IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Drugite publichni kompanii na BFB, zanimavashti se s putno stroitelstvo - vsichki sa napravili mnogo dobra dohodnost:

    vuprosa mi e ne se li ochakva che i tazi shte i se vdigne mnogo cenata sled IPO-to? Bi triabvalo da donese mnogo dobra dohodnost pri polojenie che infrastrukturata shte e prioritet nomer 1 za novoprisuedinena BG?

    Коментар


    • За момента Трейс Груп Холд няма нужда от допълнително финансиране, тъй като със сегашните си възможности при едно средно ниво на цените, компанията има капацитет да реализира оборот от порядъка на 150-200 млн. евро годишно.
      Ей, доживяхме!Един, който излиза на борсата не щото има нужда от пари,милия! Просто е благороден и иска да ни раздаде капиталец.Хвала...хвала на такъви алтруисти.

      Коментар


      • Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

        Николай Михайлов: Българският бизнес трябва да е водещ
        От: Иван Нончев
        ivan@investor.bg
        23.03.2007 12:34

        Доц. д-р инж. Николай Mихайлов. Снимка: Investor.bg

        Трейс Груп Холд АД е компания, оперираща в сферата на строителството и свързаните с него дейности. Основната дейност е съсредоточена в изграждането на инфраструктурни обекти, сред които са участъкът Оризово - Стара Загора на автомагистрала "Тракия", военното летище в Граф Игнатиево и др. Холдингът бе сред участниците в организираната от Българска фондова борса – София кръгла маса във Велико Търново, която имаше за цел да запознае компаниите от северния централен район на страната с възможностите за финансиране чрез капиталовия пазар.

        - Какви са финансовите резултати на компанията за последната година?

        За миналата година имаме около 130 млн. лв. оборот и печалба от 7 млн. лв. Прогнозите ни за 2007 година предвиждат оборотът да надмине 150 млн. лв.

        - Кои са най-големите обекти, по които работите в момента?

        Тази година очакваме да завършим отсечката Оризово – Стара Загора на автомагистрала „Тракия“. Участъкът е дълъг 40 км и ще излезе около 60-70 млн. евро. На практика ние сме единствената българска компания, която е спечелила търг за проект от такъв мащаб.

        Заради работата по АМ „Тракия“ се налага да задържаме някои дейности в други части на страната. Компанията инвестира значителни средства в този проект, както в човешки ресурс, така и в техника. Всяка година инвестираме между 2 и 3 млн. лв. в нова техника.

        В последните две години не е имало търгове за големи инфраструктурни проекти, но те тепърва предстоят. Имаме спечелен проект Плевен – Никопол, като работата по него вероятно ще започне в близките месеци. Също така имаме и проект в град Пловдив за 8-9 млн. лв., свързан с ремонти на улици, мостове и инфраструктура като цяло. Миналата година сключихме договор за поддържане на пътната маркировка в шест окръга на страната.

        - Какви са намеренията на Трейс Груп Холд относно капиталовия пазар? Планирате ли финансиране чрез фондовата борса?

        За момента Трейс Груп Холд няма нужда от допълнително финансиране, тъй като със сегашните си възможности при едно средно ниво на цените, компанията има капацитет да реализира оборот от порядъка на 150-200 млн. евро годишно. Към момента ние използваме половината от този потенциал, което означава, че имаме нужда от нови обекти, а не от финансиране.

        Капиталовият пазар обаче дава други възможности, които са полезни за компания от нашия бранш. Освен имиджа, публичността има и други вторични положителни ефекти. Това, което мога да кажа е, че към момента обмисляме възможните варианти за евентуално участие на този пазар. Не напразно имахме представител и на мероприятието във Велико Търново.

        Наясно съм с предимствата на публичността, тъй като съм един от основателите на Приватизационен фонд Пътища. По-късно той се преустрои като Холдингово дружество Пътища, където бях председател на борда на директорите. То и до този момент е публично дружество. На сегашния етап сме в процес на анализиране на недостатъците на едно такова начинание, и на базата на този анализ ще вземем окончателно решение. До този момент не сме установили някакви кой знае колко големи недостатъци.

        http://www.investor.bg/?id=48272
      Working...
      X