Имах възможността да задам на г-н мажоритаря следния въпрос: "Производители на ел. коли в света много, каква е вероятноста в един момент Син карс да се окаже неконкурентна и непечеливша?" и 15-20 мин ми обясни подробно и аргументирано горе долу следното:
Почти никаква, ние сме се прицелили в сегмент, който почти е без конкуренция, а именно бутикови автомобили по поръчка с точно зададени от купувача характеристики и екстри, който е прекалено малък и неинтересен на големите производители. Масовото производство на големите производители не може да предложи такова качество и издържливост като нас, никой не може да даде гаранция колкото нас за изминати километри(не помня каква цифра спомена) и здравина на конструкция. Освен това при нас ще бъде много по-евтино пренастройването на роботите за производство на автомобили за различните поръчки(с различни характеристики), отколкото на големите заводи.
Съответно ще бъдат и на по-висока цена автомобилите от масовите, но след проведени предварителни разговори с различни потенциални купувачи има уверения за голям интерес от тях. Огнян Донев напр. каза на кафето с него, че много е харесал автомобилите и характеристиките им, ще получи първия прототип и ако всичко е наред, ще поръча за цялата Софарма Трейдинг, също така и инвестира във Син карс!
На въпроса ми ще продава ли още акции, отговори:
Твърдо не, имам пари за 1 година напред, взел съм и заеми като убедих банките в жизнеспособността на проекта като съм заложил лично имущество, цената за мен е много ниска, ще продавам акции от немската фирма на Франкфуртската борса, защо ми е да набирам тук малко пари на ниска цена, ще получа много повече пари при по-висока цена на акциите във Франкфурт.
Каза също, че работят много интензивно и скоро трябва да има хубави новини и нови сключени договори, също така, че ще бъде максимално прозрачен към инвеститорите!
Ама като чета интервютата с него, нищо ново не ми е казал, ето част от тях:
Българският производител на бутикови спортни електромобили Sin Cars подготвя серийно производство на електрически бусчета като се цели основно в германския пазар. Това заяви в предаването Money.bg по Bulgaria on air собственикът на базираната в Русе компания Росен Даскалов. Неговата идея е през следващите 3 години да бъдат произведени до 20 000 автомобила. Казано иначе, това представлява около 2% пазарен дял в Европа до 2025-а година.
"Скоро започваме серийното производство на нашия прототип за електрически микробус, който представихме през 2019 г. в Женева. Смело мога да кажа, че ще станем лидер в Германия, защото в нишата, в която сме се прицелили реално нямаме конкуренция", коментира Росен Даскалов.
Автомобилите ще са изцяло енергийно независими, а базовата им цена ще бъде 41 000 евро без ДДС
Росен Даскалов изчислява, че след 150 000 км. Активно каране ще има цялостно възвръщане на инвестицията. Колите ще бъдат основно произвеждани в Русе с довършителна работа в Германия.
Въпреки големия интерес към предлагането, собственикът на "Син карс" Росен Даскалов каза за "Капитал", че не планира да предлага още акции на борсата.
Сега сигурно ще има коментари от хейтъри и нищо неразбиращи, който го интересува повече, може да звънне във фирмата и там да пита....
Почти никаква, ние сме се прицелили в сегмент, който почти е без конкуренция, а именно бутикови автомобили по поръчка с точно зададени от купувача характеристики и екстри, който е прекалено малък и неинтересен на големите производители. Масовото производство на големите производители не може да предложи такова качество и издържливост като нас, никой не може да даде гаранция колкото нас за изминати километри(не помня каква цифра спомена) и здравина на конструкция. Освен това при нас ще бъде много по-евтино пренастройването на роботите за производство на автомобили за различните поръчки(с различни характеристики), отколкото на големите заводи.
Съответно ще бъдат и на по-висока цена автомобилите от масовите, но след проведени предварителни разговори с различни потенциални купувачи има уверения за голям интерес от тях. Огнян Донев напр. каза на кафето с него, че много е харесал автомобилите и характеристиките им, ще получи първия прототип и ако всичко е наред, ще поръча за цялата Софарма Трейдинг, също така и инвестира във Син карс!
На въпроса ми ще продава ли още акции, отговори:
Твърдо не, имам пари за 1 година напред, взел съм и заеми като убедих банките в жизнеспособността на проекта като съм заложил лично имущество, цената за мен е много ниска, ще продавам акции от немската фирма на Франкфуртската борса, защо ми е да набирам тук малко пари на ниска цена, ще получа много повече пари при по-висока цена на акциите във Франкфурт.
Каза също, че работят много интензивно и скоро трябва да има хубави новини и нови сключени договори, също така, че ще бъде максимално прозрачен към инвеститорите!
Ама като чета интервютата с него, нищо ново не ми е казал, ето част от тях:
Българският производител на бутикови спортни електромобили Sin Cars подготвя серийно производство на електрически бусчета като се цели основно в германския пазар. Това заяви в предаването Money.bg по Bulgaria on air собственикът на базираната в Русе компания Росен Даскалов. Неговата идея е през следващите 3 години да бъдат произведени до 20 000 автомобила. Казано иначе, това представлява около 2% пазарен дял в Европа до 2025-а година.
"Скоро започваме серийното производство на нашия прототип за електрически микробус, който представихме през 2019 г. в Женева. Смело мога да кажа, че ще станем лидер в Германия, защото в нишата, в която сме се прицелили реално нямаме конкуренция", коментира Росен Даскалов.
Автомобилите ще са изцяло енергийно независими, а базовата им цена ще бъде 41 000 евро без ДДС
Росен Даскалов изчислява, че след 150 000 км. Активно каране ще има цялостно възвръщане на инвестицията. Колите ще бъдат основно произвеждани в Русе с довършителна работа в Германия.
Въпреки големия интерес към предлагането, собственикът на "Син карс" Росен Даскалов каза за "Капитал", че не планира да предлага още акции на борсата.
Сега сигурно ще има коментари от хейтъри и нищо неразбиращи, който го интересува повече, може да звънне във фирмата и там да пита....
Коментар