IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • 3. Машини и оборудване 7327 5865
    10. Други постъпления /плащания от оперативна дейност 7053 2202

    Коментар


    • приходите ъп 29%...

      Коментар


      • Загубата за полугодието намалява с близо 10%!
        Утре сме на 300лв.
        МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Джуст А Традер
          http://www.investor.bg/?cat=0&id=40229

          Брюксел ни реже за Дунав мост II

          в. Стандарт




          Съдбата на Дунав мост II става все по-неясна. Брюксел заобикаля България и Румъния с новата си философия за сближаване със съседите, които не членуват в ЕС. Това твърди Хервиг Новак, директор на секретариата за Паневропейския транспортен коридор № 4, който минава и през Румъния и България.

          Изявлението е направено в интервю за "Дойче веле". Според Новак старите десет транспортни коридора, ситуирани в Крит преди 13 години, вече имат конкуренция - т.нар. оси. Докато коридорите били замислени да облекчат транспортните връзки между отделните части на Европа, идеята на новите оси е друга: активна политика спрямо новите съседи, появили се след разширяването на ЕС - Русия, Украйна, Беларус, Молдова, Сърбия и Македония. Досегашното трасе на коридор № 4 например минаваше през Румъния и България. Новата ос обаче заобикаля Румъния и само отчасти минава през България. На коридор № 4 лежи и Дунав мост II, чието изграждане ще стане безпредметно, ако новата ос мине не през Румъния, а през Сърбия.
          Май, има някаква грешка

          До 15 септември избраните 5 компании от Европейската комисия трябва да подадат офертите си.
          В единия от тези консорциуми, заедно с френско участие и Главболгарстрой, участва и MOSTS.
          Предвидените пари за строеж на моста са 236млн.евро.

          Коментар


          • 31. 07. 2006 г.

            Описание на обекта на поръчката

            Инженеринг по изграждане на мост на мястото на съществуващ водосток на Републикански път III-1011 "Владимирово-Мадан" на км 6+320 с изготвяне и одобряване на технически проект, изпълнение на ново съоръжение , възстановяване на пътна настилка и прилежащи пътни елементи за въвеждане на пътя в нормална експлоатация и осигуряване на безопасни условия на движение.

            Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП или договаряне с покана по реда на НВМОП

            "Мостстрой" АД -София - 1517, ул. Бесарабия 114; "Мостстройенженеринг" ЕАД -София-1517, ул. Бесарабия 114; "Мостинженеринг" ООД - София-1612, бул. Цар Борис III 2

            Коментар


            • По пътя към морето и обратно ми направи впечатление, че доста от мостовете имат нужда от реконструкция. Чудя се само колко ли големи поръчки ще спечелят ХДПАТ и МОСТС през следващите години ?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Den
                Типично повторение на случая ХДПАТ, а именно силен ръст и след това леко понижение до следващата поръчка и/или отчет и нови 50/100% нагоре. Нека незабравяме накъде се целим, а именно Дунав мост - 2. Поздрави на инвестиралите
                http://www.investor.bg/?cat=0&id=40229

                Брюксел ни реже за Дунав мост II

                в. Стандарт




                Съдбата на Дунав мост II става все по-неясна. Брюксел заобикаля България и Румъния с новата си философия за сближаване със съседите, които не членуват в ЕС. Това твърди Хервиг Новак, директор на секретариата за Паневропейския транспортен коридор № 4, който минава и през Румъния и България.

                Изявлението е направено в интервю за "Дойче веле". Според Новак старите десет транспортни коридора, ситуирани в Крит преди 13 години, вече имат конкуренция - т.нар. оси. Докато коридорите били замислени да облекчат транспортните връзки между отделните части на Европа, идеята на новите оси е друга: активна политика спрямо новите съседи, появили се след разширяването на ЕС - Русия, Украйна, Беларус, Молдова, Сърбия и Македония. Досегашното трасе на коридор № 4 например минаваше през Румъния и България. Новата ос обаче заобикаля Румъния и само отчасти минава през България. На коридор № 4 лежи и Дунав мост II, чието изграждане ще стане безпредметно, ако новата ос мине не през Румъния, а през Сърбия.

                Коментар


                • Типично повторение на случая ХДПАТ, а именно силен ръст и след това леко понижение до следващата поръчка и/или отчет и нови 50/100% нагоре. Нека незабравяме накъде се целим, а именно Дунав мост - 2. Поздрави на инвестиралите

                  Коментар


                  • лошото на балоните е че рано или късно се пръсват
                    други пък започват едно бавно, но дълго и продължително споружване
                    Реалните цени тук са двуцифрени числа!

                    Коментар


                    • споко,скоро под мостовете ще зашумят не реки,а кинти...кой каквото ще да приказва,тук големите не излизат,а тепърва ще влизат- защото пътя е ясен.

                      Коментар


                      • че и 170...
                        що така..
                        Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

                        Коментар


                        • Нещо се умълчахме? Започва голямото слизане първо на 180...

                          Коментар


                          • Е.Т. go home...
                            Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

                            Коментар


                            • След Пътищата идват и мостовете
                              А и влиянието в двете е подкрепено от... властимащите

                              Коментар


                              • абе май не се крепи...
                                Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

                                Коментар

                                Working...
                                X