Между другото на Прокопиев му се ще да пропадне всичко и да чака следващото правителство.Ама дали ще го огрее.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от blah blahТази вечер ми се присъни един череп с ореол около главата, който ме погледна с ококорени очни ябълки, въздъхна и ми рече със спокоен и мъдър тон:
"Нареди се на ниското. Подаръци ще има за всички от сърце."Life won't wait for you.
Коментар
-
Първоначално изпратено от TradanzaПървоначално изпратено от B.GrahamМи утре ще видиме.Не остана многоLife won't wait for you.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ПепиАбе вие веднага гледате през черните очила,
търгът е СПОРЕД ЗАКОНА в BG,
така се правят търгове спрямо българското законодателство,
като се промени закона, ще се говори за новите правила,
но засега е такъв!;-))
Да не искате търга да се провежда извън законите в БГ и да ги обвинят в беззаконие!:-))
Айде свалете черните очила и по реалистично гледайте,
парите са от бюджета и всичко е по правилата, които важат до момента!
налЕ ?? :-))
Д . Иванов накрая е казал:
Все пак към днешна дата утрешният търг ще се проведе, каза Димитър Иванов.
Коментар
-
Абе вие веднага гледате през черните очила,
търгът е СПОРЕД ЗАКОНА в BG,
така се правят търгове спрямо българското законодателство,
като се промени закона, ще се говори за новите правила,
но засега е такъв!;-))
Да не искате търга да се провежда извън законите в БГ и да ги обвинят в беззаконие!:-))
Айде свалете черните очила и по реалистично гледайте,
парите са от бюджета и всичко е по правилата, които важат до момента!
налЕ ?? :-))
Д . Иванов накрая е казал:
Все пак към днешна дата утрешният търг ще се проведе, каза Димитър Иванов.
Коментар
-
Първоначално изпратено от blah blahПървоначално изпратено от BullyИзточник - дневник
"Двата търга за строителството на магистрала "Тракия", които са насрочени за 2 и 12 октомври може и да се провалят. Причината е, че процедурите са по българските, а не по европейските правила. Това стана ясно от изказванията на изпълнителния директор на Националната агенция "Пътна инфраструктура" Димитър Иванов и председателят на надзорния съвет на организацията Иван Атанасов. Ако прицедурите се провалят, това ще бъде второ фиаско за магистралата, която се строи още от миналия век, след концесията с българо-португалския консорциум.
Според обявената процедура е предвидено пликовете с офертите и тези с цената да не се отворят в един ден. Европейските изисквания обаче са двата плика да се отворят заедно. "И аз бях учуден защо процедурата е такава и зададох същия въпрос като вас, но ми беше отговорено, че процедурите се правят по българските закони", каза Иванов. Той обясни, че това е заварена ситуация. Търговете са започнали преди назначаването му и са съобразени с изискванията по Закона за обществените поръчки. Законодателят е този, който трябва да приведе закона според европейските изисквания, каза Иванов. Единствената възможност, която имала агенцията в конкретната ситуация е да назначи вътрешен одит и това е направено, допълни Иван Атанасов. Контрольорите проверяват дали всичко е наред с тръжната документация и ще вземат отношение по питанията на фирмите, които имат намерение да участват. Въз основа на констатациите от одита ще вземем решение дали всичко с процедурата е наред и тя може да продължи или търговете ще се прекратиат и ще се обяват нови, каза Атанасов.
Все пак към днешна дата утрешният търг ще се проведе, каза Димитър Иванов.
Не стана ясно как може пътните проекти, чието финансиране е по програма "Транзитни пътища", търговете за тях да се провеждат по европейските правила, а тези които ще се строят с пари от бюджета по българските. По тази програма пликовете с офертите и цената се отварят едновременно. От дадените обяснения излиза, че процедурите по "Транзитни пътища" не отговарят на българския Закон за обществените поръчки и би следвало тогава да не са законни.
През лятото Европейския съюз ни спря парите за пътища поради съмнения за злоупотреби, измами и конфликт на интереси в пътния фонд. Не стана ясно как ще убедим Европа, че нещата се променят след като търговете продължават да се провеждат по старите правила, а Законът за обществените поръчки все още не е променен.
Интересът към строителството на магистрала "Тракия" е голям - 28 чужди и български компании са закупили книжа за участие в т.нар. лот 3 (отсечката от Нова Загора до Ямбол)."
Коментар
-
Първоначално изпратено от BullyИзточник - дневник
"Двата търга за строителството на магистрала "Тракия", които са насрочени за 2 и 12 октомври може и да се провалят. Причината е, че процедурите са по българските, а не по европейските правила. Това стана ясно от изказванията на изпълнителния директор на Националната агенция "Пътна инфраструктура" Димитър Иванов и председателят на надзорния съвет на организацията Иван Атанасов. Ако прицедурите се провалят, това ще бъде второ фиаско за магистралата, която се строи още от миналия век, след концесията с българо-португалския консорциум.
Според обявената процедура е предвидено пликовете с офертите и тези с цената да не се отворят в един ден. Европейските изисквания обаче са двата плика да се отворят заедно. "И аз бях учуден защо процедурата е такава и зададох същия въпрос като вас, но ми беше отговорено, че процедурите се правят по българските закони", каза Иванов. Той обясни, че това е заварена ситуация. Търговете са започнали преди назначаването му и са съобразени с изискванията по Закона за обществените поръчки. Законодателят е този, който трябва да приведе закона според европейските изисквания, каза Иванов. Единствената възможност, която имала агенцията в конкретната ситуация е да назначи вътрешен одит и това е направено, допълни Иван Атанасов. Контрольорите проверяват дали всичко е наред с тръжната документация и ще вземат отношение по питанията на фирмите, които имат намерение да участват. Въз основа на констатациите от одита ще вземем решение дали всичко с процедурата е наред и тя може да продължи или търговете ще се прекратиат и ще се обяват нови, каза Атанасов.
Все пак към днешна дата утрешният търг ще се проведе, каза Димитър Иванов.
Не стана ясно как може пътните проекти, чието финансиране е по програма "Транзитни пътища", търговете за тях да се провеждат по европейските правила, а тези които ще се строят с пари от бюджета по българските. По тази програма пликовете с офертите и цената се отварят едновременно. От дадените обяснения излиза, че процедурите по "Транзитни пътища" не отговарят на българския Закон за обществените поръчки и би следвало тогава да не са законни.
През лятото Европейския съюз ни спря парите за пътища поради съмнения за злоупотреби, измами и конфликт на интереси в пътния фонд. Не стана ясно как ще убедим Европа, че нещата се променят след като търговете продължават да се провеждат по старите правила, а Законът за обществените поръчки все още не е променен.
Интересът към строителството на магистрала "Тракия" е голям - 28 чужди и български компании са закупили книжа за участие в т.нар. лот 3 (отсечката от Нова Загора до Ямбол)."
Коментар
Коментар