IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Имах възможността да задам на г-н мажоритаря следния въпрос: "Производители на ел. коли в света много, каква е вероятноста в един момент Син карс да се окаже неконкурентна и непечеливша?" и 15-20 мин ми обясни подробно и аргументирано горе долу следното:

    Почти никаква, ние сме се прицелили в сегмент, който почти е без конкуренция, а именно бутикови автомобили по поръчка с точно зададени от купувача характеристики и екстри, който е прекалено малък и неинтересен на големите производители. Масовото производство на големите производители не може да предложи такова качество и издържливост като нас, никой не може да даде гаранция колкото нас за изминати километри(не помня каква цифра спомена) и здравина на конструкция. Освен това при нас ще бъде много по-евтино пренастройването на роботите за производство на автомобили за различните поръчки(с различни характеристики), отколкото на големите заводи.
    Съответно ще бъдат и на по-висока цена автомобилите от масовите, но след проведени предварителни разговори с различни потенциални купувачи има уверения за голям интерес от тях. Огнян Донев напр. каза на кафето с него, че много е харесал автомобилите и характеристиките им, ще получи първия прототип и ако всичко е наред, ще поръча за цялата Софарма Трейдинг, също така и инвестира във Син карс!

    На въпроса ми ще продава ли още акции, отговори:
    Твърдо не, имам пари за 1 година напред, взел съм и заеми като убедих банките в жизнеспособността на проекта като съм заложил лично имущество, цената за мен е много ниска, ще продавам акции от немската фирма на Франкфуртската борса, защо ми е да набирам тук малко пари на ниска цена, ще получа много повече пари при по-висока цена на акциите във Франкфурт.

    Каза също, че работят много интензивно и скоро трябва да има хубави новини и нови сключени договори, също така, че ще бъде максимално прозрачен към инвеститорите!


    Ама като чета интервютата с него, нищо ново не ми е казал, ето част от тях:

    Българският производител на бутикови спортни електромобили Sin Cars подготвя серийно производство на електрически бусчета като се цели основно в германския пазар. Това заяви в предаването Money.bg по Bulgaria on air собственикът на базираната в Русе компания Росен Даскалов. Неговата идея е през следващите 3 години да бъдат произведени до 20 000 автомобила. Казано иначе, това представлява около 2% пазарен дял в Европа до 2025-а година.

    "Скоро започваме серийното производство на нашия прототип за електрически микробус, който представихме през 2019 г. в Женева. Смело мога да кажа, че ще станем лидер в Германия, защото в нишата, в която сме се прицелили реално нямаме конкуренция", коментира Росен Даскалов.

    Автомобилите ще са изцяло енергийно независими, а базовата им цена ще бъде 41 000 евро без ДДС

    Росен Даскалов изчислява, че след 150 000 км. Активно каране ще има цялостно възвръщане на инвестицията. Колите ще бъдат основно произвеждани в Русе с довършителна работа в Германия.

    Въпреки големия интерес към предлагането, собственикът на "Син карс" Росен Даскалов каза за "Капитал", че не планира да предлага още акции на борсата.

    Сега сигурно ще има коментари от хейтъри и нищо неразбиращи, който го интересува повече, може да звънне във фирмата и там да пита....

    Коментар


    • Първоначално изпратено от duzo Разгледай мнение

      Най интересното тук е, че зад тези 37,8млн. капитализация като актив стои само и единствено някакво мистично ноу хау на дъщерна компания, разработено за само за около 2 години. На Мъск дивелопмънта ряпа да яде.
      Не е препоръка за нищо само инфо, което всеки може да си види в ТР.
      Биодит са пионерите в тоя номер, затова не ги допуснаха в редовно предлагане преди време Балониада.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от itest Разгледай мнение
        това тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?
        37,087 млн. лв
        18 543 669
        Най интересното тук е, че зад тези 37,8млн. капитализация като актив стои само и единствено някакво мистично ноу хау на дъщерна компания, разработено за само за около 2 години. На Мъск дивелопмънта ряпа да яде.
        Не е препоръка за нищо само инфо, което всеки може да си види в ТР.

        Коментар


        • Свърши ли бутането с лакти?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнение
            Вчера ми направи впечатление, как по едно време цените на ФНИБ и Син Карс почти се изравниха.
            От едната страна е дружество с дългогодишна история, разпределящо дивидент, прилична отчетност пред инвеститорите..., от другата страна Син карс нещо ново и... екзотично ако може така се каже.

            Не искам да хейтя - имам акции и в двете компании. Просто ми направи впечатление.

            И се чудя дали този дисонанс е характерен принципно на фондовите пазари /понеже съм със сравнително малък опит/ или е месно изключение.

            Ще се радвам ако някой изрази мнение.
            Младеж, по-добре си изтрий това мнение, защото показва липсата ти на базови неща. Лоши няма, ще навлезеш постепенно и важното е, че искаш да научиш. Успех.

            Коментар


            • Вчера ми направи впечатление, как по едно време цените на ФНИБ и Син Карс почти се изравниха.
              От едната страна е дружество с дългогодишна история, разпределящо дивидент, прилична отчетност пред инвеститорите..., от другата страна Син карс нещо ново и... екзотично ако може така се каже.

              Не искам да хейтя - имам акции и в двете компании. Просто ми направи впечатление.

              И се чудя дали този дисонанс е характерен принципно на фондовите пазари /понеже съм със сравнително малък опит/ или е месно изключение.

              Ще се радвам ако някой изрази мнение.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от itest Разгледай мнение
                това тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?
                37,087 млн. лв
                18 543 669
                Епа затова и през БЕАМ сегмента се листват - специално за шарани

                Коментар


                • това тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?
                  37,087 млн. лв
                  18 543 669

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от top Разгледай мнение
                    Колко коли ще да продали тази година?
                    Колега, ще са продали, ако са произвели.
                    търся преподавателка, за уроци по пиано, математика, масаж и испански

                    Коментар


                    • Е да,ама плондерът се спука,
                      Не е ясно колко е качествено Виното, ако не върви много при над 2лв за етикетка
                      Last edited by malkia Muk; 01.07.2021, 18:06.
                      търся преподавателка, за уроци по пиано, математика, масаж и испански

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнение

                        По-добре цаца сред акули в син океан, отколкото просто черноморски плюещ форумен планктон.


                        Не го разбирам това постоянно плюене, все едно нещо реално постигаш... Със здраве, тук нямам, да не се объркаш.
                        Някои просто обичат да мрънкат и мразят. Всичко и всички. И себе си дори. Не им се връзвай
                        Животът е прекалено кратък, за да им обръщаш внимание или да правиш компромиси с некачествено вино

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнение

                          По-добре цаца сред акули в син океан, отколкото просто черноморски плюещ форумен планктон.


                          Не го разбирам това постоянно плюене, все едно нещо реално постигаш... Със здраве, тук нямам, да не се объркаш.
                          Не мога да скъсявам, затова не разбираш хахахаха
                          Инвеститори в балоняци.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Един вика син океан - ще добавя че там са цацата сред китайски акули
                            По-добре цаца сред акули в син океан, отколкото просто черноморски плюещ форумен планктон.


                            Не го разбирам това постоянно плюене, все едно нещо реално постигаш... Със здраве, тук нямам, да не се объркаш.

                            Коментар


                            • Колко коли ще да продали тази година?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от itest Разгледай мнение
                                все пак е добре да не се забравя факта, че нишата в която са се прицелили СинКарс с ел.камиончетата
                                НЕ Е празна и техните проектни концепти на хартия НЕ са уникални.

                                аз бих ги нарекъл идейно модифицирани от идеите на вече существуващата конкуренция.
                                конкуренцията, която отдавна произвежда, сглобява и продава.

                                пожелавам им успех, въпреки предизвикателствата. времето ще покаже какво могат и дали ще си намерят клиенти
                                Аз бих ги нарекъл поредната преопаковъчна компания за китайски боклучак даже и в БГ вече не са първите - има една в тракийската зона до Пловдив

                                Един вика син океан - ще добавя че там са цацата сред китайски акули

                                Коментар

                                Working...
                                X