IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Болерон АД (BLR1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от БОНВИВАН1 Разгледай мнение

    Ами смени си застрахователният брокер. Няма да споменавам моя за да не правя реклама, но съм много доволен. Деноношно обслужване ( проверено) При щета веднага те съветват какво да правиш. Не се занимам със застрахователи и огледи. Карам колата при тях, те си имат момче, което снима и завежда щетата. От там нямам никакви грижи. Всичко е електрооно на имейла. Само избирам довереният сервиз или давам банкова сметка за да ми преведът парите.
    Ако си при нормален застраховател, аз не знам какво ще ми е на мен различното дали ще ходя до офиса на Пенчо на оглед или до ДЗИ за оглед. Да обясяват колегите дето са при големите брокери с големия пазарен дял.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение

      SDI и I&G държаха огромната част от пазара, малко ме съмнва, че звънят хората на момиченцата в мола да ги питат, който застрахова през тях да каже. Аз съм през друг брокер, ама като имам щета отивам в офиса на ДЗИ за огледи и действам. Брокарите ми звънят седмица преди да ми изтекат полиците, за да ми напомнят, че изтичат.
      Ами смени си застрахователният брокер. Няма да споменавам моя за да не правя реклама, но съм много доволен. Деноношно обслужване ( проверено) При щета веднага те съветват какво да правиш. Не се занимам със застрахователи и огледи. Карам колата при тях, те си имат момче, което снима и завежда щетата. От там нямам никакви грижи. Всичко е електрооно на имейла. Само избирам довереният сервиз или давам банкова сметка за да ми преведът парите.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от vachkov.tg Разгледай мнение

        Във всичко. При щета се обаждаш на брокера и му казваш какво е станало. Той трябва да каже как да се процедира - действия, които да се предприемат, документи, които да се набавят или попълнят, да помага при попълване на документи, срокове които трябва да се спазват и др. действия до приключване на щетата.
        SDI и I&G държаха огромната част от пазара, малко ме съмнва, че звънят хората на момиченцата в мола да ги питат, който застрахова през тях да каже. Аз съм през друг брокер, ама като имам щета отивам в офиса на ДЗИ за огледи и действам. Брокарите ми звънят седмица преди да ми изтекат полиците, за да ми напомнят, че изтичат.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Slg Разгледай мнение

          Приемам и аз не съм запознат. Но в какво се изразява съдействието?
          Във всичко. При щета се обаждаш на брокера и му казваш какво е станало. Той трябва да каже как да се процедира - действия, които да се предприемат, документи, които да се набавят или попълнят, да помага при попълване на документи, срокове които трябва да се спазват и др. действия до приключване на щетата.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение

            "Всичко" е малко хиперболизирано обобщение, импулс не е долу, смарт органик не е долу, вероятно има и други, не знам всички хартишки на бийма, но явно не "всичко" е долу.
            за мен синкарса например е неиновативна компания спрямо тази.
            Различни инвеститори, различни виждания. Друг пример - при старта на биодит пак не виждах нищо иновативно и нямам купена и 1 хартишка там.
            технически си прав, но тези двете не ги броя. едното има толкова нисък флоут че яни може да направи скуизаут и мистериозно се вдигна до един косъм над цената на ипо-то точно преди да набират още пари. другото е прокси за един еднорог с ниска ликвидност, който постоянно го рекламират в медиите и е завъдил толкова много сектанти, че даже се опитват да зарибяват в бг мама (тонка, ти ли си бе пич?)
            https://www.bg-mamma.com/?topic=1522792.msg47534484

            впрочем и болерон се опитваха да го пробутат пак в същия форум
            https://www.bg-mamma.com/?topic=1522792.msg47591505
            destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

            Коментар



            • Не успяха да привлекат колкото търсеха, но нека това да ги мотивира да бачкат яко и да имат добри резултати от оперативна дейност.
              Онлайн застраховането тепърва ще се развива в България и има много хляб в него. Има и конкуренция, но ако се работи здраво ще стане.
              Успех им пожелавам.
              това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Slg Разгледай мнение

                Приемам и аз не съм запознат. Но в какво се изразява съдействието?
                Ако се потрошиш и имаш застраховка трайна или временна нетрудоспособност това се доказва с документи. Ходи се по лекари. Брокерът знае какви са и кога да се подадат. В противен случай се луташ в бюрокрацията на застрахователя и се губи маса време и нерви.
                Разбира се има и брокери, които отказват съдействие, както при мен когато детето си счупи ръката в училище и сам трябваше да ходя до Дженерали за училищната застраховка.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от vachkov.tg Разгледай мнение

                  Съгласно Кодекса на застраховане при щета застрахователния брокер, който е сключил полицата трябва да му съдейства за ликвидацията на щетата. Това трябва да стане безплатно, а не срещу 20 ти лева на ръка, защото брокерът вече е взел комисионна. Ликвидацията на щети е едно от предимството да ползваш брокер. Едно е щетата да си я заведеш сам, други чрез брокер, защото той има опит как става това. Проблемът е че повечето хора не го знаят, а много брокери не го обявяват.
                  Приемам и аз не съм запознат. Но в какво се изразява съдействието?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Slg Разгледай мнение

                    Като си чукнеш колата на SDI ли звъниш или на застрахователя, към който си застанхован?
                    Съгласно Кодекса на застраховане при щета застрахователния брокер, който е сключил полицата трябва да му съдейства за ликвидацията на щетата. Това трябва да стане безплатно, а не срещу 20 ти лева на ръка, защото брокерът вече е взел комисионна. Ликвидацията на щети е едно от предимството да ползваш брокер. Едно е щетата да си я заведеш сам, други чрез брокер, защото той има опит как става това. Проблемът е че повечето хора не го знаят, а много брокери не го обявяват.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от RInvestor Разгледай мнение

                      Какви комисиони се връщат към клиента??
                      Банките си имат дял, но нямат толкова развит онлайн дистрибуционен канал.
                      На мен ми е по-интересно какво се случва когато има щета. Клиентът почва да звъни за застрахователните компании? Болерон като брокер съдейства ли нещо, както би трябвало? Защото това означава реални хора да обслужват клиентите.
                      Като си чукнеш колата на SDI ли звъниш или на застрахователя, към който си застанхован?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от fortiss. Разгледай мнение
                        Трябва да решат казусите:
                        1.Връщането на част от комисионните към клиента.
                        2.Конкуренцията с банковите групи.
                        Какви комисиони се връщат към клиента??
                        Банките си имат дял, но нямат толкова развит онлайн дистрибуционен канал.
                        На мен ми е по-интересно какво се случва когато има щета. Клиентът почва да звъни за застрахователните компании? Болерон като брокер съдейства ли нещо, както би трябвало? Защото това означава реални хора да обслужват клиентите.

                        Коментар


                        • Трябва да решат казусите:
                          1.Връщането на част от комисионните към клиента.
                          2.Конкуренцията с банковите групи.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                            айде специално за теб. импето помниш ли го? занимаваше се със застраховане и ми е обяснявал как не става онлайн, а бая го биваше. като им гледаш финансите на Болерон си е напълно прав - имат някакви смешни 100к приходи на тримесечие. но еднорог щели да стават. човееек, импето сигурно прави по-висок приход от цялата им компания
                            къде се загуби този човек?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                              защо гласуваш доверие? с какво са го заслужили? и защо се заиграваш с бийм като всичко там е надолу?
                              "Всичко" е малко хиперболизирано обобщение, импулс не е долу, смарт органик не е долу, вероятно има и други, не знам всички хартишки на бийма, но явно не "всичко" е долу.
                              за мен синкарса например е неиновативна компания спрямо тази.
                              Различни инвеститори, различни виждания. Друг пример - при старта на биодит пак не виждах нищо иновативно и нямам купена и 1 хартишка там.
                              Last edited by precakanoto; 15.02.2024, 21:29.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение
                                Записах прилично количество акции. Цената много ми харесва! Гласувам доверие на този екип и на доказалите се професионалисти, които ги извеждат на БФБ. Времето ще покаже дали съм постъпил правилно.
                                Успех на умните, предприемчиви и смели играчи, гърч за хейтъри, кибици и под асмата гладни лисици!
                                защо гласуваш доверие? с какво са го заслужили? и защо се заиграваш с бийм като всичко там е надолу?
                                destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                                Коментар

                                Working...
                                X