ама в София не. Тук е с 20 стотинки нагоре цената. Не знам как я смятат, но все излиза все по-висока и по-висока, докато цената на петрола е на рекордно ниски нива. А дали КЗК отново не иска да се сезира и провери бензиностанциите за картел? Чудно ми е ако всички подадем жалби в КЗК за това очевадно картелно споразумение, дали няма да постигнем поне някакъв частичен успех и да видим някоя солена глобичка?

              Коментар


              • 2012

                Батериите за електическите коли са скъпи, тежки и с кратък живот.Затова японците са се ориентирали към автомобили с горивни клетки. Горивните клетки представляват електролизери към чиито електроди се подава водород и кислород, които рекомбинират във вода и отдават електрони на електродите. С тока се захранва на практика пак електрически автомобил, горивото - водорода се компресира в бутилка за високо налягане от композитни материали - полиестерни смоли армирани с кевлар. Материала на тези съдове за високо налягане е в пъти по здрав от стомана и също в пъти по лек.Технологиятта е по безопасна от тази на петролните коли, автомобила не може да развие толкова висока скорост за да се разбие резервоара при удар..300-400км в час не са проблем.Водорода който се зарежда в съда задължително минава през платинен нанофилтър в който дори минимално количество кислород ако е налично смесено с водорода рекомбинира във вода отделяйки температура без пламък(затопляйки фиртъра).Тази технология вече е толкова развита, че е въпрос на време да се усъвършенства производството на компонентите и тяхната цена да стане приемливо ниска.Живота на компонентите със сигурност може да достигне 30 години и ако е необходимо могат да се направят и със 100-годишен живот. Водорода може да се добива - произвежда евтино чрез електролиза с машина която е и термоелектричен преобразувател, електролизера е Пелтие което като се затопля не произвежда ток а разделя вода на водород и кислород, всъщност се захранва и с ток който представлява една четвърт да кажем условно от енергията която се преобразува и останалите три четвърти е топлина извличана от околната среда с машина същата като климатиците и работеща в режим отопление.Не петрола, електроцентралите и мрежите ще минат в забвение.Толкова много ще се промени енергетиката.В Япония вече има работещи тестови машини. Може би след година, две ще има повече информация и свободна техническа документация с патенти които ще се заплащат при желание от страна на производители и ползуватели т.е. свободни за които може да се плаща на дарителски принцип, като в замяна финансиращите разработващите звена ще получават информация на първа линия за всичко ново и усъвършенствано в технологията.Това е бъдещето и в него не се предвиждат по 40 жени за шейховете, пари извиращи от земята на фонтанче или някакви форми на псевдодуховен живот съчетан с жестокост и закърнял интелект.
                Last edited by supertrader; 29.12.2015, 23:03.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • като тръгнем с голф колички да се придвижваме в големите градове арабелите друга песен ще запеят...

                  Според OPEC електрическите автомобили ще си останат нишови поне до 2040-а година

                  Нарастващото търсене на електрически автомобили може драматично да намали пазарното търсене на фосилни горива, но организацията на страните изнасящи петрол - OPEC, не се безпокои много по въпроса. Наскоро OPEC пусна годишника си World Oil Outlook report в който неизненадващо изрази оптимизма си за по-нататъшното използване на петрола в транспортния процес на планетата. Организацията не вижда електромобилите като заплаха и смята, че това ще си остане така още няколко десетилетия.

                  Според OPEC, към 2040-а година 94 процента от превозните средства на пътя ще продължат да ползват производни на петрола. Според петроладжиите едва 1% от годишните продажби на нови автомобили ще се пада на електрическите мепесета, което е всъщност един милион автомобила годишно, ако вземем за база сегашните глобални продажби. Според OPEC хибридните автомобили не бива да влизат в тази цифра, защото ползват течни горива, макар и като гориво за генериране на ток и според организацията този тип автомобили ще представляват 14% от бощия годишен автомобилен пазар.

                  Според анализа на ОРЕС автомобилите ползващи за задвижването си горивни клетки, земен газ и други алтернативни горива нямада повишат чуствително учасстието си на пазара през следващите 25 години. Независимо от непрекъснато подобряващата се горивна икономичност на автомобилите, от OPEC предсказват, че световната автомобилна флотилия ще харчи на практика 17% повече базирани на нефта горива през 2040, отколкото днес, заради драматичното повишаване броя на автомобилите по пътищата на планетата.

                  От OPEC прогнозират повишаване цените на петрола с по $5 на барел годишно заради очакваното нарастване на търсенето и по-ниската продуктивност от страни нечленки на организацията. Не можем да отречем, че все пак в прогнозите на организацията има доста висока доза субективизъм, защото икономиките на страните-членки почти изцяло зависи от развитието на нещата около цените и използването на петрола.

                  Вече няколко национални и регионални правителства се стремят да намаляват броя на автомобилите с ДВГ през следващите години, използвайки законодателни инструменти. Съвсем наскоро от Калифорнийската комисия за въздушни ресурси /California Air Resources Board/ обявиха че ще се стремят към 2030-а година всички новозакупени автомобили в щата да са с нулеви емисии на вредности /ZEV/, а държавните власти в Норвегия обявиха същата политика но с още по-къс срок - 2025-а година. И Калифорния, и Норвегия са членове на международното сдружение на правителства International ZEV Alliance, работещо за каузата да се спрат продажбите на автомобили с ДВГ в страните под тяхна юрисдикция към 2050-а година.

                  По пътя към тази цел има доста препятствия като дългото време за приемане и приагане на новите регулации, както и за производството на чисти автомобили, които да заместят въвящите по пътищата класически автомобили. Това си е доста работа, но членовете на организацията не смятат, че не си заслужава усилията. Натискът на правителствата и защитниците на околната среда ще продължава да расте, което пък от своя страна ще среща все по-голяма подкрепа от страна на глобалните автопроизводители, което несъмнено ще доведе до доста по-голям брой електрически автомобили към 2040-а година от този предсказван от OPEC.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                    Заредих дизел на 1,79 на Лукойл във Варна
                    с карта за отстъпка 5 ст. --- 1,92 бензин в лукойл пловдив

                    Коментар


                    • Заредих дизел на 1,79 на Лукойл във Варна

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Plamen Doqchev Разгледай мнение
                        Единствено Ромпетрол си внасят горивото!
                        Това е толкова вярно, колкото и че шъркела носи децата!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от SEBULBA Разгледай мнение
                          ЕДИНСТВЕНО БЕНЗИНОСТАНЦИИ "ЕКО" НЕ ЗАРЕЖДАТ С ЛУКОЙЛСКИ ГОРИВА !!!

                          ЩЕ ЗАРЕЖДАМ САМО ОТ ТАМ! В СЛУЧАЯ - ДА БОЙКОТИРАМЕ БЪЛГАРСКОТО !!!
                          ЕКО зареждат и те от Лукойл. Единствено Ромпетрол си внасят горивото!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                            Първа жертва на войната на горивата! http://varnahot.com/%D0%BF%D1%8A%D1%...-%D0%BC%D0%B0/
                            Ха дано повлекат крак!!
                            "Инвестирането" в НИ с кредит е "чиста пИчалба" или "отрицателна доходност"!!

                            Коментар


                            • Първа жертва на войната на горивата! http://varnahot.com/%D0%BF%D1%8A%D1%...-%D0%BC%D0%B0/
                              http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                              Коментар


                              • Закривай!!

                                Лука пра'й к'вото си поиска!!
                                "Инвестирането" в НИ с кредит е "чиста пИчалба" или "отрицателна доходност"!!

                                Коментар

                                Working...
                                X