IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инвестор.бг (4IN / IBG)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Стига сте се разправяли, вместо да се радвате, че сектора тръгна нагоре :-) Мая7, какъв ти е таргета до края на годината?
    Аз лично очаквам цени над 17 лева, ако последното тримесечие покрие очакванията....

    www и ibg доста добре се представят на мечия пазар :-)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Rosen
      Първоначално изпратено от Blagoy
      Първоначално изпратено от Alee
      Акционер съм от самото начало, ама това изказване на г-н Андонов, направо ме разби:
      "освен жълтите стотинки които ми си полагат, като член на борда"!

      Браво бе г-н Андонов, браво! Жив да Ви ожали човек, направо ме разплакахте. Ами като са жълти, не ги взимайте.
      Защо не ги дадеш насам, като са жълти. Или да ги дадеш за благотворителност...
      До сега (поради липса на време) само следях този форум, но съм провокиран да взема участие.
      Винаги се удивявам до къде може да достигне завистта в България :-( За съжаление старата българска поговорка: ”Не е важно Язе да съм добре, важното е Вуте да е зле” ... с пълна сила важи дори и за коментаторите в този форум :-(
      В Лондон никой не те пита колко изкарваш! Джентълмени не говорят на тази тема! Това което ще те попитат е какво си направил и какви резултати си постигнал!

      Преди години имах някакви угризения на съвестта, че емигрирах, но все повече се убеждавам, че съм взел правилното решение :-(

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Blagoy
        Първоначално изпратено от Alee
        Акционер съм от самото начало, ама това изказване на г-н Андонов, направо ме разби:
        "освен жълтите стотинки които ми си полагат, като член на борда"!

        Браво бе г-н Андонов, браво! Жив да Ви ожали човек, направо ме разплакахте. Ами като са жълти, не ги взимайте.
        Защо не ги дадеш насам, като са жълти. Или да ги дадеш за благотворителност...
        До сега (поради липса на време) само следях този форум, но съм провокиран да взема участие.
        Винаги се удивявам до къде може да достигне завистта в България :-( За съжаление старата българска поговорка: ”Не е важно Язе да съм добре, важното е Вуте да е зле” ... с пълна сила важи дори и за коментаторите в този форум :-(
        В Лондон никой не те пита колко изкарваш! Джентълмени не говорят на тази тема! Това което ще те попитат е какво си направил и какви резултати си постигнал!

        Преди години имах някакви угризения на съвестта, че емигрирах, но все повече се убеждавам, че съм взел правилното решение :-(

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Alee
          Акционер съм от самото начало, ама това изказване на г-н Андонов, направо ме разби:
          "освен жълтите стотинки които ми си полагат, като член на борда"!

          Браво бе г-н Андонов, браво! Жив да Ви ожали човек, направо ме разплакахте. Ами като са жълти, не ги взимайте.
          Защо не ги дадеш насам, като са жълти. Или да ги дадеш за благотворителност...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от deepshit
            Т.е. следващия път да чакаме заглавие от сорта на
            "Изчукаха и шефа на поделението в Челопечене"
            Еми стига това да носи максимум доходи

            Първоначално изпратено от deepshit
            Майче, долу те питах за рекламния бизнес, цикличен ли е или не? Очевидно според теб не е цикличен Наистина ми направи отначало добро впечатление с аргуминирани постове (въпреки, че не бях съгласен с някои неща), но това твърдение, че видите ли рекламния бизнес не е цикличен и той си е сам за себе си, направо ме разочарова. Жалко.
            Относно цикличността, не си спомням да съм спомнавала, че не е цикличен. Наскоро четох едно интересно изследване и ти го пействам по-долу, дано извадиш ваните изводи и разбереш какво съм имала предвид:

            http://www.clickz.com/showPage.html?page=3629741

            Crisis? What Crisis?

            The weary old clichй might be true after all: Every cloud does have a silver lining, especially if you're involved in Internet marketing and advertising.
            If the cloud in question is the current sluggish economy, the silver lining is the way that all the doom and gloom is affecting the online ad world, according to the latest research by IDC. The company's analysts contend the economic downturn is actually helping the Internet marketing industry as businesses re-allocate ad budget money.

            According to a summary of IDC's new "U.S. Internet Advertising 2008-2012 Forecast and Analysis: Defining Economic Crisis," Internet advertising will boom during the coming years despite a general "contraction in ad spending overall." IDC believes overall Internet advertising revenue will double from $25.5 billion in 2007 to $51.1 billion in 2012, reflecting a compound annual growth rate of 14.9 percent.

            The company predicts the Internet's share of the overall U.S. advertising market will increase from 8.6 percent to 15.6 percent during the period and will be second only to direct marketing by 2012, blowing past broadcast television and newspapers along the way.

            "Even though spending on advertising overall will contract this year, spending on Internet advertising still increases," said IDC Program Director, Digital Media and Entertainment Karsten Weide, who authored the new report. "What that means is that advertisers are accelerating moving budgets out of the old media and into the new."

            IDC believes search ads will remain at the top of the Internet ad hierarchy with revenue, pegged at $10.4 billion last year, to reach almost $18 billion in 2012. But search will lose a bit of its market share as other formats, primarily video, gain ground. IDC believes search, now having almost 41 percent of the market share, will have just above 34 percent by 2012.

            Video will gain at the expense of broadcast TV advertising, said Weide. His report says online video ad spending will grow from about $500 million in 2007 to $3.8 billion in 2012 and its Internet advertising share will expand from 2 percent to 7.4 percent. "The Internet now is capable of delivering actual video for a majority of consumers and people are embracing it with a vengeance," said Weide.

            Referral and lead-generation services will see the second strongest market share gain, after video, "as some search advertisers move budgets from search into the more effective and accountable lead/referral services." IDC believes revenue from referral and lead generation services will grow from $2.3 billion in 2007 to $5.9 billion in 2012.

            Mobile advertising will also show robust growth but the segment will still have "just shy" of 1 percent of the overall online ad market by 2012.

            "The economic crisis is accelerating this," said Weide. "When there's an economic crisis, the first place companies look to save money is marketing. The marketing people are now under a lot of pressure to deliver the same amount of exposure for less money."

            He said marketers love the way the Internet, unlike most other forms of advertising, fosters interactivity and real consumer engagement along with deep tracking capabilities.
            Every passing minute is another chance to turn it all around

            Коментар


            • Първоначално изпратено от T.
              Колеги,
              Айде първо да се раберем какво значи "уникални браузери" и тогава да мерим каквото и да е, а ?
              И колко хора четат повече от 1 сайт от групата... и тогава да се прави оценка на уникални браузери и то за група от сайтове, защото 1 група има 10 сайта, но всеки един от 10-те сайта постоянно има реклами на осталите сайтове ?!
              Та последно колко са уникалните потребители на тези сайтове/услуги?
              При методологията на Нилсен препокриването се взема предвид. Данните в таблицата показват среднодневния брой на браузърите през които се ползват всички сайтове на дадена групировка само от България. Един уникален браузър си е един независимо колко сайта на дадената групировка ползва! Посетителите от чужбина не се отчитат в Нилсен!

              Коментар


              • Колеги,
                Айде първо да се раберем какво значи "уникални браузери" и тогава да мерим каквото и да е, а ?
                И колко хора четат повече от 1 сайт от групата... и тогава да се прави оценка на уникални браузери и то за група от сайтове, защото 1 група има 10 сайта, но всеки един от 10-те сайта постоянно има реклами на осталите сайтове ?!
                Та последно колко са уникалните потребители на тези сайтове/услуги?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
                  Първоначално изпратено от Spec
                  Хе-хе, ти да не би случайно да твърдиш, че и акциите на Инвестор са евтини? :-) Уж било лесно да се правят сайтове, а сега се оказва, че било по евтино да се купуват :-)

                  Мислиш ли, че някой би дал толкова голяма сума, ако не вярва, че това е най-доброто на пазара? Лидерите на даден пазар, затова са лидери, защото са усетили какво иска публиката! Всички останали играчи са просто едни празнодумковци, докато не се докажат!
                  Опитах се да ти го обясня. Идва компания - вижда, че Инвестор са пълна помия, но също вижда и че конкуренция не съществува. Задават си въпроса "На нас пука ли ни, че са помия или ни пука повече, че са лидер в нишата?", отговарят си и приключват с въпроса. Нито ги интересува, че сайта е морално остарял, нито ги интересува, че другите сайтове са далеч от лидерска позиция в нишата си. Те гледат едни изпразнени от съдържание цифри, наречени импресии. Които инвестор си ги прави каквито иска.

                  П.П. Всички промити мозъци във форума ли използват "Хе-хе" за да започнат отговор в някоя тема? Или просто един човек пише зад 15 ника.
                  Аз си пиша само с този ник, но за това това, че и други ти се смеят не съм виновен аз! Как може да пишеш такива врели некипели, като "Те гледат едни изпразнени от съдържание цифри, наречени импресии."
                  Какво искаш да гледат??? Това е медиен бизнес и най важният индикатор е публиката!!! Качествените и силните са тези, при които е публиката! Този бизнес не е изкуство за изкуството! Медийните компании продават публиката си!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Spec
                    Хе-хе, ти да не би случайно да твърдиш, че и акциите на Инвестор са евтини? :-) Уж било лесно да се правят сайтове, а сега се оказва, че било по евтино да се купуват :-)

                    Мислиш ли, че някой би дал толкова голяма сума, ако не вярва, че това е най-доброто на пазара? Лидерите на даден пазар, затова са лидери, защото са усетили какво иска публиката! Всички останали играчи са просто едни празнодумковци, докато не се докажат!
                    Опитах се да ти го обясня. Идва компания - вижда, че Инвестор не са читави, но също вижда и че конкуренция не съществува. Задават си въпроса "На нас пука ли ни, че не са читави или ни пука повече, че са лидер в нишата?", отговарят си и приключват с въпроса. Нито ги интересува, че сайта е морално остарял, нито ги интересува, че другите сайтове са далеч от лидерска позиция в нишата си. Те гледат едни изпразнени от съдържание цифри, наречени импресии. Които по мое мнение инвестор може да си ги прави каквито иска.

                    Не е препоръка. Всеки да инвестира в каквото му е гот

                    П.П. Всички промити мозъци във форума ли използват "Хе-хе" за да започнат отговор в някоя тема? Или просто един човек пише зад 15 ника.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
                      Какво точно искаш да ти кажа - като им е евтино направо купуват, много ясно, че няма да навлязат успоредно и да трупат user base. Тях нали знаеш колко ги боли за качеството на българските уеб услуги? Изобщо.
                      Хе-хе, ти да не би случайно да твърдиш, че и акциите на Инвестор са евтини? :-) Уж било лесно да се правят сайтове, а сега се оказва, че било по евтино да се купуват :-)

                      Мислиш ли, че някой би дал толкова голяма сума, ако не вярва, че това е най-доброто на пазара? Лидерите на даден пазар, затова са лидери, защото са усетили какво иска публиката! Всички останали играчи са просто едни празнодумковци, докато не се докажат!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Spec
                        Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
                        Първоначално изпратено от Spec
                        Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
                        Българският уеб пазар е обидно малък и не смятам, че е особено разумно да се очаква растеж за кой знае какъв период от време напред...
                        За последните 5 години ръста на интернет пазара в България е 18 пъти, а на продажбите на Инвестор.бг над 50 пъти! :-) Ако това за теб е малко, не знам за какво би казал, че има ръст?????
                        Чудех се дали въобще да си правя труда, но...ти вярваш ли си, че това ще продължи? Просто няма сериозна компания, която да се захване и с достатъчно крупна сума и да затрие Инвестор и барабар с целия им персонал от картата на уеб-пространството ни. Просто големите компании въобще не мислят за българския пазар и се целят на други места - инвестор не ги интересува. И 50 пъти ръст на "продажбите" за тези компании на запад (за 5!!! години - знаеш ли какво означават 5 години в тоя бизнес?) са нещо съвсем нормално - има много много по-фрапантни случаи. Инвестор са хванали малка ниша от малкия ни пазар и не правят НИЩО, за да я задържат - и тяхното време ще отмине, и на нетинфо също. Просто трябва конкуренция, която да предложи повече от сакатлъшките им услуги. Ако тия компании бяха наистина компетентни - не 50, а 5000 пъти щяха да им скочат продажбите.
                        На мен 50 пъти ръст ми е напълно достатъчен! Защо да не продължи ръста? Интернет рекламата в България е все още 2-3% от рекламните бюджети! В Чехия и Унгария този процент е 8-10%, а в САЩ над 15%! Няма никаква причина поради която ръста на българската интернет реклама да намалее значително!

                        Ако беше вярно това което казваш Санома никога нямаше да купят Нетинфо за 50-60 милиона лева, а щяха сами да инвестират. Защо според теб Санома Блясък имат такъв малък дял в Бг интернет и бяха принудени да купят Нетинфо? Ако беше толкова лесно с пари да се придобие пазарен дял Санома отдавна щеше да бъде лидер в България и без покупката на Нетинфо!!!

                        Какво точно искаш да ти кажа - като им е евтино направо купуват, много ясно, че няма да навлязат успоредно и да трупат user base. Тях нали знаеш колко ги боли за качеството на българските уеб услуги? Изобщо. То ако на някой му пукаше - нямаше да се продават така на поразия - в САЩ такива сделки стават много трудно и с много съпротива...Но там хората наистина създават стойност и пишат история. Нашите си раздават заплати просто.

                        Коментар


                        • За да не ме обвини някой в голословие, ето една статия от Инвестор:

                          Интернет с 8,9% дял от общите рекламни приходи в Унгария през 2008
                          11.06.2008 13:50

                          Пазарът на интернет реклама в Унгария ще продължи да се увеличава през тази година, макар че темпът на ръст ще се забави, прогнозират експерти, цитирани от унгарското издание Index.hu.

                          Докато през миналата година интернет е имал дял от 6,9 на сто от рекламните разходи, за тази година се очаква те да достигнат 8,9 на сто, или около 19 млрд. форинта (нето) (близо 150 млн. лв.).

                          За сравнение, според прогнози на Инвестор.БГ до края на 2008 г. интернет пазарът в България ще генерира около 18 млн. лв. (нето) приходи от реклама. В началото на 2008 г. делът на българския интернет пазар от общите рекламни разходи е бил около 3 на сто.

                          Според очакванията размерът на рекламните приходи, генерирани от унгарските радиа през 2008 г., ще се свие с 3-4 на сто до 13 млрд. форинта нето.

                          Общо за реклама през тази година в Унгария се прогнозира да бъдат похарчени 214 млрд. форинта спрямо над 200 млрд. форинта за 2007 г. Рекламните приходи в телевизията се очаква да възлязат за тази година на 87 млрд. форинта.

                          http://www.investor.bg/?cat=6&id=65097

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от deepshit
                            Spec, един страничен въпрос? Ти какво точно работиш в Инвестор.бг?
                            Акционер съм :-) Не е препоръка за покупка или продажба на акции :-)

                            Коментар


                            • Spec, един страничен въпрос? Ти какво точно работиш в Инвестор.бг?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
                                Първоначално изпратено от Spec
                                Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
                                Българският уеб пазар е обидно малък и не смятам, че е особено разумно да се очаква растеж за кой знае какъв период от време напред...
                                За последните 5 години ръста на интернет пазара в България е 18 пъти, а на продажбите на Инвестор.бг над 50 пъти! :-) Ако това за теб е малко, не знам за какво би казал, че има ръст?????
                                Чудех се дали въобще да си правя труда, но...ти вярваш ли си, че това ще продължи? Просто няма сериозна компания, която да се захване и с достатъчно крупна сума и да затрие Инвестор и барабар с целия им персонал от картата на уеб-пространството ни. Просто големите компании въобще не мислят за българския пазар и се целят на други места - инвестор не ги интересува. И 50 пъти ръст на "продажбите" за тези компании на запад (за 5!!! години - знаеш ли какво означават 5 години в тоя бизнес?) са нещо съвсем нормално - има много много по-фрапантни случаи. Инвестор са хванали малка ниша от малкия ни пазар и не правят НИЩО, за да я задържат - и тяхното време ще отмине, и на нетинфо също. Просто трябва конкуренция, която да предложи повече от сакатлъшките им услуги. Ако тия компании бяха наистина компетентни - не 50, а 5000 пъти щяха да им скочат продажбите.
                                На мен 50 пъти ръст ми е напълно достатъчен! Защо да не продължи ръста? Интернет рекламата в България е все още 2-3% от рекламните бюджети! В Чехия и Унгария този процент е 8-10%, а в САЩ над 15%! Няма никаква причина поради която ръста на българската интернет реклама да намалее значително!

                                Ако беше вярно това което казваш Санома никога нямаше да купят Нетинфо за 50-60 милиона лева, а щяха сами да инвестират. Защо според теб Санома Блясък имат такъв малък дял в Бг интернет и бяха принудени да купят Нетинфо? Ако беше толкова лесно с пари да се придобие пазарен дял Санома отдавна щеше да бъде лидер в България и без покупката на Нетинфо!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X