If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
а така щом е за този мол е ок, защото другия пропада нещо. току що се връщам от откриването, беше разкошно с много музика и песни. освен това е коренно различен от първия, а цените са с пъти по-ниски. Определено ще има успех, а с него и ние. не е препоръка
за кой мол става въпрос ? защото в Варна вече станаха доста.
Официално откриване на МОЛ Варна
четвъртък, 12 юни 2008
Днес отваря врати най-големия МОЛ в България. Молът е с обща застроена площ от 70 000кв,от която 33 000 търговска.
В мола има над 100 модни магазина, като 30 от компаниите ще се представят за първи път на варненския пазар.Над 150-те обекта, които ще развиват бизнеса си там са подписали договори със срок от 10гoдини.
Комплексът включва още осем кинозали „Арена”, първата ледена пързалка във Варна, единственият детски център Capella, най-големият foot court в България и много др. Определените паркоместа са 800 броя.
След откриването си „Мол Варна” ще стане собственост на „Милър Дивелъпмънтс” – част от най-големия частен предприемач в областта на недвижимите имоти във Великобритания „Милър груп”. Стойността на сделката е 120 млн. евро. Основен инвеститор в „Мол Варна” е „Интерсервиз Узунови” АД. Консултант по управлението и поддръжката е компанията „Кушман и Уейкфилд”.
Програмата за откриването ще е с продължителност 4 дни и ще включва разнообразни музикални и модни събития. Фасадата на МОЛ Варна ще бъде осветявана от уникално светлинно шоу, с което цветът на сградата ще се променя на всеки 30 секунди.
;-)
МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Избраха дъщерно дружество на Билборд за рекламен оператор в Мол Варна
12.06.2008 13:39 ( BOARD )
Дъщерното дружество на Билборд АД – Моушън Артс ООД, е избрано за единствен рекламен оператор по отношение на всички външни и вътрешни рекламни съоръжения на Мол Варна, съобщи Билборд чрез „Бюлетин Investor.bg“.
Въз основа на сключен ексклузивен, 5-годишен договор за реклама Моушън Артс ООД ще изгражда и поддържа всички билбордове, ситилайтове, както и възложените допълнителни нестандартни рекламни форми.
За първото тримесечие на годината Билборд отчете ръст от 46 на сто в консолидираните продажби и печалба на годишна база до съответно 5,64 млн. лв. и 394 хил. лв.
Компанията развива печатарска дейност, включително широкоформатен и офсетов печат, както и притежава билбордове в София по договор със столичното метро.
КОЙ СЕГА Е ЛИДЕРА ВЪВ ВАРНА :-)))))
МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
nevermind
Калин Генчев: Билборд кандидатства за Инвеститор – клас А
29 Май 2008 | 08:00
За финансовите резултати на Билборд АД към първото тримесечие, за това защо компанията ще изпълни заложените прогнозни резултати и какви са плановете за развитие на дружеството разговаряхме с Калин Генчев, председател на Съвета на директорите на Билборд АД.
Г-н Генчев, как приключи първото тримесечие на годината за Билборд АД и какво е сравнението спрямо предходната година?
През първото тримесечие на 2008 г. Билборд АД е реализирало приходи от продажби в размер на 2.53 млн. лв., финансови приходи в размер на 11 хил. лв. и отчита общо приходи от дейността в размер на 2.54 млн. лв.
Реализираната през първото тримесечие на 2008 г. печалба от дейността е в размер на 354 хил. лв. и нетна печалба в размер на 315 хил. лв.
Нетните приходи от продажби на консолидирана основа са в размер на 5.64 млн. лв. за първото тримесечие на 2008 г., което представлява ръст на продажбите от 46%, в сравнение със същия период на 2007 г. Дружеството запазва устойчив темп на нарастване на приходите от продажби във всички основни сектори на дейността.
Реализираната през първото тримесечие на 2008 г. нетна печалба на дружеството на консолидирана основа е в размер на 394 хил. лв., което е ръст на печалбата на консолидирана основа от 46%, в сравнение със същия период на 2007 г.
През отчетното тримесечие продължава осъществяването на капиталови разходи за закупуване на нови машини и оборудване, които да увеличат капацитета на производството, включително в посока повишаване и нивото на конкурентноспособност. Очакванията са направените инвестиции да окажат значително влияние върху финансовите резултати и през следващите отчетни периоди.
Какво да очакват инвеститорите през тази година?
Билборд АД предвижда през 2008 г. инвестиции в изграждане на нови рекламни съоръжения, част от инфраструктурата на Метрореклама – във връзка с откриването на нови 5 метростанции в София. Инвестициите ще се реализират чрез дружество Моушън артс ООД, част от бизнес групата на Билборд АД.
Ръководството на дружеството планира инвестиции в нови съоръжения за ин-стор рекламния канал, като част от плановете за изграждане и поддържане на рекламни съоръжения в областта на външната и интериорна реклама. Инвестициите ще се реализират чрез дружество Инстор медия ООД, част от бизнес групата на Билборд АД.
Планирани са инвестиции и по направление Проектиране и изграждане на интегрирани информационни системи за управление в областта на печатарския и рекламния бизнес. Проектите в това направление се разработват и реализират от дъщерното дружество Нимисофт ООД.
Планиран е целеви ресурс за финансиране на необходимите разходи за персонал, включително обучение, допълнително развитие на компетентността и специализацията на персонала, както и разходи за таргетиран маркетинг с оглед налагането на разработените продукти и подкрепа на дъщерното дружество.
За България през последните 3 години се наблюдава значително увеличение, както на стандартните, така и на нестандартните визуални рекламни материали, но със значителен прогрес на нестандартните. Реализираните от компаниите в икономическата група продукти и услуги следват тази тенденция, като очакванията са за следващите 3 години тя да се запази.
Как ще обосновете заложените резултати?
Ръководството на Билборд счита, че увеличаването на обема произвеждана продукция с над 40% годишно ще се запази поне за следващата една година поради тенденциите на пазара, оказващи значителен ефект.
Към тенденциите попадат изместването на ситопечатните технологии от дигиталните в частта външна и интериорна реклама, увеличаване на площите в страната, използвани за външна реклама (билбордове, мегабордове, калкани и др), увеличаването на търговските площи и съответно необходимостта от повече материали за POS реклама.
Не бива да се пропуска и нарастване на броя и мащаба на специализирани изложения и увеличаване на необходимите материали за представяне на изложителите, увеличението на броя на фирмените автомобили в страната води до нарастване на площите за автомобилна реклама, увеличаването на износа на продукция за съседните страни и страните от Европейския съюз.
Проведохте едно успешно първично публично предлагане, от което набрахте близо 11 млн. лв. За какво ще използвате средствата?
Към 31 декември 2007 г. са използвани 8.37 млн. лв. от средствата, получени в резултат на публичното предлагане в четири направления.
Първото направление е затваряне на заеми към финансови институции към Банка Пиреос България и Пощенска Банка (общо 5.61 млн. лв.). За погасяване на лизингови задължения към HVB Лизинг и IBT Лизинг се насочиха 1.17 млн. лв.
За погасяване на търговски задължения се заделиха общо 1.48 млн. лв. Предоставен бе и заем на Дедракс ООД в размер на 110 хил. лв.
На практика, затворените позиции се отнасят до придобиване на дълготрайни активи в съответствие с обявените преди това инвестиционни намерения.
Наскоро обявихте новината за учредяването на Хиитсет ЕООД? Бихте ли ни разказали нещо повече за дружеството?
През 2007 г. Билборд АД придоби имоти в района на гр. Костинброд, като в ход е процедура по окрупняване на парцела и обособяването му в производствена площадка. Непосредствена задача през 2008 г. е изготвянето на пълна проектна и техническа документация и поставяне на началото на изграждане на необходимата инфраструктура.
Целта на дружеството е да консолидира земя с площ около 50 дка, където да изгради нова печатна база с разгърната застроена площ около 28 хил. кв. м, включително производствено-печатни халета, административен корпус, складове за химикали, материали, палети, готова продукция, самостоятелна работилница, паркинг за камиони и т.н.
За реализиране на проекта Билборд АД учреди еднолично дружество с ограничена отговорност – Хиитсет ЕООД, като, видно от наименованието, акцентът е върху офсетовия ролен печат.
Целта, с която се учредява дружеството, е съсредоточаване на инвестиционните усилия на икономическата група Билборд АД по отношение реализиране на проекта за изграждане на новата печатна база в Костинброд.
В тази връзка представихме и необходимите документи в Българска агенция за инвестиции за получаване на сертификат за инвестиция – клас “А”, съгласно изискванията на Закона за насърчаване на инвестициите.
Какво бихте посъветвали собствениците и мениджърите на компании, обмислящи листване на Българска фондова борса?
Преди всичко бих искал да кажа, че публичният статут на едно дружество е не само престиж, но той носи и много отговорности. Компаниите, които възнамеряват да се листват на БФБ, следва да са подготвени за предизвикателствата на капиталовия пазар и на съответната регулация.
Те трябва да са осъзнали необходимостта от публичността във всички нейни аспекти и най-вече по отношение на прозрачността и оповестяването на значителен обем от информация до публиката, както и сериозната ангажираност към всички акционери и заинтересувани лица.
Изглежда трудно, но ако наистина се цели постигане на качествено корпоративно управление, нещата ще се получат в хода на работа. Желая успех на всички бъдещи емитенти!
Снимка: Калин Генчев, председател на Съвета на директорите на Билборд АД
Хлапетата знаят, че в момента наблюдаваме измамно затишие пред ураган! ПФ няма да позволят такива смешни нива за лидера в България!!! Рекламата е сектора с огромен потенциал. Модерно оборудване и голям капацитет е ключа към успеха!
НЕ Е ПРЕПОРЪКА!
Това изказване напомня за Пепи в темата за Хдпатките.
:-)))))))) хахахахахахахах
УЧА СЕ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ!!!! :-))))))))) хахахахахаха
МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Хлапетата знаят, че в момента наблюдаваме измамно затишие пред ураган! ПФ няма да позволят такива смешни нива за лидера в България!!! Рекламата е сектора с огромен потенциал. Модерно оборудване и голям капацитет е ключа към успеха!
НЕ Е ПРЕПОРЪКА!
Това изказване напомня за Пепи в темата за Хдпатките.
...Хлапетата знаят, че в момента наблюдаваме измамно затишие пред ураган! ПФ няма да позволят такива смешни нива за лидера в България!!! Рекламата е сектора с огромен потенциал. Модерно оборудване и голям капацитет е ключа към успеха!
НЕ Е ПРЕПОРЪКА!
abe bash prekoruka si e!!!
i jUv opit za manipulacia
Е чак пък толкова :-) Аз думам само истини пък всеки както иска да ги разшифрова :-) И не препоръчвам нищо ;-)
МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
nevermind
Първоначално изпратено от INSIDER-A
...Хлапетата знаят, че в момента наблюдаваме измамно затишие пред ураган! ПФ няма да позволят такива смешни нива за лидера в България!!! Рекламата е сектора с огромен потенциал. Модерно оборудване и голям капацитет е ключа към успеха!
НЕ Е ПРЕПОРЪКА!
abe bash prekoruka si e!!!
i jUv opit za manipulacia
Хлапетата знаят, че в момента наблюдаваме измамно затишие пред ураган! ПФ няма да позволят такива смешни нива за лидера в България!!! Рекламата е сектора с огромен потенциал. Модерно оборудване и голям капацитет е ключа към успеха!
НЕ Е ПРЕПОРЪКА!
МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар