IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • По никакъв начин не сравнявайте Мостстрой Ад с Холдинг Пътища Ад.

    Мостстрой Ад още през 2009-та излезна на много голяма загуба спрямо активите си защото намали работата си наполовина.

    Холдинг Пътища Ад не е излизал на загуба от години нито при неконсолидирания нито при консолидирания баланс. Намалил е работата си но при този бизнес една година може да има по малко работа другата много повече.

    Когато видите Холдинг Пътища Ад на загуба и то потвърдена само тогава може да се говори за каквато и да било нестабилност при това дружество.

    Не забравяйте, че Холдинг Пътища Ад парадира, че има най-много пътностроителна техника. Мостстрой Ад имаше техника на изплащане и заради загубата която показа за 2009 остана без техника а от там се стигна до това други да му довършват работата по вече сключени договори.
    Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

    Коментар


    • Изобщо някой дава ли си сметка, че цялата капитализация на Холдинг Пътища Ад в момента е 16 милиона.

      Днес се обяви вече потвърдено а не подмятания на приказки както досега, че 13 милиона горе долу колкото цялата капитализация на Холдинга ще бъдат печалба за сдружението с водещ партньор Холдинг Пътища Ад.

      Аз няма да си продам акциите нито сега нито на 1 лев. Тук трябва да се предложи цена най-малко 1.50 лв особено след като се обяви, че Божков си е продал неговите акции на 1 лев, че аз да не съм по долу от Божков да ги продам на по-малко. А откакто Божков продаде настъпиха две големи събития едното е, че дъщерното та дори и с намален капитал е класирано на първо място за лот 2 на магистрала Марица а второто е, че най-малко 10 милиона разходи по строителството на лот 4 на магистрала Тракия вече отиват приход за сдружението с водещ партньор Холдинг Пътища Ад.

      Как може купувача на акциите на Божков да смята, че Холдинг Пътища Ад е стабилен и да си купува от него 10% а аз пък да не смятам, че е. Много се съмнявам собственика на Маккап Ад ей така да си хвърля парите ако не е сигурен в стабилността на дружеството.

      И ако Маккап Ад е сигурен в стабилността на дружеството то и аз съм сигурен в стабилността на дружеството.

      Събитията около Мостстрой Ад изплашиха хората и не смеят да купуват като цяло. Събитията около намаляването на дяловете в три ключови дружества на Холдинг Пътища Ад също се отразиха на хората и не смеят да купуват като цяло.

      Позицията седи на тази смешна цена само, защото хората ги е страх и какво от това, че Маккап има 10% да не би случайно основните 2 акционера да са се променили. Щом Маккап Ад купи на 1 лев и това беше преди новините за оскъпяването на лот 4 на Тракия и преди спечелването на лот 2 на Марица аз бих казал, че цената сега реално е около 1.50лв

      И какво от това, че позицията е на 50ст да не би случайно да тръгна да си продам акциите ей сега тичам

      Желая ви успех съакционери.
      Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
        В България по принцип се пише срещу всичко и всички но не защото някои плаща за това а поради манталитета на хората.

        В случая с ХД Пътища обаче поради редица действия на мажоритаря, прецакващи миноритарите, негативните писания имат добър фундамент ........
        Е тук всичко свърши преди доста време... и без манталитета на хората...
        Мнението не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа.

        Коментар


        • Въпрос решен.

          http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=963550

          14.07.11 Агроведомството отводнява блата по трасето на “Тракия”

          Неочакван подход за отводняване на мочурищата по трасето на Лот 4 от магистрала “Тракия” (Ямбол - Карнобат) избра правителството. Дейностите ще бъдат възложени от земеделското министерство, на което се предоставят целево 13,104 млн. лв., реши Министерският съвет.

          Така няма да се налага договорът със строителите на отсечката да бъде анексиран. В началото на юли от “Синята коалиция” заявиха, че заради блатата по трасето строителството на “Тракия” в този участък ще бъде оскъпено с 30-50 млн. лв. Членът на УС на пътната агенция Лазар Лазаров обаче декларира, че оскъпяването ще е под 15 млн. лв. и то няма да бъде възлагано директно на строителя - консорциум от фирми с водещ партньор “Холдинг Пътища”.

          Очакваше се пътната агенция да обяви търг за отводняването тази седмица. С новото решение отговорността е прехвърлена на земеделското министерство. За справянето с проблема ще се извърши корекция на Азмак дере и на р. Мочурица, на която ще се изгради и отводнителна помпена станция. Това ще осигури стабилна основа за магистралата, пише в мотивите на правителството.


          Не забравяйте, че Холдинг Пътища Ад е водещия партньор по лот 4 на магистрала Тракия а не останалите няколко фирми като Мостстрой Ад. Понастоящем дела на Мостстрой Ад от 5% по договора е поет като работа от консорциума заради договор за споделена отговорност. През миналата година Иван Иванов представляващ сдружението заяви, че разходите ще са за сметка на Холдинга сега тези разходи от 13 милиона ще са печалба за консорциума от фирми с водещ партньор Холдинг Пътища Ад.
          Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Три без коз Разгледай мнение
            Вулканът ще изригва ли.
            Вдигам на всичко коз.
            Vabo, гледай да запишеш висшето че ще осъмнеш валат. !!! ))
            Патоците ги остави да си влязат и наместят в категорията "чиста акция". Пази им се мястото там. Проф. Каро знае защо. ))) Още една причина да си запишеш висшето - да се запознаеш и разговаряш с някой професор от ранга на Каро, да научиш за иновационните възможности включително и на бфб ))
            Не е препоръка

            Коментар


            • В България по принцип се пише срещу всичко и всички но не защото някои плаща за това а поради манталитета на хората.

              В случая с ХД Пътища обаче поради редица действия на мажоритаря, прецакващи миноритарите, негативните писания имат добър фундамент ........
              Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

              Коментар


              • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
                Бе то и аз имам макар не много , ама от дядо знам че безпочвения оптимизъм и мерака умират последни.
                Пък аз, че платените драскачи, генератори на трафик постигат обратен ефект за плащачите от съответния сайт.

                Коментар


                • Бе то и аз имам макар не много , ама от дядо знам че безпочвения оптимизъм и мерака умират последни.
                  Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от kefal Разгледай мнение
                    Добрите резултати си казват думата.
                    Това ми хареса
                    имам

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Три без коз Разгледай мнение
                      Вулканът ще изригва ли.
                      Вдигам на всичко коз.
                      Ето най-после да се види потенциала на акцията, +5% от раз.
                      Добрите резултати си казват думата.

                      Коментар


                      • Вулканът ще изригва ли.
                        Вдигам на всичко коз.

                        Коментар


                        • Колко стана вече патката? Има ли цена или ги подаряват Не е препоръка
                          Я всегда буду твоим поводом напиться.

                          Коментар


                          • Сините питат кой ще плати за откритите подпочвени води на ЛОТ 4

                            http://www.dnes.bg/obshtestvo/2011/0...trakiia.123344

                            СДС: До 50 млн. лв. може да се оскъпи "Тракия"

                            От СДС решиха да сменят темата за АЕЦ "Белене" и се захванаха с АМ "Тракия".

                            На пресконференция в парламента синият лидер Мартин Димитров заяви, че в централата на партията са получили сигнали за "почви, които са нестабилни и изискват допълнително укрепване" в ЛОТ 4 от магистралата.

                            Димитров обясни, че по техни данни това можело да забави и оскъпи строежа на магистралата с 30 и 50 млн. лв.
                            Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                            Коментар


                            • Новини от РУСЕ, бул. България

                              http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3940631

                              Плевнелиев: Има нужда от ясни договори между държавата и строителните компании

                              Държавата трябва най-после да направи ясни типизирани договори, особено със строителните компании. По този начин фирмите трябва да се научат, че трябва да спазват договорите. В противен случай споровете ще се решават в съда. Това каза в Русе министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев, предаде кореспондентът на БГНЕС в града. Министър Плевнелиев бе в града, за да постави първата тухла от строежа на нова фабрика в шивашкия бранш с инвестиция от 10 млн.лв. "Строителните фирми в България трябва да знаят, че ние очакваме от тях да спазват договорите. Когато ги спазват, ще бъдем коректен възложител. Ако не ги спазват – ще се случи това, което се случи на бул. "България" в Русе", коментира още Плевнелиев. Проблемът с международното шосе, което води към Дунав мост, не може да се реши вече две години, след като холдинг "Пътища" не извърши качествено ремонта на булеварда и отказа да поправи грешките си. Затова държавата ще прекрати договора си и за сметка на холдинга ще възложи на друга фирма да довърши обекта.



                              Въпроса с прословутия булевард не е от вчера. Едните казват, че са приключили а другите са недоволни от приключеното. И никой не може да накара Холдинг Пътища Ад да плати каквото и да било ако не го осъди първо. По договора 10% са гарант и са в държавата. Истината е, че и да довърши нещо някоя друга фирма е по вероятно на Холдинга да му се платят пари, защото към момента той има да получава парите от гаранта.
                              Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от vale1 Разгледай мнение
                                Делото е образувано на 4.04 , а запора е от 14.04 - за малко повече от 2 месеца цената пада от 0,74 на 0,46 лв ,(като при новината за фалита на Мостстрой ) и някои запознати продадoха над 300 000 акции само на официалния пазар.
                                Това ли е публично дружество на БФБ и къде е КФН ?
                                Върви по модата

                                Коментар

                                Working...
                                X