Абе, вече минаха около 5000 бр. от МОСТС на тези нива, така че всеки да си прави СМЕТКАТА............ :-))
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мостстрой АД (5MY / MOSTS)
Collapse
X
-
Концесии
Правителството не е направило почти никакви промени в договора, подписан през 2005 г.. с българо-португалския консорциум, избран за концесионер на автомагистрала Тракия от кабинета на Симеон Сакскобургготски. Според източници на вестника в момента управляващите се опитват да препотвърдят държавните гаранции, поети при предишния договор, но под скрита форма. Това обаче ще донесе огромни загуби на страната, твърдят експерти. Според тях само от въвеждането тол-системата, която според европейските изисквания ще се наложи да бъде премахната след няколко години, ще загубим над 100 млн.. EUR.
Източник: Пари
Коментар
-
Не мога да разбера, защо правителството не се финансира от ЕИБ за останалата част от магистрала "Тракия", а се занимавяа с разни португалци- "лапачи". :-)) Също така в ПФ има достатъчно средства за да се завъртятят в строителството на магистралата и КОНЦЕСИИТЕ да се дадат на БЪЛГАРСКИ ФИРМИ. :-)) ИЗБЕРИ БЪЛГАРСКОТО ! ;-)
Коментар
-
Концесии
Българският евродепутат от ДСБ Константин Димитров внесе официално питане към Европейската комисия (ЕК) и в частност до еврокомисаря по транспорта Жак Баро за концесията на автомагистрала Тракия, съобщи в сряда Портал Европа. Димитров, който е член и на групата на ЕНП – ЕД в Европарламента, настоява за отговор на въпроса дали ЕК споделя становището, че концесионният договор, сключен през март 2005 година с португалско-българското дружество Магистрала Тракия без търг или конкурс е в разрез с договора за присъединяване на България – глава трета Транспорт.
Източник: Медия Пул
Коментар
-
Истината е, че и моя милост не пращя от смелост, всички си треперем за паричките, но става въпрос все пак за двете основни категории – инвеститори и спекуланти. Моста си е чиста спекула. Тая сутрин зърнах двете си последни изречения на репликата - “уважавай ме мен, сиреч...” Малко позьорско се е получило. Радвам се, че си човек с ведър характер и не си го приел накриво. Трябва и малко майтапи да има на тоя скучен форум, от месец на месец все по-скучен става. Колкото повече печелим, повече скука.
Коментар
-
Расо, или Пацото, добре казано :P
аз съм инвеститор, и да точно така, страхливстрахливо инвеститорче на нашата измислена борса! [а тази тема никъде не пише че е само за надървени "спекуланти", като гледам има и трезви] ама страхливи са и ония парички дето се изсипват като цяло в борсичката ни и като се обърне вълната покрай която куцо и сакато, "инвеститоре и спекуланте", отчита че са много умни и способни, ще видим много от надървените да се почесват и да се питат "е сеа що стана така" и да се връщат към предишните си професии,
ама то за всеки влак си има пътници, нали тъй...е лошо ако влака ти кара по изгорелия мост, хаха
айде, веселба да става на моста"the trend is your friend until the end..."
Коментар
-
Първоначално изпратено от РАСОТОЛонгиновски, миризмите на изгоряло са задушливи, тук такова нещо няма. Подпалил се е единствено панталона ти /отзад/. По-точно продължението на атлетическия ти гръб /надолу/. По точно гори оня ореол, дето е около задните ти бузи /някой предпочитат да носят ореола на главата си/.
Научи се да уважаваш истинските спекуланти. За спекулата е нужна смелост.
Това Е препоръка за пристойно поведение!МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Коментар
-
www.mediapool.bg
Сдружение на “Мострой” дава най-ниска цена за ремонт на Дупница - Кулата
28 Февруари 2007
Българското сдружение “Мостстрой-Пътприбор” предложи най-ниска цена от 269 186 евро за ремонт на европейски път 79 от Дупница до Кулата, съобщиха в сряда от Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ).
Три оферти бяха отворени днес в министерството. Най-висока цена за ремонта на 96-те километра оферира австрийската фирма “Щрабаг” - 459 257 евро. Обединението “Мостремонт-97/ Актавис“ предложи цена от 352 669 евро. Всички оферти са без включен ДДС.
Проектът се финансира от предприсъединителната програма ФАР-Трансгранично сътрудничество, а максималният му бюджет е 300 хил.евро без ДДС.
Коментар
-
Лонгиновски, миризмите на изгоряло са задушливи, тук такова нещо няма. Подпалил се е единствено панталона ти /отзад/. По-точно продължението на атлетическия ти гръб /надолу/. По точно гори оня ореол, дето е около задните ти бузи /някой предпочитат да носят ореола на главата си/.
Научи се да уважаваш истинските спекуланти. За спекулата е нужна смелост.
Коментар
Коментар