За това кое имало по-голям ъпсайд ще видим след година. Според мен ъпсайда на новия ти фаворит е крайно съмнителен, затова пък даунсайда му е 100% от сегашните нива. Което не може да се каже за ИБГ. Спирам да споря с теб, защото явно не си от тези, които лесно приемат поражението. Та казваш по-добре да падне от 6 на 1 лев и после да се покачи на 2, отколкото да си седи на 11-12 с добри оферти и търговия на тези нива.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инвестор.бг (4IN / IBG)
Collapse
X
-
ОК
-
Anton Chigurh
Моите писаници нямат нищо общо с покачването на цената на Алуминката. Просто акцията има по-голям upside от IBG. Това ми е личното мнение ще видим към края на годината. Какво ще е положението. Кое е по-вероятно, Алуминакта да стане 3 лева или ИБГ да стане 20 лева?Дори и на теб ти е ясен отговора.....
Истината е че някои акции се удвоиха от дъното си докато ИБГ си седи като кит на плитчина. Това са факти ОК срещу които не можеш да кажеш глупост от рода на "Ти купува ПИБ на 6 лева". Ми купувах да! После купувах и на 1.20.
Коментар
-
ОК
Първоначално изпратено от Anton.ChigurhПървоначално изпратено от ОКТонка, по същия начин преди годин твърдеше че ПИБ на 6 лева е много по-добре от ИБГ на 11. После пак ще кажеш, ама тук акционерите се наговаряли, пък там действат чисто пазарни принципи.
Ако бях на мястото на хората четящи темата нямаше да взимам за чиста проба писанията ти защото докато продаваше акциите си тук пишеше как чакаше трицирени цени. Това не е много честно нали? Иначе за ПИБ какво да ти кажа. Ти очакваше, че ще фалира, а аз не. Явно пенсионките също са били на твоето мнение.
Коментар
-
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от ОКТонка, по същия начин преди годин твърдеше че ПИБ на 6 лева е много по-добре от ИБГ на 11. После пак ще кажеш, ама тук акционерите се наговаряли, пък там действат чисто пазарни принципи.
Ако бях на мястото на хората четящи темата нямаше да взимам за чиста проба писанията ти защото докато продаваше акциите си тук пишеше как чакаше трицирени цени. Това не е много честно нали? Иначе за ПИБ какво да ти кажа. Ти очакваше, че ще фалира, а аз не. Явно пенсионките също са били на твоето мнение. Уча се от грешките си гледам да ставам все по-добър. Урока с ПИБ беше безценен.
Коментар
-
ОК
Тонка, по същия начин преди годин твърдеше че ПИБ на 6 лева е много по-добре от ИБГ на 11. После пак ще кажеш, ама тук акционерите се наговаряли, пък там действат чисто пазарни принципи.
Коментар
-
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от Maq7Първоначално изпратено от ОКТо Кремиковци изглежда още по-внушително. И P/S също вероятно хич не е зле там. Така че дай да купуваме КРЕМ, а?
Коментар
-
Първоначално изпратено от ОКТо Кремиковци изглежда още по-внушително. И P/S също вероятно хич не е зле там. Така че дай да купуваме КРЕМ, а?Every passing minute is another chance to turn it all around
Коментар
-
ОК
Исках да ти кажа, че цитираните снимки и коефиценти сами по себе си нищо не значат.
Коментар
-
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от ОКТо Кремиковци изглежда още по-внушително. И P/S също вероятно хич не е зле там. Така че дай да купуваме КРЕМ, а?
ПП: При изчисляването на доходността при ИБГ бих изваждал сделките сключени през Карол и Юнион Банк по понятни причини.:wink:
Коментар
-
ОК
То Кремиковци изглежда още по-внушително. И P/S също вероятно хич не е зле там. Така че дай да купуваме КРЕМ, а?
Коментар
-
Anton Chigurh
Алкомет АД с маркет кеп от 26 911 486 и P/S 0.10x
ИнвесторБГ АД с макер кеп от 13 014 141 и P/S 5.00x
Един етаж на Бул. Стамболийски!
Не знам до колко има логика в това, но много интуитивно показва кое е скъпо и кое евтино.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ОКПървоначално изпратено от kaloianПървоначално изпратено от Maq7Първоначално изпратено от kaloianПървоначално изпратено от ОКТова е може би единствената компания, която направи класическо ИПО, предлагайки инад 50% от акциите на пазара. Това, че няма мажоритар, плюс последните изменения в Устава, които увеличават правата на по-малките акционери, ми гарантират, че не може да има изцепки от рода на купуване на самолети, многомилионни премии или прехвърляне на активи на занижени цени. Затова и си мисля, че инвестицията тук е обречена на успех. Което го показва и графиката от последните 5 години. ИБГ бие индекса в пъти.
Коментар
-
ОК
Първоначално изпратено от kaloianПървоначално изпратено от Maq7Първоначално изпратено от kaloianПървоначално изпратено от ОКТова е може би единствената компания, която направи класическо ИПО, предлагайки инад 50% от акциите на пазара. Това, че няма мажоритар, плюс последните изменения в Устава, които увеличават правата на по-малките акционери, ми гарантират, че не може да има изцепки от рода на купуване на самолети, многомилионни премии или прехвърляне на активи на занижени цени. Затова и си мисля, че инвестицията тук е обречена на успех. Което го показва и графиката от последните 5 години. ИБГ бие индекса в пъти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Maq7Първоначално изпратено от kaloianПървоначално изпратено от ОКТова е може би единствената компания, която направи класическо ИПО, предлагайки инад 50% от акциите на пазара. Това, че няма мажоритар, плюс последните изменения в Устава, които увеличават правата на по-малките акционери, ми гарантират, че не може да има изцепки от рода на купуване на самолети, многомилионни премии или прехвърляне на активи на занижени цени. Затова и си мисля, че инвестицията тук е обречена на успех. Което го показва и графиката от последните 5 години. ИБГ бие индекса в пъти.
Коментар
-
Anton Chigurh
Ракетааааааааааа
Интернет рекламата завзема все по-голям дял от бюджетите в САЩ
09.04.2009 14:38
Рецесията забавя, но не спира ръста на онлайн рекламата. Колкото и странно да звучи, икономическата криза може да ускори прехода към дигитална реклама за много маркетолози, пише eMarketer.
Делът на интернет от общите разходи за медийна реклама в САЩ нараства с поне по 1 процентен пункт всяка година. Казано по-просто, маркетолозите харчат повече за интернет реклама и по-малко за реклама в други медии като вестници, радио и списания.
Нещо повече, от eMarketer прогнозират, че делът на интернет в рекламните бюджети ще продължава да расте, като ще се повиши от почти 10% тази година до малко над 15% през 2013 г. За 2010 г. прогнозата е да достигне дял от 11,2%, за 2011 г. – 12,3%, а за 2012 г. – 13,8%.
„Пренасочването на разходите предшества рецесията“, обяснява Дейвид Халерман, старши анализатор в eMarketer и автор на проучването „Разходите за реклама в САЩ – новата реалност“. „Текущата икономическа среда обаче подсилва новите рекламни модели и ги прави по-постоянни“.
Логично ли е това предвид факта, че темпът на нарастване дори на разходите за интернет реклама се забавя? Според Халерман да.
„Офертите за дигитален маркетинг имат силни преимущества, особено за компаниите, чувствителни относно отделените средства. Маркетолозите могат по-лесно да измерят резултатите от интернет реклама в сравнение с повечето традиционни медии. Това създава по-ефективна реклама и по-висока възвръщаемост на инвестициите, което пък кара традиционните медии да свалят цените“, обяснява той.
Което пък оказва повече натиск върху нетната печалба на традиционните медии.
“Същевременно успешната интернет реклама създава нова парадигма за маркетинг в другите медии. Пример за този нов модел е търсенето”, допълва той.
Когато маркетолозите свържат рекламите с изразен интерес от страна на потребител в точния момент, в който този интерес се проявява – както например става при търсене – уместността надвива обичайното съпротивление.
„Рекламиране, което потребителите приветстват, е новата реалност“.
Пък и в не толкова дългосрочен план натам ще идат парите, коментира изданието.
Коментар
Коментар