IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не е препоръка... !!!
    "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Valuator
      Спрете да хленчите и търгувайте - в която искате посока
      Никой освен вас няма ангажимент да ви прави бедни или богати
      Кой хленчи бе, само констатираме очевидното, че няма толкова жалък вестник като капитал, постоянно плюещ собствената си държава, т.е. там където "прави" "бизнес". Много жалък вестник.
      Не е препоръка... !!!
      "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

      Коментар


      • Валуатор май ще затвърди напълно впечатлението ми, че винаги е отпред на вълната

        А мен най- ме кефи Бата и Пата ха ха ха ха ха

        Коментар


        • Спрете да хленчите и търгувайте - в която искате посока
          Никой освен вас няма ангажимент да ви прави бедни или богати

          Коментар


          • Що бе?Какво са написали?
            Life won't wait for you.

            Коментар


            • Скоро няма да видят лиценз на така желаната банка! ;-))

              Коментар


              • колко е жалък вестник капитал
                Не е препоръка... !!!
                "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Krasimir Nikolov
                  Първоначално изпратено от 0007
                  Първоначално изпратено от Krasimir Nikolov
                  Първоначално изпратено от 0007
                  Пичове, истината не е в пътищата, а в релсите

                  кога ще има IPO на тези странници от релсовия бизнес
                  Не знам, но бъдещето, определено не е в транспорта по шосета и магистрали, а в транспорта по релси и вода.
                  по вода незнам /нефта/, но по релси 100%
                  По релсите - друг път. Няма влакове, а тези дето ги има - се палят в движение. Освен това кой ще инвестира да пробие всички планини и да строи мостове, за да продава билетче по 15 eur, например.

                  Коментар


                  • Hey The Great King Simeon and Fuckushko,

                    Zashto smyatate che akciata shte se srine, ako Bojkov vzeme koncesiata za 1-2 lota na magistrala "Trakia"???

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Факушка
                      Първоначално изпратено от Storm
                      Първоначално изпратено от lmg
                      www.mediapool.bg

                      Схемата за “Тракия” се повтаря, но с нови фирми ..........................
                      На 22 май правителството обяви официално, че концесията е прекратена и възложи на министрите на регионалното развитие и на транспорта да търсят други форми за дострояване на отсечката Карнобат-Стара Загора. Това наглед тривиално съобщение бе изтълкувано като сигнал, че правителството ще търси законова форма да облече бъдещото публично-частно партньорство с новите фирми с апетити към "Тракия".

                      Според действащия в момента Закон за концесиите, няма вариант частните фирми да прескочат тръжна процедура, за да получат концесия. Дори и тя да е по най-леката процедура – състезателен диалог.

                      Правителството обаче отвори широко вратата за нови концесии тип “Тракия” с одобрените в средата на април промени в Закона за концесиите. В тях се дава нова възможност на държавните фирми да привличат частни партньори, които да финансират строителството на публичната инфраструктура и като бонус да получат без търг правото да оперират върху нея, като концесия. При единодушие сред управляващото мнозинство, промените в закона може да минат през парламента до лятната ваканция на депутатите и през лятото действително да започне строителството на пътя, както обеща преди дни министърът на регионалното развитие.

                      В този случай двете държавни фирми – “Автомагистрали” и “Техноекспортстрой” отново остават в играта.
                      Ей, това ако стане ... ехе !!!

                      Дано !
                      Това ако стане, ще гледате жално как се спихват хдпатките, и цените от края на април - началото на май ще ви се виждат космически.
                      Ама акъл трябва за да се разбере....
                      Трябва ама балъците нямат. Сегашните цени са промоционални за продавачите. Ако не го виждате, скоро ще се хванете яко за палците... а отзад ще съм аз... :lol:
                      +101

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 0007
                        Първоначално изпратено от Krasimir Nikolov
                        Първоначално изпратено от 0007
                        Пичове, истината не е в пътищата, а в релсите

                        кога ще има IPO на тези странници от релсовия бизнес
                        Не знам, но бъдещето, определено не е в транспорта по шосета и магистрали, а в транспорта по релси и вода.
                        по вода незнам /нефта/, но по релси 100%

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Krasimir Nikolov
                          Първоначално изпратено от 0007
                          Пичове, истината не е в пътищата, а в релсите

                          кога ще има IPO на тези странници от релсовия бизнес
                          Не знам, но бъдещето, определено не е в транспорта по шосета и магистрали, а в транспорта по релси и вода.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от 0007
                            Пичове, истината не е в пътищата, а в релсите

                            кога ще има IPO на тези странници от релсовия бизнес

                            Коментар


                            • Пичове, истината не е в пътищата, а в релсите

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Storm
                                Първоначално изпратено от lmg
                                www.mediapool.bg

                                Схемата за “Тракия” се повтаря, но с нови фирми ..........................
                                На 22 май правителството обяви официално, че концесията е прекратена и възложи на министрите на регионалното развитие и на транспорта да търсят други форми за дострояване на отсечката Карнобат-Стара Загора. Това наглед тривиално съобщение бе изтълкувано като сигнал, че правителството ще търси законова форма да облече бъдещото публично-частно партньорство с новите фирми с апетити към "Тракия".

                                Според действащия в момента Закон за концесиите, няма вариант частните фирми да прескочат тръжна процедура, за да получат концесия. Дори и тя да е по най-леката процедура – състезателен диалог.

                                Правителството обаче отвори широко вратата за нови концесии тип “Тракия” с одобрените в средата на април промени в Закона за концесиите. В тях се дава нова възможност на държавните фирми да привличат частни партньори, които да финансират строителството на публичната инфраструктура и като бонус да получат без търг правото да оперират върху нея, като концесия. При единодушие сред управляващото мнозинство, промените в закона може да минат през парламента до лятната ваканция на депутатите и през лятото действително да започне строителството на пътя, както обеща преди дни министърът на регионалното развитие.

                                В този случай двете държавни фирми – “Автомагистрали” и “Техноекспортстрой” отново остават в играта.
                                Ей, това ако стане ... ехе !!!

                                Дано !
                                Това ако стане, ще гледате жално как се спихват хдпатките, и цените от края на април - началото на май ще ви се виждат космически.
                                Ама акъл трябва за да се разбере....
                                Трябва ама балъците нямат. Сегашните цени са промоционални за продавачите. Ако не го виждате, скоро ще се хванете яко за палците... а отзад ще съм аз... :lol:
                                Мнението ми е препоръка за покупка или за продажба на акции.

                                Коментар

                                Working...
                                X