Първоначално изпратено от daskal
Разгледай мнение
Напълно не съм съгласен, че банер рекламата е към своя максимум! Напротив тепърва предстои истинският бум на банер рекламата! Банер рекламата е много ефективен формат за налагене на дадена марка и точно брандирането е сектора в който се харчат най-много пари за реклама! Пуснете телевизора и ще видите колко производители на бързооборотни стоки (прахове за пране, тампони, колбаси и т.н.) все още липсват като рекламодатели в Интернет. Не е случайно, че дори и Гугъл предвижда четири пъти ръст в световен мащаб на дисплей рекламата в интернет.
http://www.investor.bg/news/article/113269/261.html
Вярно е, че рекламните формати извън банер рекламата растат много по бързо от банер рекламата, но обемите на тези рекламни сегменти за сега все още са много ниски. Въпреки това в Инвестор.бг се работи много усилено и за развитие на алтернативни на банер рекламата формати (adPower, SMS, платени обяви, гугъл адсенс и т.н.) От гледна точка на приходите няма никакво значение какъв рекламен формат се развива. За рекламодателите е важно кой държи побликата, а сайтовете на Инвестор.бг достигат 54% от интернет публиката в България!
Що се отнася до цената (по мои изчисления) инвеститори заложиха вече близо 6 милиона лева на цената 12,4. Едва ли трябва по силен аргумент за това евтина или скъпа е акцията!
Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на акции.
Коментар