IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Абе, вече минаха около 5000 бр. от МОСТС на тези нива, така че всеки да си прави СМЕТКАТА............ :-))

    Коментар


    • Съни, аз съм се убедил от моя скромен опит, че акции от дадено дружество се купуват, когато всички "плачат", защото построят ли се мостове от Майстора МОСТС, няма ЕВТИНО! :-)))

      Коментар


      • предполагам, че този който ще строи с мостчетата)))
        другия, нека си царува

        Коментар


        • Първоначално изпратено от windp1
          нищо не правят мръсните комунисти,симеон досега щеше да я построи,а сега се трепем като мухи по пътишата-срамота, ПЕТОЛЪЧКАТА-СТАРА ЗАГОРА е наи-натоварения участък защо остана последен,кво се мотаят още мръсниците
          Кой Симеон е щял да я построи???

          Коментар


          • Абе, тук едни стабилни приходи в което не се съмнявам и се истрелваме. :-)) Всичко тече, всичко се променя, така ще стане и с картината в отчета на МОСТС през настоящата година, търпение друзя, защото търпението е злато ! ;-)

            Коментар


            • нищо не правят мръсните комунисти,симеон досега щеше да я построи,а сега се трепем като мухи по пътишата-срамота, ПЕТОЛЪЧКАТА-СТАРА ЗАГОРА е наи-натоварения участък защо остана последен,кво се мотаят още мръсниците

              Коментар


              • Концесии

                Правителството не е направило почти никакви промени в договора, подписан през 2005 г.. с българо-португалския консорциум, избран за концесионер на автомагистрала Тракия от кабинета на Симеон Сакскобургготски. Според източници на вестника в момента управляващите се опитват да препотвърдят държавните гаранции, поети при предишния договор, но под скрита форма. Това обаче ще донесе огромни загуби на страната, твърдят експерти. Според тях само от въвеждането тол-системата, която според европейските изисквания ще се наложи да бъде премахната след няколко години, ще загубим над 100 млн.. EUR.

                Източник: Пари

                Коментар


                • Не мога да разбера, защо правителството не се финансира от ЕИБ за останалата част от магистрала "Тракия", а се занимавяа с разни португалци- "лапачи". :-)) Също така в ПФ има достатъчно средства за да се завъртятят в строителството на магистралата и КОНЦЕСИИТЕ да се дадат на БЪЛГАРСКИ ФИРМИ. :-)) ИЗБЕРИ БЪЛГАРСКОТО ! ;-)

                  Коментар


                  • Концесии

                    Българският евродепутат от ДСБ Константин Димитров внесе официално питане към Европейската комисия (ЕК) и в частност до еврокомисаря по транспорта Жак Баро за концесията на автомагистрала Тракия, съобщи в сряда Портал Европа. Димитров, който е член и на групата на ЕНП – ЕД в Европарламента, настоява за отговор на въпроса дали ЕК споделя становището, че концесионният договор, сключен през март 2005 година с португалско-българското дружество Магистрала Тракия без търг или конкурс е в разрез с договора за присъединяване на България – глава трета Транспорт.

                    Източник: Медия Пул

                    Коментар


                    • Истината е, че и моя милост не пращя от смелост, всички си треперем за паричките, но става въпрос все пак за двете основни категории – инвеститори и спекуланти. Моста си е чиста спекула. Тая сутрин зърнах двете си последни изречения на репликата - “уважавай ме мен, сиреч...” Малко позьорско се е получило. Радвам се, че си човек с ведър характер и не си го приел накриво. Трябва и малко майтапи да има на тоя скучен форум, от месец на месец все по-скучен става. Колкото повече печелим, повече скука.

                      Коментар


                      • Расо, или Пацото, добре казано :P
                        аз съм инвеститор, и да точно така, страхлив страхливо инвеститорче на нашата измислена борса! [а тази тема никъде не пише че е само за надървени "спекуланти", като гледам има и трезви] ама страхливи са и ония парички дето се изсипват като цяло в борсичката ни и като се обърне вълната покрай която куцо и сакато, "инвеститоре и спекуланте", отчита че са много умни и способни, ще видим много от надървените да се почесват и да се питат "е сеа що стана така" и да се връщат към предишните си професии,

                        ама то за всеки влак си има пътници, нали тъй...е лошо ако влака ти кара по изгорелия мост, хаха

                        айде, веселба да става на моста
                        "the trend is your friend until the end..."

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от РАСОТО
                          Лонгиновски, миризмите на изгоряло са задушливи, тук такова нещо няма. Подпалил се е единствено панталона ти /отзад/. По-точно продължението на атлетическия ти гръб /надолу/. По точно гори оня ореол, дето е около задните ти бузи /някой предпочитат да носят ореола на главата си/.
                          Научи се да уважаваш истинските спекуланти. За спекулата е нужна смелост.
                          Расо, не ти ли се струва, че се изказваш доста обидно? Смелост може и да имаш ама възпитание е видно, че ти липсва! И преди да искаш другите да те уважават направи всичко възможно за да си заслужиш уважението!

                          Това Е препоръка за пристойно поведение!
                          МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА

                          Коментар


                          • Dam, i az vidqh tova.. samo ostava nqkoi po-prosveten da kaje dali tova e dobra novina ili ne..
                            Estestveno dobre e 4e pe4elqt proekt no dali mogat da go izpulnqt uspe6no pri tazi cena i da sa na pe4alba...

                            Коментар


                            • www.mediapool.bg

                              Сдружение на “Мострой” дава най-ниска цена за ремонт на Дупница - Кулата
                              28 Февруари 2007




                              Българското сдружение “Мостстрой-Пътприбор” предложи най-ниска цена от 269 186 евро за ремонт на европейски път 79 от Дупница до Кулата, съобщиха в сряда от Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ).

                              Три оферти бяха отворени днес в министерството. Най-висока цена за ремонта на 96-те километра оферира австрийската фирма “Щрабаг” - 459 257 евро. Обединението “Мостремонт-97/ Актавис“ предложи цена от 352 669 евро. Всички оферти са без включен ДДС.

                              Проектът се финансира от предприсъединителната програма ФАР-Трансгранично сътрудничество, а максималният му бюджет е 300 хил.евро без ДДС.

                              Коментар


                              • Лонгиновски, миризмите на изгоряло са задушливи, тук такова нещо няма. Подпалил се е единствено панталона ти /отзад/. По-точно продължението на атлетическия ти гръб /надолу/. По точно гори оня ореол, дето е около задните ти бузи /някой предпочитат да носят ореола на главата си/.
                                Научи се да уважаваш истинските спекуланти. За спекулата е нужна смелост.

                                Коментар

                                Working...
                                X