IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • cenata i tuk shte e interesna predwid kakwo stawa na rodnata borsa

    Коментар


    • Първоначално изпратено от MasterG
      очаквам с нетърпение да видя проспект на трейс груп
      Аз също!!!

      Коментар


      • очаквам с нетърпение да видя проспект на трейс груп

        Коментар


        • Re: Случайно съм запознат

          Относително ниската печалба, при този обем на приходите се дължи основно на проекта за магистрала "Тракия", който обаче се е оказал по-ниско рентабилен за фирмата, защото ФАКТ - в договора от преди няколко години не е заложена актуализация на възнаграждението при поскъпване на материалите (горивата, метали и т.н.), а те не си стояха мирно, както знаете.[/quote]

          Е най-после някой да прогледне и да напише нещо свястно, а не само валяци, майстори и т.н. То се вижда, че само очаквания има в инфраструктурните проекти. Голямо източване, защото и рушветите са големи за да допуснат Трейс, Мостс или Пътищата. Да не си мислите, че става защото са много велики. Парите се дават от Европа, за да влязат големите инфраструктурни европейски компании (и за нашите ще има, но трошици). Моста досега с тези си поръчки трябваше да е с 200 лева печалба на акция, но...истината е някъде другаде. Трябва да се точи, няма как.
          Поздрави
          Глупавите хора се учат от собствените си грешки, а умните от грешките на другите.

          Коментар


          • Колеги форумци, извинявайте, не искам да се заяждам, просто правя "стимулираща критика" :-), но до момента никой не е казал нещо конкретно за Трейс-ще го купува ли, защо ще го купува или нещо друго, но обосновано. Цялата информация, която се споделя на мен ми изглежда на "аз чух че еди какво си" или "на мен ми казаха че..". А това означва, че за фирмата не се знае нищо конкретно, което като цяло не говори добре за фирмата.
            Аз лични смятам да инвестирам, защото очаквам да достигне доходност поне като "мостс". А и в следващите години пътищата ще са цел номер едно за развитие, защото ще са фактор за развитието на икономиката.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от skica
              breakpoints , бе ти как ги пишеш тези неща?!?!? ама ЕСТЕСТВЕНО че имат 100 клаузи за поскъпванията... ти пък... Ако не знаеш питаи: ще ти ги цитирам по договора.
              Моля те да цитираш `щото до момента само хвърляш лековати провокации (добре, че никой не ти обръща внимание). Ама обясни от къде имаш договора, че намирисва на конкурентна намеса тука.
              Не са малко договорите за обществени поръчки без клауза за такива индексаци, та нищо чудно и тук да е така. Ама то ще се разбере, само търпение.

              Коментар


              • breakpoints , бе ти как ги пишеш тези неща?!?!? ама ЕСТЕСТВЕНО че имат 100 клаузи за поскъпванията... ти пък... Ако не знаеш питаи: ще ти ги цитирам по договора.

                Коментар


                • Случайно съм запознат

                  Първоначално изпратено от кефала
                  130 мил-7 мил???Добре де ,какви разходи сте правили???
                  Приходите покриват всички разходи по обектите - материали, техника, заплати, подизпълнители...

                  Първоначално изпратено от Пепи
                  A и голямо скатаване на печалбата правят, при 130 мил. приходи , СОМО 7 мил. печалба / околко 5%/, много път ги очаква , за да си оправят малко имиджа, да не скатават печалби ! :-))
                  Относително ниската печалба, при този обем на приходите се дължи основно на проекта за магистрала "Тракия", който обаче се е оказал по-ниско рентабилен за фирмата, защото ФАКТ - в договора от преди няколко години не е заложена актуализация на възнаграждението при поскъпване на материалите (горивата, метали и т.н.), а те не си стояха мирно, както знаете.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от m.bin
                    Първоначално изпратено от N.P
                    mislq,che towa 6te e mnogo interesno IPO i go narejdam lichno za sebe si,neposredstweno do towa na Purwa Investicionna - neka obqwqt datata
                    N.P , ти сигурно работиш в Трейс Груп Холд?
                    Успех!
                    Ne - ne sum w toq bran6
                    Силата на мнозинството е наслада за плахите! -Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят х

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от skica
                      Да де, що се отнася до хубави проекти: магистрала "Тракия" и пътя Стара Загора - Димитровград ще се пресичат на едно ниво с кръгово... е по-голяма глупост от това няма.
                      Suglasen, nikude v evropa njama presichane na dve MAGISTRALI s krugovo. Tova e viz
                      Te njakoj hora na prav put, pri jasno vreme i s dobra markirovka se bluskat v durvo (alkohola ne prostava), puk ako ima i krugovo te ste se poburkat napravo

                      Коментар


                      • http://www.stroitelstvo.info/show.php?storyid=343089

                        Коментар


                        • Да де, що се отнася до хубави проекти: магистрала "Тракия" и пътя Стара Загора - Димитровград ще се пресичат на едно ниво с кръгово... е по-голяма глупост от това няма.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от съни(тя)
                            Инвестор)с добри проекти, качествена работа по предишни и възможности - инвестиции в активи)
                            I az taka mislia, s dobro renome i dobra oferta v targove- zashto ne

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от съни(тя)
                              Инвестор)с добри проекти, качествена работа по предишни и възможности - инвестиции в активи)
                              Това е отговор все едно на политик, който да къпе народа, за да гласува за него. Нищо, че си блондинка , попитах дали сте се замисляли как се дават тези поръчки, особено тези за многото милиони?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от съни(тя)
                                Така е, Трейс груп е добра компания, да не изместваме темата...
                                Тук ще е интересно да видим тия само 200хил. акции как ще ги предложат и на какви цени, че да не почнат да стават много набутвания с тия ИПО-та)) ...


                                colline), Мостчетата и под тепетата са по-добри и там имат да получават за мостовете/2-пъти повече от Трейс/....ще си дойде всичко на мястото....не може само нетърпение)) както виждаш и трейса си точи...това е...но с новите дадености за европейски проекти и излизането на светло ще стане практика
                                лошо няма - така с много приказки и очаквания всички направихме добри пари от мостс да видим занапред...

                                Коментар

                                Working...
                                X