Когато алчността се разминава с ралността....
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Агресивен бик Разгледай мнениеСвърши ли бутането с лакти?
Коментар
-
Първоначално изпратено от BB50 Разгледай мнениеСмятам че Бийм Пазара е необходим на местната инвестиционна общност, но това което наблюдвам засега е, че емитентите са все такива, които очевидно не могат да наберат пари от професионалните инвеститори. Защо всички тези фондове, кофинансирани с европейски средства през Фонда на фондовете не дават пари на Биодит или Син Карс? Означава ли, че смятат риска за твърде голям? Моите наблюдения са че тези схеми за финансиране имат доста ниски критерии. Или може би самите компании не са се обърнали към тях за подкрепа?
Идеята ми е, че ако имаш качествен продукт е по-лесно да се обърнеш към някой от тези фондове а не към пазара и каква е причината да не го правиш?
Едно е да загубиш общоевропейски средства, а съвсем друго да загубиш личните си спестявания и е нормално, когато инвестираш лични средства да преценяваш по-добре риска.
Между другото нямам достъп до темата за Инфинити Капитал. Някой друг има ли такъв проблем или просто модераторът ме е ограничил, защото съм написал нещо, което не му е харесало?
БИЙМ на фона на батака БФБ е безсмислен, той е решение за зряла и регулирана борса.
2. темата е осрана в стил Тиквестор модератори. Можеш да я виждаш ако не си логнат.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Смятам че Бийм Пазара е необходим на местната инвестиционна общност, но това което наблюдвам засега е, че емитентите са все такива, които очевидно не могат да наберат пари от професионалните инвеститори. Защо всички тези фондове, кофинансирани с европейски средства през Фонда на фондовете не дават пари на Биодит или Син Карс? Означава ли, че смятат риска за твърде голям? Моите наблюдения са че тези схеми за финансиране имат доста ниски критерии. Или може би самите компании не са се обърнали към тях за подкрепа?
Идеята ми е, че ако имаш качествен продукт е по-лесно да се обърнеш към някой от тези фондове а не към пазара и каква е причината да не го правиш?
Едно е да загубиш общоевропейски средства, а съвсем друго да загубиш личните си спестявания и е нормално, когато инвестираш лични средства да преценяваш по-добре риска.
Между другото нямам достъп до темата за Инфинити Капитал. Някой друг има ли такъв проблем или просто модераторът ме е ограничил, защото съм написал нещо, което не му е харесало?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение
Винаги се забавлявам на коментарите ти, всички до един изцяло негативни!
Както има дрехи ширпотреба от световни и утвърдени производители, има и бутикови, по-хубави, от световно неизвестни, с по-високо качество и хората ги купуват на по-високи цени!
Като казваш "Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват" сигурен съм в това.
Няма да преопакова нищо китайско, а ще ги произвежда тук.
Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
Аз пък разбрах друго, след като се допитах до няколко професионалисти, вкл. двама изп. директора на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ, г-на бил максимално почтен, от 30 г. се занимава с автомобили, знае какво прави, не само, че не е на загуба, ами от производство на автомобили, търговия с авточасти и сервизна дейност е направил огромно състояние...
Но всеки е свободен да хейти, направи собствено проучване, мисли....Не е препоръка!
Та значи, какво щял да произвежда - като показаното се прави от години вече в Китай? Чалъми? Това обяснява и БИЙМ-листването.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Т.е. пазарът ще купува по-скъпо от него, отколкото от утвърдените производители? Ще предостави по-високо качество от тях? Ще продаде акции от немската фирма на Франкфуртската?
Вицовете валят днес
https://sincars.co.uk/come-and-visit...tor-show-2019/
A ето го и безаналоговия модел рикши от 2019 Женева. Така е, няма конкуренция, защото такива кенефи няма и как да получат хомологация въобще.
Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват:
https://www.hasepost.de/stadtwerke-o...ringer-100201/
1. годината е била 2018, не само е проектирано, че и произведено, че и тествано по улиците. 2. опа, ама то и автономно...
В крайна сметка като съберем две и две, става ясно че сервизът в Русе е на загуба от експеримента със спортна кола - и след очакваният провал с преопаковка на китайски рикши единствения изход е да впрегне инженерния гений на шефа - т.е. ще видим няколко модела електрически картинги Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
Както има дрехи ширпотреба от световни и утвърдени производители, има и бутикови, по-хубави, от световно неизвестни, с по-високо качество и хората ги купуват на по-високи цени!
Като казваш "Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват" сигурен съм в това.
Няма да преопакова нищо китайско, а ще ги произвежда тук.
Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
Аз пък разбрах друго, след като се допитах до няколко професионалисти, вкл. двама изп. директора на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ, г-на бил максимално почтен, от 30 г. се занимава с автомобили, знае какво прави, не само, че не е на загуба, ами от производство на автомобили, търговия с авточасти и сервизна дейност е направил огромно състояние...
Но всеки е свободен да хейти, направи собствено проучване, мисли....Не е препоръка!
- 4 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от cam Разгледай мнениеИмах възможността да задам на г-н мажоритаря следния въпрос: "Производители на ел. коли в света много, каква е вероятноста в един момент Син карс да се окаже неконкурентна и непечеливша?" и 15-20 мин ми обясни подробно и аргументирано горе долу следното:
Почти никаква, ние сме се прицелили в сегмент, който почти е без конкуренция, а именно бутикови автомобили по поръчка с точно зададени от купувача характеристики и екстри, който е прекалено малък и неинтересен на големите производители. Масовото производство на големите производители не може да предложи такова качество и издържливост като нас, никой не може да даде гаранция колкото нас за изминати километри(не помня каква цифра спомена) и здравина на конструкция. Освен това при нас ще бъде много по-евтино пренастройването на роботите за производство на автомобили за различните поръчки(с различни характеристики), отколкото на големите заводи.
Съответно ще бъдат и на по-висока цена автомобилите от масовите, но след проведени предварителни разговори с различни потенциални купувачи има уверения за голям интерес от тях. Огнян Донев напр. каза на кафето с него, че много е харесал автомобилите и характеристиките им, ще получи първия прототип и ако всичко е наред, ще поръча за цялата Софарма Трейдинг, също така и инвестира във Син карс!
На въпроса ми ще продава ли още акции, отговори:
Твърдо не, имам пари за 1 година напред, взел съм и заеми като убедих банките в жизнеспособността на проекта като съм заложил лично имущество, цената за мен е много ниска, ще продавам акции от немската фирма на Франкфуртската борса, защо ми е да набирам тук малко пари на ниска цена, ще получа много повече пари при по-висока цена на акциите във Франкфурт.
Каза също, че работят много интензивно и скоро трябва да има хубави новини и нови сключени договори, също така, че ще бъде максимално прозрачен към инвеститорите!
Ама като чета интервютата с него, нищо ново не ми е казал, ето част от тях:
Българският производител на бутикови спортни електромобили Sin Cars подготвя серийно производство на електрически бусчета като се цели основно в германския пазар. Това заяви в предаването Money.bg по Bulgaria on air собственикът на базираната в Русе компания Росен Даскалов. Неговата идея е през следващите 3 години да бъдат произведени до 20 000 автомобила. Казано иначе, това представлява около 2% пазарен дял в Европа до 2025-а година.
"Скоро започваме серийното производство на нашия прототип за електрически микробус, който представихме през 2019 г. в Женева. Смело мога да кажа, че ще станем лидер в Германия, защото в нишата, в която сме се прицелили реално нямаме конкуренция", коментира Росен Даскалов.
Автомобилите ще са изцяло енергийно независими, а базовата им цена ще бъде 41 000 евро без ДДС
Росен Даскалов изчислява, че след 150 000 км. Активно каране ще има цялостно възвръщане на инвестицията. Колите ще бъдат основно произвеждани в Русе с довършителна работа в Германия.
Въпреки големия интерес към предлагането, собственикът на "Син карс" Росен Даскалов каза за "Капитал", че не планира да предлага още акции на борсата.
Сега сигурно ще има коментари от хейтъри и нищо неразбиращи, който го интересува повече, може да звънне във фирмата и там да пита....
Вицовете валят днес
https://sincars.co.uk/come-and-visit...tor-show-2019/
A ето го и безаналоговия модел рикши от 2019 Женева. Така е, няма конкуренция, защото такива кенефи няма и как да получат хомологация въобще.
Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват:
https://www.hasepost.de/stadtwerke-o...ringer-100201/
1. годината е била 2018, не само е проектирано, че и произведено, че и тествано по улиците. 2. опа, ама то и автономно...
В крайна сметка като съберем две и две, става ясно че сервизът в Русе е на загуба от експеримента със спортна кола - и след очакваният провал с преопаковка на китайски рикши единствения изход е да впрегне инженерния гений на шефа - т.е. ще видим няколко модела електрически картинги Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...Last edited by redcretin; 05.07.2021, 01:00.
Коментар
-
Имах възможността да задам на г-н мажоритаря следния въпрос: "Производители на ел. коли в света много, каква е вероятноста в един момент Син карс да се окаже неконкурентна и непечеливша?" и 15-20 мин ми обясни подробно и аргументирано горе долу следното:
Почти никаква, ние сме се прицелили в сегмент, който почти е без конкуренция, а именно бутикови автомобили по поръчка с точно зададени от купувача характеристики и екстри, който е прекалено малък и неинтересен на големите производители. Масовото производство на големите производители не може да предложи такова качество и издържливост като нас, никой не може да даде гаранция колкото нас за изминати километри(не помня каква цифра спомена) и здравина на конструкция. Освен това при нас ще бъде много по-евтино пренастройването на роботите за производство на автомобили за различните поръчки(с различни характеристики), отколкото на големите заводи.
Съответно ще бъдат и на по-висока цена автомобилите от масовите, но след проведени предварителни разговори с различни потенциални купувачи има уверения за голям интерес от тях. Огнян Донев напр. каза на кафето с него, че много е харесал автомобилите и характеристиките им, ще получи първия прототип и ако всичко е наред, ще поръча за цялата Софарма Трейдинг, също така и инвестира във Син карс!
На въпроса ми ще продава ли още акции, отговори:
Твърдо не, имам пари за 1 година напред, взел съм и заеми като убедих банките в жизнеспособността на проекта като съм заложил лично имущество, цената за мен е много ниска, ще продавам акции от немската фирма на Франкфуртската борса, защо ми е да набирам тук малко пари на ниска цена, ще получа много повече пари при по-висока цена на акциите във Франкфурт.
Каза също, че работят много интензивно и скоро трябва да има хубави новини и нови сключени договори, също така, че ще бъде максимално прозрачен към инвеститорите!
Ама като чета интервютата с него, нищо ново не ми е казал, ето част от тях:
Българският производител на бутикови спортни електромобили Sin Cars подготвя серийно производство на електрически бусчета като се цели основно в германския пазар. Това заяви в предаването Money.bg по Bulgaria on air собственикът на базираната в Русе компания Росен Даскалов. Неговата идея е през следващите 3 години да бъдат произведени до 20 000 автомобила. Казано иначе, това представлява около 2% пазарен дял в Европа до 2025-а година.
"Скоро започваме серийното производство на нашия прототип за електрически микробус, който представихме през 2019 г. в Женева. Смело мога да кажа, че ще станем лидер в Германия, защото в нишата, в която сме се прицелили реално нямаме конкуренция", коментира Росен Даскалов.
Автомобилите ще са изцяло енергийно независими, а базовата им цена ще бъде 41 000 евро без ДДС
Росен Даскалов изчислява, че след 150 000 км. Активно каране ще има цялостно възвръщане на инвестицията. Колите ще бъдат основно произвеждани в Русе с довършителна работа в Германия.
Въпреки големия интерес към предлагането, собственикът на "Син карс" Росен Даскалов каза за "Капитал", че не планира да предлага още акции на борсата.
Сега сигурно ще има коментари от хейтъри и нищо неразбиращи, който го интересува повече, може да звънне във фирмата и там да пита....
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от duzo Разгледай мнение
Най интересното тук е, че зад тези 37,8млн. капитализация като актив стои само и единствено някакво мистично ноу хау на дъщерна компания, разработено за само за около 2 години. На Мъск дивелопмънта ряпа да яде.
Не е препоръка за нищо само инфо, което всеки може да си види в ТР.
Коментар
-
Първоначално изпратено от itest Разгледай мнениетова тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?37,087 млн. лв 18 543 669
Не е препоръка за нищо само инфо, което всеки може да си види в ТР.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнениеВчера ми направи впечатление, как по едно време цените на ФНИБ и Син Карс почти се изравниха.
От едната страна е дружество с дългогодишна история, разпределящо дивидент, прилична отчетност пред инвеститорите..., от другата страна Син карс нещо ново и... екзотично ако може така се каже.
Не искам да хейтя - имам акции и в двете компании. Просто ми направи впечатление.
И се чудя дали този дисонанс е характерен принципно на фондовите пазари /понеже съм със сравнително малък опит/ или е месно изключение.
Ще се радвам ако някой изрази мнение.
- 1 like
Коментар
-
Вчера ми направи впечатление, как по едно време цените на ФНИБ и Син Карс почти се изравниха.
От едната страна е дружество с дългогодишна история, разпределящо дивидент, прилична отчетност пред инвеститорите..., от другата страна Син карс нещо ново и... екзотично ако може така се каже.
Не искам да хейтя - имам акции и в двете компании. Просто ми направи впечатление.
И се чудя дали този дисонанс е характерен принципно на фондовите пазари /понеже съм със сравнително малък опит/ или е месно изключение.
Ще се радвам ако някой изрази мнение.
Коментар
-
Първоначално изпратено от itest Разгледай мнениетова тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?37,087 млн. лв 18 543 669
Коментар
Коментар