
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11
Collapse
Заключена.
X
X
-
Първоначално изпратено от ValuatorСпрете да хленчите и търгувайте- в която искате посока
Никой освен вас няма ангажимент да ви прави бедни или богатиНе е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Коментар
-
Bobi75
Валуатор май ще затвърди напълно впечатлението ми, че винаги е отпред на вълната
А мен най- ме кефи Бата и Патаха ха ха ха ха
Коментар
-
Първоначално изпратено от Krasimir NikolovПървоначално изпратено от 0007Първоначално изпратено от Krasimir NikolovПървоначално изпратено от 0007Пичове, истината не е в пътищата, а в релсите
кога ще има IPO на тези странници от релсовия бизнес
Коментар
-
Първоначално изпратено от ФакушкаПървоначално изпратено от StormПървоначално изпратено от lmgwww.mediapool.bg
Схемата за “Тракия” се повтаря, но с нови фирми ..........................
На 22 май правителството обяви официално, че концесията е прекратена и възложи на министрите на регионалното развитие и на транспорта да търсят други форми за дострояване на отсечката Карнобат-Стара Загора. Това наглед тривиално съобщение бе изтълкувано като сигнал, че правителството ще търси законова форма да облече бъдещото публично-частно партньорство с новите фирми с апетити към "Тракия".
Според действащия в момента Закон за концесиите, няма вариант частните фирми да прескочат тръжна процедура, за да получат концесия. Дори и тя да е по най-леката процедура – състезателен диалог.
Правителството обаче отвори широко вратата за нови концесии тип “Тракия” с одобрените в средата на април промени в Закона за концесиите. В тях се дава нова възможност на държавните фирми да привличат частни партньори, които да финансират строителството на публичната инфраструктура и като бонус да получат без търг правото да оперират върху нея, като концесия. При единодушие сред управляващото мнозинство, промените в закона може да минат през парламента до лятната ваканция на депутатите и през лятото действително да започне строителството на пътя, както обеща преди дни министърът на регионалното развитие.
В този случай двете държавни фирми – “Автомагистрали” и “Техноекспортстрой” отново остават в играта.
Дано !
Ама акъл трябва за да се разбере....
Трябва ама балъците нямат. Сегашните цени са промоционални за продавачите. Ако не го виждате, скоро ще се хванете яко за палците... а отзад ще съм аз... :lol:
Коментар
-
Първоначално изпратено от 0007Първоначално изпратено от Krasimir NikolovПървоначално изпратено от 0007Пичове, истината не е в пътищата, а в релсите
кога ще има IPO на тези странници от релсовия бизнес
Коментар
-
Първоначално изпратено от StormПървоначално изпратено от lmgwww.mediapool.bg
Схемата за “Тракия” се повтаря, но с нови фирми ..........................
На 22 май правителството обяви официално, че концесията е прекратена и възложи на министрите на регионалното развитие и на транспорта да търсят други форми за дострояване на отсечката Карнобат-Стара Загора. Това наглед тривиално съобщение бе изтълкувано като сигнал, че правителството ще търси законова форма да облече бъдещото публично-частно партньорство с новите фирми с апетити към "Тракия".
Според действащия в момента Закон за концесиите, няма вариант частните фирми да прескочат тръжна процедура, за да получат концесия. Дори и тя да е по най-леката процедура – състезателен диалог.
Правителството обаче отвори широко вратата за нови концесии тип “Тракия” с одобрените в средата на април промени в Закона за концесиите. В тях се дава нова възможност на държавните фирми да привличат частни партньори, които да финансират строителството на публичната инфраструктура и като бонус да получат без търг правото да оперират върху нея, като концесия. При единодушие сред управляващото мнозинство, промените в закона може да минат през парламента до лятната ваканция на депутатите и през лятото действително да започне строителството на пътя, както обеща преди дни министърът на регионалното развитие.
В този случай двете държавни фирми – “Автомагистрали” и “Техноекспортстрой” отново остават в играта.
Дано !
Ама акъл трябва за да се разбере....
Трябва ама балъците нямат. Сегашните цени са промоционални за продавачите. Ако не го виждате, скоро ще се хванете яко за палците... а отзад ще съм аз... :lol:Мнението ми е препоръка за покупка или за продажба на акции.
Коментар
Коментар