за сега..
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изба Тодоров (TDRF / TODOROF)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от invest inАбе вие тука направо сте професионаллистии и още малко ще почнете да произвеждате и дистрибутирате вино
Позицията е натисната както много други, но чакайте да дойде 21.05.07 и като се събудите и разберете, че след разпределение на КТБанка сте алокирани с 32% на 58.50 /таргет 60,-/ и на ПИБанка с 48% на 12.7 лв. /таргет 13.50/ ще отрезвеете и ще установите, че позиция с таргет 2.4 е по-добре отколкото стотинки по великите банки.
ДАНО да не съм прав!!!
Banki po sveta mnogo, dobri pri tova, v sravnenie s koito tova tuk e smeshno, osobeno na tazi cena.
A inache si prav che si vzimame akcii na banki, predi dve sedmici nakupih takiva, veche sa 10% up. Ti chakai vinoto.“Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”
Коментар
-
Първоначално изпратено от invest inАбе вие тука направо сте професионаллистии и още малко ще почнете да произвеждате и дистрибутирате вино
Позицията е натисната както много други, но чакайте да дойде 21.05.07 и като се събудите и разберете, че след разпределение на КТБанка сте алокирани с 32% на 58.50 /таргет 60,-/ и на ПИБанка с 48% на 12.7 лв. /таргет 13.50/ ще отрезвеете и ще установите, че позиция с таргет 2.4 е по-добре отколкото стотинки по великите банки.
ДАНО да не съм прав!!!Life won't wait for you.
Коментар
-
Абе вие тука направо сте професионаллистии и още малко ще почнете да произвеждате и дистрибутирате вино
Позицията е натисната както много други, но чакайте да дойде 21.05.07 и като се събудите и разберете, че след разпределение на КТБанка сте алокирани с 32% на 58.50 /таргет 60,-/ и на ПИБанка с 48% на 12.7 лв. /таргет 13.50/ ще отрезвеете и ще установите, че позиция с таргет 2.4 е по-добре отколкото стотинки по великите банки.
ДАНО да не съм прав!!!
Коментар
-
TODPROF
Vivat Vinum*
Наплив на италиански, френски и испански вина
Нашествие на вносни марки засега има единствено в сектора на вината. Търговията с ЕС се раздвижва от януари основно от факта, че с присъединяването на България към общия пазар вината от Европа вече не се обмитяват и акцизът е с нулева ставка.
Именно от Европа идват повечето от новите марки вина - основно от трите традиционни страни производители - Италия, Франция и Испания. По информация от бранша италианските марки в момента държат над 50% от продажбите на вносни вина в количество. Нап*лив от нови марки с произход от Италия има както в ниския ценови сегмент - от 2.99 лв. до 5 лв., така и при по-скъпите луксозни вина от 10 до 15 лв. Предимство при тях е, че се работи с марки, така че клиентите лесно ги запомнят. За разлика от френските вина, които се обозначават предимно по региони на производство. Те са по-скъпи и по-трудно се налагат на пазара. По тази причина при френските вина по-скоро досегашните вносители разширяват асортимента си по региони, коментира Иван Манахилов, мениджър за ключовите клиенти в компанията за търговия с вина "Бибендум". Според него има и увеличено предлагане на германски и австрийски про*дукти, предимно ризлинг и миксирани вина. Освен това има и нови бели качествени вина от Гърция.
Извън ЕС дестинации с голям потенциал са Чили и Австралия, а също и САЩ, предимно Калифорния.
Голяма част от новите марки вина навлизат
През търговските вериги
В "Билла", "Метро" и "Кауфланд" например има продук*ти от ниския и средния ценови сегмент, например испански вина по 1.99 лева или италиански до 5 лева. Навлиза практиката по поръчка на веригите да се бутилират вина в европейски изби под по-слабо популярна марка, като така се постигат и по-ниски цени. В някои от веригите, като например "Пикадили" и "Елемаг", вината са обособени в отделен сектор, с индикации по региони, сортове и реколти. Потенциално силен канал за навлизане на нови луксозни вина са и веригите за марков алкохол. Нова тенденция е отварянето на специализирани магазини за вина, в които се предлага селекция от цял свят. Новите луксозните вина имат бъдеще и в ресторантите, смята Иван Манахилов. Повечето от тях вече предлагат меню със специална селекция.
Нови играчи
От няколко месеца в търговията с вина навлизат фирми, които и досега са имали бизнес с Италия или Испания, но в друга сфера. Става дума за над десет компании, които опипват пазара с малки доставки. Утвърдените на пазара дистрибутори са скептични за успеха на новите вносители. Виното е продукт, който трудно се налага на пазара, тъй като в Европа има хиляди марки и винарски региони, коментира Александър Груев, търговски директор в "Топ дринкс".
При бързото наводняване с разнообразни оферти има риск потребителите
Да загубят ориентация
къде, какво вино и на каква цена могат да си купят. Очакванията са, че това ще продължи максимум година-две. После пазарът ще се стабилизира, а у потребителите постепенно ще се оформи трайна винена култура. "Засега все още има място на нови марки и играчи, но при това бързо разрастване скоро ще стане тясно", смята Иван Манахилов.
* да живее виното (лат.)“Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”
Коментар
Коментар