IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КРЗ Одесос (ODES)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Пламен
    zarco, sega s1m na plaja i gledam, 4e si se olial. stava v1pros za pravopisna gre6ka. izpisa sveta za tova. i ako s takova m1l4anie me nakazva6, ne moga da si predstavia kakvo 6te izleze, ako se razprikazva6
    Зная, че грешката ТИ е само правописна, но тя не е съществена. Това вече го казах предварително.

    Друго е същественото, но да се надяваме, че нещата почват да се изясняват!

    Успех! Аз наистина съм се "олял", но внимавай и ти да не повториш грешката с мидичките по плажа... много са коварни! ))
    "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

    Коментар


    • zarco, sega s1m na plaja i gledam, 4e si se olial. stava v1pros za pravopisna gre6ka. izpisa sveta za tova. i ako s takova m1l4anie me nakazva6, ne moga da si predstavia kakvo 6te izleze, ako se razprikazva6

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Пламен
        Zapco (аз съм zarco, но нищо!), извинявай че не ти писах до сега, но съм от Варна и снощи имах работа по плажа (не ме разбирай буквално). Та за това не можах да се включа, в иначе интересната тема. Не знам какво образование имаш, но щом смяташ, че трябва да ти обяснявам защо китайската икономика е фактора, от който зависи фархтовия пазар, не си много икономически ориентиран. То всичко е свързано с "жълтите", само ти ли не го разбра?
        За да го кажа по-просто : Не, китайците не си ремонтират корабите в България или Румъния, но от тях зависи цената на услугата.
        Извод : не пиши за кораборемонт.


        Чимшира имаше предвид забраната да плават на танкери с единично дъно. Тя е въведена от три години, но няма голямо отношение към пазара у нас, защото в БГ не се ремонтират танкери оттадвна(откактто БМФ продаде 100 000-тонния Хан Аспарух за скрап, преди десетина година).
        Ей, хора голяма жега бре
        Наистина, хора, голяма е жегата... Нещо, с което безрезервно съм съгласен!... ))


        Добре, ще се съобразя с мнението на специалиста - да не пиша за кораборемонт.

        Преди да спра да пиша, все пак да отговоря на някои междувременно изникнали въпроси:

        1. До днес аз бях убеден, че правилният термин е "ФРАХТОВАНЕ" - наемане на кораб за превозване на стоки, но днес научавам един друг термин (виж горе новият термин, въведен от специалиста) - да приемем, че е само една печатна грешка, но...

        2. Не съм съгласен и с твърдението, че „всичко е свързано с "жълтите"..., това е прекалено елементарен начин за да се оправдаем за нещо пред някого... Много зависи от тях, но не "всичко".

        3.Твърденията, че от китайците зависела цената на услугата, свързана с кораборемонта - са си направо смехотворни. Помисли отново кой определя цената на услугата и защо някой би идвал в нашите географски ширини от "другото полукълбо" на Земята... дали на стотици хиляди морски мили се намират единствените корабостроителници на Земята?...

        4. Аз си задавам и един много сериозен въпрос, а именно: къде един супер-специалист е виждал, или чел съвременна литература за "танкери с единично дъно." ? Има толкова международни конвенции и конференции по безопасност на танкерите, както и поредица от национални правила, че въпросът ИЗОБЩО НЕ ПОДЛЕЖИ на дискусия!

        Във връзка с горното, бих помолил специалиста за един кратък коментар за връзката между устройството на двойното дъно на традиционните танкери и условията за работа на товарните помпи, времето за разтоварване и разходите на гориво за тази операция. Също ми се иска да попитам и, дали двойното дъно има някакъв топлоизолационен ефект, свързан с разхода за подгряване на товара (като част от общите разходи в експлоатация)... то пък един въпрос излезе... ... почти сам си отговорих на него..., а дали двойното дъно намалява трудоемкостта при почистване на танковете?... Може да ни подскажеш нещичко и за кофердамните прегради, специалисте!...
        А какво да кажем за двойните бордове?... Има ли ги, или - ги няма?...

        Тез въпроси - мира ми не дават! Нощем се въртя в леглото, не мога да спя спокойно (но не само заради тях!!!)... )) Вече съм по-спокоен: има специалист, който ще потуши вълнението у дилетанта - непрофесионалист (признавам, че последният - дилетант - това съм аз)... )) Самокритика, бе "спец"! ))
        Никак не ми се говори за тенденциите в морското корабоплаване, а именно - постепенното стесняване на свободният фРАХТов пазар на кораби и разширяването на строежа на специализирани кораби за точно определени условия на експлоатация.

        Защо не ми се говори за тенденциите в морското корабоплаване... разбираемо е: защото темата е свързана с кораборемонта, а в нея - просто специалистите ми забраняват да пиша - с техните железни доводи от типа: "Извод : не пиши за кораборемонт."

        Аз бих перефразирал една поговорка: "НакажИ умният "специалист" с мълчание!" ))

        Успехи! ))
        "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

        Коментар


        • Zapco, извинявай че не ти писах до сега, но съм от Варна и снощи имах работа по плажа (не ме разбирай буквално). Та за това не можах да се включа, в иначе интересната тема. Не знам какво образование имаш, но щом смяташ, че трябва да ти обяснявам защо китайската икономика е фактора, от който зависи фархтовия пазар, не си много икономически ориентиран. То всичко е свързано с "жълтите", само ти ли не го разбра?
          За да го кажа по-просто : Не, китайците не си ремонтират корабите в България или Румъния, но от тях зависи цената на услугата.
          Извод : не пиши за кораборемонт.


          Чимшира имаше предвид забраната да плават на танкери с единично дъно. Тя е въведена от три години, но няма голямо отношение към пазара у нас, защото в БГ не се ремонтират танкери оттадвна(откактто БМФ продаде 100 000-тонния Хан Аспарух за скрап, преди десетина година).
          Ей, хора голяма жега бре

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Chimshira

            kakvo obshto imam svetovnata ikonomika s Kitaiskata??? ehaaaa, horata sigurno profesori stavat s taya tema... samo pogledni kakvo stava s vodniyz transport v sveta i koya e darzhavata koyato darpa vsihcki trendove nagore???

            Пак не разбирам тази тема: някой говори по същество - веднага се намират объркани..., че и обидени - сигурно, дето им губиш времето, зер - само тяхното е ценно...

            Друг говори за китайската икономика, но не казва защо Китай отиват да си правят корабите по-нататък, като минават покрай нас: 300 км. отиване и още 300км. - връщане ... защо ли "бият за нищо" тия излишни 600 км.... Нали са китайци - китайска им работа - да ходят, където им видят дръпнатите очи...

            Но ние - защо пък да не си почешем езиците със "световните трендове" (нали от всичко разбираме - и световната икономика - все ние ще я оправим!). И това си го знаем: как се става най-лесно професор - с докторат по китайска и световна икономика... ))

            Евалла мъже - тъй си я карайте - все по същество! Успехи! ))
            "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

            Коментар


            • Първоначално изпратено от zarco
              Първоначално изпратено от Пламен
              Зарко, ако казваш, че БМФ не ремонтират корабите си в КРЗ защото родните корабореминтчици са аборигени, то си в грешка. В отчетите на КРЗ е записано корабособственици от кои държави ремонтират плавателните си съдове у нас. Може да останеш учуден, като видиш от какви развити морски нации си ремонтират корабите тук. А цикличността е доказана. И зависи от световната (в случая китайската, защото е най-големия товародател) икономика.
              А относно поста ти, ми стана много по-ясен в последния вариант

              Нещо не разбирам. За каква цикличност (доказана) говорим - я да се изясним! Съгласен съм, ако говорим за корабостроене, за воден транспорт - също... Какво общо има световната икономика, свързана с китайската, още повече - защото Китай бил най-голям товародател...

              Горното са приказки от типа: "ТИНТИРИ-МИНТИРИ"! ))

              В тая тема се говори за кораборемонт, а не за най-големият в света - предвид - бруторегистров- и неторегистров тонаж...

              Хайде, Пламка, да ми кажеш тая, въпросната страна, дали аджеба си поръчва изработване на някои от корабите, морските де - някъде, близичко до наши пристанища - да си чувал за корабостроителницата в Галац - за това, какви поръчки изпълняват там?

              Затова говорим: да идват от Китай, за да си поръчват кораби и да ги ремонтират пак при теб!

              Мислиш ли, че е по-близо от Китай до Галац, отколкото до нашето дружество - КРЗ-то - още минимум 300 километра нататък им трябват до Галац след Варна?... Много работа трябва бе, брат! И хора, които да знаят много и...., и...., и да рекламират дейността!

              Извод: дружеството е перспективно!
              \

              kakvo obshto imam svetovnata ikonomika s Kitaiskata??? ehaaaa, horata sigurno profesori stavat s taya tema... samo pogledni kakvo stava s vodniyz transport v sveta i koya e darzhavata koyato darpa vsihcki trendove nagore???

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Bobi75
                Първоначално изпратено от Chimshira
                da ne govorim i za 2010 i kak se smenyat svetovnite regulatzii za tankeri togava... i kato dobavish i free floata na kompaniyata v sravnenie s drugite i izobshto zapochva da stava harashoto...
                kakwi sa tez regulacii za tankerite

                s dve dumi - sled 2010 single-hull tankers ne mogat da varvyat po moretata. siguren che regulatziite sa mnogo po-spetzifichni ot moito obobshtenie, no ideyata e obshto vzeto sashtata. eto tuka otdolu mozhesh da vidish.. malko e star dokumenta, no nishto ot tova ne se e promenilo mnogo, mnogo.

                http://www.gernaval.org/Noticias/analyst_05_04_05.pdf

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Пламен
                  Зарко, ако казваш, че БМФ не ремонтират корабите си в КРЗ защото родните корабореминтчици са аборигени, то си в грешка. В отчетите на КРЗ е записано корабособственици от кои държави ремонтират плавателните си съдове у нас. Може да останеш учуден, като видиш от какви развити морски нации си ремонтират корабите тук. А цикличността е доказана. И зависи от световната (в случая китайската, защото е най-големия товародател) икономика.
                  А относно поста ти, ми стана много по-ясен в последния вариант

                  Нещо не разбирам. За каква цикличност (доказана) говорим - я да се изясним! Съгласен съм, ако говорим за корабостроене, за воден транспорт - също..., но какво общо има в тая тема фактът, че Китай бил най-голям товародател...

                  Горното са приказки от типа: "ТИНТИРИ-МИНТИРИ"! ))

                  В тая тема се говори за кораборемонт, а не за най-големият в света - предвид - бруторегистров- и неторегистров тонаж...

                  Хайде, Пламка, да ми кажеш тая, въпросната страна, дали аджеба си поръчва изработване на някои от корабите, морските де - някъде, близичко до наши пристанища - да си чувал за корабостроителницата в Галац - за това, какви поръчки изпълняват там?

                  Затова говорим: да идват от Китай, за да си поръчват кораби и да ги ремонтират пак при теб!

                  Мислиш ли, че е по-близо от Китай до Галац, отколкото до нашето дружество - КРЗ-то - още минимум 300 километра нататък им трябват до Галац след Варна?... Много работа трябва бе, брат! И хора, които да знаят много и...., и...., и да рекламират дейността!

                  Извод: дружеството е перспективно!
                  "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

                  Коментар


                  • Не се карайте бе наште момчета ся сме ЕвроДаржава и демократската че я караме
                    /извиневам се за беспокойството къде носим понекога, ама с големото куче сме на кеф и затва си позволеваме да поспамиме /научихме се и ние на некои модерни думи/, да се разведриме така, предсъботно малко /

                    Коментар


                    • Зарко, ако казваш, че БМФ не ремонтират корабите си в КРЗ защото родните корабореминтчици са аборигени, то си в грешка. В отчетите на КРЗ е записано корабособственици от кои държави ремонтират плавателните си съдове у нас. Може да останеш учуден, като видиш от какви развити морски нации си ремонтират корабите тук. А цикличността е доказана. И зависи от световната (в случая китайската, защото е най-големия товародател) икономика.
                      А относно поста ти, ми стана много по-ясен в последния вариант

                      Коментар


                      • Зарко, докато си говорим за цикличността на икономиката, Одесоса такъв хубав цикъл на ремонти ще си врътне....Дай да не ги мислим чуждите фирми - идват си тук да си оправят корабите и това е))
                        А може и новият собственик на БМФ да открие и ползите на по-ниските разходи, ако ремонтите са по-наблизо)

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Пламен
                          Зарко, не можах да разбера какво искаш да кажеш. Честно, доста разхвърлено обясняваш. Моля, опитай да кажеш това, което искаш в едно-две изречения, стегнато за да ни бъдеш полезен.
                          Според мен, по ясно - не бих могъл да го кажа, но, според други - трябва още много да уча, за да стана добър оратор...

                          Винаги обичам да казвам нещата с много думички... Обикновено искам и от другите да си служат с достатъчно на брой такива.

                          За капак: много ще ми е трудно да обясня по друг начин (още по-разбираемо) казаното от мен: мисля, че всичко казано от мен е по темата.

                          Ако повторя, че не давам препоръки за нищо, може би това би било напълно достатъчно!

                          За да не ви обърквам - заличавам моето мнение.
                          "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

                          Коментар


                          • Зарко, не можах да разбера какво искаш да кажеш. Честно, доста разхвърлено обясняваш. Моля, опитай да кажеш това, което искаш в едно-две изречения, стегнато за да ни бъдеш полезен.

                            Коментар


                            • Успехи!
                              "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Chimshira
                                da ne govorim i za 2010 i kak se smenyat svetovnite regulatzii za tankeri togava... i kato dobavish i free floata na kompaniyata v sravnenie s drugite i izobshto zapochva da stava harashoto...
                                kakwi sa tez regulacii za tankerite

                                Коментар

                                Working...
                                X