IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монбат (5MB / MONBAT) Архив 1

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Каммен
    Първоначално изпратено от Грую Груев
    напоследък много надъхване по темите с акциите, а тук дет се вика дабъл Хайде да започна отначало:
    1. Браво на мениджмънта - отличен ход за залъгване(защита) на дребосъците, дет висят по цял ден във форума - едно такова решение винаги вдъхва увереност (макар и привидна). Решението с дивидента също не беше лошо, доколкото трябва да има такава практика в една уважаваща се компания - мантрите с капиталовата печалба и растящия бизнес, могат да се разказват другаде. Толкоз за мениджмънта - няколко не лоши, даже бих ги нарекъл почти отлични решения и доста прозрачност, което принципно липсва на нашата борсичка, а би трябвало да е практика.
    2. Сега малко отрицателно мнение - видяхме ситуацията в Сърбия- ако някое местно сърбе реши да спре строежа, едва ли местното сръбско правителство ще го спре. Мразят ни и в червата и ако се появи друг с подобен (поне като мащаби, а това не е чак толкова трудно, все пак не говорим за ново кремиковци, нали) проект, то може да има бая протакане по местните ОВОС, РИОКОЗ или каквито са им там съкращенията.
    3. Прословутата цена на оловото - само я споменавам, мисля че достатъчно е коментирана.
    4. Имаше една анкета в Инвестора - за цената и стойността, който не го мързи може да си я изрови, та там ясно се очертаваше неразбирането на нашего брата, БГ инвеститора, за стойността на компанията, но пък за сметка на това всчики знаеха цената на акцията - тук този феномен е особено силен. Всички реват как акцията не може да падне повече, щот видих била на 16-17, по новите цени, а пък сега е 11, а не виждат, че капитализацията на дружеството е едни 400 млн. Не че това е огромна сума, но едно ОЦК е 200 милки (подобна миналогодишна ракета и доста по-голямо във всяко едно отношение), един ПЕТХЛ е 160 милки, едно ЕУБГ е 300 милки, а пък едно заводче у Монтанско (казвам заводче, щот на фона на ОЦК е точно такова) + цехче в Добричко и две недоизградени цехчета в чужбина - 400 милки, да виждате малка червена лампичка?
    5. И последно - ще се върна към 1. - решението е наистина добро, но ще пусна лека теорийка, която доста бързо ще го обезсмисли. Тази акция се крепи на 2 неща - добър мениджмънт (ПР), никак не е малко - ей го на, един бате Бойко как само с ПР стана новият "Спасител в ръжта", както и немаловажния факт, че всички фондове са се набълбукали здраво тук и тази акция им е в топ 3 по обем, т.е. селските игрички продавам и снижавам доходността на другарчето не вървят. Но ето, че идва една отлична оферта (за сегашните условия) и какво ли ще се получи - перфектната възможност да освободиш кеш без да събаряш цената на водеща акция (много). Ха сега да видим колко дребосъци ще се възползват от прИмоцията, а? Пък и за колко ли вълци(фондчета) ще стигнат мизерните 60 000 стари акции - има една доста добра поговорка - на 100 вълци, кози крак, то и тук малко такава ситуация
    Идеята ми е да не се надъхвате много - пазарът сам ще отсъди, акакви са перспективите тук - всеки сам да си реши. Авторът няма акции, в момента, по тази позиция и препоръчва само и единствено трезва преценка, но всеки сам преценява кога, къде и колко да се набута (спечели). Успех.
    Аз ще започна от края - пазарът ще отсъди, разбира се. Ние имаме акции и си коментираме, ами Вие като нямате, какво правите в темата - явно се интересувате много или много сте се загрижили за нас - благодаря
    т1 - извинявай, ама по-глупаво предположение - залъгване на дребосъците/сякаш нещо зависи от тях/ не съм чувал, ама и ти не го мислиш сериозно, нали?
    т2 - риск винаги има, ако някога си се занимавал с някакъв бизнес не би написал нещо подобно, или според теб нищо да не правят?
    т3- оловото толкова е дъвкано - другата седмица ще видим официалните резултати
    т4- мене не ме интересуват другите споменати дружества-не казвам нито че са малки, нито лоши, само защо не могат да извадят такива резултати - отговори си сам. Не ти ли е ясно че малък и голям го определя само ПАЗАРА, нито ти, нито аз.
    т5 - прав си, който иска да се маха от големите, може да го направи сега. Някой друг от т.н. големи компании да го е направил? И отговори си на въпроса - кой прави обр. изкупуване? Извинявай, сетих се, да си изкупят обезценените акции - да се смееш, или да плачеш?
    Всеки с главата си и успех и на тебе. Аз имам акции.
    Да бе приятелю,от къде такава грижа към имащите монбатки?
    -т.2-как си представяш "месно сърбе" да спре проект за млн.?
    Явно имаш желание да да се заредиш с монбатки и съжаляваш че си изтървал подходящият момент за включване!Сега се надяваш на по-ниска цена!Не знам сякаш няма да бъде скоро!
    自由西藏

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Грую Груев
      напоследък много надъхване по темите с акциите, а тук дет се вика дабъл Хайде да започна отначало:
      1. Браво на мениджмънта - отличен ход за залъгване(защита) на дребосъците, дет висят по цял ден във форума - едно такова решение винаги вдъхва увереност (макар и привидна). Решението с дивидента също не беше лошо, доколкото трябва да има такава практика в една уважаваща се компания - мантрите с капиталовата печалба и растящия бизнес, могат да се разказват другаде. Толкоз за мениджмънта - няколко не лоши, даже бих ги нарекъл почти отлични решения и доста прозрачност, което принципно липсва на нашата борсичка, а би трябвало да е практика.
      2. Сега малко отрицателно мнение - видяхме ситуацията в Сърбия- ако някое местно сърбе реши да спре строежа, едва ли местното сръбско правителство ще го спре. Мразят ни и в червата и ако се появи друг с подобен (поне като мащаби, а това не е чак толкова трудно, все пак не говорим за ново кремиковци, нали) проект, то може да има бая протакане по местните ОВОС, РИОКОЗ или каквито са им там съкращенията.
      3. Прословутата цена на оловото - само я споменавам, мисля че достатъчно е коментирана.
      4. Имаше една анкета в Инвестора - за цената и стойността, който не го мързи може да си я изрови, та там ясно се очертаваше неразбирането на нашего брата, БГ инвеститора, за стойността на компанията, но пък за сметка на това всчики знаеха цената на акцията - тук този феномен е особено силен. Всички реват как акцията не може да падне повече, щот видих била на 16-17, по новите цени, а пък сега е 11, а не виждат, че капитализацията на дружеството е едни 400 млн. Не че това е огромна сума, но едно ОЦК е 200 милки (подобна миналогодишна ракета и доста по-голямо във всяко едно отношение), един ПЕТХЛ е 160 милки, едно ЕУБГ е 300 милки, а пък едно заводче у Монтанско (казвам заводче, щот на фона на ОЦК е точно такова) + цехче в Добричко и две недоизградени цехчета в чужбина - 400 милки, да виждате малка червена лампичка?
      5. И последно - ще се върна към 1. - решението е наистина добро, но ще пусна лека теорийка, която доста бързо ще го обезсмисли. Тази акция се крепи на 2 неща - добър мениджмънт (ПР), никак не е малко - ей го на, един бате Бойко как само с ПР стана новият "Спасител в ръжта", както и немаловажния факт, че всички фондове са се набълбукали здраво тук и тази акция им е в топ 3 по обем, т.е. селските игрички продавам и снижавам доходността на другарчето не вървят. Но ето, че идва една отлична оферта (за сегашните условия) и какво ли ще се получи - перфектната възможност да освободиш кеш без да събаряш цената на водеща акция (много). Ха сега да видим колко дребосъци ще се възползват от прИмоцията, а? Пък и за колко ли вълци(фондчета) ще стигнат мизерните 60 000 стари акции - има една доста добра поговорка - на 100 вълци, кози крак, то и тук малко такава ситуация
      Идеята ми е да не се надъхвате много - пазарът сам ще отсъди, акакви са перспективите тук - всеки сам да си реши. Авторът няма акции, в момента, по тази позиция и препоръчва само и единствено трезва преценка, но всеки сам преценява кога, къде и колко да се набута (спечели). Успех.
      Аз ще започна от края - пазарът ще отсъди, разбира се. Ние имаме акции и си коментираме, ами Вие като нямате, какво правите в темата - явно се интересувате много или много сте се загрижили за нас - благодаря
      т1 - извинявай, ама по-глупаво предположение - залъгване на дребосъците/сякаш нещо зависи от тях/ не съм чувал, ама и ти не го мислиш сериозно, нали?
      т2 - риск винаги има, ако някога си се занимавал с някакъв бизнес не би написал нещо подобно, или според теб нищо да не правят?
      т3- оловото толкова е дъвкано - другата седмица ще видим официалните резултати
      т4- мене не ме интересуват другите споменати дружества-не казвам нито че са малки, нито лоши, само защо не могат да извадят такива резултати - отговори си сам. Не ти ли е ясно че малък и голям го определя само ПАЗАРА, нито ти, нито аз.
      т5 - прав си, който иска да се маха от големите, може да го направи сега. Някой друг от т.н. големи компании да го е направил? И отговори си на въпроса - кой прави обр. изкупуване? Извинявай, сетих се, да си изкупят обезценените акции - да се смееш, или да плачеш?
      Всеки с главата си и успех и на тебе. Аз имам акции.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Грую Груев
        напоследък много надъхване по темите с акциите, а тук дет се вика дабъл Хайде да започна отначало:
        1. Браво на мениджмънта - отличен ход за залъгване(защита) на дребосъците, дет висят по цял ден във форума - едно такова решение винаги вдъхва увереност (макар и привидна). Решението с дивидента също не беше лошо, доколкото трябва да има такава практика в една уважаваща се компания - мантрите с капиталовата печалба и растящия бизнес, могат да се разказват другаде. Толкоз за мениджмънта - няколко не лоши, даже бих ги нарекъл почти отлични решения и доста прозрачност, което принципно липсва на нашата борсичка, а би трябвало да е практика.
        2. Сега малко отрицателно мнение - видяхме ситуацията в Сърбия- ако някое местно сърбе реши да спре строежа, едва ли местното сръбско правителство ще го спре. Мразят ни и в червата и ако се появи друг с подобен (поне като мащаби, а това не е чак толкова трудно, все пак не говорим за ново кремиковци, нали) проект, то може да има бая протакане по местните ОВОС, РИОКОЗ или каквито са им там съкращенията.
        3. Прословутата цена на оловото - само я споменавам, мисля че достатъчно е коментирана.
        4. Имаше една анкета в Инвестора - за цената и стойността, който не го мързи може да си я изрови, та там ясно се очертаваше неразбирането на нашего брата, БГ инвеститора, за стойността на компанията, но пък за сметка на това всчики знаеха цената на акцията - тук този феномен е особено силен. Всички реват как акцията не може да падне повече, щот видих била на 16-17, по новите цени, а пък сега е 11, а не виждат, че капитализацията на дружеството е едни 400 млн. Не че това е огромна сума, но едно ОЦК е 200 милки (подобна миналогодишна ракета и доста по-голямо във всяко едно отношение), един ПЕТХЛ е 160 милки, едно ЕУБГ е 300 милки, а пък едно заводче у Монтанско (казвам заводче, щот на фона на ОЦК е точно такова) + цехче в Добричко и две недоизградени цехчета в чужбина - 400 милки, да виждате малка червена лампичка?
        5. И последно - ще се върна към 1. - решението е наистина добро, но ще пусна лека теорийка, която доста бързо ще го обезсмисли. Тази акция се крепи на 2 неща - добър мениджмънт (ПР), никак не е малко - ей го на, един бате Бойко как само с ПР стана новият "Спасител в ръжта", както и немаловажния факт, че всички фондове са се набълбукали здраво тук и тази акция им е в топ 3 по обем, т.е. селските игрички продавам и снижавам доходността на другарчето не вървят. Но ето, че идва една отлична оферта (за сегашните условия) и какво ли ще се получи - перфектната възможност да освободиш кеш без да събаряш цената на водеща акция (много). Ха сега да видим колко дребосъци ще се възползват от прИмоцията, а? Пък и за колко ли вълци(фондчета) ще стигнат мизерните 60 000 стари акции - има една доста добра поговорка - на 100 вълци, кози крак, то и тук малко такава ситуация
        Идеята ми е да не се надъхвате много - пазарът сам ще отсъди, акакви са перспективите тук - всеки сам да си реши. Авторът няма акции, в момента, по тази позиция и препоръчва само и единствено трезва преценка, но всеки сам преценява кога, къде и колко да се набута (спечели). Успех.
        +1

        Коментар


        • напоследък много надъхване по темите с акциите, а тук дет се вика дабъл Хайде да започна отначало:
          1. Браво на мениджмънта - отличен ход за залъгване(защита) на дребосъците, дет висят по цял ден във форума - едно такова решение винаги вдъхва увереност (макар и привидна). Решението с дивидента също не беше лошо, доколкото трябва да има такава практика в една уважаваща се компания - мантрите с капиталовата печалба и растящия бизнес, могат да се разказват другаде. Толкоз за мениджмънта - няколко не лоши, даже бих ги нарекъл почти отлични решения и доста прозрачност, което принципно липсва на нашата борсичка, а би трябвало да е практика.
          2. Сега малко отрицателно мнение - видяхме ситуацията в Сърбия- ако някое местно сърбе реши да спре строежа, едва ли местното сръбско правителство ще го спре. Мразят ни и в червата и ако се появи друг с подобен (поне като мащаби, а това не е чак толкова трудно, все пак не говорим за ново кремиковци, нали) проект, то може да има бая протакане по местните ОВОС, РИОКОЗ или каквито са им там съкращенията.
          3. Прословутата цена на оловото - само я споменавам, мисля че достатъчно е коментирана.
          4. Имаше една анкета в Инвестора - за цената и стойността, който не го мързи може да си я изрови, та там ясно се очертаваше неразбирането на нашего брата, БГ инвеститора, за стойността на компанията, но пък за сметка на това всчики знаеха цената на акцията - тук този феномен е особено силен. Всички реват как акцията не може да падне повече, щот видих била на 16-17, по новите цени, а пък сега е 11, а не виждат, че капитализацията на дружеството е едни 400 млн. Не че това е огромна сума, но едно ОЦК е 200 милки (подобна миналогодишна ракета и доста по-голямо във всяко едно отношение), един ПЕТХЛ е 160 милки, едно ЕУБГ е 300 милки, а пък едно заводче у Монтанско (казвам заводче, щот на фона на ОЦК е точно такова) + цехче в Добричко и две недоизградени цехчета в чужбина - 400 милки, да виждате малка червена лампичка?
          5. И последно - ще се върна към 1. - решението е наистина добро, но ще пусна лека теорийка, която доста бързо ще го обезсмисли. Тази акция се крепи на 2 неща - добър мениджмънт (ПР), никак не е малко - ей го на, един бате Бойко как само с ПР стана новият "Спасител в ръжта", както и немаловажния факт, че всички фондове са се набълбукали здраво тук и тази акция им е в топ 3 по обем, т.е. селските игрички продавам и снижавам доходността на другарчето не вървят. Но ето, че идва една отлична оферта (за сегашните условия) и какво ли ще се получи - перфектната възможност да освободиш кеш без да събаряш цената на водеща акция (много). Ха сега да видим колко дребосъци ще се възползват от прИмоцията, а? Пък и за колко ли вълци(фондчета) ще стигнат мизерните 60 000 стари акции - има една доста добра поговорка - на 100 вълци, кози крак, то и тук малко такава ситуация
          Идеята ми е да не се надъхвате много - пазарът сам ще отсъди, акакви са перспективите тук - всеки сам да си реши. Авторът няма акции, в момента, по тази позиция и препоръчва само и единствено трезва преценка, но всеки сам преценява кога, къде и колко да се набута (спечели). Успех.
          Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

          Коментар


          • Според мене диапазон 13.50-15.50, но да видим.Това е само предположение.Не е съвет за покупка или продажба.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Каммен
              Първоначално изпратено от psycoholic
              Не схванах - минималната цена на изкупуването не е ли 12.9 от въпросната дата? Или беше натискане от големите и лошите днес?
              тепърва ще се определя минимална цена
              Е, как тепърва - аз вече я определих!
              BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

              Коментар


              • Първоначално изпратено от psycoholic
                Не схванах - минималната цена на изкупуването не е ли 12.9 от въпросната дата? Или беше натискане от големите и лошите днес?
                тепърва ще се определя минимална цена

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Forex Master
                  Първоначално изпратено от joda
                  Първоначално изпратено от Милетиев
                  Първоначално изпратено от coolice
                  нещо гледам че тролчетата на които им е кисело гроздето заровиха добрата новина за обратното изкупуване така че ето линк

                  http://kompanii.investor.bg/?cat=5&id=66593

                  и не е препоръка

                  а колко време ще мине докато един милярд коли се сменят на батерии ? А и камионите едвали ще ги направят електирчески .... с ел колата неможе да идеш до морето спираш двапъти за по няколко часа зареждане аман от капацитети....
                  хайде стига сте приемали за даденост, че рано или късно автомобила на Тойота с неговата батерия ще стане протип за всички нови модели! Ще има и други модели екологични автомобили - с водород, с химически реакции и какви ли не още. По-важното е че акумулатора/батерията на Приус силно се съмнявам че ще се наложи защото няма голям живот, много е скъпа, стартерната и мощност е слаба. Засега оловото мисля че няма заместник
                  А и онези които са правили коли в началото на 20 век да не би да са спрели след като ежегодно се измислят какви ли не нови технологии? Просто се инвестира и евала на мениджърите, които не скачат в дълбокото преди да е ясно каква ще е технологията на бъдещето.
                  +1
                  Голяма шубе тука голямо треперене и баене... Какво ли пък ще е като падне под 8 лева?!
                  Пааак не си си научил домашното и се изказваш неподготвен!!!!!!!!
                  自由西藏

                  Коментар


                  • Не схванах - минималната цена на изкупуването не е ли 12.9 от въпросната дата? Или беше натискане от големите и лошите днес?
                    BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Forex Master
                      Първоначално изпратено от joda
                      Първоначално изпратено от Милетиев
                      Първоначално изпратено от coolice
                      нещо гледам че тролчетата на които им е кисело гроздето заровиха добрата новина за обратното изкупуване така че ето линк

                      http://kompanii.investor.bg/?cat=5&id=66593

                      и не е препоръка

                      а колко време ще мине докато един милярд коли се сменят на батерии ? А и камионите едвали ще ги направят електирчески .... с ел колата неможе да идеш до морето спираш двапъти за по няколко часа зареждане аман от капацитети....
                      хайде стига сте приемали за даденост, че рано или късно автомобила на Тойота с неговата батерия ще стане протип за всички нови модели! Ще има и други модели екологични автомобили - с водород, с химически реакции и какви ли не още. По-важното е че акумулатора/батерията на Приус силно се съмнявам че ще се наложи защото няма голям живот, много е скъпа, стартерната и мощност е слаба. Засега оловото мисля че няма заместник
                      А и онези които са правили коли в началото на 20 век да не би да са спрели след като ежегодно се измислят какви ли не нови технологии? Просто се инвестира и евала на мениджърите, които не скачат в дълбокото преди да е ясно каква ще е технологията на бъдещето.
                      +1
                      Голяма шубе тука голямо треперене и баене... Какво ли пък ще е като падне под 8 лева?!
                      Ами П/Е ще е 9. Фори, ти тогава ли ще пълниш?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от joda
                        Първоначално изпратено от Милетиев
                        Първоначално изпратено от coolice
                        нещо гледам че тролчетата на които им е кисело гроздето заровиха добрата новина за обратното изкупуване така че ето линк

                        http://kompanii.investor.bg/?cat=5&id=66593

                        и не е препоръка

                        а колко време ще мине докато един милярд коли се сменят на батерии ? А и камионите едвали ще ги направят електирчески .... с ел колата неможе да идеш до морето спираш двапъти за по няколко часа зареждане аман от капацитети....
                        хайде стига сте приемали за даденост, че рано или късно автомобила на Тойота с неговата батерия ще стане протип за всички нови модели! Ще има и други модели екологични автомобили - с водород, с химически реакции и какви ли не още. По-важното е че акумулатора/батерията на Приус силно се съмнявам че ще се наложи защото няма голям живот, много е скъпа, стартерната и мощност е слаба. Засега оловото мисля че няма заместник
                        А и онези които са правили коли в началото на 20 век да не би да са спрели след като ежегодно се измислят какви ли не нови технологии? Просто се инвестира и евала на мениджърите, които не скачат в дълбокото преди да е ясно каква ще е технологията на бъдещето.
                        +1
                        Голяма шубе тука голямо треперене и баене... Какво ли пък ще е като падне под 8 лева?!
                        Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Милетиев
                          Първоначално изпратено от coolice
                          нещо гледам че тролчетата на които им е кисело гроздето заровиха добрата новина за обратното изкупуване така че ето линк

                          http://kompanii.investor.bg/?cat=5&id=66593

                          и не е препоръка

                          а колко време ще мине докато един милярд коли се сменят на батерии ? А и камионите едвали ще ги направят електирчески .... с ел колата неможе да идеш до морето спираш двапъти за по няколко часа зареждане аман от капацитети....
                          хайде стига сте приемали за даденост, че рано или късно автомобила на Тойота с неговата батерия ще стане протип за всички нови модели! Ще има и други модели екологични автомобили - с водород, с химически реакции и какви ли не още. По-важното е че акумулатора/батерията на Приус силно се съмнявам че ще се наложи защото няма голям живот, много е скъпа, стартерната и мощност е слаба. Засега оловото мисля че няма заместник
                          А и онези които са правили коли в началото на 20 век да не би да са спрели след като ежегодно се измислят какви ли не нови технологии? Просто се инвестира и евала на мениджърите, които не скачат в дълбокото преди да е ясно каква ще е технологията на бъдещето.
                          +1
                          自由西藏

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от coolice
                            нещо гледам че тролчетата на които им е кисело гроздето заровиха добрата новина за обратното изкупуване така че ето линк

                            http://kompanii.investor.bg/?cat=5&id=66593

                            и не е препоръка

                            а колко време ще мине докато един милярд коли се сменят на батерии ? А и камионите едвали ще ги направят електирчески .... с ел колата неможе да идеш до морето спираш двапъти за по няколко часа зареждане аман от капацитети....
                            хайде стига сте приемали за даденост, че рано или късно автомобила на Тойота с неговата батерия ще стане протип за всички нови модели! Ще има и други модели екологични автомобили - с водород, с химически реакции и какви ли не още. По-важното е че акумулатора/батерията на Приус силно се съмнявам че ще се наложи защото няма голям живот, много е скъпа, стартерната и мощност е слаба. Засега оловото мисля че няма заместник
                            А и онези които са правили коли в началото на 20 век да не би да са спрели след като ежегодно се измислят какви ли не нови технологии? Просто се инвестира и евала на мениджърите, които не скачат в дълбокото преди да е ясно каква ще е технологията на бъдещето.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от coolice
                              нещо гледам че тролчетата на които им е кисело гроздето заровиха добрата новина за обратното изкупуване така че ето линк

                              http://kompanii.investor.bg/?cat=5&id=66593

                              и не е препоръка

                              а колко време ще мине докато един милярд коли се сменят на батерии ? А и камионите едвали ще ги направят електирчески .... с ел колата неможе да идеш до морето спираш двапъти за по няколко часа зареждане аман от капацитети....
                              А в момента и с хибридна кола не можеш да минеш много километри, а представяш ли си кога ще се изградят мрежи от електростанции(вместо бензиностанции) за презареждане.Няма да стане в този живот!Може би в някой друг!
                              自由西藏

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Borsalino
                                Първоначално изпратено от joda
                                Първоначално изпратено от Hakkinen
                                Първоначално изпратено от Michelangelo
                                Първоначално изпратено от joda
                                Разбирам те приятелю,че си изтървал точния момент за зареждане с монбатки,но не мога да ти помогна!Просто по-ниска цена от вчера няма да има!Не е препоръка!
                                Ето това е едно дълбоко-обосновано мнение
                                ... което може да се срещне средно между 100 и 1000 пъти в темите за всяка от ликвидните компании
                                Ако трябва да се аргументирам,ще ми отнеме много време и писане и ще трябва да повтарям тези които и друг път съм представял,само ще кажа че до навлизането на новите батерии масово ще мине много време,пазарът на ак на основата на Рв ще го има още десетилетия,суровината която ще дават рециклиращите заводи е в пъти по-евтина,фундамента на компанията е добър,мениджмънта също и т.н. и т.н.!!!!!!!!
                                joda, така е и въпреки че автомобилната индустрия (GM) не е в блестяща форма, и на старите коли са нужни акумулатори, дори колкото по-малко ги карат, повече се скапват. Поне така си мисля.

                                Гледам, няма навалица днес, но купих малко акции.

                                А тези батерии на Sanyo не са ли за коли-играчки?
                                И аз допълних!
                                自由西藏

                                Коментар

                                Working...
                                X