IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Абсурд... какво прави Лукоил???

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не му е мястото тук, но не намирам по-подходяща тема и се извинявам предварително.
    Да сте забелязали разлика м/у бензиностанции в количеството? Смисъл, имам чувството, че ОМВ са по-ларж от ЕКО (да не казвам обратното просто)...

    Коментар


    • След като Путин ни напомни "от къде идва кирилицата" и КЗК честити на всички българи празника, обявайки, че Лукойл не злоупотребява с положението си. Няма вече по-високи цени за вътрешния пазар от износните, всичко е по котировки, тип-топ! Докато Вальо Златев печели изборите, така ще е.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Само ако е дермократичен, ако е руски, от панелите на лукойл, не . Той не е демократичен. Някой от тук пишещите си светят с газена ламба и не си карат колите за да нанесът удар на руския нефтохим
        Еми, щом са решили да останат в миналия век,техен избор.
        Въпросът е да не завличат неосведомените хора......
        Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
          ще минаваме ли на ток?
          Само ако е дермократичен, ако е руски, от панелите на лукойл, не . Той не е демократичен. Някой от тук пишещите си светят с газена ламба и не си карат колите за да нанесът удар на руския нефтохим

          Коментар


          • ще минаваме ли на ток?
            Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

            Коментар


            • Цените на петрола удариха 5-месечно дъно като според анализаторите това се дължи на комбинация от няколко фактора, пише Индипендънт.

              От една страна американското производство на суров петрол процъфтява, организацията на страните производителки ОПЕК няма желание за намаляване на добива, а в същото време цените на металите са под натиск и също падат стремглаво заради забавянето на китайската икономика.

              Като цяло ситуацията на пазара не е в подкрепа на цените на суровините заради очакванията за забавяне не само на китайската, но и на американската икономика. Очакванията са те да продължат да по пътя надолу заради недостатъчното търсене. Това е и причината някои анализатори да съветват инвеститорите в суровини да продават при сегашните нива.

              Пазарната ситуация е различна и заради изчерпването на ефекта от намаляването на добива на ОПЕК през декември. Сега държавите от картела не са склонни на допълнителна редукция.

              В същото време добивът на суров петрол в САЩ се е повишил с повече от 10% от средата на 2016 г. до 9,3 млн. барела на ден, а подобни нива вече са съвсем близо до количествата на най-големите производители - Русия и Саудитска Арабия.


              Поредните добри новини за държавите-бензиностанции. Така се стимулират икономиките им да развиват и други сектори, освен копането на дупки в земята!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                Да разбирам, че бензиностанциите на Марешки за определените от теб като за бедни , а останалите с 20-30 ст. по-високи цени - за богати

                "Виждайки това, Ян Хус, чийто съзнателен живот преминал в защита на бедните, произнесъл: Sancta Simplicitas!, или „О, свещена простота!“"

                Може да не е цвете, нито да е политик от сой , но Марешки е за предпочитане от Правешки .
                Според ахчиевата минава горивата без данък/акциз, така че.............

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ona Разгледай мнение
                  Олигархията Натресе на пазара 1 магаре, което направи няколко обекта за бедни и сега цените са бетонирани - и в обектите за бедни и в тези за богати, а петрола си пада: https://vesti.bg/sviat/cenite-na-pet...rinaha-6068766
                  Лошо няма ив германия ако зареждаш на арал ще плащаш по висока цена отколкото на бензиностанциите на райфайзен. Само че с аралския бензин колата върви по добре, отделно че имат и някакви точки

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ona Разгледай мнение
                    Олигархията Натресе на пазара 1 магаре, което направи няколко обекта за бедни и сега цените са бетонирани - и в обектите за бедни и в тези за богати, а петрола си пада: https://vesti.bg/sviat/cenite-na-pet...rinaha-6068766
                    Да разбирам, че бензиностанциите на Марешки за определените от теб като за бедни , а останалите с 20-30 ст. по-високи цени - за богати

                    "Виждайки това, Ян Хус, чийто съзнателен живот преминал в защита на бедните, произнесъл: Sancta Simplicitas!, или „О, свещена простота!“"

                    ​​​​​​​Може да не е цвете, нито да е политик от сой , но Марешки е за предпочитане от Правешки .
                    За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                    Коментар


                    • Олигархията Натресе на пазара 1 магаре, което направи няколко обекта за бедни и сега цените са бетонирани - и в обектите за бедни и в тези за богати, а петрола си пада: https://vesti.bg/sviat/cenite-na-pet...rinaha-6068766

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 4ervenasgan Разгледай мнение
                        http://frognews.bg/news_132764/Milia...em-Balgariia!/

                        "........В България акцизът е само 65 стотинки/литър. В Германия – 1,20 лв./литър.

                        А крайната цена е еднаква с тази в Германия – 2,10 лв.

                        От всеки литър в германската хазна влизат 1,20 лв., а в българската – само 65 стотинки. В Германия в рамките на останалите 90 стотинки влизат цената на петрола, преработката му, транспортните разходи и печалбата на търговеца и рафинерията.

                        В България в цената за всеки литър тази сума в момента е 1,45 лв. Разликата в цената на 1 литър е 1,45 – 0,90 = 55 ст. на литър отгоре. Това е приблизително стойността на свръхнадценката на всеки литър гориво, която организираният картел прибира необосновано.

                        Дори да се увеличи акциза само на 1 лев, в хазната ни ще влизат годишно над 2 милиарда лева повече. Просто тези пари ще ги прибира държавата, а не организирания картел, докато крайната цена си остава същата.
                        "
                        За да си представите какво означава само тази сума – това са по 1000 лв. отгоре за всеки пенсионер....."
                        Ми ти нали гласуваш за ГЕРБ що така?

                        Коментар


                        • Проекта "Марешки", може да се отчете като приключил успешно!
                          " Марешки обещал да подкрепи пълен управленски мандат на новия кабинет на Борисов

                          "
                          Екипите на ГЕРБ и "Воля" ще продължат да се срещат за намиране на формулата на широко и стабилно парламентарно мнозинство.

                          Коментар


                          • http://frognews.bg/news_132764/Milia...em-Balgariia!/

                            "........В България акцизът е само 65 стотинки/литър. В Германия – 1,20 лв./литър.

                            А крайната цена е еднаква с тази в Германия – 2,10 лв.

                            От всеки литър в германската хазна влизат 1,20 лв., а в българската – само 65 стотинки. В Германия в рамките на останалите 90 стотинки влизат цената на петрола, преработката му, транспортните разходи и печалбата на търговеца и рафинерията.

                            В България в цената за всеки литър тази сума в момента е 1,45 лв. Разликата в цената на 1 литър е 1,45 – 0,90 = 55 ст. на литър отгоре. Това е приблизително стойността на свръхнадценката на всеки литър гориво, която организираният картел прибира необосновано.

                            Дори да се увеличи акциза само на 1 лев, в хазната ни ще влизат годишно над 2 милиарда лева повече. Просто тези пари ще ги прибира държавата, а не организирания картел, докато крайната цена си остава същата.
                            "
                            За да си представите какво означава само тази сума – това са по 1000 лв. отгоре за всеки пенсионер....."

                            Коментар


                            • https://m.offnews.bg/news/Ikonomika_...ao_652254.html

                              Лукойл обяви в официална позиция до медиите, че от 118 лицензирани данъчни складове у нас, едва 4 са на групата “Лукойл”.

                              Компанията отговаря на изнесените данни от Нова Република, че Лукойл е монополист на пазара на горива у нас.

                              От Лукойл уточняват, че данните на финансовото министерство показват вместимостта на складовете, а не количествата, които минават през тях.

                              "За сведение, цялата територия на „ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас” - най-големият нефтопреработвателен завод в Югоизточна Европа, с всички производствени инсталации и включени в производствения процес резервоари и нефтено пристанище, представлява 1 (един) брой данъчен склад. Цялото протежение на продуктопровода от Бургас до София – 400 км тръба, свързана с 6 нефтобази - заедно също представлява 1 (един) брой данъчен склад, в чийто капацитет влизат всички обеми на тръбата и прилежащите ѝ съоръжения.

                              Възниква въпросът, как вместимостта на производствените съоръжения, инсталации и продуктопроводи може да бъде проблем за конкуренцията в страната? От 1999 г. насам тя не е претърпявала особени промени и, надяваме се, никой не очаква от групата Лукойл да разруши част от съоръженията си. Нещо повече, според споменатото вече изявление на директора на Агенция „Митници“, държавата не е отказала на никого да лицензира данъчен склад. От официалния списък на лицензираните данъчни складове се вижда ясно, че такива се притежават както от водещите участници на пазара на горива, така и от редица малки и средни фирми в цялата странa", заявяват от компанията.

                              От Лукойл обясняват още, че в България се внасят легално около 40% от горивата на пазара у нас и нито един тон от тях не е минал през данъчните им складове. Според компанията само биодобавките в горивата се добавят в данъчните складове, защото там има измервателни уреди и това е част от борбата с контрабандата.

                              Коментар


                              • Докато Марешки му разцепват хастара на бензиностанциите и партиите, той излиза на борсата!
                                https://money.bg/business/mareshki-s...a-borsata.html

                                Коментар

                                Working...
                                X