If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
вече имало 1 млн. такива коли само на Тойота, това е малко на фона на 1 млрд. коли в света (вероятно)
но на запад автомобилния парк се подменя бързо
там караш до 5-тата година, връщаш в завода и ти дават новия модел, като доплащаш
коли над 5 г. караме само в БГ
Първоначално изпратено от plus
Първоначално изпратено от пробата
не искам да ви развалям кефа момчета, но технологичната подмяна набира скорост, дано още време монбатските оловни акумулатори се търсят, но само бог може да каже колко години
по този начин им намалява потенциала и на оловен производител
и цената на оловото, а оттам и цената на продукцията
Toyota произвежда литиево-йонни батерии за хибриди през 2010 г.
| 11 юни 2008 10:29
Toyota Motor ще започне да произвежда съвместно с Matsushita Electric Industrial литиево-йонни батерии през 2010 година, тъй като иска да произведе повече коли, задвижвани от електричество през следващите години.
Съвместното предприятие за батерии Panasonic EV Energy Co прозивежда в момента произвежда никел-метални батерии за хибриди, които се използват за колите на Tpyota. Строят се още две предприятия, които ще увеличат годишния капацитет на производство на 1 млн. батерии през 2010 година.
Toyota, чийто първи хибрид излезе на пътя през 1997 година, има намерение да достигне 1 млн. годишни продажби на хибриди по света след 2010 година, което е двойно повече в сравнение с продажбите през миналата година. 1,5 млн. клиенти на компанията са купили хибриди, след като първият Prius се появява предо повече то десет години.
не е препоръка за покупка или продажба
просто мислете в перспектива
Пез май Спарки Елтос и SANYO EUROPE постигнаха договореност за съвместно производство на литиево-йонни батерии за акумулаторни електроинструменти, като проектът предвижда продажбите на електроинструменти с литиево-йонни батерии да достигнат 8–10 млн. евро до края на 2009 г.
В колко годишен диапазон да мислим? И кога последните започнаха да правят батерии за автомобили.
По същата причина , да спрем сегашните си коли и да чакаме на пазара да излязат в масово производство екоавтомобили...
Да не си купувам бензин, а да чакам алтернативните двигатели ...
Ти ако караш над 5 годишна си е твой проблем, моята е на 3 и като изтече лизинга ще си я сменя, но не разбрах ,защо се опитваш да ни убеждаваш, че утре всички ще си сменят елзахранването на колите,като това върви успоредно със смяната на двигателите .
И защо си мислиш , че Монбат няма да започнат да произвеждат батерии в партньорство?
с тези хибриди изобщо не се открива топлата вода, но петролната мафия ще си действа още десетки години защото там се въртят големите пари, а когато цената на петрола падне до нормални граници, ще забравят хибридите и масовата психоза около тях. Сега всичко е спекула и поле за изява на борсови играчи и все някоя стока трябва да се бута нагоре за да се печели. От имоти като не става, акциите също са зле, остава петрола и златото. Изобщо не чакайте търсенето на акумулатори да намалее. Това е необходимост, а не прищявка
1-во хибридите са и на петрол, така че петролната мафия не губи
2-ро проблема е не в петрола, а в това дали оловен или литиев/никелов акумулатор
Разбирам те приятелю,че си изтървал точния момент за зареждане с монбатки,но не мога да ти помогна!Просто по-ниска цена от вчера няма да има!Не е препоръка!
вече имало 1 млн. такива коли само на Тойота, това е малко на фона на 1 млрд. коли в света (вероятно)
но на запад автомобилния парк се подменя бързо
там караш до 5-тата година, връщаш в завода и ти дават новия модел, като доплащаш
коли над 5 г. караме основно в БГ и то от недоимък
Първоначално изпратено от plus
Първоначално изпратено от пробата
не искам да ви развалям кефа момчета, но технологичната подмяна набира скорост, дано още време монбатските оловни акумулатори се търсят, но само бог може да каже колко години
по този начин им намалява потенциала и на оловен производител
и цената на оловото, а оттам и цената на продукцията
Toyota произвежда литиево-йонни батерии за хибриди през 2010 г.
| 11 юни 2008 10:29
Toyota Motor ще започне да произвежда съвместно с Matsushita Electric Industrial литиево-йонни батерии през 2010 година, тъй като иска да произведе повече коли, задвижвани от електричество през следващите години.
Съвместното предприятие за батерии Panasonic EV Energy Co прозивежда в момента произвежда никел-метални батерии за хибриди, които се използват за колите на Tpyota. Строят се още две предприятия, които ще увеличат годишния капацитет на производство на 1 млн. батерии през 2010 година.
Toyota, чийто първи хибрид излезе на пътя през 1997 година, има намерение да достигне 1 млн. годишни продажби на хибриди по света след 2010 година, което е двойно повече в сравнение с продажбите през миналата година. 1,5 млн. клиенти на компанията са купили хибриди, след като първият Prius се появява предо повече то десет години.
не е препоръка за покупка или продажба
просто мислете в перспектива
Пез май Спарки Елтос и SANYO EUROPE постигнаха договореност за съвместно производство на литиево-йонни батерии за акумулаторни електроинструменти, като проектът предвижда продажбите на електроинструменти с литиево-йонни батерии да достигнат 8–10 млн. евро до края на 2009 г.
В колко годишен диапазон да мислим? И кога последните започнаха да правят батерии за автомобили.
По същата причина , да спрем сегашните си коли и да чакаме на пазара да излязат в масово производство екоавтомобили...
Да не си купувам бензин, а да чакам алтернативните двигатели ...
с тези хибриди изобщо не се открива топлата вода, но петролната мафия ще си действа още десетки години защото там се въртят големите пари, а когато цената на петрола падне до нормални граници, ще забравят хибридите и масовата психоза около тях. Сега всичко е спекула и поле за изява на борсови играчи и все някоя стока трябва да се бута нагоре за да се печели. От имоти като не става, акциите също са зле, остава петрола и златото. Изобщо не чакайте търсенето на акумулатори да намалее. Това е необходимост, а не прищявка
1-во хибридите са и на петрол, така че петролната мафия не губи
2-ро проблема е не в петрола, а в това дали оловен или литиев/никелов акумулатор
И какво те кара да мислиш, че Монбат няма да се насочат към производството на този тип батерии ...
с тези хибриди изобщо не се открива топлата вода, но петролната мафия ще си действа още десетки години защото там се въртят големите пари, а когато цената на петрола падне до нормални граници, ще забравят хибридите и масовата психоза около тях. Сега всичко е спекула и поле за изява на борсови играчи и все някоя стока трябва да се бута нагоре за да се печели. От имоти като не става, акциите също са зле, остава петрола и златото. Изобщо не чакайте търсенето на акумулатори да намалее. Това е необходимост, а не прищявка
1-во хибридите са и на петрол, така че петролната мафия не губи
2-ро проблема е не в петрола, а в това дали оловен или литиев/никелов акумулатор
не искам да ви развалям кефа момчета, но технологичната подмяна набира скорост, дано още време монбатските оловни акумулатори се търсят, но само бог може да каже колко години
по този начин им намалява потенциала и на оловен производител
и цената на оловото, а оттам и цената на продукцията
Toyota произвежда литиево-йонни батерии за хибриди през 2010 г.
| 11 юни 2008 10:29
Toyota Motor ще започне да произвежда съвместно с Matsushita Electric Industrial литиево-йонни батерии през 2010 година, тъй като иска да произведе повече коли, задвижвани от електричество през следващите години.
Съвместното предприятие за батерии Panasonic EV Energy Co прозивежда в момента произвежда никел-метални батерии за хибриди, които се използват за колите на Tpyota. Строят се още две предприятия, които ще увеличат годишния капацитет на производство на 1 млн. батерии през 2010 година.
Toyota, чийто първи хибрид излезе на пътя през 1997 година, има намерение да достигне 1 млн. годишни продажби на хибриди по света след 2010 година, което е двойно повече в сравнение с продажбите през миналата година. 1,5 млн. клиенти на компанията са купили хибриди, след като първият Prius се появява предо повече то десет години.
не е препоръка за покупка или продажба
просто мислете в перспектива
Пез май Спарки Елтос и SANYO EUROPE постигнаха договореност за съвместно производство на литиево-йонни батерии за акумулаторни електроинструменти, като проектът предвижда продажбите на електроинструменти с литиево-йонни батерии да достигнат 8–10 млн. евро до края на 2009 г.
В колко годишен диапазон да мислим? И кога последните започнаха да правят батерии за автомобили.
По същата причина , да спрем сегашните си коли и да чакаме на пазара да излязат в масово производство екоавтомобили...
Да не си купувам бензин, а да чакам алтернативните двигатели ...
с тези хибриди изобщо не се открива топлата вода, но петролната мафия ще си действа още десетки години защото там се въртят големите пари, а когато цената на петрола падне до нормални граници, ще забравят хибридите и масовата психоза около тях. Сега всичко е спекула и поле за изява на борсови играчи и все някоя стока трябва да се бута нагоре за да се печели. От имоти като не става, акциите също са зле, остава петрола и златото. Изобщо не чакайте търсенето на акумулатори да намалее. Това е необходимост, а не прищявка
проба ти мини купъра за кола ли го имаш
стига си разсмивъл тълпата
просто не бъдете коне с капаци и гледайте по-напред
Електрически Mini Cooper с изцяло литиево-йонни акумулатори
13.07.2007
Компанията от Невада Hybrid Technologies започна производството на електрически модел BMW Mini Cooper, задвижван само от литиево-йонни акумулатори. В процеса на разработка през последните две години е била използвана технология на компанията с модерно управление и баланс на литиевите акумулатори, гарантираща цикъл от над 1500 презареждания.
Задвижващата система се състои от променливотоков електромотор без четки с мощност 105 к.с. или 78 киловата. Той ускорява 1315-кг автомобил от 0 до 100 км/ч само за 6 секунди. Максималната скорост е едва 130 км/ч, но пътуването с по-ниска скорост означава пестене на енергия и водачите ще могат да изминават до 190 км с едно зареждане.
Hybrid Technologies получават работещи шасита от завода в Оксфорд, Англия, след което вграждат литиевото задвижване в завода си в Мурсвил, Северна Каролина. Пакетът литиево-йонни акумулатори не се нуждае от поддръжка и тежи 250 кг, а зареждането му става за 8-10 часа от обикновен електрически контакт.
Електрическо Mini
500 бройки са подготвени за Калифорния
10.07.2008
Очаква се BMW да пусне ограничена серия от 500 изцяло електрически автомобила Mini, създадени да отговарят на новите строги изисквания в Калифорния. Според въпросните стандартни автомобилните производители, които продават във въпросния щат, трябва да предлагат и коли с нулеви емисии. Фабриката на Mini в Оксфорд, Англия ще осигурява автомобили без задвижващи системи, които ще отиват в Мюнхен. Именно там ще бъде и процесът на поставянето на електрическите системи.
Вътрешен източник потвърди, че всичките 500 бройки ще отидат в Калифорния, като 490 от тях ще бъде отдадени под лизинг на избрани клиенти. Останалите десет бройки пък ще бъдат изложени на показ. Всички те ще бъдат боядисани в сребристо, но ще имат жълти покриви, съобщават от Automotive News.
Говорител на Mini отказа да потвърди новините, но каза на журналистите, че официални изявление от страна на BMW за производството на електрически коли ще бъде направено по-късно през тази година.
Ако случайно идеята за изцяло електрическо Mini ви се струва привлекателна, но не живеете в Калифорния, компания в Невада може да конструира подобна кола с двигател AC (с мощност от 105 к.с.) и литиево-йонни батерии.
Hybrid Technologies от Невада всъщност произвеждат електрически представители на Mini от една година, като твърдят, че зареждането на батериите отнема около 8-10 часа от обикновен домашен контакт. Максималната скорост е около 130 км/ч, но ако се кара при по-ниски скорости, се пести животът на батерията. При подобно шофиране водачът може да измине до 190 км с едно зареждане.
Незапалими литиево-йонни батерии създадоха учени от Fraunhofer Institute for Silicate Research
Категория: Хардуер , Преносими компютри
Етикети: литиево-йонна , батерия , Фраунхофер , Fraunhofer , Li-Ion
Наско Атанасов вторник, 15 Април 2008 12:12ч
--------------------------------------------------------------------------------
Група немски учени от звеното за изследване на силикатите от съдружието приложни институти Фраунхофер в Германия (Fraunhofer Institute for Silicate Research) успя да създаде прототип на нетечащ и незапалим литиево-йонен акумулатор. Той ще бъде показан на изложението Hannover Messe в края на месеца. Литиево-йонните батерии (Li-Ion) се използват в най-различни уреди и устройства, особено в ИТ продукти като лаптопи, дистанционни, видео и аудио техника и т.н. Поради мощността си и възможностите за презареждане те замениха преобладаващите доскоро алкални батерии. Но зачестиха случаите на самозапалване на Li-Ion-продукти. Поради това например миналата година Sony изтегли от пазара голяма партида такива акумулатори. В разработката си учените от Фраунхофер са успели да заменят огнеопасните органични електролити, които са причината за възпламеняването на литиево-йонните акумулатори, с безопасни в това отношение полимери, които са твърди и не могат да изтичат от батерията, обяснява ръководителят на проекта Кай-Кристиан Мьолер. Според него така значително се увеличава безопасността на литиево-йонните акумулатори. Очаква се в близките години Li-Ion-продукти, произведени по новата технология за заменят сегашните, криещи опасности литиево-йонни батерии.
Nissan и NEC ще правят литиево-йонни батерии за коли 10 май 2008
Nissan Motor Co. и NEC Corp. заедно ще инвестират около 20 милиарда йени за най-голямото в света производство на литиево-йонни батерии за хибридни и електрически автомобили, съобщава агенция Блумберг.
Двете компании планират до следващата година да построят завод, който да може да произвежда достатъчно батерии за 60 000 електрически автомобила на година.
Литиево-йонните батерии са по-малки и по-леки от тези, които в момента се използват в хибридните и електрически автомобили.
Компактната литиево- йонна батерия на Nissan с дебют в електрокар
По време на специализираното изложение в Хановер (27- 31 май), Nissan Forklift ще представи нова концепутална разработка на повдигач, оборудван със системата компактни литиево- йонни батерии на Nissan.
Електрокарът използва модерната система, разработената от Automotive Energy Supply Corporation (AESC), която е венчър на Nissan Motor Co., NEC Corporation и NEC TOKIN Corporation. Основната технология литиево- йонни батерии беше представена по време на автомобилното изложение във Франкфурт чрез концептуалната разработка Nissan Mixim. Същата се използва и в революционния Pivo.
Системата литиево- йонни батерии е залегнала в плана Nissan GT 2012, според който компанията трялбва да е готова със сериен модел с електрическо задвижване, който да бъде пуснат в продажба в Съединените Американски Щати и Япония през 2010 година. Впоследствие до 2012 година, същият трябва да е достъпен и на останалите пазари.
Венчърът AESC ще направи инвестиция от около 114.6 млрд USD за три години, с която ще лбъде изграден производствен комплекс за новите компактни литиево- йонни батерии. Заводът ще бъде в Япония и трябва да започне да работи още през тази година.
Разработката на литиево- йонната технология започва през 1992 година, а тази на новите ламинирани литиево- йонни батерии през 2000- та. Основните предимства на този вид батерии са нулевите вредни емисии, безвредните съставни компоненти, много бързо зареждане, не се нуждаят от поддържка, по- висока мощност и др. Впечатляващи са и живота на батериите, както и техните уникални компактни размери.
Аз от този текст разбирам, че могат да се моткат цяла година преди да си направят бройката!
Иначе новината е суперска!
предполагам, че и сега ще си изиграят перфектно картите.
цена max е ясна, интересно е казуса с цена min - Минимална цена на обратно изкупуване – минималната цена, постигната на БФБ в последния ден, предхождащ конкретното решение на УС за начална дата на обратното изкупуване/аз го разбирам така - когато според тях достигне справедлива цена,тогава и ще обявят/
Шах за продавачите.
Утре не вярвам да има Продава под 13! Само ми е любопитно цялата тази истерия по натискането на цената до 10.8 дали има нещо общо с днешната новина?
не искам да ви развалям кефа момчета, но технологичната подмяна набира скорост, дано още време монбатските оловни акумулатори се търсят, но само бог може да каже колко години
по този начин им намалява потенциала и на оловен производител
и цената на оловото, а оттам и цената на продукцията
Toyota произвежда литиево-йонни батерии за хибриди през 2010 г.
| 11 юни 2008 10:29
Toyota Motor ще започне да произвежда съвместно с Matsushita Electric Industrial литиево-йонни батерии през 2010 година, тъй като иска да произведе повече коли, задвижвани от електричество през следващите години.
Съвместното предприятие за батерии Panasonic EV Energy Co прозивежда в момента произвежда никел-метални батерии за хибриди, които се използват за колите на Tpyota. Строят се още две предприятия, които ще увеличат годишния капацитет на производство на 1 млн. батерии през 2010 година.
Toyota, чийто първи хибрид излезе на пътя през 1997 година, има намерение да достигне 1 млн. годишни продажби на хибриди по света след 2010 година, което е двойно повече в сравнение с продажбите през миналата година. 1,5 млн. клиенти на компанията са купили хибриди, след като първият Prius се появява предо повече то десет години.
не е препоръка за покупка или продажба
просто мислете в перспектива
Пез май Спарки Елтос и SANYO EUROPE постигнаха договореност за съвместно производство на литиево-йонни батерии за акумулаторни електроинструменти, като проектът предвижда продажбите на електроинструменти с литиево-йонни батерии да достигнат 8–10 млн. евро до края на 2009 г.
Коментар