IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Когато алчността се разминава с ралността....

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Агресивен бик Разгледай мнение
      Свърши ли бутането с лакти?
      И сам разбрах отговора

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BB50 Разгледай мнение
        Смятам че Бийм Пазара е необходим на местната инвестиционна общност, но това което наблюдвам засега е, че емитентите са все такива, които очевидно не могат да наберат пари от професионалните инвеститори. Защо всички тези фондове, кофинансирани с европейски средства през Фонда на фондовете не дават пари на Биодит или Син Карс? Означава ли, че смятат риска за твърде голям? Моите наблюдения са че тези схеми за финансиране имат доста ниски критерии. Или може би самите компании не са се обърнали към тях за подкрепа?
        Идеята ми е, че ако имаш качествен продукт е по-лесно да се обърнеш към някой от тези фондове а не към пазара и каква е причината да не го правиш?
        Едно е да загубиш общоевропейски средства, а съвсем друго да загубиш личните си спестявания и е нормално, когато инвестираш лични средства да преценяваш по-добре риска.
        Между другото нямам достъп до темата за Инфинити Капитал. Някой друг има ли такъв проблем или просто модераторът ме е ограничил, защото съм написал нещо, което не му е харесало?
        1. фондовете наливат в тия фирмета, но не само ЕС пари - а и получени от ББР бюджетни средства. Сега по-хубаво ли ти стана?
        БИЙМ на фона на батака БФБ е безсмислен, той е решение за зряла и регулирана борса.
        2. темата е осрана в стил Тиквестор модератори. Можеш да я виждаш ако не си логнат.

        Коментар


        • Смятам че Бийм Пазара е необходим на местната инвестиционна общност, но това което наблюдвам засега е, че емитентите са все такива, които очевидно не могат да наберат пари от професионалните инвеститори. Защо всички тези фондове, кофинансирани с европейски средства през Фонда на фондовете не дават пари на Биодит или Син Карс? Означава ли, че смятат риска за твърде голям? Моите наблюдения са че тези схеми за финансиране имат доста ниски критерии. Или може би самите компании не са се обърнали към тях за подкрепа?
          Идеята ми е, че ако имаш качествен продукт е по-лесно да се обърнеш към някой от тези фондове а не към пазара и каква е причината да не го правиш?
          Едно е да загубиш общоевропейски средства, а съвсем друго да загубиш личните си спестявания и е нормално, когато инвестираш лични средства да преценяваш по-добре риска.
          Между другото нямам достъп до темата за Инфинити Капитал. Някой друг има ли такъв проблем или просто модераторът ме е ограничил, защото съм написал нещо, което не му е харесало?

          Коментар


          • Привет Балонери !
            3 дена - 3 коментара.!!
            Много бързо разбалончвате, да не я направите номинал хартишката, както сте подкарали??

            Коментар


            • Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение

              Винаги се забавлявам на коментарите ти, всички до един изцяло негативни!

              Както има дрехи ширпотреба от световни и утвърдени производители, има и бутикови, по-хубави, от световно неизвестни, с по-високо качество и хората ги купуват на по-високи цени!

              Като казваш "Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват" сигурен съм в това.

              Няма да преопакова нищо китайско, а ще ги произвежда тук.

              Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...

              Аз пък разбрах друго, след като се допитах до няколко професионалисти, вкл. двама изп. директора на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ, г-на бил максимално почтен, от 30 г. се занимава с автомобили, знае какво прави, не само, че не е на загуба, ами от производство на автомобили, търговия с авточасти и сервизна дейност е направил огромно състояние...

              Но всеки е свободен да хейти, направи собствено проучване, мисли....Не е препоръка!
              Вместо да питаме минувачи - поглеждаме на адреса в Русе и в търговския регистър - г-на се занимава с един сервиз. От много производство до момента та никакви продажби и доходи, само развод с английската компания за метален скрап дето го направи цялото нещо възможно като финанси (не е майтап)
              Та значи, какво щял да произвежда - като показаното се прави от години вече в Китай? Чалъми? Това обяснява и БИЙМ-листването.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Т.е. пазарът ще купува по-скъпо от него, отколкото от утвърдените производители? Ще предостави по-високо качество от тях? Ще продаде акции от немската фирма на Франкфуртската?

                Вицовете валят днес

                https://sincars.co.uk/come-and-visit...tor-show-2019/

                A ето го и безаналоговия модел рикши от 2019 Женева. Така е, няма конкуренция, защото такива кенефи няма и как да получат хомологация въобще.
                Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват:
                https://www.hasepost.de/stadtwerke-o...ringer-100201/

                1. годината е била 2018, не само е проектирано, че и произведено, че и тествано по улиците. 2. опа, ама то и автономно...

                В крайна сметка като съберем две и две, става ясно че сервизът в Русе е на загуба от експеримента със спортна кола - и след очакваният провал с преопаковка на китайски рикши единствения изход е да впрегне инженерния гений на шефа - т.е. ще видим няколко модела електрически картинги Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
                Винаги се забавлявам на коментарите ти, всички до един изцяло негативни!

                Както има дрехи ширпотреба от световни и утвърдени производители, има и бутикови, по-хубави, от световно неизвестни, с по-високо качество и хората ги купуват на по-високи цени!

                Като казваш "Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват" сигурен съм в това.

                Няма да преопакова нищо китайско, а ще ги произвежда тук.

                Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...

                Аз пък разбрах друго, след като се допитах до няколко професионалисти, вкл. двама изп. директора на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ, г-на бил максимално почтен, от 30 г. се занимава с автомобили, знае какво прави, не само, че не е на загуба, ами от производство на автомобили, търговия с авточасти и сервизна дейност е направил огромно състояние...

                Но всеки е свободен да хейти, направи собствено проучване, мисли....Не е препоръка!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение
                  Имах възможността да задам на г-н мажоритаря следния въпрос: "Производители на ел. коли в света много, каква е вероятноста в един момент Син карс да се окаже неконкурентна и непечеливша?" и 15-20 мин ми обясни подробно и аргументирано горе долу следното:

                  Почти никаква, ние сме се прицелили в сегмент, който почти е без конкуренция, а именно бутикови автомобили по поръчка с точно зададени от купувача характеристики и екстри, който е прекалено малък и неинтересен на големите производители. Масовото производство на големите производители не може да предложи такова качество и издържливост като нас, никой не може да даде гаранция колкото нас за изминати километри(не помня каква цифра спомена) и здравина на конструкция. Освен това при нас ще бъде много по-евтино пренастройването на роботите за производство на автомобили за различните поръчки(с различни характеристики), отколкото на големите заводи.
                  Съответно ще бъдат и на по-висока цена автомобилите от масовите, но след проведени предварителни разговори с различни потенциални купувачи има уверения за голям интерес от тях. Огнян Донев напр. каза на кафето с него, че много е харесал автомобилите и характеристиките им, ще получи първия прототип и ако всичко е наред, ще поръча за цялата Софарма Трейдинг, също така и инвестира във Син карс!

                  На въпроса ми ще продава ли още акции, отговори:
                  Твърдо не, имам пари за 1 година напред, взел съм и заеми като убедих банките в жизнеспособността на проекта като съм заложил лично имущество, цената за мен е много ниска, ще продавам акции от немската фирма на Франкфуртската борса, защо ми е да набирам тук малко пари на ниска цена, ще получа много повече пари при по-висока цена на акциите във Франкфурт.

                  Каза също, че работят много интензивно и скоро трябва да има хубави новини и нови сключени договори, също така, че ще бъде максимално прозрачен към инвеститорите!


                  Ама като чета интервютата с него, нищо ново не ми е казал, ето част от тях:

                  Българският производител на бутикови спортни електромобили Sin Cars подготвя серийно производство на електрически бусчета като се цели основно в германския пазар. Това заяви в предаването Money.bg по Bulgaria on air собственикът на базираната в Русе компания Росен Даскалов. Неговата идея е през следващите 3 години да бъдат произведени до 20 000 автомобила. Казано иначе, това представлява около 2% пазарен дял в Европа до 2025-а година.

                  "Скоро започваме серийното производство на нашия прототип за електрически микробус, който представихме през 2019 г. в Женева. Смело мога да кажа, че ще станем лидер в Германия, защото в нишата, в която сме се прицелили реално нямаме конкуренция", коментира Росен Даскалов.

                  Автомобилите ще са изцяло енергийно независими, а базовата им цена ще бъде 41 000 евро без ДДС

                  Росен Даскалов изчислява, че след 150 000 км. Активно каране ще има цялостно възвръщане на инвестицията. Колите ще бъдат основно произвеждани в Русе с довършителна работа в Германия.

                  Въпреки големия интерес към предлагането, собственикът на "Син карс" Росен Даскалов каза за "Капитал", че не планира да предлага още акции на борсата.

                  Сега сигурно ще има коментари от хейтъри и нищо неразбиращи, който го интересува повече, може да звънне във фирмата и там да пита....
                  Т.е. пазарът ще купува по-скъпо от него, отколкото от утвърдените производители? Ще предостави по-високо качество от тях? Ще продаде акции от немската фирма на Франкфуртската?

                  Вицовете валят днес

                  https://sincars.co.uk/come-and-visit...tor-show-2019/

                  A ето го и безаналоговия модел рикши от 2019 Женева. Така е, няма конкуренция, защото такива кенефи няма и как да получат хомологация въобще.
                  Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват:
                  https://www.hasepost.de/stadtwerke-o...ringer-100201/

                  1. годината е била 2018, не само е проектирано, че и произведено, че и тествано по улиците. 2. опа, ама то и автономно...

                  В крайна сметка като съберем две и две, става ясно че сервизът в Русе е на загуба от експеримента със спортна кола - и след очакваният провал с преопаковка на китайски рикши единствения изход е да впрегне инженерния гений на шефа - т.е. ще видим няколко модела електрически картинги Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
                  Last edited by redcretin; 05.07.2021, 01:00.

                  Коментар


                  • Имах възможността да задам на г-н мажоритаря следния въпрос: "Производители на ел. коли в света много, каква е вероятноста в един момент Син карс да се окаже неконкурентна и непечеливша?" и 15-20 мин ми обясни подробно и аргументирано горе долу следното:

                    Почти никаква, ние сме се прицелили в сегмент, който почти е без конкуренция, а именно бутикови автомобили по поръчка с точно зададени от купувача характеристики и екстри, който е прекалено малък и неинтересен на големите производители. Масовото производство на големите производители не може да предложи такова качество и издържливост като нас, никой не може да даде гаранция колкото нас за изминати километри(не помня каква цифра спомена) и здравина на конструкция. Освен това при нас ще бъде много по-евтино пренастройването на роботите за производство на автомобили за различните поръчки(с различни характеристики), отколкото на големите заводи.
                    Съответно ще бъдат и на по-висока цена автомобилите от масовите, но след проведени предварителни разговори с различни потенциални купувачи има уверения за голям интерес от тях. Огнян Донев напр. каза на кафето с него, че много е харесал автомобилите и характеристиките им, ще получи първия прототип и ако всичко е наред, ще поръча за цялата Софарма Трейдинг, също така и инвестира във Син карс!

                    На въпроса ми ще продава ли още акции, отговори:
                    Твърдо не, имам пари за 1 година напред, взел съм и заеми като убедих банките в жизнеспособността на проекта като съм заложил лично имущество, цената за мен е много ниска, ще продавам акции от немската фирма на Франкфуртската борса, защо ми е да набирам тук малко пари на ниска цена, ще получа много повече пари при по-висока цена на акциите във Франкфурт.

                    Каза също, че работят много интензивно и скоро трябва да има хубави новини и нови сключени договори, също така, че ще бъде максимално прозрачен към инвеститорите!


                    Ама като чета интервютата с него, нищо ново не ми е казал, ето част от тях:

                    Българският производител на бутикови спортни електромобили Sin Cars подготвя серийно производство на електрически бусчета като се цели основно в германския пазар. Това заяви в предаването Money.bg по Bulgaria on air собственикът на базираната в Русе компания Росен Даскалов. Неговата идея е през следващите 3 години да бъдат произведени до 20 000 автомобила. Казано иначе, това представлява около 2% пазарен дял в Европа до 2025-а година.

                    "Скоро започваме серийното производство на нашия прототип за електрически микробус, който представихме през 2019 г. в Женева. Смело мога да кажа, че ще станем лидер в Германия, защото в нишата, в която сме се прицелили реално нямаме конкуренция", коментира Росен Даскалов.

                    Автомобилите ще са изцяло енергийно независими, а базовата им цена ще бъде 41 000 евро без ДДС

                    Росен Даскалов изчислява, че след 150 000 км. Активно каране ще има цялостно възвръщане на инвестицията. Колите ще бъдат основно произвеждани в Русе с довършителна работа в Германия.

                    Въпреки големия интерес към предлагането, собственикът на "Син карс" Росен Даскалов каза за "Капитал", че не планира да предлага още акции на борсата.

                    Сега сигурно ще има коментари от хейтъри и нищо неразбиращи, който го интересува повече, може да звънне във фирмата и там да пита....

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от duzo Разгледай мнение

                      Най интересното тук е, че зад тези 37,8млн. капитализация като актив стои само и единствено някакво мистично ноу хау на дъщерна компания, разработено за само за около 2 години. На Мъск дивелопмънта ряпа да яде.
                      Не е препоръка за нищо само инфо, което всеки може да си види в ТР.
                      Биодит са пионерите в тоя номер, затова не ги допуснаха в редовно предлагане преди време Балониада.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от itest Разгледай мнение
                        това тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?
                        37,087 млн. лв
                        18 543 669
                        Най интересното тук е, че зад тези 37,8млн. капитализация като актив стои само и единствено някакво мистично ноу хау на дъщерна компания, разработено за само за около 2 години. На Мъск дивелопмънта ряпа да яде.
                        Не е препоръка за нищо само инфо, което всеки може да си види в ТР.

                        Коментар


                        • Свърши ли бутането с лакти?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнение
                            Вчера ми направи впечатление, как по едно време цените на ФНИБ и Син Карс почти се изравниха.
                            От едната страна е дружество с дългогодишна история, разпределящо дивидент, прилична отчетност пред инвеститорите..., от другата страна Син карс нещо ново и... екзотично ако може така се каже.

                            Не искам да хейтя - имам акции и в двете компании. Просто ми направи впечатление.

                            И се чудя дали този дисонанс е характерен принципно на фондовите пазари /понеже съм със сравнително малък опит/ или е месно изключение.

                            Ще се радвам ако някой изрази мнение.
                            Младеж, по-добре си изтрий това мнение, защото показва липсата ти на базови неща. Лоши няма, ще навлезеш постепенно и важното е, че искаш да научиш. Успех.

                            Коментар


                            • Вчера ми направи впечатление, как по едно време цените на ФНИБ и Син Карс почти се изравниха.
                              От едната страна е дружество с дългогодишна история, разпределящо дивидент, прилична отчетност пред инвеститорите..., от другата страна Син карс нещо ново и... екзотично ако може така се каже.

                              Не искам да хейтя - имам акции и в двете компании. Просто ми направи впечатление.

                              И се чудя дали този дисонанс е характерен принципно на фондовите пазари /понеже съм със сравнително малък опит/ или е месно изключение.

                              Ще се радвам ако някой изрази мнение.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от itest Разгледай мнение
                                това тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?
                                37,087 млн. лв
                                18 543 669
                                Епа затова и през БЕАМ сегмента се листват - специално за шарани

                                Коментар

                                Working...
                                X