IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парахoдство БРП (5BR / BRP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ако целта е размиване - начини много, но мисля, че тук се гледа мащабно - регионално, с тенденция към глобалност))))))))

    Коментар


    • Няма да пътувам сега, че да не им скимне да отложат за резервната дата.След Нова година ще дойда да разгледам и Русе и Силистра.

      Ако са решили, ще изгласуват стоте милиона.Дано да знаят отсега какво точно ще направят с тях.В такава голяма структура, парите лесно се размиват.

      Коментар


      • Здравей tasso,

        щом си акционер утре ще отскочиш ли до Русе?

        Ако е така, направи си добре разчета за задръстванията по Хемус, защото почна да вали сняг.[/img]

        Коментар


        • Здравей, Captain.

          Имам към БРП, емоционално отношение.Преди 40 години, една какичка ми рисуваше параходи, и на знамето пишеше точно "БРП".
          Като я попитах какво значи, тя ми каза "Българско речно плаване".
          Явно силно съм го запомнил.

          Купих си акции без въобще да ги проуча.
          в една от темите във форума ме дадоха като пример колко тъп и финансово неграмотен е българския масов инвеститор.

          Надявам се компанията да избере правилния от двата пътя, които посочваш.Иначе ще се наложи да я купя аз.

          Пиши пак.

          Коментар


          • Здравейте,

            стана ми интересен този форум за БРП-то и реших да изразя някои мои непретенциозни мисли.

            Колко струва един шегел? 20000 или 200000 евро? Отговорът най- отдолу.

            1. БРП-то в момента е на кръстопът - или ще поеме бързо нагоре или ще се срине. Това зависи от ръководството на фирмата. Това че има 3 купени сомоходки и прилежащите към тях баржи втора ръка нищо не оазначава.
            Във фирмата работят много пенсионери вместо да се търсят млади кадри. От друга страна малкото млади и образовани напускат поради несъизмеримо ниското за отговорностите и работата заплащане.

            2. Безусловни са залсугите на ръководството на фирмата и на изп.директор Драгомир Кочанов по време на прехода и изправянето и на крака, когато фирмата беше пред фалит. Действаше се твърдо и справедливо и това е основната причина поради която фирмата продължи да съществува. Не мога да мисля какво щеше да стане, ако някой от старите директори беше останал, примерно Никифоров или Станчев - чист фалит.

            3. Времето на прехода и стабилизирането на фирмата обаче отминаха, сиреч трябват нови методи на управление отговарящи на съвременните изисквания на световния пазар за превози и по точно по река Дунав.
            Затова казах че БРП-то е на кръстопът. Затова собствениците трябва да са абсолютно наясно как ще се ръководи фирмата.

            4. Какво прави ръководството на фирмата по отношение на кохезионните фондове? Някакви планове и програми? За сега -не.

            5. Колко служители в администрацията са англоговорящи - по моя информация един - това е нелепо и говори за нивото на самата администрация.

            6. Къде е следващото поколение плавсъстав - капитани, механици, моряци? Няма такова - това води след 5-10 години до пълна скръб. Какво се прави по проблема? Засега нищо. Защо? Не се знае. За хора правещи фирмата със собствен капитал 100 млн. и след капитализация кой знае колко не би трябвало да е проблем да съдействат за откриване и обучение към Русенския Университет на специалностите Корабоводене и КММ.

            7. Един въпрос към собствениците: когато собствения капитал на дружеството стане 100 млн., кой и как мислите че ще ги усвои тези пари? Може би пенсионерите? Нямам нищо против тях, но поне за сега БРП-то е напълно социално предприятие, а в такова млади и кадърни специалисти не се задържат.

            8. И сега господа собственици, колко струва един корабен шегел? 20хил или 200хил евро? Вие може да разбирате от капиталови пазари, корпоративно управление, търгуване с акции, знаете кой кой е на фондовата борса, комисията за финансов надзор или централния депозитар, обаче мисля че нищо не разбирате от корабоплаване, корабни екипажи, превоз на товари, агентиране и т.н.
            Един шегел струва 20-на лева, зависи от големината.

            Коментар


            • БЪЛГАРСКИ МОРСКИ ФЛОТ ЕАД (BMF) източник: finance.news.bg 30 Ноември 2007 10:50


              БЪЛГАРСКИ МОРСКИ ФЛОТ ЕАД отчете 32 424 хил. лв. печалба в консолидирания си отчет към 30 септември 2007г.
              Дружеството БЪЛГАРСКИ МОРСКИ ФЛОТ ЕАД отчете печалба в размер на 32424 хил. лв. в консолидирания си отчет към второто тримесечие на 2007г. Общите приходи на дружеството са в размер на 342 061 хил. лв. което е ръст от 1.33 % спрямо предходния период. Общите разходи на дружеството отчитат спад от 2.21 % до 308 687 хил. лв.

              Формирана е печалба на акция в размер на 2.81лв. (на осреднена годишна база)

              Според неконсолидирания отчет на дружеството за същия период e отчетена печалба в размер на 32 547 хил. лв. .

              Собственият капитал на дружеството към 30 септември 2007г. е 914891 хил. лв., като спрямо същия период на миналата година се е увеличил с 2.67%

              Коментар


              • ПАРАХОДСТВО БЪЛГАРСКО РЕЧНО ПЛАВАНЕ АД (BRP) източник: darikfinance.bg 28 Ноември 2007 13:45


                Консолидираната печалба на Параходство БРП към 30 септември е 3.75 млн. лв.
                Параходство Българско речно АД плаване отчита нетна консолидирана печалба за деветмесечието на годината в размер на 3.75 млн. лв. спрямо 913 хил. лв. за същия период на миналата година, показват данните от отчета на компанията, публикуван в сайта на БФБ-София.

                Консолидираните приходи от продажби на русенското дружество за периода януари - септември са в размер на 34.36 млн. лв., което е ръст от 40% на годишна база. До 30.02 млн. лв. се повишават разходите за дейността на параходството, показва още отчетът.

                Основният капитал на Параходство Българско речно АД е 28.96 млн. лв., а собственият капитал е в размер на 39.11 млн. лв., става ясно от баланса на дружеството.

                До момента на борсата са изтъргувани 1 025 акции на Параходство БРП, като средната цена е 9.90 лв. или покачване с 2.59%.

                Коментар


                • Е най-накрая малко движение и тук - време беше

                  Коментар


                  • Пробив на МА20 с Обем 21000 кораба, речни подводници, пристанища,
                    заедно с прилежащата вода.

                    Добре дошли на борда,
                    драги клиенти на 129 и 157.

                    Коментар


                    • Не е за вярване
                      Кой купи 150 000 речни кораба ?
                      .. (или пристанище, мож би)

                      Коментар


                      • i и на пристанище се радваме
                        ако свърши водата - на гара става

                        Коментар


                        • По-сериозно - вероятно ще си направят пристанище на терена на "Бимас". С някой товарен терминал. Имаше такава идея. А нови кораби при всички положения ще трябват. Водният транспорт си е най-евтин, а имат много жито да извозват нагоре по реката. А и не само жито. Само вода да има де. Това наистина е проблем с тези сушави лета.

                          Коментар


                          • ЕЙ Гари ти втори гениален коментар праскаш по темата - нямам думи просто

                            Коментар


                            • Подводница, с която да потапяме украинските шлепове. Споко, момчета, майтапя се само. Не ме бийте.

                              Коментар


                              • Гари, кажи какво можем да купим по Дунава за толкова пари

                                Коментар

                                Working...
                                X