IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изба Тодоров (TDRF / TODOROF)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • MNOGO PRIJATNO SUM IZNENADAN OT GRAMOTNIJA IM SAIT, DISTRIBUTORITE I RESTORANTITE V KOITO PRODAVAT VINOTO SI

    Коментар


    • не се нахъсвайте прекалено,все пак купувахме на 2 кинта........далече сме от това ниво,уви!

      Коментар


      • Ми Бенча почнаха да помагат няма как да не тръгваме нагоре. след 2 месеца като потвърдим добрите резултати ще сме над 2 лв.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от 1anti
          дали няма да го поизлъскат малко тодороф за акционерното събрание поне до 1.90 ? че доста прах се събра по бутилките до 1.75 за сега само
          Колега, бутилките по които има прах са най-скъпи.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Kiro
            EI TOVA E JAKATA AKCIJA- VSI4JO PADA A TE SE KA4VAT- HA-HA
            Мноо яка

            Коментар


            • EI TOVA E JAKATA AKCIJA- VSI4JO PADA A TE SE KA4VAT- HA-HA

              Коментар


              • дали няма да го поизлъскат малко тодороф за акционерното събрание поне до 1.90 ? че доста прах се събра по бутилките до 1.75 за сега само

                Коментар


                • SAITA IM NE E NIKAK LO6- IMAT DOBRI DISTRIBUTORI I RESTORANTI KUDETO GO PREDLAGAT. 6TE MU DOIDE VREMETO I 6TE SKO4I NA 3 LEVA...

                  Коментар


                  • http://www.todoroff-wines.com/ маи е този
                    Business as Usual

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от voodooHunter
                      Аз да направя към мениджмънта като акционер едно лееееко предложение. Като начало хайде сайтът за поръчки в интернет да взеееме да проработи, защото аз преди 2 месеца се опитах да пусна една поръчица за бутилки за 120 лв, сайтът каза "всичко е наред поръчката е приета" и от тогава "ни дума, ни вопъл, ни стон", а на мен ми се пие вино Тодорофф поръчано по интернет. Ако мениджмънта има нужда от подкрепа по отношение на интернет технологиите, хайде да ми пусне едно лично съобщение в този форум - ще помагаме, нали сме акционери.
                      аз явно съм много тъп, ама кой им е сайта?
                      "Силата е нищо без контрол" ... не е Pirrelli

                      Коментар


                      • Мерси че ме споменахте следващия път ще искам и линкче до профила да сложите :P :mrgreen: Инвестора сте готина фирма

                        не е съвет нали си знаете
                        Business as Usual

                        Коментар


                        • Материалът е по идея на читател на Investor.bg с потребителско име coolice във форума на сайта

                          http://www.investor.bg/?id=53672

                          Как една малка винарна стана известна в интернет
                          09.08.2007 16:26

                          Как да отличите своя продукт сред море от конкуренти? Ако сте южноафриканската винарска изба Stormhoek, залагате на Web 2.0, блогове, вирусен маркетинг и т. нар. „краудсорсинг“ (при който определена работа се възлага на хора извън компанията, често голяма група интернет потребители), пише Business 2.0 Magazine.

                          „Компания за вино не трябва да се държи като кънтри клуб, тя трябва да има същата позиция като стартираща интернет компания“, коментира щатският маркетолог и карикатурист Хю Маклеод, който е създал изключително успешна маркетинг кампания от типа „от уста на уста“, само че посредством блогове, за виното на Stormhoek.

                          Преди две година винарната наема Маклеод да рекламира продуктите й на своя блог Gapingvoid.com, където по принцип коментира теми, свързани с реклама и технологии и качва карикатури в стил „поток на съзнанието“.

                          Изпълнителният директор на Stormhoek Джейсън Корман попаднал на блога и решил да насочи продуктите си към читателите на Макелод, много от които са маниаци на тема технологии. Според него това е естествено решение, защото те споделят една обща страст, също като любителите на вино.

                          Упълномощен от Stormhoek Маклеод предлага безплатна бутилка на всеки блогър, който я пожелае, стига да има нужните години, за да консумира алкохол, и да е блогър поне от три месеца. Получателите не били длъжни да споменават виното, но много от тях го направили – близо 100 блогъри публикували свързани теми или коментари през следващите шест месеца.

                          След това Маклод използвал блога си, за да организира над 100 „вечери за маниаци“ във Великобритания, Франция, Испания и САЩ, на които затрупва с с вино от Stormhoek инженери, програмисти и влиятелни блогъри. Последната вечеря в Сан Франциско например събира известни лица в сферата на технологиите като като бившия евангелист* на Microsoft Робърт Скобъл и пионера в RSS технологиите Дейв Уайнър.

                          Докато отзивите в блоговете за виното на Stormhoek са предимно положителни („става“, „приятно“, като и странното „разочарование“), резултатите, които Маклод постига, са изумителни. Продажбите на компанията се увеличават почти шесткратно от 50 хил. кашона годишно до близо 300 хил.

                          В рамките на три години винарната очаква да продава по 1 млн. кашона на година.

                          „Онлайн активността изцяло промени нашия бизнес. Дава ни обратна връзка в реално време и възможност да обсъждаме неща, които са важни за нас, индустрията и клиентите ни“, казва Корман.

                          Освен това кампанията се оказва забележително евтина. За около 40 хил. долара за две години компанията постига ефект, за който други дават милиони.

                          Търговското списание Ad Age нарежда стратегията на Stormhoek сред 50-те най-добри маркетинг кампании за 2006 г.

                          Новината за виното вече е извън общността на техничарите. Супермаркети и магазини за вино, включително британският гигант Tesco, вече отделят ценно място на лавиците си за вината на Stormhoek. Постижението никак не е малко предвид хилядите конкурентни винарни, които предлагат добри продукти за около 10 долара.

                          Разбира се, виното на Stormhoek трябва също и да е добро. Колкото и да наблягате на маркетинга „от уста на уста“, няма да продадете лошо вино, коментира списанието.

                          *Евангелист (тук) е служител в IT компания, който активно рекламира продуктите й и се грижи за корпоративния й имидж

                          Коментар


                          • Аз да направя към мениджмънта като акционер едно лееееко предложение. Като начало хайде сайтът за поръчки в интернет да взеееме да проработи, защото аз преди 2 месеца се опитах да пусна една поръчица за бутилки за 120 лв, сайтът каза "всичко е наред поръчката е приета" и от тогава "ни дума, ни вопъл, ни стон", а на мен ми се пие вино Тодорофф поръчано по интернет. Ако мениджмънта има нужда от подкрепа по отношение на интернет технологиите, хайде да ми пусне едно лично съобщение в този форум - ще помагаме, нали сме акционери.

                            Коментар


                            • Коментар


                              • Е не може навсякаде но вслучая може да се имитира на 100%

                                Могат да се намерят хората които са правили ревюта за Южно Африканците и да им се направи същата оферта ако вината на Тодороф са толкова добри колкото пишете в темата при една и съща цена от $10 бутилка направо ще ги ударят в земята ...

                                а тази кампания им е струвала $40 000 за две години.... и е увеличила продажбите от 50 000 каси на 300 000

                                Според мен би проработило
                                Business as Usual

                                Коментар

                                Working...
                                X