IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • А някой знае ли кой кой е в тия консорциуми?
    Life won't wait for you.

    Коментар


    • http://www.stroitelstvo.info/show.php?storyid=544105

      Тук добре се вижда кой е дал най-ниски цени.

      Някой знае ли кога ще се търгуват новите акции?

      Коментар


      • http://pazari.dnevnik.bg/show/index.php?storyid=545219
        “Preparation. Discipline. Patience. Decisiveness”

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ivan61
          Две фирми годни за АМ „Тракия”
          14 август 2008 / News.dir.bg
          Министерство на транспорта е направило опит да елиминира участието на български фирми в изграждането на първата от трите отсечки от магистрала „Тракия” чрез поставяне на ненужно високи условия.
          След разговори с Национална агенция „Пътна инфраструктура” са били договорени нови условия. Те предвиждат фирмите да имат построен поне 1 обект със стойност над 30 млн. лв. и да имат най-малко 200 млн. лева оборот от градеж и ремонт на подобни обекти за изминалите 2 години. "При тези изисквания влизат две големи български фирми – "Холдинг Пътища" с "Мостстрой" от една страна, и "Пътища – Пловдив" и "Трейс Груп", каза Бойков.
          Фонд "Републиканска пътна инфраструктура" обяви на 5 август дългоочаквания търг за изпълнител на доизграждането на магистрала "Тракия" (А1) Оризово - Бургас в участъка Нова Загора - Ямбол, наречен лот 3. Той започва от км 241+900 и стига до км 277+597 (съвпада с км 276+200 на лот 4). Дължината на отсечката е 35.697 км. До седмица се очаква и другата обществена поръчка - за лот 2 Стара Загора - Нова Загора.
          Лот 3 на автомагистралата започва от км 241+900 като продължение на лот 2 Стара Загора - Нова Загора с пътен възел полудетелина на път III-534 при км 242+366.40. Трасето на магистралата преминава през две области - Сливенска и Ямболска. За обслужване на прилежащите терени са предвидени необходимият брой селскостопански пресичания - 7 надлеза и 3 подлеза. Пресичанията с пътища от републиканската пътна мрежа са осъществени на две нива - 5 пътни надлеза и един пътен подлез. При км 264+908 се пресича железопътната линия София - Пловдив - Бургас в близост до гара Кермен (жп км 161+620). Лот 3 завършва при км 277+597, като при пресичането на магистралата с път II-53 (км 277+766) се предвижда несъвършен пътен възел, чието проектиране е предмет на лот 4 Ямбол - Карнобат. Тангенциалната връзка Сливен - София от пътния възел се използва като етапна връзка на разглеждания обект, насочваща движението по път II-53 Сливен - Ямбол.
          Процедурата е открита.
          Документи се купуват всеки работен ден до 1 октомври срещу 400 лева в сградата на пътния фонд. Офертите се предават до 11 часа на 2 октомври. Те ще бъдат отворени на същия ден от 12.30 часа. Предложенията са валидни 90 дни.
          Възложителят изисква участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя - втора група, за I категория обекти, при спазване разпоредбите на Закон за камарата на строителите и да представи удостоверение за извършване на дейността, за която кандидатства.
          Размерът на гаранцията за участие е 1.7 млн. лв. Гаранцията за изпълнение е 5% от стойността на обществената поръчка (без ДДС) и се представя от избрания за изпълнител при подписване на договора.
          Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато спечелилият участник е обединение/сдружение, то е длъжно при подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка да представи заверено копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение/сдружение.
          Във финансовите изисквания към кандидата е записано, че от отчета за приходите и разходите на участника трябва да е видно, че резултатът е положителен за последните 3 финансови години (2005, 2006 и 2007). Всяка фирма, заявила интерес към търга, трябва да докаже осигурено финансиране за не по-малко от 58 млн. лв. под формата на неотменима кредитна линия, гарантирана от банка.
          Фирмите участнички следва да докажат, че притежават собствена или наета асфалтова база на разстояние до 80 км от най-отдалечената точка на обекта с обща производителност по-голяма или равна на 160 тона на час, кариерно стопанство и асфалтополагаща техника.
          Оборотът от изпълнени строително-монтажни работи (ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти от клас магистрали, пътища I и II клас и летища (аерописти) за периода 2005, 2006 и 2007 г. да бъде не по-малко от 200 млн. лв. общо за трите години.
          Строителят трябва да е изпълнил поне един обект (ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) от клас магистрали, пътища I и II клас и летища (аерописти) със стойност над 30 млн. лв.
          Обектът трябва да бъде построен за 2 години.
          Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официалния вестник на Европейския съюз на 1 август 2008 г. с референтен №2008-081767.
          http://www.stroitelstvo.info/show.php?storyid=536077

          За мен критериите са дори леко занижени, предвид очакваната стойност на договорите и не целят елиминирането на български фирми. А и не звучи логично. Какъвто и натиск да е имало от страна на ЕС, принципна позиция е, че е недопустимо критериите да ограничават участието на големите БГ фирми. По-скоро няма да се строи точно с тези пари. Аз подкрепям.

          От друга страна, нищо не пречи на българско дружество да направи консорциум с голяма чужда фирма, която да покрие критериите, разбира се и за това си има правила, кой какво покрива самостоятелно, но ако не е водещ партньор при тези критерии влизат много БГ фирми, а при водещ всички големи.

          При всички положения, реално магистралата ще се строи от български фирми, нали

          Пожелавам успех на публично представените кандидати, а и икономическата логика предполага, че те ще са способни да дадат най-добрите оферти.

          Като данъкоплатец, моето желание е да стигам до морето за 3 часа, без да си рискувам живота. Да почват да ги стоят тези мизерни 100км че яко се оср..ме с тази магистрала.

          Коментар


          • Акция на седмицата – Мостстрой АД
            16.08.2008 10:45

            Коментар


            • Две фирми годни за АМ „Тракия”
              14 август 2008 / News.dir.bg
              Министерство на транспорта е направило опит да елиминира участието на български фирми в изграждането на първата от трите отсечки от магистрала „Тракия” чрез поставяне на ненужно високи условия.
              След разговори с Национална агенция „Пътна инфраструктура” са били договорени нови условия. Те предвиждат фирмите да имат построен поне 1 обект със стойност над 30 млн. лв. и да имат най-малко 200 млн. лева оборот от градеж и ремонт на подобни обекти за изминалите 2 години. "При тези изисквания влизат две големи български фирми – "Холдинг Пътища" с "Мостстрой" от една страна, и "Пътища – Пловдив" и "Трейс Груп", каза Бойков.

              Коментар


              • Вписано е увеличението на капитала в агенцията по вписванията.

                https://public.brra.bg/CheckUps/Veri...?uic=121207124

                Коментар


                • Може ли някой да ми каже къде мога да видя шестмесечния отчет на Мостстрой? Благодаря предварително!

                  Коментар


                  • Назначен е изпълнителен директор на агенция "Пътна инфраструктура"

                    Димитър Иванов е инженер по техническа кибернетика, от 2007 г. досега е изпълнителен директор на "Инжстрой София" ЕАД
                    08.08.2008

                    Министър-председателят Сергей Станишев назначи Димитър Иванов за изпълнителен директор на Национална агенция "Пътна инфраструктура" - новата структура, създадена след скандалите в пътния фонд в началото на годината.

                    Димитър Иванов е роден през 1953 г. Завършил е Висшия технически университет в гр. Илменау, Германия. Дипломиран инженер по техническа кибернетика.

                    Инж. Иванов има богат професионален опит. От 2007 г. досега е изпълнителен директор на "Инжстрой София" ЕАД. Преди това е бил член на Управителния съвет на "Промишлено строителство холдинг" ЕАД, представител на "Херман Кирхнер холдинг" за България, съветник на УС на концерна REWE, проект-мениджър на инвестиционната програма на "Билла България", проект мениджър по недвижими имоти и инвестиционната политика на "МЕТРО Интернешънъл" за България, ръководител на търговското бюро във Франкфурт на Майн, уточниха от правителствената информационна служба.

                    БГНЕС съобщи като се позова на справка във фирмения регистър "Дакси", че Иванов притежава 20% от собствеността на "Българска индустриална компания - Инком" и 6% от собствеността на "Мажик" ООД. Той е управител на първата фирма, която се занимава с производство на електронно-изчислителна техника.

                    Димитър Иванов е член и на Управителния съвет на Сдружение "Голф Клуб-Априлци".

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mapadona
                      А някой обърнал ли е внимание на следното оповестяване към шестмесечния отчет на Мостстрой :

                      №2.19 Споразумение за съвместно предприятие

                      През 2007 започна работа по договор между Пътни строежи Пловдив и Мостстрой по програма ФАР за строителство на път ІІ 80 / Е-80/ от Ново село до магистрала Марица. Стойността на частта за Мостстрой е 7 750 хил.лв.
                      Създадено е и Сдружение с Турската фирма Доуш Инсаат за участие в търг за строителство на МЕТРО СОФИЯ-РИНГ2-Надежда –Централна гара-Света Неделя-НДК.

                      Дали Моста няма да грабне някаква дебела част от тези НЯКОЛКО СТОТИН МИЛИОНА ?
                      Предполагам 4е скоро ще се разбере какво ще се случва )

                      Коментар


                      • А някой обърнал ли е внимание на следното оповестяване към шестмесечния отчет на Мостстрой :

                        №2.19 Споразумение за съвместно предприятие

                        През 2007 започна работа по договор между Пътни строежи Пловдив и Мостстрой по програма ФАР за строителство на път ІІ 80 / Е-80/ от Ново село до магистрала Марица. Стойността на частта за Мостстрой е 7 750 хил.лв.
                        Създадено е и Сдружение с Турската фирма Доуш Инсаат за участие в търг за строителство на МЕТРО СОФИЯ-РИНГ2-Надежда –Централна гара-Света Неделя-НДК.

                        Дали Моста няма да грабне някаква дебела част от тези НЯКОЛКО СТОТИН МИЛИОНА ?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Хайърсъзов
                          и на 36 е изгодно
                          ами купувай тогава сега всичко до 36 ))
                          Мнението ми не е препоръка!!!

                          Коментар


                          • и на 36 е изгодно

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Shemata
                              Изгодно ли е да се купува тук на 19 лв???
                              ... :P
                              Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

                              Коментар


                              • Изгодно ли е да се купува тук на 19 лв???
                                Мнението ми не е препоръка!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X