If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Дай Боже
а ако ни и мине - тва ще бъде двойно пазарно недоразумение
един път заради Фазера, и втори път заради Лесото
я много се надевам обаче да ни стигнат и да ни минат че тука се успахме нещо много искам фазера да ни мине Graham и да стане примерно 350, ако може и Лесото така да направи екстра ще е
ехаааа айде фазера ни стигна
260 срещу 300 лв или Фазер срещу Одес
може и така да го кажеме: - ако фазера вземе та скочи с още 15% па ще стане по-скъп и от Одеса
браво, браво
ехаааа айде фазера ни стигна
260 срещу 300 лв или Фазер срещу Одес
може и така да го кажеме: - ако фазера вземе та скочи с още 15% па ще стане по-скъп и от Одеса
браво, браво
На проведено ОСА от 03.08.2007 год. на Кораборемонтен завод Одесос АД-Варна /ODES/ са взети следните решения:
- Приема доклада на Съвета на директорите по чл. 114а от ЗППЦК;
- Овластява Съвета на директорите и изпълнителният директор на дружеството по чл. 114, ал. 1 от ЗППЦК за водене на преговори и сключване на сделка - закупуване от страна на Кораборемонтен завод Одесос АД-Варна на нов плаващ док със следните параметри:
Производител и продавач: Херсонски държавен завод Паллада - гр. Херсон, Украйна;
Тип на дока: плаващ, несамоходен, с железобетонен понтон и стоманени кули, построен по правилата на Руски корабен регистър;
Товароподемност: 20 000 т.;
Максимална дължина с кринолините: 220 м.;
Максимална ширина: 44 м.;
Ширина между кулите: 36.20 м.;
Височина: 16.30 м.;
Дълбочина на акваторията: 17.30 м.;
Срок на построяване: 20 месеца;
Цена на инвестицията: 22 500 000 щ. долари;
Начин на финансиране на сделката: около 60% със собствени средства, около 40% с кредити;
- Овластява Съвета на директорите на дружеството и одобрява действията му, свързани с покупката на дока, провлачването му и разполагането му в акваторията на Кораборемонтен завод Одесос АД-Варна и всички други необходими действия и разходи, свързани с въвеждането в експлоатация на дока.
Коментар