IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Кабинетът даде милиони на компрометирания пътен фонд

    в. Сега

    120 млн. лева от тазгодишния бюджетен излишък извънредно получава компрометираният и все още нереформиран пътен фонд. Регионалното министерство, което също има вина за спирането на еврофондовете, ще вземе 48 милиона. Това става ясно от постановления на правителството, публикувани в "Държавен вестник".
    С тези пари двете ведомства ще се разплатят за проектите, по които Брюксел спря субсидиите.
    За какво точно се дават парите на пътния фонд, от "Държавен вестник" не става ясно. Там пише само, че финансовият министър трябва да представи точната сметка какво е правено с парите до 31 декември 2008 г.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от tandem
      Намам акции тук но ще ме извините за спама .Ей последния пишещ уникално добър избор за ник си си избрал .Някой роднина ли ти помогна за избора му ?
      И ОТНОВО:
      А никът ми е както обяснявах преди няколко поста е специално за всички заблудени стада които си мислят, че всичко си тече по старому и не се занимават да се дообразоват или по информират поне малко за това какво се случва ам за кво ли им е ?
      Отговорих ли ти кои роднини са ми помогнали ?

      И отново не е препоръка за избор на характерни за нашата действителност никове или за каквото и да е забранени от закона неща
      За да не си помисли нещо някой размислите ми не са препоръка за нищо освен за това да поумнявате, но

      Коментар


      • Намам акции тук но ще ме извините за спама .Ей последния пишещ уникално добър избор за ник си си избрал .Някой роднина ли ти помогна за избора му ?

        Коментар


        • И отново това не е препоръка или инвестиционен съвет по смисъл на законовата уредба. Нямам и не искам да имам на тези цени пътностроителни компании или техни акции. Това пак не е препоръка за притежание или не на тези компании.
          И ОТНОВО:
          А никът ми е както обяснявах преди няколко поста е специално за всички заблудени стада които си мислят, че всичко си тече по старому и не се занимават да се дообразоват или по информират поне малко за това какво се случва ам за кво ли им е ?
          И трябва да чететете по внимателно доколкото си спомням не г-жата ти Плугчиева отпуска или спира фондове а ЕК така, че спри да и четеш глупостите, а вземи прочети документите от ЕК.
          Айде сега почети от истинските спиращите средства и спри да говориш глупости за излишъка нито ще е в този размер нито може целият да се използва почети малко закони и подзаконови актове преди да говориш глупости.
          http://www.investor.bg/?id=66986

          " ЕК потвърди, че има спрени средства по ОП Транспорт
          28.07.2008 18:02

          ЕК потвърди днес, че сред спрените за България пари има и суми, предназначени не само за предприсъединителните програми ФАР, САПАРД и ИСПА, съобщи Dnes.bg.

          Говорител на комисията обясни пред БНТ, че част от всички плащания към фонд "Републиканска пътна инфраструктура", спрени в края на януари, засягат и суми по оперативна програма "Транспорт". По нея на страната се полагат над 1,5 млрд. евро за изграждане на пътна и железопътна инфраструктура за периода 2007-2013 г.

          Засега не е ясна цялата сума на засегнатите пари по структурните фондове, предназначени за пътища. Ясно е обаче, че когато през януари ЕК спира парите към пътния фонд заради арестите на двама високопоставени служители, това е засегнало и проекти, за които се полагат пари по структурните фондове.

          "Всякакви плащания, свързани с пътния фонд, са спрени. Това се отнася както за предприсъединителни програми, така и за програми след присъединяването. Няма да има никакви плащания към пътния фонд", е заявила Ева Калужинска, говорител на ЕК.

          По думите й всичко това ще продължи, докато България не докаже, че е въвела адекватен контрол над усвояването на европарите.

          "Докато ние тук, в ЕК, не се убедим в това, не можем да правим междинни плащания. Нито пък крайни плащания. Защото настъпва момент, в който не можем да приемаме повече фактури, а проектите стоят недовършени. Ето това вече ще бъде проблем!", допълва Калужинска.
          А само преди два дни министър Меглена Плугчиева твърдеше друго: Ще ни дадат 1,5-те милиарда евро, само да се стегнем.

          В Банско вицепремиерката твърдеше, че парите по програма "Транспорт" не са спрени.
          "

          Само да не ни го стегнат така, че да не можем да мръднем ако си мислят наште хора, че всичко ще си продължава по старому са в грешка това не е бившият СССР тук хората от Европа разчитат пак да ги изберат.

          И отново това не е препоръка или инвестиционен съвет по смисъл на законовата уредба. Нямам и не искам да имам на тези цени пътностроителни компании или техни акции. Това пак не е препоръка за притежание или не на тези компании.
          За да не си помисли нещо някой размислите ми не са препоръка за нищо освен за това да поумнявате, но

          Коментар


          • Както ви е ясно това не е препоръка за покупка или продажба или инвестиционен съвет по смисъла на закона. Авторът не притежава и към момента не иска да притежава акции на дружеството

            Не вярвай на преводи на някакви каки а си виж документа

            http://www.segabg.com/online/IMG/3039/0065-large.jpg

            Направи си превода и ще видиш че са спрени парите от предприсъединителните фондове както и по оперативна програма "Транспорт". Ако не можеш накарай някой да ти го направя.

            Не си правете труда да ми отговаряте просто прочетете документа всичко друго са празни приказки или пък нещо друго

            Както ви е ясно това не е препоръка за покупка или продажба или инвестиционен съвет по смисъла на закона. Авторът не притежава и към момента не иска да притежава акции на дружеството[img][/img]
            За да не си помисли нещо някой размислите ми не са препоръка за нищо освен за това да поумнявате, но

            Коментар


            • Da 4etet vsi4ki apokaliptopedali.........
              Спирането на парите за пътища може да е временно


              26.07.2008
              Спирането на парите за пътища може би е временно, стана ясно, след като в Банско вицепремиерът Меглена Плугчиева категорично заяви, че „парите по ОП"Транспорт" не са спрени“. Плугчиева обясни, че тези пари зависят от ремонта и оздравяването на Пътния фонд, който е

              основен получател на средствата за пътища по предприсъединителните програм и по ОП“Транспорт“. С думите "Дирк Анер не третира въпрос за спиране на средства, а само за бързо саниране на Фонд"Републиканска пътна инфраструктура" Меглена Плугчиева потвърди, че на 22 юли, ден преди доклада на ЕК, България е получила писмо от главния директор на Главна дирекция"Регионална политика" Дирк Анер. Казаното от вицепремира е написано в доклада на ЕС за усвояване на евросредствата, обявен на 23 юли. Там е записано, че „навременното и ефективно изпълнение на плана за действие ще бъде ключов елемент от оценката на съответствието за оперативните програми за
              регионално развитие и транспорт, по които ФРПИ е бенефициент. Сроковете за приключването на тази оценка са между септември и ноември 2008 г. Сертифицирането на разходите за тези оперативни програми зависи от положителна оценка на съответствието от органа за оценка на съответствието. Комисията ще прегледа изпълнението на плана за действие на ФРПИ по-късно тази година. Въз основа на този преглед тя ще реши дали системата за мониторинг и контрол и административният капацитет на фонда са достатъчно укрепени и дали сключването на договори и финансирането могат да бъдат подновени“. Иначе коалицията в Банско реши, че създава работна група, която до септември трябва да каже дали агенция или ново министерство ще отговарят за изразходването на парите от ЕС в България. Парите по проектите, които се изпълняват все още по предприсъединителните програми, ще се плащат от националния бюджет. /БГНЕС
              БГНЕС

              Коментар


              • Уфтцъ, какво е това ОКОНЧАТЕЛЕН ДОКЛАД НА ЕК ????????


                А там е посочено, че са ни спрени временно 470-500 милки, засега!;-))

                Коментар


                • Да не забравиш и на темата на TRANB да го постнеш..

                  Коментар


                  • Това не е препоръка за продажба или покупка авторът не притежава акции от дружеството. Това е препоърка да се подготвите за големия ...

                    Вижте какъв голем Ви чака:

                    http://www.investor.bg/?id=66938
                    Останахме без още 1,6 млрд. евро от ЕС
                    26.07.2008 12:12

                    Ударът на Брюксел срещу България тази седмица се оказа двойно по-тежък. Във вторник страната е била уведомена, че се замразяват 1,6 млрд. евро по една от седемте оперативни програми - "Транспорт", съобщи в. Сега. Тази сума е извън спрените вече 825 млн. евро по предприсъединителните фондове ИСПА, ФАР и САПАРД.

                    Така сумарната загуба на страната заради корупцията може да надхвърли дори бюджетния излишък, който тази година се очертава да бъде 5 млрд. лв. (около 2.5 млрд. евро). На 22 юли 2008 г. финансовият министър Пламен Орешарски е получил писмо от главния директор на Главна дирекция "Регионална политика" Дирк Анер (Германия), в което пише, че заради сигналите за злоупотреби във фонд "Републиканска пътна инфраструктура" (ФРПИ) се спира финансирането от ЕК на Оперативна програма "Транспорт". Тя получава средства от Кохезионния фонд, предназначен главно за транспорт и екология в слаборазвити райони. България има шест слаборазвити по европейските стандарти района. Този фонд е продължение на предприсъединителната програма ИСПА, която бе замразена още на 24 януари 2008 г. заради братската далавера за 120 млн. лв. между ФРПИ и фирма "Биндер", както и заради уличаването на двама подкупни служители в пътния фонд, съобщава в. Сега.

                    Досега никой от управляващите не е признал публично за новия удар на Брюксел.

                    Директорът на Главна дирекция "Регионална политика" Дирк Анер напомня, че е препоръчал спиране на плащанията по два текущи проекта от Кохезионния фонд, които бяха част от ИСПА: автомагистрала "Люлин" от пътен възел Даскалово до София и техническата помощ за изготвяне на пътни проекти за общоевропейските транспортни коридори през България. От "Люлин" загубата е за 140-150 млн. евро., а от втория проект - близо 5 млн. евро. ЕК предупреди, че почтеното усвояване на предприсъединителни фондове е проверка дали държавата заслужава достъп като пълноправен член до Структурните и Кохезионния фонд, по които през следващите пет години тя има право на близо 7 млрд. евро. Провалът по ИСПА е послужил като предупредителен сигнал за спиране на парите от Кохезионния фонд за ОП "Транспорт".

                    За да бъде размразена колосалната сума, България трябва да изпълни три условия:

                    1. Да извърши ново разследване за конфликт на интереси и да докаже, че не е имало злоупотреба с пари от Кохезионния фонд.
                    2. Да напише нов и подробен План за действие спрямо ФРПИ с цел да бъдат отстранени всички слабости, посочени в одита на компанията KPMG , а също ясно да посочи поправителни мерки, съпроводени с точни и реалистични срокове и да даде доказателства, че е приложила тези мерки, така че ЕК да извърши после проверка.
                    3. Да обнови управлението и контролните системи на пътния фонд след неговото преструктуриране.

                    ОП "Транспорт" бе одобрена на 7 ноември 2007 г. и възлиза на малко над 2 млрд. евро. От тях 81% (1,624 млрд. евро) дава ЕС, а 19% (0,379 млрд. евро) - България. Тя е предназначена да обнови до 2013 г. 781 км железопътни линии и 880 км автомагистрали и първокласни пътища, да изгради 206 км нови магистрали, 7.1 км нови линии на метрото и 11 метростанции в София. С тези пари трябваше да се построи магистрала "Струма" към Гърция и магистрала "Марица" към Турция. Те щяха да осъвременят основните релсови пътища с национално, презгранично и европейско значение, а също и да отстранят критичните точки за речния транспорт по Дунав.

                    Това не е препоръка за продажба или покупка авторът не притежава акции от дружеството. Това е препоърка да се подготвите за големия ...
                    За да не си помисли нещо някой размислите ми не са препоръка за нищо освен за това да поумнявате, но

                    Коментар


                    • На коя дата ще имаме новите акции в кобоса?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от kung fu panda
                        Първоначално изпратено от Storm
                        Моста изгоре ... отиде и метрото при други.

                        "Доуш Иншаат ве Тиджарет" АД е фирмата, която е класирана на първо място от Столичната община за изграждането на втория метродиаметър в София.

                        "Фирмата предлага за 329 млн. лева да изгради участъка от пътен възел "Надежда" до бул. "Черни връх"", обяви на пресконференция днес столичният кмет Бойко Борисов.

                        От днес тече 10-дневният срок за обжалване на офертата на класирания на първо място кандидат от останалите участници в конкурса.

                        Ако след този срок няма възражения, ще се пристъпи към подписването на договора.

                        Срокът за изграждането на метродиаметъра е 45 месеца, а кметът се надява строителството му да завърши през 2012 година, стига работата да започне през есента.

                        Борисов обаче призна, че изграждането на метрото силно ще влоши и без това затруднения трафик в столицата, като единственият изход ще е употребата на обходни маршрути.

                        Той все пак се закани, че транспортните проблеми на столицата ще бъдат решени генерално до 2012-2013.

                        http://www.dnes.bg/article.php?id=54575


                        Май не е то4но тека, виж преди Моста с кой беше в консорциум за метрото, двете фирми са в добри отношения и мисля 4е изобщо не сме изгоряли )
                        Имаха съвместна фирма. И ? значи за теб, като не можем да вземем голяма поръчка, а се явяваме подизпълнител (може би, а може и не), то неуспеха е успех ???????

                        Браво за такова мислене !!! Браво !!!!

                        Коментар


                        • МОСТА ще има най-много работа от всички.
                          Навсякъде ще има работа за него.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Storm
                            Моста изгоре ... отиде и метрото при други.

                            "Доуш Иншаат ве Тиджарет" АД е фирмата, която е класирана на първо място от Столичната община за изграждането на втория метродиаметър в София.

                            "Фирмата предлага за 329 млн. лева да изгради участъка от пътен възел "Надежда" до бул. "Черни връх"", обяви на пресконференция днес столичният кмет Бойко Борисов.

                            От днес тече 10-дневният срок за обжалване на офертата на класирания на първо място кандидат от останалите участници в конкурса.

                            Ако след този срок няма възражения, ще се пристъпи към подписването на договора.

                            Срокът за изграждането на метродиаметъра е 45 месеца, а кметът се надява строителството му да завърши през 2012 година, стига работата да започне през есента.

                            Борисов обаче призна, че изграждането на метрото силно ще влоши и без това затруднения трафик в столицата, като единственият изход ще е употребата на обходни маршрути.

                            Той все пак се закани, че транспортните проблеми на столицата ще бъдат решени генерално до 2012-2013.

                            http://www.dnes.bg/article.php?id=54575


                            Май не е то4но тека, виж преди Моста с кой беше в консорциум за метрото, двете фирми са в добри отношения и мисля 4е изобщо не сме изгоряли )

                            Коментар


                            • Моста изгоре ... отиде и метрото при други.

                              "Доуш Иншаат ве Тиджарет" АД е фирмата, която е класирана на първо място от Столичната община за изграждането на втория метродиаметър в София.

                              "Фирмата предлага за 329 млн. лева да изгради участъка от пътен възел "Надежда" до бул. "Черни връх"", обяви на пресконференция днес столичният кмет Бойко Борисов.

                              От днес тече 10-дневният срок за обжалване на офертата на класирания на първо място кандидат от останалите участници в конкурса.

                              Ако след този срок няма възражения, ще се пристъпи към подписването на договора.

                              Срокът за изграждането на метродиаметъра е 45 месеца, а кметът се надява строителството му да завърши през 2012 година, стига работата да започне през есента.

                              Борисов обаче призна, че изграждането на метрото силно ще влоши и без това затруднения трафик в столицата, като единственият изход ще е употребата на обходни маршрути.

                              Той все пак се закани, че транспортните проблеми на столицата ще бъдат решени генерално до 2012-2013.

                              http://www.dnes.bg/article.php?id=54575

                              Коментар


                              • Че се ос.ахме пред онези спор няма... имаме си собствен стил и не му изневеряваме с години. Срамно е за претенциите с които тръгваме пред света. От 70 години насам България няма сериозни политически постижения с които да се гордее. Това с EU си беше подаяние заради географията.

                                Коментар

                                Working...
                                X