If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In just 10 years, we have progressed from a one-man garage start-up to announcing a new company with one of the world’s most iconic car brands. The new company will be named Bugatti Rimac and it will be led by Mate Rimac as Chief Executive Officer. This is a major milestone for us and we just can't wait to create a new automotive and technological powerhouse, together with Bugatti. We are so ready! Don't miss the live stream at 8pm CEST: youtu.be/hhUI6XmnTh8
In just 10 years, we have progressed from a one-man garage start-up to announcing a new company with one of the world’s most iconic car brands. The new company will be named Bugatti Rimac and it will be led by Mate Rimac as Chief Executive Officer. This is a major milestone for us and we just can't wait to create a new automotive and technological powerhouse, together with Bugatti. We are so ready! Don't miss the live stream at 8pm CEST: youtu.be/hhUI6XmnTh8
Смятам че Бийм Пазара е необходим на местната инвестиционна общност, но това което наблюдвам засега е, че емитентите са все такива, които очевидно не могат да наберат пари от професионалните инвеститори. Защо всички тези фондове, кофинансирани с европейски средства през Фонда на фондовете не дават пари на Биодит или Син Карс? Означава ли, че смятат риска за твърде голям? Моите наблюдения са че тези схеми за финансиране имат доста ниски критерии. Или може би самите компании не са се обърнали към тях за подкрепа?
Идеята ми е, че ако имаш качествен продукт е по-лесно да се обърнеш към някой от тези фондове а не към пазара и каква е причината да не го правиш?
Едно е да загубиш общоевропейски средства, а съвсем друго да загубиш личните си спестявания и е нормално, когато инвестираш лични средства да преценяваш по-добре риска.
Между другото нямам достъп до темата за Инфинити Капитал. Някой друг има ли такъв проблем или просто модераторът ме е ограничил, защото съм написал нещо, което не му е харесало?
1. фондовете наливат в тия фирмета, но не само ЕС пари - а и получени от ББР бюджетни средства. Сега по-хубаво ли ти стана?
БИЙМ на фона на батака БФБ е безсмислен, той е решение за зряла и регулирана борса.
2. темата е осрана в стил Тиквестор модератори. Можеш да я виждаш ако не си логнат.
Смятам че Бийм Пазара е необходим на местната инвестиционна общност, но това което наблюдвам засега е, че емитентите са все такива, които очевидно не могат да наберат пари от професионалните инвеститори. Защо всички тези фондове, кофинансирани с европейски средства през Фонда на фондовете не дават пари на Биодит или Син Карс? Означава ли, че смятат риска за твърде голям? Моите наблюдения са че тези схеми за финансиране имат доста ниски критерии. Или може би самите компании не са се обърнали към тях за подкрепа?
Идеята ми е, че ако имаш качествен продукт е по-лесно да се обърнеш към някой от тези фондове а не към пазара и каква е причината да не го правиш?
Едно е да загубиш общоевропейски средства, а съвсем друго да загубиш личните си спестявания и е нормално, когато инвестираш лични средства да преценяваш по-добре риска.
Между другото нямам достъп до темата за Инфинити Капитал. Някой друг има ли такъв проблем или просто модераторът ме е ограничил, защото съм написал нещо, което не му е харесало?
Винаги се забавлявам на коментарите ти, всички до един изцяло негативни!
Както има дрехи ширпотреба от световни и утвърдени производители, има и бутикови, по-хубави, от световно неизвестни, с по-високо качество и хората ги купуват на по-високи цени!
Като казваш "Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват" сигурен съм в това.
Няма да преопакова нищо китайско, а ще ги произвежда тук.
Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
Аз пък разбрах друго, след като се допитах до няколко професионалисти, вкл. двама изп. директора на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ, г-на бил максимално почтен, от 30 г. се занимава с автомобили, знае какво прави, не само, че не е на загуба, ами от производство на автомобили, търговия с авточасти и сервизна дейност е направил огромно състояние...
Но всеки е свободен да хейти, направи собствено проучване, мисли....Не е препоръка!
Вместо да питаме минувачи - поглеждаме на адреса в Русе и в търговския регистър - г-на се занимава с един сервиз. От много производство до момента та никакви продажби и доходи, само развод с английската компания за метален скрап дето го направи цялото нещо възможно като финанси (не е майтап)
Та значи, какво щял да произвежда - като показаното се прави от години вече в Китай? Чалъми? Това обяснява и БИЙМ-листването.
Т.е. пазарът ще купува по-скъпо от него, отколкото от утвърдените производители? Ще предостави по-високо качество от тях? Ще продаде акции от немската фирма на Франкфуртската?
A ето го и безаналоговия модел рикши от 2019 Женева. Така е, няма конкуренция, защото такива кенефи няма и как да получат хомологация въобще.
Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват: https://www.hasepost.de/stadtwerke-o...ringer-100201/
1. годината е била 2018, не само е проектирано, че и произведено, че и тествано по улиците. 2. опа, ама то и автономно...
В крайна сметка като съберем две и две, става ясно че сервизът в Русе е на загуба от експеримента със спортна кола - и след очакваният провал с преопаковка на китайски рикши единствения изход е да впрегне инженерния гений на шефа - т.е. ще видим няколко модела електрически картинги Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
Винаги се забавлявам на коментарите ти, всички до един изцяло негативни!
Както има дрехи ширпотреба от световни и утвърдени производители, има и бутикови, по-хубави, от световно неизвестни, с по-високо качество и хората ги купуват на по-високи цени!
Като казваш "Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват" сигурен съм в това.
Няма да преопакова нищо китайско, а ще ги произвежда тук.
Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
Аз пък разбрах друго, след като се допитах до няколко професионалисти, вкл. двама изп. директора на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ, г-на бил максимално почтен, от 30 г. се занимава с автомобили, знае какво прави, не само, че не е на загуба, ами от производство на автомобили, търговия с авточасти и сервизна дейност е направил огромно състояние...
Но всеки е свободен да хейти, направи собствено проучване, мисли....Не е препоръка!
Коментар