чакам го с нетърпение това ипо.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)
Collapse
X
-
Съгласно утвърдената макрорамка на Бюджет 2008 реалният ръст на БВП трябва да е 6%, инфлацията 3,7%, валутния курс 1,47 лв. за долар, а дефицитът по текущата сметка 17,2% от БВП. Така очакваните приходи през следващата година трябва да бъдат в размер на 24,5 милиарда лева, прогнозира Пламен Орешарски. По думите му това е 42,5% от БВП. От еврофондовете се предвиждат 4% от приходите. Разходната част за 2008 г. се равнява на 39,5%, каза още Орешарски.
Финансовият министър съобщи за увеличаване на акцизите. За цигарите това ще стане на два етапа - през 2008 и 2009 година. Така ще достигнем нивото на акцизите за тютюневи изделия за европейската общност, каза Орешарски. За повишаването на акциза на горивата обаче остава само една стъпка, коментира финансовият министър и допълни, че става въпрос за увеличение на петрола с 5 стотинки.
Първи приоритет за 2008 г. е модернизацията на инфраструктурата в страната, като по тези дейности ще се търсят средства и от структурните и от кохезиония фонд.
Коментар
-
Първоначално изпратено от unisexxКолеги форумци, извинявайте, не искам да се заяждам, просто правя "стимулираща критика" :-), но до момента никой не е казал нещо конкретно за Трейс-ще го купува ли, защо ще го купува или нещо друго, но обосновано. Цялата информация, която се споделя на мен ми изглежда на "аз чух че еди какво си" или "на мен ми казаха че..". А това означва, че за фирмата не се знае нищо конкретно, което като цяло не говори добре за фирмата.
Аз лични смятам да инвестирам, защото очаквам да достигне доходност поне като "мостс". А и в следващите години пътищата ще са цел номер едно за развитие, защото ще са фактор за развитието на икономиката.
Сега чакам Трейс, ЦБА и да не забравяме ЕНЕМОНА!!!
Коментар
-
http://www.tracebg.com/deinosti.html
ОБЕКТИ В ПРОЦЕС НА ИЗПЪЛНЕНИЕ
АМ Тракия ЛОТ №1 Оризово – Стара Загора
Готови за експлоатация са 5 км от Автомагистрала Тракия, участък Оризово- Стара Загора.
Автомагистрала Тракия е част от европейски коридор № 8. Затова и нейното изграждане е приоритетен инфраструктурен проект с национално и международно значение.
Изпълнението на целия порект е разделено на две фази, през които трябва да се изградят общо пет участъка.
Първата фаза включва ЛОТ 1–участък от Оризово до СтараЗагора с дължина 38,7км и ЛОТ 5 – от Карнобат до пътен възел Бургас-запад, с дължина 35 км. Обект:" АМ Тракия ЛОТ №1 Оризово – Стара Загора от км 171+360 до км 210+100, договор TMP – Phase 1, Lot 1
Възложител: Фонд Републиканска пътна инфраструктура
Изпълнител: Сдружение “Рънуей – БГ” с водещ партньор "Пи Ес АЙ" АД
Срок на изпълнение: септември 2007 г.
Видове работи:
Изкопи 5 235 000 м3 .
Насипи 3 423 000 м3
Основа от трошен камък 406 000 м3
Асфалтови работи 405 000 т
Износващ пласт сплитмастик 619 600 м2
Бетонови работи 42 000 м3
Дренаж 39 593 м
Водостоци 140 бр. /обща дължина 5 100 м/
Телена ограда на магистралата 116 220 м
Еластична предпазна ограда 114 044 м
Хоризонтална маркировка 239 482 м
Залесяване 646 169 бр.дървета и храсти
Затревяване 843 42 м2
Отсечката от Автомагистрала Тракия- Оризово- Стара Загора, с дължина от 38,7км включва изграждането на 27 големи пътни съоръжения- мостове, надлези, пътни връзки и 162 малки.
Метростанция №13 – София, Младост 1
Срок за изпълнение: 24 месеца
Видове работи:
Изкопи, насипи
Конструктивни: кофраж, бетон, арматура
Хидроизолация. Защита на хидроизолация
Изграждане на сервизни помещения
Електроинсталации, ВиК и отоплителна инсталация
Строителство на подходен път (Подкова – Маказа) до ново ГКПП между България и Гърция (Маказа - Нимфея) от км 367+170 до км 384+840 и етапна връзка от км 0+000 до км 2+245
Инвеститор: МРРБ, Република България
Възложител: KISKA - TURAN HAZINEDAROGLU JV
Изпълнител: СТРОИТЕЛЕН ХОЛДИНГ ТРЕЙС ГРУП АД
Заемополучател: Правителството на Република България посредством МРРБ получава заем от Европейската комисия, в рамките на програмата на ФАР за трансгранично сътрудничество между България и Гърция, за финансиране на нов подход към ГКПП Маказа. Целта на проекта е да се облекчи натоварването на границата между България и Гърция при Кулата
Дата на договора: 22.06.2004 год.
Срок за изпълнение:
Стойност на договора: 3 762 599 ?
Обхват на строителните работи:
Асфалтови работи – 91 281 тона;
Доставка и полагане на материал за подоснова– 105 793 м3;
Възстановяване на технико-експлоатационните качества на пътна връзка на Автомагистрала "Марица" с път І-8 от км.108+200 до км. 108+770 /идентичен с км.374+068 на път І-8/ и Път І-8 (Е 80) от км. 374+068 до км.382+494
Довършване на "Експозиционна сграда към Исторически музей" - Стара Загора
Възложител: Община Стара Загора
Изпълнител: "Строителна Компания Трейс" АД
Извършени строително- монтажни дейности:
Архитектурни работи - тухлена зидария, настилки с гранитогрес
облицовки с гранитогрес и керамични плочки
окачени тавани от гипсокартон и гипсофазер
шпакловки, хидроизолации, топлоизолации
алуминиеви витрини
силикатна мазилка
остъклено покритие
окачена фасада със структурно остъкляване и др.
Водопроводна и канализационна инсталация
Електрическа инсталация
Отопление и вентилация
Климатизация
Разрушаване на съществуваща сграда в района на Агробиохим гр. Стара Загора
Възложител:"ЛИНДЕ ГАЗ"
Изпълнител: "Строителна Компания Трейс" АД
Извършени строително- монтажни дейности:
Разрушаване на бетонопанелна постройка
разрушаване на тръбен път
Почистване на терена от строителни отпадъци
Изгребване и извозване на земната маса до ниво - 0,6 м
Подравняване на терена
Коментар
-
Re: Случайно съм запознат
Относително ниската печалба, при този обем на приходите се дължи основно на проекта за магистрала "Тракия", който обаче се е оказал по-ниско рентабилен за фирмата, защото ФАКТ - в договора от преди няколко години не е заложена актуализация на възнаграждението при поскъпване на материалите (горивата, метали и т.н.), а те не си стояха мирно, както знаете.[/quote]
Е най-после някой да прогледне и да напише нещо свястно, а не само валяци, майстори и т.н. То се вижда, че само очаквания има в инфраструктурните проекти. Голямо източване, защото и рушветите са големи за да допуснат Трейс, Мостс или Пътищата. Да не си мислите, че става защото са много велики. Парите се дават от Европа, за да влязат големите инфраструктурни европейски компании (и за нашите ще има, но трошици). Моста досега с тези си поръчки трябваше да е с 200 лева печалба на акция, но...истината е някъде другаде. Трябва да се точи, няма как.
ПоздравиГлупавите хора се учат от собствените си грешки, а умните от грешките на другите.
Коментар
-
Колеги форумци, извинявайте, не искам да се заяждам, просто правя "стимулираща критика" :-), но до момента никой не е казал нещо конкретно за Трейс-ще го купува ли, защо ще го купува или нещо друго, но обосновано. Цялата информация, която се споделя на мен ми изглежда на "аз чух че еди какво си" или "на мен ми казаха че..". А това означва, че за фирмата не се знае нищо конкретно, което като цяло не говори добре за фирмата.
Аз лични смятам да инвестирам, защото очаквам да достигне доходност поне като "мостс". А и в следващите години пътищата ще са цел номер едно за развитие, защото ще са фактор за развитието на икономиката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от skicabreakpoints , бе ти как ги пишеш тези неща?!?!? ама ЕСТЕСТВЕНО че имат 100 клаузи за поскъпванията... ти пък... Ако не знаеш питаи: ще ти ги цитирам по договора.
Не са малко договорите за обществени поръчки без клауза за такива индексаци, та нищо чудно и тук да е така. Ама то ще се разбере, само търпение.
Коментар
-
Случайно съм запознат
Първоначално изпратено от кефала130 мил-7 мил???Добре де ,какви разходи сте правили???
Първоначално изпратено от ПепиA и голямо скатаване на печалбата правят, при 130 мил. приходи , СОМО 7 мил. печалба / околко 5%/, много път ги очаква , за да си оправят малко имиджа, да не скатават печалби ! :-))
Коментар
Коментар