IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парахoдство БРП (5BR / BRP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от luboil
    Ако е истина това, то направо е нелепо да бъде изречено от един директор. Няма дребно произшествие, и не дай си боже "произшествието" което се случи с влака да стане и с кораб.
    И тогава какво ще каже? Ами голямо произшествие?
    Вместо да плямпат глупости, да се вземат в ръце и да разследват детайлно случая, за да може да се вземат всички предпазни мерки да не се повтори пак.
    И от това дребно произшествие колко ще са загубите - само ремонта на двете баржи ли?
    Първоначалната информация беше, че двата състава са се сблъскали, това означава ли и че българските баржи са ударени? Или се изнася информация само за чуждите, защото тя няма как да се скрие?
    Колега като те чете човек, ще си помисли че става дума за катастрофа от мащаба на Титаник най-малко.
    Доколкото прочетох, става дума за сблъсък при маневра. Това е почти ежедневие на всяко едно пристанище. Факта, че ремонта е бил направен за ЕДИН ден показва, че е дребен. Освен това какви аналогии се опитваш да направиш с жп катастрофата. На баржите не се возят хора. Освен през 1923 година политзатворниците.
    Колко за разходите, ще разберем при следващия отчет.


    Лично аз смятам патоса с който пишеш за манипулативен.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от tandem
      Ха сега търсете под вола теле .Тук такова пре..зентация беше досега че малко трябва да занулум

      не е препоръка за нищо
      Виж сега, напълно съм съгласен, че МОЖЕ и нищо сериозно да няма.
      Ама да ми говори човек на такъв пост за счупени мигачи е много несериозно. Вместо това да беше казал, че ще се направи пълно разследване на инцидента за да се предприемат мерки, бих го разбрал.
      И катастрофа водеща до финансови разходи, които при корабите са много високи, не е според мен дребно произшествие, по отношение както на дружеството като публично такова, така и за самите работещи в това дружество.

      Коментар


      • Ха сега търсете под вола теле .Тук такова пре..зентация беше досега че малко трябва да занулум

        не е препоръка за нищо

        Коментар


        • Първоначално изпратено от rospur
          Тласкач на БРП удари 2 словашки баржи
          Инцидент, при който българският тласкач „Пирин” ударил 2 баржи на словашката компания „SPaP” станал вчера.
          По думите на управителя на русенския клон „Инфлот 1” Стефан Тонев – пристанищен агент на словашката фирма, инцидентът станал около 17,30 часа край румънския бряг, точно срещу централния Понтон №2 на русенското пристанище. Българският кораб извършвал маневра за да тръгне по течението, при която получил повреда в двигателя и загубил управление. В резултат на това блъснал плаващия по течението словашки конвой, тласкан от „Ситно”. Леко са пострадали 2 от баржите в конвоя. Постигната е било договореност между Параходство БРП, чиято собственост и „Пирин” и словашката компания, в резултат на която българското параходство ще извърши ремонта на съдовете. Днес по обяд те бяха откарани в лимана на пристанище „Запад” за извършване на ремонтните дейности. Очаква се по-леко пострадалата баржа да отплава още утре, а втората – след няколко дни.
          Произшествието е дребно, все едно при пътен инцидент 2 автомобила да си охлузят ламарините и да се счупи някой мигач, коментира директорът на БРП Драгомир Кочанов. Според него, разследване на инцидента няьма да има, което беше потвърдено и от Морска администрация в Русе.
          Ако е истина това, то направо е нелепо да бъде изречено от един директор. Няма дребно произшествие, и не дай си боже "произшествието" което се случи с влака да стане и с кораб.
          И тогава какво ще каже? Ами голямо произшествие?
          Вместо да плямпат глупости, да се вземат в ръце и да разследват детайлно случая, за да може да се вземат всички предпазни мерки да не се повтори пак.
          И от това дребно произшествие колко ще са загубите - само ремонта на двете баржи ли?
          Първоначалната информация беше, че двата състава са се сблъскали, това означава ли и че българските баржи са ударени? Или се изнася информация само за чуждите, защото тя няма как да се скрие?

          Коментар


          • Тласкач на БРП удари 2 словашки баржи
            Инцидент, при който българският тласкач „Пирин” ударил 2 баржи на словашката компания „SPaP” станал вчера.
            По думите на управителя на русенския клон „Инфлот 1” Стефан Тонев – пристанищен агент на словашката фирма, инцидентът станал около 17,30 часа край румънския бряг, точно срещу централния Понтон №2 на русенското пристанище. Българският кораб извършвал маневра за да тръгне по течението, при която получил повреда в двигателя и загубил управление. В резултат на това блъснал плаващия по течението словашки конвой, тласкан от „Ситно”. Леко са пострадали 2 от баржите в конвоя. Постигната е било договореност между Параходство БРП, чиято собственост и „Пирин” и словашката компания, в резултат на която българското параходство ще извърши ремонта на съдовете. Днес по обяд те бяха откарани в лимана на пристанище „Запад” за извършване на ремонтните дейности. Очаква се по-леко пострадалата баржа да отплава още утре, а втората – след няколко дни.
            Произшествието е дребно, все едно при пътен инцидент 2 автомобила да си охлузят ламарините и да се счупи някой мигач, коментира директорът на БРП Драгомир Кочанов. Според него, разследване на инцидента няьма да има, което беше потвърдено и от Морска администрация в Русе.

            Коментар


            • Сега научих, че тази катастрофа е станала вчера в 17ч. и 35м.
              Лошото е, че тази новина излиза със закъснение от почти 20 часа.

              Мисля, че това е много некоректно.

              Коментар


              • Това беше дългоочакваната новина която ше помогне на акцията да обърне тренда

                Не е препоръка за нищо

                Коментар


                • Преди малко по телевизията казаха, че корабът Пирин превозващ контейнери и собственост на БРП е направил катастрофа със словашки кораб край Русе.
                  Това не говори добре нито за квалификацията на екипажите нито за ефективния надзор над корабоплаването по реката. А си има държавни служби и служители, които вземат заплати от нашите данъци, за да вършат тази работа.

                  Срамота!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  Коментар


                  • Стига сте писали врели-некипели за БРП, за да можете да сринете акциите и да си напазарувате на безценица....в края на краищата сме в 21 век...България е член на ЕС и на НАТО...какво затваряна на р.Дунав....сърбските глупендери запалили американското знаме и смъкнали герба от американското посолство..то чудо голямо....

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Батя
                      нали си наясно че няма как да не съм информиран за Р/Е-то на Монбат
                      Е, много различно е! За да си права трябва или БРП да слезе до 4,50 или Монбат да отиде на 43 лв. Кое си избираш?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от съни(тя)
                        Първоначално изпратено от Батя
                        Р/Е 45 за този растеж и този потенциал е много.
                        )потенциалът му не е по-малък, си мисля, от този на Монбат, както и Р/Е-то им не е много различно
                        нали си наясно че няма как да не съм информиран за Р/Е-то на Монбат
                        Е, много различно е! За да си права трябва или БРП да слезе до 4,50 или Монбат да отиде на 43 лв. Кое си избираш?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Батя
                          Р/Е 45 за този растеж и този потенциал е много.
                          )потенциалът му не е по-малък, си мисля, от този на Монбат, както и Р/Е-то им не е много различно

                          Коментар


                          • Р/Е 45 за този растеж и този потенциал е много.
                            Продължавам да твърдя, както съм го превил и когато беше на 12 лв., че тази акция е дърво!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Ugo
                              Според неофициална информация сръбското ръководство е благодарило на България, че отлага признаването на Косово.
                              Ами хайде срещу течението тогава бе

                              Коментар


                              • Според неофициална информация сръбското ръководство е благодарило на България, че отлага признаването на Косово.

                                Коментар

                                Working...
                                X