Първоначално изпратено от Noob_investor
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)
Collapse
X
-
А днес професорът си е гласувал едни 30 000 месечно възнаграждение + бонуси.
http://www.x3news.com/?x3id=142575
Това законно ли е? Или е просто опит да се прибере печалбата по заобиколен път, за да изкупува акциите от миноритарите на смешни пари?
Май Агрия имаха подобно нещо наскоро.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от johny-bravo Разгледай мнение
А варианта да е взел не малка сума пари да си затвори очите. КАкто и всички други споменати от теб. А варианта да е снесено по-нагоре, над всички споменати от теб и споменатите само да козируват и да подписват под строй? Все пак живеем в България. Не са виновни само Трейс. ГЛАВНАТА ПРИЧИНА за лошото строителство в БГ е големия процент, който трябва да се връща в торбички. НО ТОВА НЕ ГИ ПРАВИ НЕВИННИ. Като физическият убиец и този, който е дал поръчката - и двамата са виновни.
Да разследва от най-ниското ниво до най-високото по цялата верига и да има справедливост.
само, че като те чета май и те са взели сума пари да не прави нищо! Това е реалната ситуация, и в интерес на истината не знам колко време ще мине за да се оправят нещата!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bivol Разгледай мнение
А ми не съм съгасен, защото точно проектанта подписва не малка част от Актовете в етапа на строителството. Без неговият подпис не става, камо ли обект, който е 1 категория строителство!
Със сигурност е взел не малка сума пари за авторски надзори и какво ли не.
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
Аз не знам нищо, но съм готов да се обзаложа, че проектантът казва - строителят е калпав!!!1 И сега какво правим ?
Със сигурност е взел не малка сума пари за авторски надзори и какво ли не.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Чичо Манчо Разгледай мнение
+1
Подкрепям колегата в мнението му за калпавото проектиране. От доверен източник, който е от десетилетия в бранша и е добре запознат с този казус знам, че основният проблем там е несъобразяването или недостатъчното съобразяване от страна на проектанта с факта, че този участък на АМ Тракия преминава през стари оризища (дори името на с. Оризаре подсказва за това), което е предполагало допълнително укрепване на терена, което не е направено. Така, че не бива с лека ръка да се хвърля цялата вина върху изпълнителя. Много институции преди това не са си свършили добре работата.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bivol Разгледай мнение
Трейс или който и да е, е работил и изпълнявал възложено СМР съгласно одобрен проект. Как е бил проектиран участъка и какви СМР са били възложение не знаем!
Друга тема е ако изпълнителят не е изпълнил проекта и е спестил от материали, но за това има строителен надзор, инвеститорски контрол, Държавна приемателна комисия и т.н.
С две думи вината е много по-нагоре по веригата, Трейс са изпълнили това, което е възложено.
Подкрепям колегата в мнението му за калпавото проектиране. От доверен източник, който е от десетилетия в бранша и е добре запознат с този казус знам, че основният проблем там е несъобразяването или недостатъчното съобразяване от страна на проектанта с факта, че този участък на АМ Тракия преминава през стари оризища (дори името на с. Оризаре подсказва за това), което е предполагало допълнително укрепване на терена, което не е направено. Така, че не бива с лека ръка да се хвърля цялата вина върху изпълнителя. Много институции преди това не са си свършили добре работата.Last edited by Чичо Манчо; 01.10.2020, 11:33.Vanitas vanitatum...
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bivol Разгледай мнение
Трейс или който и да е, е работил и изпълнявал възложено СМР съгласно одобрен проект. Как е бил проектиран участъка и какви СМР са били възложение не знаем!
Друга тема е ако изпълнителят не е изпълнил проекта и е спестил от материали, но за това има строителен надзор, инвеститорски контрол, Държавна приемателна комисия и т.н.
С две думи вината е много по-нагоре по веригата, Трейс са изпълнили това, което е възложено.
За финал един стар, но много златен виц:
Виждат се бг депутат от стара загора и италиански от сицилия-та, да си полафят, опит да обменят, за мафията и това-онова да споделят. Води го италианецът в Сицилия, родното място на Коза Ностра, да му покаже вилата си. Гледа нашият - палат, ама уникален - гледка, вю, ала-бала, коври, мойет се лее и т.н. Разбира се, следва резонният въпрос:
- Абе с вашата кирлива депутатска заплата, как го правите това нещо?
- Е, как, как, - рекъл жабарят - виждаш ли онази магистрала, по която дойдохме?
- Виждам я, рекъл нашичкият
- Ми тук е така - вместо 20 санта асфалт и трошени камъни отдолу, сложихме 10 санта асфалт и без камъни и така си направих вилата.
Връшат визитата при нашичкия, съответно и той го води на вилата - тройно по-голям палат, коври, басейнът пълне с дом периньон, дръжките се дезинфекцират със синьо джони и т.н. жабарят тотално загубил ума и дума и стрсиран само промълвил:
- Ама как, как направи такъв палат и то с вашите 3К заплата, при това в лева????
- Е, как, как, - рекъл нашият самодоволно - учим се ние, напредваме, виждаш ли онази магистрала, по която дойдохме?
- Коя магистрала, - рекъл жабето - та ние дойдохме по селско пътче, дето ми намести камъните в бъбреците
- Е, точно де, самодоволно се усмихнал нашият, Трейс ми я е правил с държавна поръчка и евросредства, ела да те запозная с индженеро
И те такаNever argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от johny-bravo Разгледай мнениеhttps://www.mediapool.bg/remontat-na...ews312563.html
Как ще коментират от дружеството това? Сега данъкоплатците трябва да се бръкнат 90 милки ( малко повече от стойността на построяването на отсечката ОТ ТРЕЙС) Няма такива калпави строители и измамници (измамници защото умишлено са спестили от материали и вътрят държавата 90 милки ) от тези тук. Своге им се размина, сега и това. Добре, че държавата им спести тези 90 милки, като изчака да изтече гаранцията. Но който е взимал рушвети, трябва да върне жеста все пак.
Друга тема е ако изпълнителят не е изпълнил проекта и е спестил от материали, но за това има строителен надзор, инвеститорски контрол, Държавна приемателна комисия и т.н.
С две думи вината е много по-нагоре по веригата, Трейс са изпълнили това, което е възложено.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение
аз виждам изпълнител "Пи Ес Ай" !?! Какво общо има с Трейс?
http://www.vestnikataka.bg/2012/05/л...взе-път/
http://www.psi.tracebg.com/
https://www.stroitelstvoto.bg/пи-ес-...ма7848.html
Last edited by johny-bravo; 30.09.2020, 20:35.
Коментар
-
Първоначално изпратено от johny-bravo Разгледай мнениеhttps://www.mediapool.bg/remontat-na...ews312563.html
Как ще коментират от дружеството това? Сега данъкоплатците трябва да се бръкнат 90 милки ( малко повече от стойността на построяването на отсечката ОТ ТРЕЙС) Няма такива калпави строители и измамници (измамници защото умишлено са спестили от материали и вътрят държавата 90 милки ) от тези тук. Своге им се размина, сега и това. Добре, че държавата им спести тези 90 милки, като изчака да изтече гаранцията. Но който е взимал рушвети, трябва да върне жеста все пак.
Коментар
-
https://www.mediapool.bg/remontat-na...ews312563.html
Как ще коментират от дружеството това? Сега данъкоплатците трябва да се бръкнат 90 милки ( малко повече от стойността на построяването на отсечката ОТ ТРЕЙС) Няма такива калпави строители и измамници (измамници защото умишлено са спестили от материали и вътрят държавата 90 милки ) от тези тук. Своге им се размина, сега и това. Добре, че държавата им спести тези 90 милки, като изчака да изтече гаранцията. Но който е взимал рушвети, трябва да върне жеста все пак.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bivol Разгледай мнение
Малко си избързал според мен
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от al4en Разгледай мнение
затова и продадох.... четеш форума както дявол евангелие
Коментар
Коментар