IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инвестор.бг (4IN / IBG)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Инвестор.БГ с 56% ръст на продажбите през ноември на годишна база

    http://www.investor.bg/?cat=5&id=72823

    Поздрави,
    Едуард Вичинян,
    ДВИ на Инвестор.БГ АД

    Коментар


    • Благодаря за бързия отговор. :wink:

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Nikola
        Както се вижда от непрекъснатите съобщения за огромни ръстове в приходите бих искал да попитам ДВИ-то на инвестора, дали на този етап смятат да правят обратно изкупувано. Това би било ясен сигнал за инвестиционната общност, че на 11 лева акцията е сериозно подценена. Предварително благодаря за отговора.
        Здравейте Nikola,

        Решенията на ОСА са публично обявени. Никъде не сме обявявали за обратно изкупуване на акции. Не са и насрочвани ОСА.

        Поздрави,
        Едуард Вичинян,
        ДВИ на Инвестор.БГ АД

        Коментар


        • Както се вижда от непрекъснатите съобщения за огромни ръстове в приходите бих искал да попитам ДВИ-то на инвестора, дали на този етап смятат да правят обратно изкупувано. Това би било ясен сигнал за инвестиционната общност, че на 11 лева акцията е сериозно подценена. Предварително благодаря за отговора.

          Коментар


          • Инвестор.БГ АД с ръст в продажбите от 90% през октовмри

            http://www.investor.bg/?cat=5&id=71331

            Поздрави,
            Едуард Вичинян
            ДВИ на Инвестор.БГ АД

            Коментар


            • Че има сезонност е ясно.
              Пусни телевизора и виж кво става - Биг Брадъри, Сървайвъри, Танцуващи пачи... такова де - звезди. Що не ги пуснаха Юли месец? Щот нямаше кой да ги гледа, пък по пътя на логиката, рекламата е правопропорционална на аудиторията. И такива работи.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Мариян Йорданов
                Първоначално изпратено от psa
                Очудвам се на съмненията на Мариян

                освен това виждам, че постоянно се въртят банери реклама на другите проекти на компанията, което не може да се тълкува като 100% загуба, защото тази реклама дава тласък на проектите...
                Абсолютно вярно!
                Авторекламата е задължителна за компания с широк портфейл като Инвестор.
                Общо взето последните месеци, бяха доста голямо изпитание в средите на рекламата. Забавянето на ръста при Инвестор от 115% през януари до 101% през август е геройство. Повечето телевизии трудно достигнаха миналогодишните си резултати, а радиата и вестниците са твърдо надолу.
                Октомври обаче нещата си идват на мястото и щом традиционните медии отбелязват подем, то какво да говорим за интернет. В тази връзка аз съм сигурен, че тези 3 месеца ще изненадат дори и вас с отлични резултати, но като инвеститор, бих очаквал да извлечете максималното и от въпросните "слаби месеци", защото цената, която плащаме за тази компания включва изключително високи очаквания

                Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на акции.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от psa
                  Очудвам се на съмненията на Мариян
                  Здравемте, уточних, че не съм от отдела за продажби или маркетинг и не съм запознат, а само не съм виждал официални тарифи в интернет, откъдето черпя информацията си, за 50% отстъпки.

                  Само гледам че за януари продажбите са 120 хил. лв., спрямо примерно 205 хил. лв. за март
                  http://www.investor.bg/?cat=5&id=70416
                  като потребител януари виждам по-малко кампании от март и си правя извода че по-слабите продажби се дължат не на 50% по-ниски цени, а на по-малкото кампании

                  освен това виждам, че постоянно се въртят банери реклама на другите проекти на компанията, което не може да се тълкува като 100% загуба, защото тази реклама дава тласък на проектите...

                  пак уточнявам че не съм свързан с продажбите и не мога да коментирам, нищо освен наблюденията ми като потребител на сайтове

                  не е препоръка за покупка или продажба на акции от компанията
                  притежавам акции от нея

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Мариян Йорданов
                    Първоначално изпратено от Боримечката
                    Марияне, аз домашни за писане нямам ...

                    моят въпрос беше не дали има сезонност, а защо?

                    също така и към пса, който явно има опит в бранша. Наистина не разбирам от какво са обусловени тези спадове и защо цените на рекламата през януари и август са по-ниски, само заради отпускарския сезон ли?

                    Не се заяждам, искам да си изясня нещата ...
                    личното ми неангажиращо мнение на човек извън продажбите и маркетинга в този сектор е: декември се харчат рекламните бюджети, защото фирмите искат да хванат парите от премиите и коледните пазарувания, подаръци, пътувания за празниците и т.н. Освен това при успешни години в края на годината се отпускат допълнителни рекламни бюджети. При неуспешни може и да се режат от предварително заложените (това е от микроикономикса

                    януари потребителя си оправя поучуканите бюджети, и компаниите си почиват и не рекламират, още повече че се настройват за цялата година и още не са влезли в ритъм, много от директорите са на новогодишна екскурзия до 10 януари и рекламните кампании просто ги няма

                    лятото пък, самите хора които решават за реклама ги няма, на море са и освен тогава и потребителите ги няма, я на море, я на планина, на село и т.н.
                    посещаемоста на сайтовете пада, а гледаемостта на тв намалява и става двоен ефект, хем няма кой да гласува реклама, хем няма кой да я гледа
                    нещо като борсата - през лятото активността пада защото част от продавачите и купувачите са на почивка, няма отчети, няма новини, няма ги анализаторите и журналистите (те също са на почивка или се чудят какво да правят от скука)

                    иначе не вярвам в думите на psa че януари цените на рекламата били на половина, защото не съм виждал такива сезонни остъпки по официалните рекламни секции и не вярвам някой да си прави самоубийствен дъмпинг, но не съм в продажбите и не зная дали в действителност някой си подбива цените сам това си е чисто фундаментално разсъждение, не вярвам в самоподбиването на цените като формула за успех някои може и да е принуден да го прави, ако е с отрицателен паричен поток и няма спестявания
                    ефективността на кампания според мен зависи от аудиторията, криейтива, самия продукт и самата компания която се рекламира
                    цената на рекламата е важна, но ефективността на капманията зависи по-скоро от продукта и начина по който се рекламира и от коя компания е създаден продукта

                    Не е препоръка за покупка или продажба на акции.
                    Притежавам акции на Инвестор.бг АД и съм журналист в компанията.

                    Здравей Боримечка,
                    съжалявам за забавянето обаче днес се бях залепил за кобуса и само "ближех рани" по няколко позиции.
                    Относно рекламните бюджети, мисля че Мариян е отговорил доста аргументирано. Искам само да добавя, че рекламата е като самолетния билет: "Или го продаваш или мястото остава празно" т.е. загубата е 100%. При рекламата всяка непродадена възможност също е 100% загуба, защото място за складиране няма. От друга страна през "силните месеци" всяка медия си има капацитет и единственият начин да генерира повече приходи е чрез покачване на тарифите./ радията и телевизиите по закон немогат да излъчват повече от 12 мин. реклама на час, външната реклама и интернета също си имат капацитет, само печатните издания могат да печатат "безнаказано" допълнителни страници/. Какво обаче се случва януари, когато търсенето е далеч по-малко???
                    Ами само в Ссофия има над 200 рекламни агенции, които могат да потвърдят, че всяка медия има свой начин да стимулира клиентите си, без това да се води дъмпинг. Едни използват "специални промо - пакети", други ползват системата купуваш 1, получаваш 2 / както писах БТВ първи приложиха тази схема преди доста години и аз лично мога веднага да те уредя с такава "промоция". Очудвам се на съмненията на Мариян и съм доста притеснен ако в такива месеци от Инвестор "стоят и чакат някой да се сети за тях". Сезонността е нещо нормално, но за да не се оправдаваме с нея, трябва да се действа адекватно.
                    Притежавам акции на Инвестор и от мои партньори- рекламни агенции съм чувал само положителни отзиви за работата с търговския им отдел. Всъщност това е и една от причините да инвестирам в една от малкото медиини компании на БФБ
                    Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на акции.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Боримечката
                      Марияне, аз домашни за писане нямам ...

                      моят въпрос беше не дали има сезонност, а защо?

                      също така и към пса, който явно има опит в бранша. Наистина не разбирам от какво са обусловени тези спадове и защо цените на рекламата през януари и август са по-ниски, само заради отпускарския сезон ли?

                      Не се заяждам, искам да си изясня нещата ...
                      личното ми неангажиращо мнение на човек извън продажбите и маркетинга в този сектор е: декември се харчат рекламните бюджети, защото фирмите искат да хванат парите от премиите и коледните пазарувания, подаръци, пътувания за празниците и т.н. Освен това при успешни години в края на годината се отпускат допълнителни рекламни бюджети. При неуспешни може и да се режат от предварително заложените (това е от микроикономикса

                      януари потребителя си оправя поучуканите бюджети, и компаниите си почиват и не рекламират, още повече че се настройват за цялата година и още не са влезли в ритъм, много от директорите са на новогодишна екскурзия до 10 януари и рекламните кампании просто ги няма

                      лятото пък, самите хора които решават за реклама ги няма, на море са и освен тогава и потребителите ги няма, я на море, я на планина, на село и т.н.
                      посещаемоста на сайтовете пада, а гледаемостта на тв намалява и става двоен ефект, хем няма кой да гласува реклама, хем няма кой да я гледа
                      нещо като борсата - през лятото активността пада защото част от продавачите и купувачите са на почивка, няма отчети, няма новини, няма ги анализаторите и журналистите (те също са на почивка или се чудят какво да правят от скука)

                      иначе не вярвам в думите на psa че януари цените на рекламата били на половина, защото не съм виждал такива сезонни остъпки по официалните рекламни секции и не вярвам някой да си прави самоубийствен дъмпинг, но не съм в продажбите и не зная дали в действителност някой си подбива цените сам това си е чисто фундаментално разсъждение, не вярвам в самоподбиването на цените като формула за успех някои може и да е принуден да го прави, ако е с отрицателен паричен поток и няма спестявания
                      ефективността на кампания според мен зависи от аудиторията, криейтива, самия продукт и самата компания която се рекламира
                      цената на рекламата е важна, но ефективността на капманията зависи по-скоро от продукта и начина по който се рекламира и от коя компания е създаден продукта

                      Не е препоръка за покупка или продажба на акции.
                      Притежавам акции на Инвестор.бг АД и съм журналист в компанията.

                      Коментар


                      • Здравейте,

                        „Инвестор.БГ” АД сключи Дружествен договор с Николай Стефанов Габровски за дружество с ограничена отговорност: “ИНВЕСТОР ПУЛС” ООД

                        http://bull.investor.bg/bull/upload/012978.doc

                        Отразяването на новината в Investor.bg може да видите на следния линк:

                        Сайтът за здравна информация Puls.bg стана част от групата на Инвестор.БГ

                        http://www.investor.bg/?cat=5&id=70511

                        Едуард Вичинян,
                        ДВИ на Инвестор.БГ АД

                        Коментар


                        • Марияне, аз домашни за писане нямам ...

                          моят въпрос беше не дали има сезонност, а защо?

                          също така и към пса, който явно има опит в бранша. Наистина не разбирам от какво са обусловени тези спадове и защо цените на рекламата през януари и август са по-ниски, само заради отпускарския сезон ли?

                          Не се заяждам, искам да си изясня нещата ...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Боримечката
                            ъъъ, защо, бе ОКИ??????

                            нали имаше много рекламодатели и ние кликаме ли кликаме ... каква е тая сезонност в интернет медия ... обясни на невежите ...
                            Позволявам си да се намеся наи-малкото защото от 10 години отговарям за продажбите на няколко медии, опит доста по-голям от този, който имам на БФБ /около 5 години/
                            Разбира се, че има сезонност в рекламата и месеците януари, февруари, юли и август са по- слаби. Дори и на пръв поглед да има реклама, то тя обикновенно е н доста занижени цени. / само за пример в БТВ януари купуваш 1, а получаваш 2 излъчвания/.
                            Колкото до Инвестор наистина това не е наи- голямата и ликвидна компания, но определено е една от най-бързо развиващите се на БФБ. Нямам преки наблюдения върху мениджмънта, но виждам прогреса на фирмата.
                            От друга страна съм абсолютно убеден в потенциала на интернет рекламата в БГ, независимо от развитието на финансовата криза.

                            Разбира се, че мнението ми не е препоръка и че имам акции в ИБГ.
                            Сега очаквам наредилите се със сериозни пакети от дясно да не издържат и да пуснат още промо- акции, защото тук в последните дни цената вървеше срещу пазара и ми остана доста нереализиран КЕШ по тази позиция.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Боримечката
                              ъъъ, защо, бе ОКИ??????

                              нали имаше много рекламодатели и ние кликаме ли кликаме ... каква е тая сезонност в интернет медия ... обясни на невежите ...
                              не мога да не се намеся при това твърдение,
                              явно не сте си направил домашното, можете да питате кой е най-слабия сезон в този бранш
                              ето тук има данни по тримесечие без натрупване
                              http://www.investor.bg/?cat=10&cid=3...&show=0#table0
                              в последните 4 г. Q3 на Инвестор.бг е имал загуба

                              през Q3 2004 - 10
                              през Q3 2005 - 2
                              през Q3 2006 - 35
                              през Q3 2007 - 5

                              Q3 през 2008 г. е на печалба
                              гледайки ръста по месеци през Q3,
                              http://www.investor.bg/?cat=5&id=70416
                              август е най-слаб ръста, въпреки че имаше олимпиада, но според личните ми наблюдения беше слаба за рекламодателите защото в цялата страна видях само реклами на тойота и обб покрай олимпиадата и то по билбордове, а не в интерент или тв, радио, докато за европейското по футбол (юни, което не е Q3) имаше доста реклами свързани със световното
                              това са лични неангажиращи наблюдения, ТВ почти не гледам и не зная кои къде се е рекламирал пък и в интернет не забелязвам всички кампании, защото не ми е това целта, каквото видя видя, като обикновен потребител
                              защо Q3 резултата е такъв? сигурно заради септемврийския ръст,

                              както и да е според отчета се вижда, че е поради изпреварващия ръст на приходите над разходите

                              Притежавам акции, не е препоръка за покупка или продажба на акции.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Боримечката
                                Мая, знам че много ви дразним Никола и аз, но е редно да приемате и негативни мнения за Инвесторчето ...
                                да ти кажа моето виждане за отчетар мани ги тия 237%, гледай печалбите за 2008 по тримесечие ...
                                1-во: 164
                                2-ро: 372
                                3-то: 105

                                изводите си ги прави сама ...

                                айде, ъп ъп ъп ъп!
                                Не разбирам какви изводи трябва да си направя ??? Може би, че печалбата намалява ??? Искаш ли да се обзаложим, че 4-ото тримесечие ще бъде много по-висока ? Явно не следиш бизнеса, за да знаеш кои периоди са най-силни за рекламния бизнес.
                                Ако пък намекваш, че са малки като абсолютна стойност, сигурно много по-добре е да са с минус отпред, така ли???

                                Коле, ти верно си неизживян тинейджър обаче
                                Every passing minute is another chance to turn it all around

                                Коментар

                                Working...
                                X