da ne govorim i za 2010 i kak se smenyat svetovnite regulatzii za tankeri togava... i kato dobavish i free floata na kompaniyata v sravnenie s drugite i izobshto zapochva da stava harashoto...
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КРЗ Одесос (ODES)
Collapse
X
-
Доколкото си спомням, бяха купили още един ремонтен док от Украйна и тия дни го теглеха на буксир към Варна (или вече го завлачиха) - това за увеличаването на капацитета и органичния ръст.
А колкото до мечтите и еуфорията - ами точно когато няма много потенциал за органичен ръст, хората мислят за секторна консолидация и вертикална интеграция.
За да успокоим г-н Заядливеца, ще кажа, че по това време на денонощието вече няма еуфория и ние тука само си говорим, а дали някой друг не само си говори, а и работи по въпроса - времето ще покаже
Първоначално изпратено от заядливецътчета точно каквото трябва
интервютата на мениджмънта
и хората за да сложат малко спирачка на еуфорията ви , ви казват че няма много потенциал за ръстеж
ама вие сте заслепени от алчност и мислите че знаете повече от мениджмънта на дружеството
успех ви желая момчета, нямам нищо напротив и 500 лв. да стане акцията, стига да ги заслужава
Коментар
-
Първоначално изпратено от ValuatorПримерно някой дето едновременно иска да притежава и повечко от БМФ
Първоначално изпратено от ИмпериятаДостатъчно ще е някой само да поиска да притежава повечко от заводеца.....))еее, това са големи амбиции, но пък някои го могат
))
Коментар
-
чета точно каквото трябва
интервютата на мениджмънта
и хората за да сложат малко спирачка на еуфорията ви , ви казват че няма много потенциал за ръстеж
ама вие сте заслепени от алчност и мислите че знаете повече от мениджмънта на дружеството
успех ви желая момчета, нямам нищо напротив и 500 лв. да стане акцията, стига да ги заслужава
Коментар
-
Крайно си неподготвен по темата. Не можеш да обявиш, че перспективите за растеж на бизнеса са ограничени. Ти шестмесечния отчет чете ли? При положение, че разбираш от кораборемонт (както ти сам твърдиш), трябва да си наясно, че в този бранш по силни са третото и четвъртото тримесечия. Тоест, можеш да си представиш, какъв ще е годишния. В машиностроенето и тежката индустрия въобще, две години е никакъв срок. Фрахтовия пазар остава висок и прогнозите на Лойдс лист са, че ще остане такъв до 2012 минимум. Цената на услугата кораборемонт е в пряка зависимост от фрахтовия хазар. Тоест дори и да приемем, че капацитетът на завода е запълнен, то печалбите от същото количество продажби ще се увеличават.
Това е не е препоръка за купуване или продаване на акции, а е по-скоро препоръка към заядливеца да почете малко преди да пише.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Пламенкапацитетът на завода (продажбите) ще се увеличи с най-малко 30% след две години. Също става ясно, че след това 30%-тно увеличение на продажбите не може да се очаква ЗНАЧИТЕЛЕН ръст.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kalo...
И достигаме до разковничето...тея кораби сигурно и от поддръжка се нуждаят...
Ще се включа във вашата тема, за да поставя акцента върху горната мисъл на Кало.
Не само в световен мащаб кораборемонтната дейност е печеливша... дори тя е ПО-ПЕЧЕЛИВША от самото корабостроене - имам предвид изработването на нови съдове и предаването им на новият корабособственик, след необходимите ходови и швартови изпитания съгласно Корабният регистър...
И ето - още един нов кораб, който е потенциален клиент на Кораборемонта - макар и в началото - само за почистване на подводната част от корпуса, корабният винт, подрулващи устройства и т.н.... (да не говорим за обрастванията, повишеното съпротивление и преразходът в тая връзка....), за боядисване и т.н. Но тук говорим и за поддържане в изправно техническо състояние на системи и механизми ( които осигуряват автономност на плаване на корабите от различен клас и с различно предназначение... (извинете ме за отклонението...).
И кораборемонтът ще бъде винаги доходоносен бизнес. Дългосрочно, инвестицията в дружеството е много добро вложение... Друг е въпросът, че всички искаме да спечелим сега, в тоя момент...
Нямам акции тук и не препоръчвам нищо. Това е само още едно мнение.
Моето лично мнение е, че бързи загуби има, но бързи печалби - няма на този свят!!!
Успехи на играчите/играчКите!"Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо
Коментар
-
Първоначално изпратено от ПламенСъни е права. Май никой не го е чел това интервю. А от него става ясно, че капацитетът на завода (продажбите) ще се увеличи с най-малко 30% след две години. Също става ясно, че след това 30%-тно увеличение на продажбите не може да се очаква ЗНАЧИТЕЛЕН ръст. Кое е песимистичното в това, не мога да вдяна.
Моите очаквания - имайки предвид световната конюктура - увеличение на печалбите още преди пускането на новия док, тоест без "значително" увеличение на капацитета. А след това...хе-хе-хеййййй.
Не е препоръка.
Коментар
-
Съни е права. Май никой не го е чел това интервю. А от него става ясно, че капацитетът на завода (продажбите) ще се увеличи с най-малко 30% след две години. Също става ясно, че след това 30%-тно увеличение на продажбите не може да се очаква ЗНАЧИТЕЛЕН ръст. Кое е песимистичното в това, не мога да вдяна.
Коментар
Коментар